Omdat NC & Wildstylez al stevig op zichzelf staan en een veel grotere fanbase hebben, die kunnen in principe produceren wat ze willen en minstens 50% vind het vet.wrote:Als dat 100% klopt waarom produceert hij dan niet meer met die elementen? Zoals die nieuwe plaat van Wildstylez, of wat NC eigenlijk al die tijd heeft gedaan. Gewoon stevige mainstream die goed in elkaar zit met voldoende drive om het in ieder geval op hardstyle te laten lijken. Nogmaals de WE R boeking die ik heb gezien was echt zaaddodend.
Geef hem eens ongelijk, of vind je Typhoon anders klinken?wrote:Ook leuk trouwens voor zijn collega's bij WE R Raw, dat hij vind dat ze op potten en pannen slaan....
Nee hij praat in de suggestieve vorm, hij zegt dat inderdaad maar als in, zou ik zo willen produceren, en dat wil hij, dat hij dat er wel naast zou moeten doen.wrote: Hij heeft het wel degelijk over zichzelf. In de laatste zinnen zegt hij dat hij misschien wel een paar tracks gaat maken in de oude stijl, maar dat hij vooral toch echt mee moet gaan met de trend.
Zijn er trouwens producers die voldoende verdienen met hun muziek, maar een baan ernaast houden om niet afhankelijk te worden van de muziek en dus volledige vrijheid hebben?
Typhoon zit niet bij WE R RAW maar bij Xtreme Recordswrote: Geef hem eens ongelijk, of vind je Typhoon anders klinken?
Ja, met wie moet je anders outbreak vergelijken? met zichzelf?wrote:Typhoon zit niet bij WE R RAW maar bij Xtreme Recordswrote: Geef hem eens ongelijk, of vind je Typhoon anders klinken?
Bron: Bass Events newsletterThe anthem is almost finished, we're not going to tell you who created it this year, you'll just have to wait a little bit longer for that.
haha vette lol in d'r eentje, mooiwrote:View on YouTube
Collab samen met E-Force hoor ik en Ghosts met The Strangerz? Rest voor mij onbekend.
This Tuesday it's time for the one and only Theracords Yearmix 2014! Tune in at Q-dance Radio from 19.00 - 20.00 CET! I can guarantee you don't want to miss this one: over 60 tracks in 1 hour, mixed by me
wrote:TheraThis Tuesday it's time for the one and only Theracords Yearmix 2014! Tune in at Q-dance Radio from 19.00 - 20.00 CET! I can guarantee you don't want to miss this one: over 60 tracks in 1 hour, mixed by me
wrote:wrote:TheraThis Tuesday it's time for the one and only Theracords Yearmix 2014! Tune in at Q-dance Radio from 19.00 - 20.00 CET! I can guarantee you don't want to miss this one: over 60 tracks in 1 hour, mixed by me
Niks aan dus met 60 tracks in een uur. 20-25 tracks is veel beter. 60 wordt zo proppen.
Die Yearmixes zijn juist zo vet.wrote:wrote:TheraThis Tuesday it's time for the one and only Theracords Yearmix 2014! Tune in at Q-dance Radio from 19.00 - 20.00 CET! I can guarantee you don't want to miss this one: over 60 tracks in 1 hour, mixed by me
Niks aan dus met 60 tracks in een uur. 20-25 tracks is veel beter. 60 wordt zo proppen.
Is ergens de volledige lijst te vinden?wrote:Hardstyle 2000 live: View on YouTube
http://www.revulsionfm.com/hs2000.php?showallwrote:Is ergens de volledige lijst te vinden?wrote:Hardstyle 2000 live: View on YouTube
SolutioRemixing an epic Deetox track! Can you guess which one?
WarfaceChristmas has come to an end. That means back to the studio and finish my new track 'Nymphomaniac' today!
Last week of 2014! Still some good stuff planned! Tomorrow hitting the studio with a "Godley Binary" duo! who could it be?

Superplastik specialwrote:View on YouTube
Weet niet of dit al bekend was. Ik ben benieuwd naar de laatste podcast in elk geval
Sub Sonik zit bij de We R showcase blijkbaar, zegt genoeg lijkt mewrote:Hardstyle 2000 live: View on YouTube