Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2193, 2194, 2195, 2196, 2197, 2198, 2199 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
:oh: vind t toch wel een pareltje van een tijd terug. Heerlijke drive met een aparte maar toch erg vette melodie

ja mee eens, alleen die vocals >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
jaron123 schreef:
:oh: vind t toch wel een pareltje van een tijd terug. Heerlijke drive met een aparte maar toch erg vette melodie

ja mee eens, alleen die vocals >.<



Haha ja de vocals zijn niet alles maarja, tegenwoordig word je doodgegooid met "DIE" of "ATTACK" of andere agressieve vocalen, dus als ik voor de verandering Stuck in your head aanzet vind ik dat toch wel weer fijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 19:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

B-Front
Citaat:
Working on some B-Frontliner tracks!! And finalising some other tracks also! Busy days!! Love it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 18:48 
 
Hardtraxxer

Toneshifterz :
Citaat:
Well Unfortunately, when it comes down to it, alot of people don't buy music which in turn means i have to make my living from Performing at Festivals and events, which means that people want to listen to relevant Music, music that can be related to the times and whats "Cool" atm. This forces a producer to continuously change the sound of his production in order to meet this expectation, in order to continue to make a living writting music. its the natural order of the Music Producer Industry. If i continue to wrie music as i did and listened to in 2009, then i'm sorry but the cold hard fact is that there would be no Toneshfiterz. Music has to evolve yes, in an organic way, unfortunatly i didnt sign up for this RAW sound, if i wanted to make hardcore i would make it, im not dissing it, i like RAW tracks but to be honest with you its way to much now and overexposed, and "Internationally" (meaning outside of holland) there is no real market for it which forces Producers like Myself who play internationally to have to Adapt the Sound to a more "International Market" in order to get bookings. its a really Complex situation, you make music abit slower or abit a bit different taking influences from everywhere and people start giving you hate, yet your career grows so much more. i really admire what Headhunterz is doing atm, it takes a leader to set the new way which people will be against at first, and alot of courage. i think to set boundaries to what someone can do is rubbish, look at Knife Party, they can write house, electro Dubstep, drumstep trap all in the one group. Yes i miss the Old style of hardstyle, where it was still hard, yet melodic, and not smashing pots and pans together screaming "your going to die". and i will make a few tracks in this style for sure again, because thats something special for me, but that doesn't mean that im going to let my sound go stale and "heard it all before". thats the cold hard facts... " Don't get set into one form, adapt it and build your own, and let it grow, be like water. " - Bruce Lee
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 19:31 
 
Hardtraxx Crew

Scantraxx schreef:
Tomorrow we will release the Scantraxx year mix by Atmozfears and MC Da Syndrome, featuring the best tracks of 2014! Which tracks do you think will be featured?


Audiotricz schreef:
Next week we will premiere a brand new track 'Bij Igmar' on SLAM FM! ‪#‎excited‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
wootum schreef:
Digital Punk
Citaat:
Busy with a bad ass remix of one of my favorite tracks from a few years ago! The vocals are so fckn catchy. Driving my wife crazy, cause they're stuck in my head for days now.


Headhunterz & Wildstylez ft MC Villain - Stuck In Your Head? ^^

Leest iedereen hier nou overheen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 19:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

wololo schreef:
Toneshifterz :
Citaat:
Well Unfortunately, when it comes down to it, alot of people don't buy music which in turn means i have to make my living from Performing at Festivals and events, which means that people want to listen to relevant Music, music that can be related to the times and whats "Cool" atm. This forces a producer to continuously change the sound of his production in order to meet this expectation, in order to continue to make a living writting music. its the natural order of the Music Producer Industry. If i continue to wrie music as i did and listened to in 2009, then i'm sorry but the cold hard fact is that there would be no Toneshfiterz. Music has to evolve yes, in an organic way, unfortunatly i didnt sign up for this RAW sound, if i wanted to make hardcore i would make it, im not dissing it, i like RAW tracks but to be honest with you its way to much now and overexposed, and "Internationally" (meaning outside of holland) there is no real market for it which forces Producers like Myself who play internationally to have to Adapt the Sound to a more "International Market" in order to get bookings. its a really Complex situation, you make music abit slower or abit a bit different taking influences from everywhere and people start giving you hate, yet your career grows so much more. i really admire what Headhunterz is doing atm, it takes a leader to set the new way which people will be against at first, and alot of courage. i think to set boundaries to what someone can do is rubbish, look at Knife Party, they can write house, electro Dubstep, drumstep trap all in the one group. Yes i miss the Old style of hardstyle, where it was still hard, yet melodic, and not smashing pots and pans together screaming "your going to die". and i will make a few tracks in this style for sure again, because thats something special for me, but that doesn't mean that im going to let my sound go stale and "heard it all before". thats the cold hard facts... " Don't get set into one form, adapt it and build your own, and let it grow, be like water. " - Bruce Lee

Dit staat echt haaks op de instelling van de artiesten waar ik wel respect voor heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De post in zijn totaliteit begrijp ik wel enigszins maar die eerste zin die stoort me vooral; doen alsof hij het slecht heeft dat hij moet rondkomen van zijn optredens, boehoe wat heb je het slecht zeg. Gewoon muziek maken die jij leuk vindt om te maken zou ik zeggen en niet zogenaamd een andere sound gaan produceren omdat dat beter in de markt past.
Ook heel leuk dat hij bewondering heeft voor Headhunterz, laat hem dat ook lekker doen. Zal z'n bookings erg goed doen vermoed ik :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste wat ik een artiest dit jaar heb hoor zeggen, niks minder dan respect. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 21:16 
 
Hardtraxxer

Richardd schreef:
De post in zijn totaliteit begrijp ik wel enigszins maar die eerste zin die stoort me vooral; doen alsof hij het slecht heeft dat hij moet rondkomen van zijn optredens, boehoe wat heb je het slecht zeg. Gewoon muziek maken die jij leuk vindt om te maken zou ik zeggen en niet zogenaamd een andere sound gaan produceren omdat dat beter in de markt past.
Ook heel leuk dat hij bewondering heeft voor Headhunterz, laat hem dat ook lekker doen. Zal z'n bookings erg goed doen vermoed ik :/


Kan mijns inziens (waarschijnlijk) 2 dingen betekenen :

- Toneshifterz verdient (relatief tot andere hardstyle dj's wellicht) niet heel veel met zijn boekingen

Want als je veel zou verdienen, kan je heus wel af en toe een nummer (de sound) geheel en puur naar eigen smaak eruit gooien. Uit zijn verhaal blijkt dat die zijn muziek een beetje hier en daar aanpast voor het grote publiek (zodat die geboekt wordt), wel op zijn eigen stijl/manier natuurlijk, maar dit kan ook betekenen dat :

- Hij staat niet volledig achter zijn muziek en probeert dat op deze manier te relativeren/goed te praten.



Zelf vind ik zijn nummers wel oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
De post in zijn totaliteit begrijp ik wel enigszins maar die eerste zin die stoort me vooral; doen alsof hij het slecht heeft dat hij moet rondkomen van zijn optredens, boehoe wat heb je het slecht zeg. Gewoon muziek maken die jij leuk vindt om te maken zou ik zeggen en niet zogenaamd een andere sound gaan produceren omdat dat beter in de markt past.


Waarom negeer je nu totaal wat hij zegt? Hij heeft toch gelijk dat hij het 'slecht' (financieel gezien niet goed) zou hebben ALS hij zich niet wou aanpassen. Dan zou hij namelijk gewoon niet instaat zijn om nog steeds te producen/draaien en hiermee rond te komen.

Citaat:
Ook heel leuk dat hij bewondering heeft voor Headhunterz, laat hem dat ook lekker doen. Zal z'n bookings erg goed doen vermoed ik :/


Nou leg uit? Mag je niet eens meer je mening uiten? En als je dit toch doet komen er minder mensen naar je boekingen, of word je zelfs helemaal niet geboekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wololo schreef:
Richardd schreef:
De post in zijn totaliteit begrijp ik wel enigszins maar die eerste zin die stoort me vooral; doen alsof hij het slecht heeft dat hij moet rondkomen van zijn optredens, boehoe wat heb je het slecht zeg. Gewoon muziek maken die jij leuk vindt om te maken zou ik zeggen en niet zogenaamd een andere sound gaan produceren omdat dat beter in de markt past.
Ook heel leuk dat hij bewondering heeft voor Headhunterz, laat hem dat ook lekker doen. Zal z'n bookings erg goed doen vermoed ik :/


Kan mijns inziens (waarschijnlijk) 2 dingen betekenen :

- Toneshifterz verdient (relatief tot andere hardstyle dj's wellicht) niet heel veel met zijn boekingen

Want als je veel zou verdienen, kan je heus wel af en toe een nummer (de sound) geheel en puur naar eigen smaak eruit gooien. Uit zijn verhaal blijkt dat die zijn muziek een beetje hier en daar aanpast voor het grote publiek (zodat die geboekt wordt), wel op zijn eigen stijl/manier natuurlijk, maar dit kan ook betekenen dat :

- Hij staat niet volledig achter zijn muziek en probeert dat op deze manier te relativeren/goed te praten.

Zelf vind ik zijn nummers wel oke.

Ik denk idd dat het dat eerste is maar zelfs dan vind ik nog dat ongeacht of je veel verdiend wel gewoon muziek moet maken waar je zelf achter staat. En anders een gulden middenweg vinden tussen wat het 'grote publiek' wilt horen en wat je vet vind om te produceren.
Peperkoek schreef:
Richardd schreef:
De post in zijn totaliteit begrijp ik wel enigszins maar die eerste zin die stoort me vooral; doen alsof hij het slecht heeft dat hij moet rondkomen van zijn optredens, boehoe wat heb je het slecht zeg. Gewoon muziek maken die jij leuk vindt om te maken zou ik zeggen en niet zogenaamd een andere sound gaan produceren omdat dat beter in de markt past.


Waarom negeer je nu totaal wat hij zegt? Hij heeft toch gelijk dat hij het 'slecht' (financieel gezien niet goed) zou hebben ALS hij zich niet wou aanpassen. Dan zou hij namelijk gewoon niet instaat zijn om nog steeds te producen/draaien en hiermee rond te komen.

Citaat:
Ook heel leuk dat hij bewondering heeft voor Headhunterz, laat hem dat ook lekker doen. Zal z'n bookings erg goed doen vermoed ik :/


Nou leg uit? Mag je niet eens meer je mening uiten? En als je dit toch doet komen er minder mensen naar je boekingen, of word je zelfs helemaal niet geboekt?


Ik negeer helemaal niet wat hij zegt? Ik zeg toch dat ik de post in zijn totaliteit wel begrijp. In welk opzicht vind jij dat hij zich aan moet passen/zich aanpast dan?

Ik zeg nergens dat hij zijn mening niet mag uiten, leer eens gewoon lezen en interpreteer niet alsof ik nu enorm loop te haten. Wat ik bedoel is dat als hij headhunterz achteraan wilt gaan dan geef ik hem weinig slagingskans want hij is bij lange na niet zo bekend en heeft een stuk minder connecties in de EDM scene dan hij. Headhunterz kan het zich permitteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 22:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Yes i miss the Old style of hardstyle, where it was still hard, yet melodic, and not smashing pots and pans together screaming "your going to die".

Als oplossing hebben ze bij WE R maar gekozen om beide niet te gaan produceren. Dit jaar 1x een WE R set gezien, wat een driveloze eenheidsworst zeg.

Verder ongevoelig voor gezanik van producers die zich ondergewaardeerd voelen. Dit is imo gewoon weer een hokjes verhaal, en een (onnodige) sneer naar producers die minder in huis hebben dan hij. Is het nu niet meer mogelijk om hard, yet melodic te producen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 23:03 
 

Peperkoek schreef:
Hij heeft toch gelijk dat hij het 'slecht' (financieel gezien niet goed) zou hebben ALS hij zich niet wou aanpassen. Dan zou hij namelijk gewoon niet instaat zijn om nog steeds te producen/draaien en hiermee rond te komen.


En hoe erg is dat dan daadwerkelijk? Hij zal toch niet verhongeren als hij wat minder grote boekingen krijgt? In het allerergste geval zal hij een 'gewone' 9-tot-5 kantoorbaan moeten nemen, net zoals 99,9% van de mensen, en zijn producties en sets in zijn vrije tijd moeten doen. Er zijn genoeg artiesten die gewoon een baan hebben naast hun 'kunst'.

Dit is weer de klassieke tegenstelling voor een artiest: volledige creatieve vrijheid/maken wat je zelf leuk vindt, of je aanpassen aan wat de massa wil horen. En natuurlijk mag iedere artiest zelf bepalen welke kant hij op wil, maar als ik dat verhaal zo lees krijg ik bijna de indruk dat Toneshifterz ongelukkig wordt van de muziek die hij nu maakt. Terwijl je wereld echt niet ineens ineenstort als je in een iets andere stijl gaat produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 23:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Exact, geld en carrière zijn belangrijker dan creatieve vrijheid en onafhankelijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 01:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Exact, geld en carrière zijn belangrijker dan creatieve vrijheid en onafhankelijkheid.


Komt vanzelf wel weer. Kan me er wel in vinden dat je op een bepaald moment in je leven toch wel wat lekker centen wilt verdienen, vooral om ook maar enigszins normaal te kunnen leven van iets wat je graag doet, in dit geval produceren. Zodra je eenmaal wat centen hebt kan je weer terugvallen (misschien niet het juiste woord) naar je "creatieve vrijheid en onafhankelijkheid", als je dat belangrijk vindt, lijkt mij. Zie Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 01:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geck-o album komt in februari.
Source: https://soundcloud.com/joinqult/qult-ra ... episode-40 (aan het eind)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 05:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik snap dat gezanik op Toneshifterz niet echt. Hij zegt toch juist dat hij niet de populariteit achterna wil en dat ook niet doet? Maar het voelt voor hem alsof het moet met de huidige stand van zaken in de hardstyle scene.

Iedereen gaat er gelijk van uit dat hij het ook doet maar als je goed leest zegt hij nergens dat hij het ook doet.

In het eerste stuk heeft hij het over het algemene en niet over zichzelf. En daar heeft hij gelijk in want hoeveel producers hebben nu wel niet die overdreven hardcore kick toegepast sinds het een trend werd?
Daarna zegt hij zelfs dat hij Raw zelf niet veel aan vind,

Hij zegt "Producers like Myself who play internationally to have to Adapt the Sound to a more "International Market" in order to get bookings..". Wat betekent dat hij meer geforceerd wordt om het te doen, dit zegt echter nog niet dat hij het ook doet, want weer praat hij niet direct over zichzelf, hij zegt alleen dat, om meer boekingen te krijgen, je de populaire sound moet toepassen. Wat natuurlijk gewoon een feit is, want welke "trend" in een stijl staat nou niet op de mainstage.

Dit hele bericht van hem klopt gewoon hoe het gros van de producers nu bezig gaan. Het klinkt meer als een verklaring dan een excuus, want anders hamert hij niet zo op het feit dat hij de stijl niks vind en de oude stijl wil maken, het is logisch dat je als artiest meer boekingen wil, wat hij dus wil, maar de manier waarop staat hem helemaal niet aan en dat legt hij hier uit, dat is je verklaring.

En dit klopt trouwens 100%
Toneshifterz schreef:
"the Old style of hardstyle, where it was still hard, yet melodic, and not smashing pots and pans together screaming "your going to die"
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 10:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als dat 100% klopt waarom produceert hij dan niet meer met die elementen? Zoals die nieuwe plaat van Wildstylez, of wat NC eigenlijk al die tijd heeft gedaan. Gewoon stevige mainstream die goed in elkaar zit met voldoende drive om het in ieder geval op hardstyle te laten lijken. Nogmaals de WE R boeking die ik heb gezien was echt zaaddodend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toneshifterz schreef:
boehoe :cry:


Ik denk dat zijn echte probleem is, dat andere artiesten wel een eigen sound hebben die aanslaat en hij niet (of in mindere mate).. Er zijn toch ook genoeg artiesten die over het algemeen geen 'raw' maken en bakken met geld binnenslepen.. Volgens mij kan hij het gewoon niet hebben dat hem het niet lukt zonder in te spelen op de raw-hype..

Dit is tenminste wat ik eruit opmaak.. (want als het hem wel zou lukken, was zijn hele verhaal overbodig)

Ook leuk trouwens voor zijn collega's bij WE R Raw, dat hij vind dat ze op potten en pannen slaan....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 11:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik snap dat gezanik op Toneshifterz niet echt. Hij zegt toch juist dat hij niet de populariteit achterna wil en dat ook niet doet? Maar het voelt voor hem alsof het moet met de huidige stand van zaken in de hardstyle scene.

Iedereen gaat er gelijk van uit dat hij het ook doet maar als je goed leest zegt hij nergens dat hij het ook doet.

In het eerste stuk heeft hij het over het algemene en niet over zichzelf. En daar heeft hij gelijk in want hoeveel producers hebben nu wel niet die overdreven hardcore kick toegepast sinds het een trend werd?
Daarna zegt hij zelfs dat hij Raw zelf niet veel aan vind,

Hij zegt "Producers like Myself who play internationally to have to Adapt the Sound to a more "International Market" in order to get bookings..". Wat betekent dat hij meer geforceerd wordt om het te doen, dit zegt echter nog niet dat hij het ook doet, want weer praat hij niet direct over zichzelf, hij zegt alleen dat, om meer boekingen te krijgen, je de populaire sound moet toepassen. Wat natuurlijk gewoon een feit is, want welke "trend" in een stijl staat nou niet op de mainstage.

Dit hele bericht van hem klopt gewoon hoe het gros van de producers nu bezig gaan. Het klinkt meer als een verklaring dan een excuus, want anders hamert hij niet zo op het feit dat hij de stijl niks vind en de oude stijl wil maken, het is logisch dat je als artiest meer boekingen wil, wat hij dus wil, maar de manier waarop staat hem helemaal niet aan en dat legt hij hier uit, dat is je verklaring.

Hij heeft het wel degelijk over zichzelf. In de laatste zinnen zegt hij dat hij misschien wel een paar tracks gaat maken in de oude stijl, maar dat hij vooral toch echt mee moet gaan met de trend.

Zijn er trouwens producers die voldoende verdienen met hun muziek, maar een baan ernaast houden om niet afhankelijk te worden van de muziek en dus volledige vrijheid hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 13:09 
 
Hardtraxx Addict

BeHa schreef:
Peperkoek schreef:
Hij heeft toch gelijk dat hij het 'slecht' (financieel gezien niet goed) zou hebben ALS hij zich niet wou aanpassen. Dan zou hij namelijk gewoon niet instaat zijn om nog steeds te producen/draaien en hiermee rond te komen.


En hoe erg is dat dan daadwerkelijk? Hij zal toch niet verhongeren als hij wat minder grote boekingen krijgt? In het allerergste geval zal hij een 'gewone' 9-tot-5 kantoorbaan moeten nemen, net zoals 99,9% van de mensen, en zijn producties en sets in zijn vrije tijd moeten doen. Er zijn genoeg artiesten die gewoon een baan hebben naast hun 'kunst'.

Dit is weer de klassieke tegenstelling voor een artiest: volledige creatieve vrijheid/maken wat je zelf leuk vindt, of je aanpassen aan wat de massa wil horen. En natuurlijk mag iedere artiest zelf bepalen welke kant hij op wil, maar als ik dat verhaal zo lees krijg ik bijna de indruk dat Toneshifterz ongelukkig wordt van de muziek die hij nu maakt. Terwijl je wereld echt niet ineens ineenstort als je in een iets andere stijl gaat produceren.


Op dat niveau is die combinatie gewoon niet mogelijk. Er is geen tussenweg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 14:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

We hebben een nieuwe moderator bij het team: member/Magnetron/

Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 14:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij gedroeg zich de laatste tijd er wel erg naar dus het verbaasd me niks. ;)
Vorige  1 ... 2193, 2194, 2195, 2196, 2197, 2198, 2199 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen