Niet bij mij.wrote:Is al heel lang bekendwrote:Geck-o komt met een album.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Dat is super stoer om te doen.wrote:Jeetje wat zijn we weer lekker bot bezig..![]()
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
wrote:It's starting now!! #48hrswith @Audiotricz @Atmozfears .. Together in a Bungalow somewhere in NL to create a masterpiece!! We are here for 48 hours straight and we will keep you updated every hour with what we're up to! Use this hashtag #48hrswith
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Haha vet. 
Scantraxx komt laatste tijd wel met leuke ideetjes
Scantraxx komt laatste tijd wel met leuke ideetjes
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
wrote:wrote:It's starting now!! #48hrswith @Audiotricz @Atmozfears .. Together in a Bungalow somewhere in NL to create a masterpiece!! We are here for 48 hours straight and we will keep you updated every hour with what we're up to! Use this hashtag #48hrswith
At the moment we're busy setting up an Ustreamlink! #48hrswith Bass Modulators | Atmozfears
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Chained Update,
The Megabase Anthem with Warface is finished and the preview will follow tomorrow. 'The Impact of Sin' with Radical Redemption is finished aswell and the preview will be online this week.
After the Minus Militia trip to Australia I'll focus on a remix for Mr Titan and finish the collab with E-Force. Finally a brand new Chain Reaction solo is coming your way on a short notice.
So you know!
Chain Reaction
-
MHardtraxx Veteran
Begint om 21.30wrote:wrote:wrote:It's starting now!! #48hrswith @Audiotricz @Atmozfears .. Together in a Bungalow somewhere in NL to create a masterpiece!! We are here for 48 hours straight and we will keep you updated every hour with what we're up to! Use this hashtag #48hrswith
At the moment we're busy setting up an Ustreamlink! #48hrswith Bass Modulators | Atmozfears
//Vertraging omdat Tim te laat is.
Last edited by MYTZE on , edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Veteran
wrote: Just to be clear, we're releasing the album instead of the 8-Track E.P. #phuturepropaganda
-
DArtiest
- 55 posts member since 2012
- last seen Oct 2021
Check out the personal note from Haze & Abyss about #HEMQADE - A-Q-dance Reunion.
http://bit.ly/HMQ-NOTE
[source: Q-Dance Twitter]
http://bit.ly/HMQ-NOTE
[source: Q-Dance Twitter]
Even wat dingen weggehaald, ben het bashen van Atmozfears een beetje beu aan het worden.
-
MHardtraxx Veteran
wrote:Even wat dingen weggehaald, ben het bashen van Atmozfears een beetje beu aan het worden.
OT:

wrote:Proud to announce that the first episode of 'The Future of Hardstyle' podcast powered by Hard News will be online soon!
I will be your host for the show and as the name implies we will be focusing on the upcoming talents! Stay tuned
-
MHardtraxx Veteran
wrote:'The Curse' preview is coming to you this week! What do you think of the cover-art? Thanks Ruben Salet for the design
I will have a total of 4 previews uploaded this week (including Fast Lane from yesterday). So now can you guess the other 2?

Beetje teveel voor 1 post, dus hier een nieuwe
-
QHardtraxx Veteran
View on Facebook
Wavolizer stopt met Hardstyle en Theracords.
----
@ Delete's post: Codes Of Behaviour wellicht en mss de collab met 't nieuwe alias van The I's?
Wavolizer stopt met Hardstyle en Theracords.
----
@ Delete's post: Codes Of Behaviour wellicht en mss de collab met 't nieuwe alias van The I's?
Last edited by Qlown on , edited 1 time in total.
Die heeft binnen nu en één a twee jaar een release op Genosha 175 te pakken. 
De hele diversiteit begint zo wel te verdwijnen, erg jammerwrote:Wavolizer stopt met Hardstyle en Theracords.
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Hij zegt zelf dat het hem belemmert in zijn produceren en niet zijn eigen ding kan doen, oprechte keuze dus. Maakt overigens ook niet zoveel uit toch? Je kunt zijn muziek nog steeds luisteren, wordt alleen onder een ander label uitgebracht.wrote:De hele diversiteit begint zo wel te verdwijnen, erg jammerwrote:Wavolizer stopt met Hardstyle en Theracords.
Code Of Behaviour & The Swarm lijkt me?wrote:
Klopt, maar ik denk dat veel mensen zijn stijltje graag hoorden. Het is en blijft hardstyle volgens mij, maar wel echt outside the box denken. Misschien kun je het beter omschrijven als crossbreed met hardstyle elementen ofzo.wrote:Hij zegt zelf dat het hem belemmert in zijn produceren en niet zijn eigen ding kan doen, oprechte keuze dus. Maakt overigens ook niet zoveel uit toch? Je kunt zijn muziek nog steeds luisteren, wordt alleen onder een ander label uitgebracht.wrote:De hele diversiteit begint zo wel te verdwijnen, erg jammerwrote:Wavolizer stopt met Hardstyle en Theracords.
-
QHardtraxx Veteran
The Swarm wordt al full gereleased op Thyron's album dus dat lijkt me sterk. :pwrote:Code Of Behaviour & The Swarm lijkt me?wrote:
Hij zegt dat er 4 previews van hem online komen deze week. Waarom zou The Swarm dat niet kunnen zijn. Lijkt me júist waarschijnlijk.wrote:The Swarm wordt al full gereleased op Thyron's album dus dat lijkt me sterk. :pwrote:Code Of Behaviour & The Swarm lijkt me?wrote:
Vind Wavolizer trouwens wel iets voor The Third Movement, maar we zullen zien wat eruit komt
Het ging me puur om de diversiteit van Theracords, want die verdwijnt ondertussen helemaal.wrote:Hij zegt zelf dat het hem belemmert in zijn produceren en niet zijn eigen ding kan doen, oprechte keuze dus. Maakt overigens ook niet zoveel uit toch? Je kunt zijn muziek nog steeds luisteren, wordt alleen onder een ander label uitgebracht.
De muziek van Wavolizer zal ik natuurlijk blijven volgen
-
QHardtraxx Veteran
Buiten dat The Swarm al full gereleased wordt heb je nog de collab met The I's, de collab met The Geminizers, collab met Low Profile en de Fother Mucker Remix. Dus het lijkt me waarschijnlijker dat het een van de ongereleasede tracks zal zijn.
Ik doel dan op de preview van The Swarm geupload door thyron.wrote:Buiten dat The Swarm al full gereleased wordt heb je nog de collab met The I's, de collab met The Geminizers, collab met Low Profile en de Fother Mucker Remix. Dus het lijkt me waarschijnlijker dat het een van de ongereleasede tracks zal zijn.
-
QHardtraxx Veteran
Ah zo, nja ik dacht dat de previews over z'n nieuwe release zouden gaan.