Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Magnetron wrote:
Qz. wrote:Geck-o komt met een album. :thumbsup:
Is al heel lang bekend :P
Niet bij mij. :innocent:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
pecola-tje wrote:Jeetje wat zijn we weer lekker bot bezig.. >.<
Dat is super stoer om te doen.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Bass Modulators wrote:It's starting now!! #48hrswith @Audiotricz @Atmozfears .. Together in a Bungalow somewhere in NL to create a masterpiece!! We are here for 48 hours straight and we will keep you updated every hour with what we're up to! Use this hashtag #48hrswith
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Haha vet. :D
Scantraxx komt laatste tijd wel met leuke ideetjes ^^
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Mitzinator wrote:
Bass Modulators wrote:It's starting now!! #48hrswith @Audiotricz @Atmozfears .. Together in a Bungalow somewhere in NL to create a masterpiece!! We are here for 48 hours straight and we will keep you updated every hour with what we're up to! Use this hashtag #48hrswith

At the moment we're busy setting up an Ustreamlink! ‪#‎48hrswith‬ Bass Modulators | Atmozfears
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Chained Update,
The Megabase Anthem with Warface is finished and the preview will follow tomorrow. 'The Impact of Sin' with Radical Redemption is finished aswell and the preview will be online this week.
After the Minus Militia trip to Australia I'll focus on a remix for Mr Titan and finish the collab with E-Force. Finally a brand new Chain Reaction solo is coming your way on a short notice.
So you know!
Chain Reaction
M
Hardtraxx Veteran
Joeyvg wrote:
Mitzinator wrote:

At the moment we're busy setting up an Ustreamlink! ‪#‎48hrswith‬ Bass Modulators | Atmozfears
Begint om 21.30 :)

//Vertraging omdat Tim te laat is. xd
Last edited by MYTZE on , edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Veteran
Phuture Noize wrote: Just to be clear, we're releasing the album instead of the 8-Track E.P. #phuturepropaganda
D
Artiest
55 posts member since 2012
last seen Oct 2021
Check out the personal note from Haze & Abyss about #HEMQADE - A-Q-dance Reunion.
http://bit.ly/HMQ-NOTE

[source: Q-Dance Twitter]
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
leuk stukje!
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Even wat dingen weggehaald, ben het bashen van Atmozfears een beetje beu aan het worden.
M
Hardtraxx Veteran
Zenda wrote:Even wat dingen weggehaald, ben het bashen van Atmozfears een beetje beu aan het worden.
:thumbup:

OT:
Wist je dat ... Topic
Neilio wrote:Proud to announce that the first episode of 'The Future of Hardstyle' podcast powered by Hard News will be online soon!

I will be your host for the show and as the name implies we will be focusing on the upcoming talents! Stay tuned
M
Hardtraxx Veteran
Delete wrote:'The Curse' preview is coming to you this week! What do you think of the cover-art? Thanks Ruben Salet for the design
I will have a total of 4 previews uploaded this week (including Fast Lane from yesterday). So now can you guess the other 2?

Wist je dat ... Topic

Beetje teveel voor 1 post, dus hier een nieuwe xd
Q
Hardtraxx Veteran
View on Facebook

Wavolizer stopt met Hardstyle en Theracords.

----

@ Delete's post: Codes Of Behaviour wellicht en mss de collab met 't nieuwe alias van The I's?
Last edited by Qlown on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Die heeft binnen nu en één a twee jaar een release op Genosha 175 te pakken. :cool:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Qlown wrote:Wavolizer stopt met Hardstyle en Theracords.
De hele diversiteit begint zo wel te verdwijnen, erg jammer
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Magnetron wrote:
Hij zegt zelf dat het hem belemmert in zijn produceren en niet zijn eigen ding kan doen, oprechte keuze dus. Maakt overigens ook niet zoveel uit toch? Je kunt zijn muziek nog steeds luisteren, wordt alleen onder een ander label uitgebracht.
Hardtraxxer
458 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Qlown wrote:
@ Delete's post: Codes Of Behaviour wellicht en mss de collab met 't nieuwe alias van The I's?
Code Of Behaviour & The Swarm lijkt me?
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
mrbubble456 wrote:
Magnetron wrote:
Hij zegt zelf dat het hem belemmert in zijn produceren en niet zijn eigen ding kan doen, oprechte keuze dus. Maakt overigens ook niet zoveel uit toch? Je kunt zijn muziek nog steeds luisteren, wordt alleen onder een ander label uitgebracht.
Klopt, maar ik denk dat veel mensen zijn stijltje graag hoorden. Het is en blijft hardstyle volgens mij, maar wel echt outside the box denken. Misschien kun je het beter omschrijven als crossbreed met hardstyle elementen ofzo.
Q
Hardtraxx Veteran
Oranje wrote:
Qlown wrote:
The Swarm wordt al full gereleased op Thyron's album dus dat lijkt me sterk. :p
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
Qlown wrote:
Oranje wrote:
Qlown wrote:
The Swarm wordt al full gereleased op Thyron's album dus dat lijkt me sterk. :p
Hij zegt dat er 4 previews van hem online komen deze week. Waarom zou The Swarm dat niet kunnen zijn. Lijkt me júist waarschijnlijk.

Vind Wavolizer trouwens wel iets voor The Third Movement, maar we zullen zien wat eruit komt :)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
mrbubble456 wrote:Hij zegt zelf dat het hem belemmert in zijn produceren en niet zijn eigen ding kan doen, oprechte keuze dus. Maakt overigens ook niet zoveel uit toch? Je kunt zijn muziek nog steeds luisteren, wordt alleen onder een ander label uitgebracht.
Het ging me puur om de diversiteit van Theracords, want die verdwijnt ondertussen helemaal.
De muziek van Wavolizer zal ik natuurlijk blijven volgen :D
Q
Hardtraxx Veteran
Buiten dat The Swarm al full gereleased wordt heb je nog de collab met The I's, de collab met The Geminizers, collab met Low Profile en de Fother Mucker Remix. Dus het lijkt me waarschijnlijker dat het een van de ongereleasede tracks zal zijn.
Hardtraxxer
458 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Qlown wrote:Buiten dat The Swarm al full gereleased wordt heb je nog de collab met The I's, de collab met The Geminizers, collab met Low Profile en de Fother Mucker Remix. Dus het lijkt me waarschijnlijker dat het een van de ongereleasede tracks zal zijn.
Ik doel dan op de preview van The Swarm geupload door thyron.
Q
Hardtraxx Veteran
Ah zo, nja ik dacht dat de previews over z'n nieuwe release zouden gaan.