Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2185, 2186, 2187, 2188, 2189, 2190, 2191 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 21:09 

Hardtraxxer

Qlown schreef:
Ah zo, nja ik dacht dat de previews over z'n nieuwe release zouden gaan.

Wordt volgens mij een 2-tracker, ook al hoop ik ook op nieuwere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 21:10 

Hardtraxx Veteran

Ben erg blij dat ik nog kaarten voor 3 december heb, laatste Wavolizer optreden met z'n hardstyle-achtige tracks, heb hem nog nooit live gezien dus blij dat ik dat op de valreep nog mee pik. :)

Als hij meer nummers als Undetected gaat maken dan ben ik al helemaal blij, dat is echt een nummer dat mijn interesse in dat soort muziek enorm heeft verhoogd.

Die kerel kan zo bizar goed produceren, die komt wel ergens terecht waar hij beter tot z'n recht komt, benieuwd of hij me dan nog steeds weet te boeien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 21:34 

Rickzel schreef:
Ben erg blij dat ik nog kaarten voor 3 december heb, laatste Wavolizer optreden met z'n hardstyle-achtige tracks, heb hem nog nooit live gezien dus blij dat ik dat op de valreep nog mee pik. :)

Juist
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 21:35 

Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 22:16 

Hardtraxx Veteran

Januari dus, etters :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 22:52 

Hardtraxx Veteran

Was te verwachten, maar vind het toch wel jammer. Zeker omdat ik hem nooit als Hardstyle artiest heb gezien. 3 januari gaat het waarschijnlijk ook niet worden namelijk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 11:44 

Aan het typen...

Top dat hij zijn hart volgt, maar ik vind het jammer. Ik ben bang dat het teveel Industrial/Crossbreed gaat worden, terwijl ik meer houd van wat hij nu maakt. Daarnaast was hij zo'n beetje de enige in de hardstyle scene die een fatsoenlijke reverse bass kon maken. En ik had natuurlijk nog een setje van hem mee willen maken, dat gaat hem nu waarschijnlijk niet meer worden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 13:02 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Top dat hij zijn hart volgt, maar ik vind het jammer. Ik ben bang dat het teveel Industrial/Crossbreed gaat worden, terwijl ik meer houd van wat hij nu maakt. Daarnaast was hij zo'n beetje de enige in de hardstyle scene die een fatsoenlijke reverse bass kon maken. En ik had natuurlijk nog een setje van hem mee willen maken, dat gaat hem nu waarschijnlijk niet meer worden. :(

Industrial/Crossbreed vind ik juist erg goed bij hem passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 13:13 

Hardtraxx Veteran

Is ook weer zoiets moois. En dit is niet per sé op jou gericht Lyst, ik gebruik alleen ff je quote.

* Als iemand de Hardstyle verlaat voor een toegankelijkere stijl: "sell-out!!!"
* Als iemand de Hardstyle verlaat voor een minder toegankelijke stijl: "mooi dat die z'n hart volgt".

Terwijl het hier ook best wel duidelijk is denk ik dat hij niet de populariteit (en dus het geld/de opbrengsten) heeft gekregen waar Theracords en hij op hadden gehoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 13:21 

Kraak... Piep...

Klopt, zo reageren veel mensen.
Maar bij sommigen merk je echt wel dat ze er heen gaan voor de toegankelijkheid e.d. zoals sommige artiesten die achter die raw trend aan gaan e.d.

Want het is vrij logisch dat, wanneer een DJ naar een ontoegankelijkere stijl gaat, z'n hart wel volgt. Omdat je gewoon het tegenovergestelde van een "sell-out" doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 13:48 

Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
Lyst schreef:

Industrial/Crossbreed vind ik juist erg goed bij hem passen.

Wavolizer, Industrial/Crossbreed? :worship: Zijn stijl neigde toch aleen beetje die kant op met sommige tracks.
Welkom! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 13:50 

Donateur

Broken Balance schreef:
Want het is vrij logisch dat, wanneer een DJ naar een ontoegankelijkere stijl gaat, z'n hart wel volgt. Omdat je gewoon het tegenovergestelde van een "sell-out" doet.

Ja, en andersom is het dus niet vastgesteld dat het áltijd een sell-out zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 14:11 

Aan het typen...

Daveytl schreef:
Is ook weer zoiets moois. En dit is niet per sé op jou gericht Lyst, ik gebruik alleen ff je quote.

* Als iemand de Hardstyle verlaat voor een toegankelijkere stijl: "sell-out!!!"
* Als iemand de Hardstyle verlaat voor een minder toegankelijke stijl: "mooi dat die z'n hart volgt".

Terwijl het hier ook best wel duidelijk is denk ik dat hij niet de populariteit (en dus het geld/de opbrengsten) heeft gekregen waar Theracords en hij op hadden gehoopt.

De industrial/crossbreed scene is ook niet zo heel groot volgens mij. Dus daar hoeft hij het niet voor te doen. En wat Tim zegt klopt wel, maar het zijn vaak wel de mensen die "alles" al bereikt hebben in de hardstyle, die voor een toegankelijkere stijl kiezen om door te groeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 14:11 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Klopt, zo reageren veel mensen.
Maar bij sommigen merk je echt wel dat ze er heen gaan voor de toegankelijkheid e.d. zoals sommige artiesten die achter die raw trend aan gaan e.d.

Ik denk eerlijk gezegd dat het niet zo populair zijn van stijl in de Hardstyle wel heeft meegedragen aan het feit dat hij de Hardstyle verlaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 14:17 

Hardtraxx Veteran

Reacties zeggen het, en vgm is hij het ook, maar volgens mij zit Audiofreq met Code Black in de studio.

ΛUDIƟFR€Q
@audiofreqdj
Got a very special guest in the studio today. Guess who it is!
http://instagram.com/p/wbQPjWmLO6/

En E-force heeft een collab met the Prophet afgemaakt en zet er #freakzatnight bij. Neem aan dat hij die hashtag wel vaker gebruikt, maar mensen denken dat the Prophet Hardbass gaat helpen afsluiten met E-force en Deetox >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 14:22 

Hardtraxx Veteran

Maar hij zou toch zijn zelfde elementen kunnen gebruiken als hij op een crossbreed/industrial label terecht komt. Dus wel de hardstyle elementen, dus eigenlijk wel op dezelfde voet verder gaan. Draagt imo wel bij aan meer diversiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 14:50 

Hardtraxx Veteran

Democracy en Undetected kwamen op een hardcore label (Noisj) uit, maar waren nog steeds duidelijk herkenbaar als Wavolizer tracks. Zijn tracks werden daarnaast meer door niet HS artiesten gedraaid, dan DJ's die er wel in zaten (neem een Fracture 4 die regelmatig Undetected nog steeds draait). Ik kan me wel vinden in zijn beslissing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 14:55 

Hardtraxx Veteran

E-Force schreef:
The collab with @djtheprophet is a fact! ‪#‎eforcenl‬ ‪#‎freakzatnight‬
Afbeelding

Zou het..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 15:01 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Reacties zeggen het, en vgm is hij het ook, maar volgens mij zit Audiofreq met Code Black in de studio.

ΛUDIƟFR€Q
@audiofreqdj
Got a very special guest in the studio today. Guess who it is!
http://instagram.com/p/wbQPjWmLO6/

En E-force heeft een collab met the Prophet afgemaakt en zet er #freakzatnight bij. Neem aan dat hij die hashtag wel vaker gebruikt, maar mensen denken dat the Prophet Hardbass gaat helpen afsluiten met E-force en Deetox >.<

Over The Freq en CB, waarschijnlijk zijn het de voorbereiding op De Tijdmachine :yay: zo niet en ze maken samen met hun huidige stijlen een track samen: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 15:07 

Hardtraxx Veteran

Weet niet zo goed wat ik moet denken van de beslissing van Wavolizer.
Ik kan het me wel voorstellen dat als het label waar je bij zit erg groeit in een paar jaar, maar je eigen tracks van bijna geen andere artiesten support krijgen. Als in de Hardcore er wel artiesten zijn die hem supporten dan is het logisch. Ik vond Undetected een hele vette plaat dus ben benieuwd wat hij gaat brengen.

Toch jammer dat een diverse artiest en goede producer de hardstyle scene verlaat. Ik hoop dat enkele dj's zijn platen zullen blijven draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 15:17 

Hardtraxx Veteran

Als E-Force #freakzatnight zet bij een foto samen met zijn moeder gaan mensen nog denken dat zijn moeder onderdeel is van Freakz at Night.. Gelijk dat gespeculeer allemaal weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 15:32 

Artiest

Leonidas schreef:
leuk stukje!

:corn: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 15:38 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Als E-Force #freakzatnight zet bij een foto samen met zijn moeder gaan mensen nog denken dat zijn moeder onderdeel is van Freakz at Night.. Gelijk dat gespeculeer allemaal weer.

Zou het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 15:51 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Basshunterzz schreef:

Zou het?

Er zit ook iets wat lijkt op een vrouw in die foto...zou het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 15:58 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Pipa schreef:
Basshunterzz schreef:

Zou het?

Er zit ook iets wat lijkt op een vrouw in die foto...zou het?

Zou kunnen toch? Als iemand foto heeft kunnen we even vergelijken
Vorige  1 ... 2185, 2186, 2187, 2188, 2189, 2190, 2191 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen