Wordt volgens mij een 2-tracker, ook al hoop ik ook op nieuwere tracks.wrote:Ah zo, nja ik dacht dat de previews over z'n nieuwe release zouden gaan.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ben erg blij dat ik nog kaarten voor 3 december heb, laatste Wavolizer optreden met z'n hardstyle-achtige tracks, heb hem nog nooit live gezien dus blij dat ik dat op de valreep nog mee pik.
Als hij meer nummers als Undetected gaat maken dan ben ik al helemaal blij, dat is echt een nummer dat mijn interesse in dat soort muziek enorm heeft verhoogd.
Die kerel kan zo bizar goed produceren, die komt wel ergens terecht waar hij beter tot z'n recht komt, benieuwd of hij me dan nog steeds weet te boeien
Als hij meer nummers als Undetected gaat maken dan ben ik al helemaal blij, dat is echt een nummer dat mijn interesse in dat soort muziek enorm heeft verhoogd.
Die kerel kan zo bizar goed produceren, die komt wel ergens terecht waar hij beter tot z'n recht komt, benieuwd of hij me dan nog steeds weet te boeien
-
S
Juistwrote:Ben erg blij dat ik nog kaarten voor 3 december heb, laatste Wavolizer optreden met z'n hardstyle-achtige tracks, heb hem nog nooit live gezien dus blij dat ik dat op de valreep nog mee pik.
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Was te verwachten, maar vind het toch wel jammer. Zeker omdat ik hem nooit als Hardstyle artiest heb gezien. 3 januari gaat het waarschijnlijk ook niet worden namelijk 
Top dat hij zijn hart volgt, maar ik vind het jammer. Ik ben bang dat het teveel Industrial/Crossbreed gaat worden, terwijl ik meer houd van wat hij nu maakt. Daarnaast was hij zo'n beetje de enige in de hardstyle scene die een fatsoenlijke reverse bass kon maken. En ik had natuurlijk nog een setje van hem mee willen maken, dat gaat hem nu waarschijnlijk niet meer worden. 
Industrial/Crossbreed vind ik juist erg goed bij hem passen.wrote:Top dat hij zijn hart volgt, maar ik vind het jammer. Ik ben bang dat het teveel Industrial/Crossbreed gaat worden, terwijl ik meer houd van wat hij nu maakt. Daarnaast was hij zo'n beetje de enige in de hardstyle scene die een fatsoenlijke reverse bass kon maken. En ik had natuurlijk nog een setje van hem mee willen maken, dat gaat hem nu waarschijnlijk niet meer worden.
Is ook weer zoiets moois. En dit is niet per sé op jou gericht Lyst, ik gebruik alleen ff je quote.
* Als iemand de Hardstyle verlaat voor een toegankelijkere stijl: "sell-out!!!"
* Als iemand de Hardstyle verlaat voor een minder toegankelijke stijl: "mooi dat die z'n hart volgt".
Terwijl het hier ook best wel duidelijk is denk ik dat hij niet de populariteit (en dus het geld/de opbrengsten) heeft gekregen waar Theracords en hij op hadden gehoopt.
* Als iemand de Hardstyle verlaat voor een minder toegankelijke stijl: "mooi dat die z'n hart volgt".
Terwijl het hier ook best wel duidelijk is denk ik dat hij niet de populariteit (en dus het geld/de opbrengsten) heeft gekregen waar Theracords en hij op hadden gehoopt.
Klopt, zo reageren veel mensen.
Maar bij sommigen merk je echt wel dat ze er heen gaan voor de toegankelijkheid e.d. zoals sommige artiesten die achter die raw trend aan gaan e.d.
Want het is vrij logisch dat, wanneer een DJ naar een ontoegankelijkere stijl gaat, z'n hart wel volgt. Omdat je gewoon het tegenovergestelde van een "sell-out" doet.
Maar bij sommigen merk je echt wel dat ze er heen gaan voor de toegankelijkheid e.d. zoals sommige artiesten die achter die raw trend aan gaan e.d.
Want het is vrij logisch dat, wanneer een DJ naar een ontoegankelijkere stijl gaat, z'n hart wel volgt. Omdat je gewoon het tegenovergestelde van een "sell-out" doet.
wrote:Industrial/Crossbreed vind ik juist erg goed bij hem passen.wrote:Top dat hij zijn hart volgt, maar ik vind het jammer. Ik ben bang dat het teveel Industrial/Crossbreed gaat worden, terwijl ik meer houd van wat hij nu maakt. Daarnaast was hij zo'n beetje de enige in de hardstyle scene die een fatsoenlijke reverse bass kon maken. En ik had natuurlijk nog een setje van hem mee willen maken, dat gaat hem nu waarschijnlijk niet meer worden.
Wavolizer, Industrial/Crossbreed?
Welkom!
Ja, en andersom is het dus niet vastgesteld dat het áltijd een sell-out zal zijn.wrote: Want het is vrij logisch dat, wanneer een DJ naar een ontoegankelijkere stijl gaat, z'n hart wel volgt. Omdat je gewoon het tegenovergestelde van een "sell-out" doet.
De industrial/crossbreed scene is ook niet zo heel groot volgens mij. Dus daar hoeft hij het niet voor te doen. En wat Tim zegt klopt wel, maar het zijn vaak wel de mensen die "alles" al bereikt hebben in de hardstyle, die voor een toegankelijkere stijl kiezen om door te groeien.wrote:Is ook weer zoiets moois. En dit is niet per sé op jou gericht Lyst, ik gebruik alleen ff je quote.
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet zo populair zijn van stijl in de Hardstyle wel heeft meegedragen aan het feit dat hij de Hardstyle verlaat.wrote:Klopt, zo reageren veel mensen.
Reacties zeggen het, en vgm is hij het ook, maar volgens mij zit Audiofreq met Code Black in de studio.
ΛUDIƟFR€Q
@audiofreqdj
Got a very special guest in the studio today. Guess who it is!
View on Instagram
En E-force heeft een collab met the Prophet afgemaakt en zet er #freakzatnight bij. Neem aan dat hij die hashtag wel vaker gebruikt, maar mensen denken dat the Prophet Hardbass gaat helpen afsluiten met E-force en Deetox
ΛUDIƟFR€Q
@audiofreqdj
View on Instagram
En E-force heeft een collab met the Prophet afgemaakt en zet er #freakzatnight bij. Neem aan dat hij die hashtag wel vaker gebruikt, maar mensen denken dat the Prophet Hardbass gaat helpen afsluiten met E-force en Deetox
Maar hij zou toch zijn zelfde elementen kunnen gebruiken als hij op een crossbreed/industrial label terecht komt. Dus wel de hardstyle elementen, dus eigenlijk wel op dezelfde voet verder gaan. Draagt imo wel bij aan meer diversiteit.
Democracy en Undetected kwamen op een hardcore label (Noisj) uit, maar waren nog steeds duidelijk herkenbaar als Wavolizer tracks. Zijn tracks werden daarnaast meer door niet HS artiesten gedraaid, dan DJ's die er wel in zaten (neem een Fracture 4 die regelmatig Undetected nog steeds draait). Ik kan me wel vinden in zijn beslissing.
Zou het..?wrote:The collab with @djtheprophet is a fact! #eforcenl #freakzatnight
Over The Freq en CB, waarschijnlijk zijn het de voorbereiding op De Tijdmachinewrote:Reacties zeggen het, en vgm is hij het ook, maar volgens mij zit Audiofreq met Code Black in de studio.
ΛUDIƟFR€Q
@audiofreqdj
View on Instagram
Weet niet zo goed wat ik moet denken van de beslissing van Wavolizer.
Ik kan het me wel voorstellen dat als het label waar je bij zit erg groeit in een paar jaar, maar je eigen tracks van bijna geen andere artiesten support krijgen. Als in de Hardcore er wel artiesten zijn die hem supporten dan is het logisch. Ik vond Undetected een hele vette plaat dus ben benieuwd wat hij gaat brengen.
Toch jammer dat een diverse artiest en goede producer de hardstyle scene verlaat. Ik hoop dat enkele dj's zijn platen zullen blijven draaien.
Ik kan het me wel voorstellen dat als het label waar je bij zit erg groeit in een paar jaar, maar je eigen tracks van bijna geen andere artiesten support krijgen. Als in de Hardcore er wel artiesten zijn die hem supporten dan is het logisch. Ik vond Undetected een hele vette plaat dus ben benieuwd wat hij gaat brengen.
Toch jammer dat een diverse artiest en goede producer de hardstyle scene verlaat. Ik hoop dat enkele dj's zijn platen zullen blijven draaien.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Als E-Force #freakzatnight zet bij een foto samen met zijn moeder gaan mensen nog denken dat zijn moeder onderdeel is van Freakz at Night.. Gelijk dat gespeculeer allemaal weer.
-
DArtiest
- 55 posts member since 2012
- last seen Oct 2021
wrote:leuk stukje!
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Zou het?wrote:Als E-Force #freakzatnight zet bij een foto samen met zijn moeder gaan mensen nog denken dat zijn moeder onderdeel is van Freakz at Night.. Gelijk dat gespeculeer allemaal weer.
Er zit ook iets wat lijkt op een vrouw in die foto...zou het?wrote:Zou het?wrote:Als E-Force #freakzatnight zet bij een foto samen met zijn moeder gaan mensen nog denken dat zijn moeder onderdeel is van Freakz at Night.. Gelijk dat gespeculeer allemaal weer.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Zou kunnen toch? Als iemand foto heeft kunnen we even vergelijkenwrote:Er zit ook iets wat lijkt op een vrouw in die foto...zou het?wrote:Zou het?wrote:Als E-Force #freakzatnight zet bij een foto samen met zijn moeder gaan mensen nog denken dat zijn moeder onderdeel is van Freakz at Night.. Gelijk dat gespeculeer allemaal weer.