Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2131, 2132, 2133, 2134, 2135, 2136, 2137 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:10 

Donateur

Lyst schreef:
Wel opvallend dat het pas echt populair wordt zodra het al eenheidsworst is.

Vind je dat echt opvallend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:11 

Hardtraxx Veteran

Warface schreef:
Something very very big is coming..... Can you guess what???
"The mind has no firewall"
Timothy L. Thomas
"In War, the moral is to the material as three is to one"
Napoleon Bonaparte
"The first casualty of war is truth"
Rudyard Kipling
‪#‎AOW

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:11 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Brennan Heart schreef:
A few weeks ago I helped Make-A-Wish Nederland fulfill five year old Sem's greatest wish; becoming a DJ. Sem and his parents visited me in my studio, where I taught him how to DJ! It was a great day!

Als het andersom was en Brennan Heart DJ-les had gehad van een 5-jarig kind met leukemie had ik het ook geloofd.

Haha godverdomme :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:12 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Met die foto erbij.

@Warface zn post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:12 

Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Met die foto erbij.
@Warface zn post.

ja dat was me bedoeling; maar hij deed vaag. Staat er nu wel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:13 

Hardtraxx Veteran

Goh, album. Zou het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:15 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Goh, album. Zou het?

#AOW
"Album Of Warface" ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:20 

Hardtraxx Crew

Citaat:
Waverider is extremely proud to present his brand new project: Collabs! He’s calling upon you, the dedicated Hardstyle scene, to take part in building his next track. “The two most important things in my career have always been the music I make and all of the amazing fans who support me. I want to combine them both, and involve as many people in the production of my next track as possible!” Waverider explains.

Waverider has broken the track down into 4 elements. Each Monday, he will upload two variations of a different element and then it’s up to you to decide which one will make it into the final track! Through Facebook and SoundCloud comments, you can share your favorite directly with Waverider. But it’s not always black and white. Do you have some tweaks you’d like to suggest? He’d love to hear them: “I’ve always been curious about how people relate to different elements of my music, weather it’s a melody, mid-intro or even vocals, and I think Collabs is the best way to find out. My fans have been an endless source of inspiration for me, so I’d love to hear their in-depth opinions about each and every detail!”

This week he kicks off with one of the most recognized elements of a Hardstyle track; the melody! Vote for your favorite of the two by commenting on the SoundCloud set or on his Facebook page! (below)

Melody 01:

Melody 02:

“I’m really looking forward to working on this new track with everyone over the next few weeks! Feel free to drop me a message on Facebook to talk about each element. Speak soon!” – Waverider
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:32 

Donateur

provehito schreef:
Qlown schreef:
Goh, album. Zou het?

#AOW
"Album Of Warface" ?

Album of War is mijn gok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:40 

Hardtraxx Veteran

Leuk idee van Waverider! hoopte al eerder dat zoiets zou komen en zou ook leuk zijn als meerdere artiesten zoiets zouden doen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:44 

Donateur

Hmm ja, en als 1000 man voor de ene / 800 man voor de andere melodie gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:44 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
provehito schreef:
Qlown schreef:
Goh, album. Zou het?

#AOW
"Album Of Warface" ?

Album of War is mijn gok.

Ik hoop dat ie een andere titel neemt dan zoiets, als het indd een album word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:45 

Hardtraxxer

brianfct65 schreef:
FUSION WELCOMES REQUIEM
"With a production style as precise as geometric edges, nothing can be spared from destruction. Witness the ultimate unity. Listen to the Requiem"
First official preview: Requiem - Scream!
http://fusionr.ec/release230preview

Waar komt die ineens vandaan? Wat een dikke plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:46 

Hardtraxx Veteran

Zatox schreef:
Welcome @daverevan !! He just signed for my label Unite Records ! Can't wait to show u his awesome productions and voice ….. not only a great singer but also talented producer !! I will play some of our fresh collab this saturday at Q-Base ! Are u ready for this ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:51 

Hardtraxxer

Youri schreef:
brianfct65 schreef:
FUSION WELCOMES REQUIEM
"With a production style as precise as geometric edges, nothing can be spared from destruction. Witness the ultimate unity. Listen to the Requiem"

Zeg ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 20:09 

Hardtraxx Newbie

Ilmar schreef:
Youri schreef:
brianfct65 schreef:
FUSION WELCOMES REQUIEM

Zeg ik niet

Ti-Ta-..... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 20:27 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
ΛUDIƟFR€Q ‏@audiofreqdj
Citaat:
I'm wondering what these "fuck the mainstream, we defend the raw" types will do when raw becomes mainstream. Which it kinda is already. Raw hardstyle DJs are the ones that play the most shows in the hardstyle scene, the "mainstream" have much less. Ergo raw = mainstream.

inb4haat van de rauwere producers. :corn:

Hier wil ik toch even op inhaken.

Wat Audiofreq even vergeet is dat Hardstyle van oorsprong een harde muziek stroming is.
Dat de 'rauwere' dj's meer boekingen hebben betekent niet dat raw mainstream wordt/is.
Het zegt gewoon genoeg over de scene, en de mensen erin. Het is wel duidelijk dat de mainstream kant om het zo maar even te noemen steeds softer wordt. en tegen de house aan drukt. Raw wordt niet mainstream. Nee dit is gewoon het publiek dat laat zien dat ze liever 12 uur lang de zelfde screech en harde geforceerde kick willen horen dan helemaal geen kick en tempo en drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 20:29 

Hardtraxx Addict

provehito schreef:
Qlown schreef:
Goh, album. Zou het?

#AOW
"Album Of Warface" ?

Album inderdaad en ik gok op Art Of War als titel :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 22:11 

Hardtraxx Elite

Dat Geck-o een track gratis weg heeft gegeven, ditmaal geen Hardstyle.

andere-muziek/2-brothers-on-the-4th-floor-fairytales-geck-o-remix-t46097.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 22:56 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Qlown schreef:
ΛUDIƟFR€Q ‏@audiofreqdj
Citaat:
I'm wondering what these "fuck the mainstream, we defend the raw" types will do when raw becomes mainstream. Which it kinda is already. Raw hardstyle DJs are the ones that play the most shows in the hardstyle scene, the "mainstream" have much less. Ergo raw = mainstream.

inb4haat van de rauwere producers. :corn:

Hier wil ik toch even op inhaken.

Wat Audiofreq even vergeet is dat Hardstyle van oorsprong een harde muziek stroming is.
Dat de 'rauwere' dj's meer boekingen hebben betekent niet dat raw mainstream wordt/is.
Het zegt gewoon genoeg over de scene, en de mensen erin. Het is wel duidelijk dat de mainstream kant om het zo maar even te noemen steeds softer wordt. en tegen de house aan drukt. Raw wordt niet mainstream. Nee dit is gewoon het publiek dat laat zien dat ze liever 12 uur lang de zelfde screech en harde geforceerde kick willen horen dan helemaal geen kick en tempo en drive.

spreek alsjeblieft voor jezelf, ik heb al tijden niks meer met de extreem happy mainstream kant van de hardstyle en beschouw mezelf dan voor het gemak maar als "Raw publiek", maar ik word ook gewoon dood ziek van die hype... het is zo verschrikkelijk voorspelbaar aan het worden allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 23:37 

Kraak... Piep...

Beide stromen in hardstyle vallen in het niks bij alle tracks van minstens 5 jaar terug, waar tot aan dat punt het gros van de artiesten een eigen stijl had.
Gemiddelde raw is zo eentonig als al de anti-climax house en het andere gros zijn allemaal RR lookalikes.
De gemiddelde mainstream wil te veel op een melodieus house nummer lijken met al die tapestop en zangers/zangeressen.

Beiden zijn ze zo commercieel gericht als de pest. Geen enkele is meer underground dan de andere.
Ik zie hier dan ook als enige exclusieven van dit Spoontech en Theracords en een paar losse artiesten, die tenminste hun eigen ding doen.

Zelfde met mainstream hardcore 50% is TiH halve hardstyle troep wat ook commercieel is gericht en de andere helft probeert Angerfist na te doen en de rest is al die simpele zooi die van Partyraiser Records en Dr. Peacock e.d. af komt. Hier ook weer exclusieven zoals Noize Records & Enzyme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 01:00 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
verhaal van Waverider

Dit heeft Alphaverb toch ook ooit gedaan, met zijn Digital Society plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 01:53 

Hardtraxx Addict

Deetox op Heart for Hard schreef:
ik ben nu bezig om men solo track af te krijgen voor zaterdag en met een beetje geluk is mijn collab met The Strangerz zaterdag ook klaar

Met Raiden is even uitgesteld omdat we beide druk zijn en ik binnenkort op vakantie ga en voor die tijd alle andere projecten sowieso af wil hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 07:31 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Beide stromen in hardstyle vallen in het niks bij alle tracks van minstens 5 jaar terug, waar tot aan dat punt het gros van de artiesten een eigen stijl had.
Gemiddelde raw is zo eentonig als al de anti-climax house en het andere gros zijn allemaal RR lookalikes.
De gemiddelde mainstream wil te veel op een melodieus house nummer lijken met al die tapestop en zangers/zangeressen.

Beiden zijn ze zo commercieel gericht als de pest. Geen enkele is meer underground dan de andere.
Ik zie hier dan ook als enige exclusieven van dit Spoontech en Theracords en een paar losse artiesten, die tenminste hun eigen ding doen.

Zelfde met mainstream hardcore 50% is TiH halve hardstyle troep wat ook commercieel is gericht en de andere helft probeert Angerfist na te doen en de rest is al die simpele zooi die van Partyraiser Records en Dr. Peacock e.d. af komt. Hier ook weer exclusieven zoals Noize Records & Enzyme.

Moet idd zeggen dat die twee labels nog steeds interessant voor me blijven, en als ik af en toe een uurtje radical mee krijg kan ik dat ook best wel waarderen, maar het zijn idd echt de "net niet" gevallen die dankzij deze hype een veel te groot podium krijgen die het voor mij zo saai maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 11:06 

Hardtraxx Veteran

Er een nieuwe B-front & Frontliner collab komt? Hopelijk B-Frontliner -.-
Vorige  1 ... 2131, 2132, 2133, 2134, 2135, 2136, 2137 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen