Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2194, 2195, 2196, 2197, 2198, 2199, 2200 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 17:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Als dat 100% klopt waarom produceert hij dan niet meer met die elementen? Zoals die nieuwe plaat van Wildstylez, of wat NC eigenlijk al die tijd heeft gedaan. Gewoon stevige mainstream die goed in elkaar zit met voldoende drive om het in ieder geval op hardstyle te laten lijken. Nogmaals de WE R boeking die ik heb gezien was echt zaaddodend.


Omdat NC & Wildstylez al stevig op zichzelf staan en een veel grotere fanbase hebben, die kunnen in principe produceren wat ze willen en minstens 50% vind het vet.

Brainweavers schreef:
Ook leuk trouwens voor zijn collega's bij WE R Raw, dat hij vind dat ze op potten en pannen slaan....


Geef hem eens ongelijk, of vind je Typhoon anders klinken?

Lyst schreef:
Hij heeft het wel degelijk over zichzelf. In de laatste zinnen zegt hij dat hij misschien wel een paar tracks gaat maken in de oude stijl, maar dat hij vooral toch echt mee moet gaan met de trend.

Zijn er trouwens producers die voldoende verdienen met hun muziek, maar een baan ernaast houden om niet afhankelijk te worden van de muziek en dus volledige vrijheid hebben?


Nee hij praat in de suggestieve vorm, hij zegt dat inderdaad maar als in, zou ik zo willen produceren, en dat wil hij, dat hij dat er wel naast zou moeten doen.

En ja er zijn een paar producers die bijvoorbeeld dingen voor films/games doen maar ook iets met design en media er naast. Iets wat qua media goed samengaat. Maar of ze ook allemaal de volledige vrijheid in muziek gebruiken weet ik niet. Want dan kijk je ook weer naar dat de baan er naast zo veel tijd in neemt dat je niet de tijd hebt om je volledig te verdiepen, maar ja dat zou je aan de artiesten moeten vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 17:39 
 

Maarre, laten we t aspect van de live performances ook erbij betrekken. Ik heb nu een paar keer op een aardige plek mogen draaien. De hoeveelheid energie en adrenaline dit geeft is echt ongekend. Daardoor kan ik me heel goed voorstellen dat hij boekingen gaande wil houden. Het zijn nou eenmaal twee verschillende beroepen, dj zijn en produceren. Met t produceren zal je niet verdienen, alleen naam maken om vervolgens met boekingen je geld te verdienen. Hij geeft nu toch eigenlijk aan alleen rond te kunnen komen op basis van boekingen? Ik vraag me af hoeveel procent van jullie spoontech tracks zouden draaien voor een publiek vol dagjesmensen. Iedereen staat stil en daar krijg jij een kutgevoel van en daarnaast zal de organisatie ook niet blij zijn daarmee. Dan word je als t ware toch soort van geforceerd om water bij de wijn te doen. Allemaal logisch en begrijpelijk. Doe ik zelf ook, alleen gelukkig hou ik - denk ik - de balans wat rechter dan de meeste artiesten.

Wil hij zijn naam omhoog houden zonder aansluiting te verliezen zal hij ook een paar kutplaten moeten maken (geeft hij zelf aan toch?). Hij geeft nu toch juist eerlijk aan dat hij, om zijn passie als werk te kunnen blijven uitvoeren, water bij de wijn moet doen? Hij is in ieder geval eerlijk over wat hij wilt en hoe hij denkt dat te moeten doen. En Lyst, ik kan me eigenlijk maar heel slecht voorstellen dat mensen makkelijk bereid zijn om t live-gedeelte op te geven om puur te produceren. Ze zullen er zijn, en op dat vlak zouden ze van mij onmetelijk veel respect krijgen als artiest- net als dat jij ze dat geeft. Echter is de scene zo dynamisch dat je niet altijd mee kan gaan met de trend en dan voor die hiervoorgenoemde keus komt te staan.

Nouja, my 2 cents. Getypt op m'n telefoon dus ik hoop dat t nog een tikkeltje samenhangt met t hiervoor genoemde. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 17:57 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Geef hem eens ongelijk, of vind je Typhoon anders klinken?


Typhoon zit niet bij WE R RAW maar bij Xtreme Records
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brammetjepsv schreef:
Broken Balance schreef:
Geef hem eens ongelijk, of vind je Typhoon anders klinken?


Typhoon zit niet bij WE R RAW maar bij Xtreme Records

Ja, met wie moet je anders outbreak vergelijken? met zichzelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2014 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over het Reverze 2015 anthem
Citaat:
The anthem is almost finished, we're not going to tell you who created it this year, you'll just have to wait a little bit longer for that.


Bron: Bass Events newsletter
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2014 15:21 
 
Hardtraxx Crew

Atmozfears - On Your Mark wordt op Hard With Style gereleased. Bron: Headhunterz @ 538 Jingle Ball
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2014 23:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Collab samen met E-Force hoor ik en Ghosts met The Strangerz? Rest voor mij onbekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:


Collab samen met E-Force hoor ik en Ghosts met The Strangerz? Rest voor mij onbekend.


haha vette lol in d'r eentje, mooi :P Vind niet alles even vet klinken trouwens, maar die Seven2.0 met E-force moet goed komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 12:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thera
Citaat:
This Tuesday it's time for the one and only Theracords Yearmix 2014! Tune in at Q-dance Radio from 19.00 - 20.00 CET! I can guarantee you don't want to miss this one: over 60 tracks in 1 hour, mixed by me
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Thera
Citaat:
This Tuesday it's time for the one and only Theracords Yearmix 2014! Tune in at Q-dance Radio from 19.00 - 20.00 CET! I can guarantee you don't want to miss this one: over 60 tracks in 1 hour, mixed by me



Niks aan dus met 60 tracks in een uur. 20-25 tracks is veel beter. 60 wordt zo proppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 16:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

dave schreef:
Magnetron schreef:
Thera
Citaat:
This Tuesday it's time for the one and only Theracords Yearmix 2014! Tune in at Q-dance Radio from 19.00 - 20.00 CET! I can guarantee you don't want to miss this one: over 60 tracks in 1 hour, mixed by me



Niks aan dus met 60 tracks in een uur. 20-25 tracks is veel beter. 60 wordt zo proppen.



Je hebt t nog niet eens gehoord man. Man man man... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na de Snapchats van DJ Thera gezien te hebben kijk ik er wel een beetje naar uit. Snel doorgemixt à la Fusion mashups van een paar jaar terug bevalt mij altijd prima voor een jaarmix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Frequencerz hardbass anthem. Draaide gister op supersized
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Magnetron schreef:
Thera
Citaat:
This Tuesday it's time for the one and only Theracords Yearmix 2014! Tune in at Q-dance Radio from 19.00 - 20.00 CET! I can guarantee you don't want to miss this one: over 60 tracks in 1 hour, mixed by me



Niks aan dus met 60 tracks in een uur. 20-25 tracks is veel beter. 60 wordt zo proppen.


Die Yearmixes zijn juist zo vet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben niet zo van dat Apres Skihut achtige mixen :( met 1 minuut per track hoor je nauwelijks iets van een track
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle 2000 live: https://www.youtube.com/watch?v=w9omVm9 ... e=youtu.be
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 14:02 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:


Is ergens de volledige lijst te vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 14:21 
 
Hardtraxx Addict

MrBunni schreef:
Daveytl schreef:


Is ergens de volledige lijst te vinden?


http://www.revulsionfm.com/hs2000.php?showall :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 14:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thera
Citaat:
Remixing an epic Deetox track! Can you guess which one?


Solutio
Citaat:
Christmas has come to an end. That means back to the studio and finish my new track 'Nymphomaniac' today!


Warface
Citaat:
Last week of 2014! Still some good stuff planned! Tomorrow hitting the studio with a "Godley Binary" duo! who could it be?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Weet niet of dit al bekend was. Ik ben benieuwd naar de laatste podcast in elk geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 13:59 
 

Die Noiseshock een verschrikkelijke twitteraar is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 14:10 
 

Leonidas schreef:

Weet niet of dit al bekend was. Ik ben benieuwd naar de laatste podcast in elk geval :)


Superplastik special :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 16:07 
 
Hardtraxx Crew

Daveytl schreef:

Sub Sonik zit bij de We R showcase blijkbaar, zegt genoeg lijkt me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

WE R RAW ja :P
Vorige  1 ... 2194, 2195, 2196, 2197, 2198, 2199, 2200 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen