wrote:Rendering a mix CD for a big event in the near future :-)

wrote:Rendering a mix CD for a big event in the near future :-)

wrote:A few weeks ago I helped Make-A-Wish Nederland fulfill five year old Sem's greatest wish; becoming a DJ. Sem and his parents visited me in my studio, where I taught him how to DJ! It was a great day!
wrote:Iemand gebruikt Hardtraxx om dit soort diarree uit te poepen:
wrote:wrote:Iemand gebruikt Hardtraxx om dit soort diarree uit te poepen:
Ik hoop dat dit gewoon echt serieus is he, ik ben al die schijt raw eigenlijk ook flink zat. Probleem wat je wel gaat krijgen is dat als je een hele avond om melodie laat draaien, de kans op een hitjesparade flink groot is. Maar het is wss gewoon een troll
wrote:
50 australische dollars is omgerekend 36,19 euro. Nog steeds veel, maar dus echt niet zo extreem vergeleken met in Nederland.wrote:100 Dollar voor een trui en 50 voor een t-shirt? Wtf lol.
human sleeping bagwrote:of $100 voor een human sleeping bag:
https://www.facebook.com/Defqon.1.Festi ... =3&theater
Is 72 euro omgerekend (die truien dus ook :s). Koopje hoor
Engage edit of remix? Overigens is het de bedooeling S1ngular met een EP met 8 tracks gaat komen. So far heeft hij er geloof ik 5 af.S1ngular
Time to Re-Engage.
Mooi gebaar.wrote:wrote:A few weeks ago I helped Make-A-Wish Nederland fulfill five year old Sem's greatest wish; becoming a DJ. Sem and his parents visited me in my studio, where I taught him how to DJ! It was a great day!
S1ngular is toch een alias van een hardstyle artiest? Phuture Noize zo uit mijn hoofd?wrote:Engage edit of remix? Overigens is het de bedooeling S1ngular met een EP met 8 tracks gaat komen. So far heeft hij er geloof ik 5 af.S1ngular
Time to Re-Engage.
Volgens mij zit inderdaad 1 van die twee van Phuture Noize achter de producties, welke en en of de draaipersoon meewerkt weet ik niet. De optredens steken in ieder geval altijd prima in elkaar.wrote:1 vd 2 van Phuture Noize met iemand anders ofzo.
wrote:Random (important) announcement from Marco:
As I've been producing different genres a lot lately just to keep our hardstyle fresh n hard I decided to join forces with a mate in the name of S1ngular . As it looks for now I will be producing the tunes while he is coming with ideas and DJ. This also means nothing will change for Phuture Noize.
inb4haat van de rauwere producers.I'm wondering what these "fuck the mainstream, we defend the raw" types will do when raw becomes mainstream. Which it kinda is already. Raw hardstyle DJs are the ones that play the most shows in the hardstyle scene, the "mainstream" have much less. Ergo raw = mainstream.
Inderdaad, tegenwoordig is het enorm verzadigd met screeches en totaal geen vernieuwing. Nieuwe, opkomende producers proberen door mee te gaan in deze hype ook hun graantje mee te pikken en durven dus ook niet met een eigen sound te komen. Screech hier en 'harde' kick daar. Daarom ben ik voorlopig eigenlijk wel uitgekeken op raw. Slechts enkele tracks spreken mij nog aan.wrote:Wel opvallend dat het pas echt populair wordt zodra het al eenheidsworst is.
Of Mind Hunterz. Daar ben ik ook best benieuwd naar, of die hun lijn van vroeger doorzetten of dat ze zich gaan richten op de hedendaagse (raw?) hardstyle.wrote:Van de andere kant wel heerlijk dat er nu veel aandacht aan Tijdmachine/Remember stage's wordt besteed! dan krijgen ongetwijfeld een aantal van de betreffende producers hun feeling terug qua manier van produceren destijds, met als voorbeeld Low-E & Alter Egosz die weer terug de studio in gaan
Als het andersom was en Brennan Heart DJ-les had gehad van een 5-jarig kind met leukemie had ik het ook geloofd.wrote:A few weeks ago I helped Make-A-Wish Nederland fulfill five year old Sem's greatest wish; becoming a DJ. Sem and his parents visited me in my studio, where I taught him how to DJ! It was a great day!