Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2130, 2131, 2132, 2133, 2134, 2135, 2136 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 16:48 

Hardtraxx Veteran

Warface schreef:
Rendering a mix CD for a big event in the near future :-)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 17:38 

Hardtraxx Veteran

Brennan Heart schreef:
A few weeks ago I helped Make-A-Wish Nederland fulfill five year old Sem's greatest wish; becoming a DJ. Sem and his parents visited me in my studio, where I taught him how to DJ! It was a great day!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 17:50 

Hardtraxx Addict

Respect. Iedereen ken hem wel altijd afblaffen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 20:21 

Hardtraxx Addict

Brennan Heart :worship: Respect voor deze man dat die dit doet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 20:27 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Iemand gebruikt Hardtraxx om dit soort diarree uit te poepen:
Afbeelding

Ik hoop dat dit gewoon echt serieus is he, ik ben al die schijt raw eigenlijk ook flink zat. Probleem wat je wel gaat krijgen is dat als je een hele avond om melodie laat draaien, de kans op een hitjesparade flink groot is. Maar het is wss gewoon een troll
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 20:33 

Hardtraxx Veteran

Ja no shit, ook het aantal (spel)fouten erin zegt al genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 20:36 

Hardtraxx Addict

Ik vind dat juist het lekkere aan Qlimax, die opbouw van euforisch naar raw, maar met raw bedoel ik dan meer artiesten zoals B-Front of Adaro. Dat soort artiesten zijn dan weer wel fijn om naar te luisteren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 21:37 

Hardtraxx Veteran

Mooi gebaar van Brennan Heart. Ik geloof trouwens niet dat er een DJ is die dit af zou slaan, dus dat maakt hem niet meteen tot een grote held. Zoiets doe je gewoon als het gevraagd wordt.

Paultheone schreef:
Raven schreef:
Iemand gebruikt Hardtraxx om dit soort diarree uit te poepen:
Afbeelding

Ik hoop dat dit gewoon echt serieus is he, ik ben al die schijt raw eigenlijk ook flink zat. Probleem wat je wel gaat krijgen is dat als je een hele avond om melodie laat draaien, de kans op een hitjesparade flink groot is. Maar het is wss gewoon een troll

Qre8ive schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 22:06 

Hardtraxx Veteran

100 Dollar voor een trui en 50 voor een t-shirt? Wtf lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 22:27 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
100 Dollar voor een trui en 50 voor een t-shirt? Wtf lol.

50 australische dollars is omgerekend 36,19 euro. Nog steeds veel, maar dus echt niet zo extreem vergeleken met in Nederland. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 22:27 

Hardtraxx Veteran

of $100 voor een human sleeping bag:
https://www.facebook.com/Defqon.1.Festi ... =3&theater

Is 72 euro omgerekend (die truien dus ook :s). Koopje hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 11:05 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
of $100 voor een human sleeping bag:
https://www.facebook.com/Defqon.1.Festi ... =3&theater

Is 72 euro omgerekend (die truien dus ook :s). Koopje hoor

human sleeping bag :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 14:09 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
S1ngular
Time to Re-Engage.

Engage edit of remix? Overigens is het de bedooeling S1ngular met een EP met 8 tracks gaat komen. So far heeft hij er geloof ik 5 af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 15:03 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Brennan Heart schreef:
A few weeks ago I helped Make-A-Wish Nederland fulfill five year old Sem's greatest wish; becoming a DJ. Sem and his parents visited me in my studio, where I taught him how to DJ! It was a great day!

Mooi gebaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 15:26 

Khadber schreef:
Citaat:
S1ngular
Time to Re-Engage.

Engage edit of remix? Overigens is het de bedooeling S1ngular met een EP met 8 tracks gaat komen. So far heeft hij er geloof ik 5 af.

S1ngular is toch een alias van een hardstyle artiest? Phuture Noize zo uit mijn hoofd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 15:27 

Hardtraxx Veteran

1 vd 2 van Phuture Noize met iemand anders ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 15:30 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
1 vd 2 van Phuture Noize met iemand anders ofzo.

Volgens mij zit inderdaad 1 van die twee van Phuture Noize achter de producties, welke en en of de draaipersoon meewerkt weet ik niet. De optredens steken in ieder geval altijd prima in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 15:41 

Hardtraxx Veteran

16 Oktober 2013:
Phuture Noize schreef:
Random (important) announcement from Marco:

As I've been producing different genres a lot lately just to keep our hardstyle fresh n hard I decided to join forces with a mate in the name of S1ngular . As it looks for now I will be producing the tunes while he is coming with ideas and DJ. This also means nothing will change for Phuture Noize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 16:37 

Hardtraxx Veteran

Marco produceert voor zowel Phuture Noize als S1ngular.
Marco & Antoine doen de PN dj sets (https://partyflock.nl/artist/61099:Phuture-Noize).
Walter doet de S1ngular dj sets (https://partyflock.nl/artist/78074:S1ngular).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 17:54 

Hardtraxx Veteran

ΛUDIƟFR€Q ‏@audiofreqdj
Citaat:
I'm wondering what these "fuck the mainstream, we defend the raw" types will do when raw becomes mainstream. Which it kinda is already. Raw hardstyle DJs are the ones that play the most shows in the hardstyle scene, the "mainstream" have much less. Ergo raw = mainstream.

inb4haat van de rauwere producers. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 18:04 

Aan het typen...

Wel opvallend dat het pas echt populair wordt zodra het al eenheidsworst is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 18:23 

Hardtraxx Veteran

Van de andere kant wel heerlijk dat er nu veel aandacht aan Tijdmachine/Remember stage's wordt besteed! dan krijgen ongetwijfeld een aantal van de betreffende producers hun feeling terug qua manier van produceren destijds, met als voorbeeld Low-E & Alter Egosz die weer terug de studio in gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 18:24 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Wel opvallend dat het pas echt populair wordt zodra het al eenheidsworst is.

Inderdaad, tegenwoordig is het enorm verzadigd met screeches en totaal geen vernieuwing. Nieuwe, opkomende producers proberen door mee te gaan in deze hype ook hun graantje mee te pikken en durven dus ook niet met een eigen sound te komen. Screech hier en 'harde' kick daar. Daarom ben ik voorlopig eigenlijk wel uitgekeken op raw. Slechts enkele tracks spreken mij nog aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 18:28 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Van de andere kant wel heerlijk dat er nu veel aandacht aan Tijdmachine/Remember stage's wordt besteed! dan krijgen ongetwijfeld een aantal van de betreffende producers hun feeling terug qua manier van produceren destijds, met als voorbeeld Low-E & Alter Egosz die weer terug de studio in gaan :)

Of Mind Hunterz. Daar ben ik ook best benieuwd naar, of die hun lijn van vroeger doorzetten of dat ze zich gaan richten op de hedendaagse (raw?) hardstyle.
Ik hoop het eerste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:07 

Hardtraxx Veteran

Brennan Heart schreef:

Als het andersom was en Brennan Heart DJ-les had gehad van een 5-jarig kind met leukemie had ik het ook geloofd.
Vorige  1 ... 2130, 2131, 2132, 2133, 2134, 2135, 2136 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen