Moet de klok van Hardtraxx niet een uurtje achteruit?
Bug reports (page 23)wrote:Moet de klok van Hardtraxx niet een uurtje achteruit?
Bug reports (page 23)wrote:Moet de klok van Hardtraxx niet een uurtje achteruit?
wrote:I think we did it... we topped Smack! #Hardstyle

Nicewrote:Wist je dat er nu een topic is met gebande leden en de reden/duur van de ban: Gebande leden (wie, hoe lang en waarom)
wrote:Qlimax Line-up
Audiofreq & Technoboy kan zeker interessant worden als opener, zeer benieuwd![]()
Headhunterz ben benieuwd, maar eigenlijk verwacht er eigenlijk niet al te veel van
Atmosfearz nee, sorry...
Frontliner![]()
Noisecontrollers wisten we al, kijk er naar uit. Op Qlimax altijd heerlijke setjes neergezet!
Crypsis allang niet meer live gezien, dus wat mij betreft prima dat ie er staat
Ran-D dit kan echt 2 kanten op gaan wat mij betreft, laten we het beste hopen
The Viper![]()
Paryraiser nog nooit live gezien, weet niet wat ik ervan moet verwachten
Endymion zal toch zeker wel de eerste van de 3 worden?! afsluiter?![]()
Zal ongetwijfeld gaan over dat nieuwe label van Freqz en B-Front...wrote:Over Ran-D staat er:
"Together with a few devoted others he will soon collab within a new platform dedicated to raw."
Met B-Front en Frequencerz wellicht?
Phuture Noize werkt op dit moment aan een soort van mini-album in de vorm van een 8 tracks tellende EP waarvan het nodige werk voorbij zal komen op 6 december in de Effenaar.
Ik mag toch hopen dat je wel begrijpt dat Endymion niet zal afsluitenwrote:wrote:Qlimax Line-up
Audiofreq & Technoboy kan zeker interessant worden als opener, zeer benieuwd![]()
Headhunterz ben benieuwd, maar eigenlijk verwacht er eigenlijk niet al te veel van
Atmosfearz nee, sorry...
Frontliner![]()
Noisecontrollers wisten we al, kijk er naar uit. Op Qlimax altijd heerlijke setjes neergezet!
Crypsis allang niet meer live gezien, dus wat mij betreft prima dat ie er staat
Ran-D dit kan echt 2 kanten op gaan wat mij betreft, laten we het beste hopen
The Viper![]()
Paryraiser nog nooit live gezien, weet niet wat ik ervan moet verwachten
Endymion zal toch zeker wel de eerste van de 3 worden?! afsluiter?![]()
Als dit Smack topt ben ik nog meer benieuwd.wrote:wrote:I think we did it... we topped Smack! #Hardstyle
Release: Early 2015
Denk dat je niet te veel waarde aan dat bericht moet hechten, ze zullen namelijk nooit een bericht posten als: we hebben het geprobeerd, maar het is niet gelukt Smack te toppen.wrote: Als dit Smack topt ben ik nog meer benieuwd.
dat zou wel logisch zijn ja, daarom zeg ik ook zal toch wel de eerste van de drie worden? Maar normaal is de volgorde waarin de line-up wordt vrijgegeven toch ook de volgorde waarin gedraaid gaat worden? Vandaar...wrote:Ik mag toch hopen dat je wel begrijpt dat Endymion niet zal afsluiten
Leuk interview over zijn album. Jammer dat ongeveer alle vragen over het album gaan. Wat meer niet album gerelateerde vragen zou ook interessant zijn.wrote:Interview met Thera over Training Sessions
https://partyflock.nl/interview/290:The ... op-het-bot
Dat snap ik uiteraard maar er was aan de andere kant geen reden om Smack te benoemenwrote:Denk dat je niet te veel waarde aan dat bericht moet hechten, ze zullen namelijk nooit een bericht posten als: we hebben het geprobeerd, maar het is niet gelukt Smack te toppen.wrote: Als dit Smack topt ben ik nog meer benieuwd.
Het interview was ook meer gefocussed op het Album dan Thera/Theracords zelf. Iets wat zowel hij als ikzelf graag wilde.wrote:Leuk interview over zijn album. Jammer dat ongeveer alle vragen over het album gaan. Wat meer niet album gerelateerde vragen zou ook interessant zijn.wrote:Interview met Thera over Training Sessions
https://partyflock.nl/interview/290:The ... op-het-bot
Dan heb ik niks gezegd!wrote:Volgens de Qlimax website is het so:wrote:dat zou wel logisch zijn ja, daarom zeg ik ook zal toch wel de eerste van de drie worden? Maar normaal is de volgorde waarin de line-up wordt vrijgegeven toch ook de volgorde waarin gedraaid gaat worden? Vandaar...wrote:Ik mag toch hopen dat je wel begrijpt dat Endymion niet zal afsluiten
5:30 - 6:00 Endymion
6:00 - 6:30 The Viper
6:30 - 7:00 Partyraiser
http://www.qlimax.com
Hoezo zou het logisch zijn dat Endymion afsluit over Partyraiser. Wesley draait en produceert overduidelijk harder en sneller als Endymion.wrote:dat zou wel logisch zijn ja, daarom zeg ik ook zal toch wel de eerste van de drie worden? Maar normaal is de volgorde waarin de line-up wordt vrijgegeven toch ook de volgorde waarin gedraaid gaat worden? Vandaar...wrote:Ik mag toch hopen dat je wel begrijpt dat Endymion niet zal afsluiten
Wat beter lezen volgende keer..wrote:Hoezo zou het logisch zijn dat Endymion afsluit over Partyraiser. Wesley draait en produceert overduidelijk harder en sneller als Endymion.wrote:dat zou wel logisch zijn ja, daarom zeg ik ook zal toch wel de eerste van de drie worden? Maar normaal is de volgorde waarin de line-up wordt vrijgegeven toch ook de volgorde waarin gedraaid gaat worden? Vandaar...wrote:Ik mag toch hopen dat je wel begrijpt dat Endymion niet zal afsluiten