Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Image
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
TiMOTHYb wrote:Als dat 100% klopt waarom produceert hij dan niet meer met die elementen? Zoals die nieuwe plaat van Wildstylez, of wat NC eigenlijk al die tijd heeft gedaan. Gewoon stevige mainstream die goed in elkaar zit met voldoende drive om het in ieder geval op hardstyle te laten lijken. Nogmaals de WE R boeking die ik heb gezien was echt zaaddodend.
Omdat NC & Wildstylez al stevig op zichzelf staan en een veel grotere fanbase hebben, die kunnen in principe produceren wat ze willen en minstens 50% vind het vet.
Brainweavers wrote:Ook leuk trouwens voor zijn collega's bij WE R Raw, dat hij vind dat ze op potten en pannen slaan....
Geef hem eens ongelijk, of vind je Typhoon anders klinken?
Lyst wrote: Hij heeft het wel degelijk over zichzelf. In de laatste zinnen zegt hij dat hij misschien wel een paar tracks gaat maken in de oude stijl, maar dat hij vooral toch echt mee moet gaan met de trend.

Zijn er trouwens producers die voldoende verdienen met hun muziek, maar een baan ernaast houden om niet afhankelijk te worden van de muziek en dus volledige vrijheid hebben?
Nee hij praat in de suggestieve vorm, hij zegt dat inderdaad maar als in, zou ik zo willen produceren, en dat wil hij, dat hij dat er wel naast zou moeten doen.

En ja er zijn een paar producers die bijvoorbeeld dingen voor films/games doen maar ook iets met design en media er naast. Iets wat qua media goed samengaat. Maar of ze ook allemaal de volledige vrijheid in muziek gebruiken weet ik niet. Want dan kijk je ook weer naar dat de baan er naast zo veel tijd in neemt dat je niet de tijd hebt om je volledig te verdiepen, maar ja dat zou je aan de artiesten moeten vragen.
N
Maarre, laten we t aspect van de live performances ook erbij betrekken. Ik heb nu een paar keer op een aardige plek mogen draaien. De hoeveelheid energie en adrenaline dit geeft is echt ongekend. Daardoor kan ik me heel goed voorstellen dat hij boekingen gaande wil houden. Het zijn nou eenmaal twee verschillende beroepen, dj zijn en produceren. Met t produceren zal je niet verdienen, alleen naam maken om vervolgens met boekingen je geld te verdienen. Hij geeft nu toch eigenlijk aan alleen rond te kunnen komen op basis van boekingen? Ik vraag me af hoeveel procent van jullie spoontech tracks zouden draaien voor een publiek vol dagjesmensen. Iedereen staat stil en daar krijg jij een kutgevoel van en daarnaast zal de organisatie ook niet blij zijn daarmee. Dan word je als t ware toch soort van geforceerd om water bij de wijn te doen. Allemaal logisch en begrijpelijk. Doe ik zelf ook, alleen gelukkig hou ik - denk ik - de balans wat rechter dan de meeste artiesten.

Wil hij zijn naam omhoog houden zonder aansluiting te verliezen zal hij ook een paar kutplaten moeten maken (geeft hij zelf aan toch?). Hij geeft nu toch juist eerlijk aan dat hij, om zijn passie als werk te kunnen blijven uitvoeren, water bij de wijn moet doen? Hij is in ieder geval eerlijk over wat hij wilt en hoe hij denkt dat te moeten doen. En Lyst, ik kan me eigenlijk maar heel slecht voorstellen dat mensen makkelijk bereid zijn om t live-gedeelte op te geven om puur te produceren. Ze zullen er zijn, en op dat vlak zouden ze van mij onmetelijk veel respect krijgen als artiest- net als dat jij ze dat geeft. Echter is de scene zo dynamisch dat je niet altijd mee kan gaan met de trend en dan voor die hiervoorgenoemde keus komt te staan.

Nouja, my 2 cents. Getypt op m'n telefoon dus ik hoop dat t nog een tikkeltje samenhangt met t hiervoor genoemde. :P
B
Hardtraxxer
248 posts member since 2012
last seen Aug 2016
Broken Balance wrote: Geef hem eens ongelijk, of vind je Typhoon anders klinken?
Typhoon zit niet bij WE R RAW maar bij Xtreme Records
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 24 days ago
brammetjepsv wrote:
Broken Balance wrote: Geef hem eens ongelijk, of vind je Typhoon anders klinken?
Typhoon zit niet bij WE R RAW maar bij Xtreme Records
Ja, met wie moet je anders outbreak vergelijken? met zichzelf?
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Over het Reverze 2015 anthem
The anthem is almost finished, we're not going to tell you who created it this year, you'll just have to wait a little bit longer for that.
Bron: Bass Events newsletter
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Atmozfears - On Your Mark wordt op Hard With Style gereleased. Bron: Headhunterz @ 538 Jingle Ball
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 12 days ago
View on YouTube

Collab samen met E-Force hoor ik en Ghosts met The Strangerz? Rest voor mij onbekend.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
iRon wrote:View on YouTube

Collab samen met E-Force hoor ik en Ghosts met The Strangerz? Rest voor mij onbekend.
haha vette lol in d'r eentje, mooi :P Vind niet alles even vet klinken trouwens, maar die Seven2.0 met E-force moet goed komen :)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Thera
This Tuesday it's time for the one and only Theracords Yearmix 2014! Tune in at Q-dance Radio from 19.00 - 20.00 CET! I can guarantee you don't want to miss this one: over 60 tracks in 1 hour, mixed by me
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Magnetron wrote:Thera
This Tuesday it's time for the one and only Theracords Yearmix 2014! Tune in at Q-dance Radio from 19.00 - 20.00 CET! I can guarantee you don't want to miss this one: over 60 tracks in 1 hour, mixed by me

Niks aan dus met 60 tracks in een uur. 20-25 tracks is veel beter. 60 wordt zo proppen.
Hardtraxx Beheerder
6140 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
dave wrote:

Niks aan dus met 60 tracks in een uur. 20-25 tracks is veel beter. 60 wordt zo proppen.

Je hebt t nog niet eens gehoord man. Man man man... :/
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Na de Snapchats van DJ Thera gezien te hebben kijk ik er wel een beetje naar uit. Snel doorgemixt à la Fusion mashups van een paar jaar terug bevalt mij altijd prima voor een jaarmix.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Frequencerz hardbass anthem. Draaide gister op supersized
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
dave wrote:

Die Yearmixes zijn juist zo vet. :D
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Ben niet zo van dat Apres Skihut achtige mixen :( met 1 minuut per track hoor je nauwelijks iets van een track
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hardstyle 2000 live: View on YouTube
M
Hardtraxxer
325 posts member since 2012
last seen Aug 2019
Daveytl wrote:Hardstyle 2000 live: View on YouTube
Is ergens de volledige lijst te vinden?
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
MrBunni wrote:
Is ergens de volledige lijst te vinden?
http://www.revulsionfm.com/hs2000.php?showall :)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Thera
Remixing an epic Deetox track! Can you guess which one?
Solutio
Christmas has come to an end. That means back to the studio and finish my new track 'Nymphomaniac' today!
Warface
Last week of 2014! Still some good stuff planned! Tomorrow hitting the studio with a "Godley Binary" duo! who could it be?
Image
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
View on YouTube
Weet niet of dit al bekend was. Ik ben benieuwd naar de laatste podcast in elk geval :)
K
Die Noiseshock een verschrikkelijke twitteraar is :lol:
S
Leonidas wrote:View on YouTube
Weet niet of dit al bekend was. Ik ben benieuwd naar de laatste podcast in elk geval :)
Superplastik special :worship:
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Sub Sonik zit bij de We R showcase blijkbaar, zegt genoeg lijkt me :P
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
WE R RAW ja :P