Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2126, 2127, 2128, 2129, 2130, 2131, 2132 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 10:58 

Hardtraxx Elite

Ik weet niet of het hier al bekend was, maar Phuture Noize zijn bezig met een remix voor Frequencerz - Burning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 11:03 

Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
Ik weet niet of het hier al bekend was, maar Phuture Noize zijn bezig met een remix voor Frequencerz - Burning.

nieuwe-tracks-hs/frequencerz-burning-phuture-noize-remix-t45125.html

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 17:30 

Hardtraxx Veteran

Thyron schreef:
Busy week coming up!
Next days will be all about:
- Finishing 'Thyron & Delete - The Swarm';
- Working on my collab with an Italian hardcore artist;
- Preparing something special for my set at HDE LIVE;
but mainly:
- Having some studio days with my very talented Scottish buddies from Shellshock, who will be staying close to my place till next Sunday!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 18:21 

Hardtraxx Elite

Scantraxx Facebook schreef:
Scantraxx proudly presents: Pherato, a crushing new and fresh Hardstyle act. This duo, Thomas (FR) and Simone (IT), became friends by sharing their passion and thoughts on music on a daily basis. They were both producing already, but decided to join forces. With a clear vision in mind on how to contribute to the glorification of Hardstyle, these 19 and 20 year olds teamed up, hoping to succeed alongside their idols.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 19:08 

Hardtraxx Veteran

Net wat we nodig hadden, nog een halve hardstyle producer. Laat hem gewoon op Bounce en Tek produceren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 19:43 

Hardtraxx Veteran

Reddit AMA met Coone & Bass Modulators: http://www.reddit.com/r/Music/comments/ ... _anything/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 19:57 

Hardtraxx Veteran

Stel dat je een track zou maken met een ‘euforische’ artiest, wie zou dat dan zijn?
Delete schreef:
Nou om eerlijk te zijn ga ik een track maken met Inner Heat van Dirty Workz, dus dat gaat wel interessant worden! Daarnaast zou ik waarschijnlijk m’n vrienden Dillytek kiezen. We hebben het idee al besproken tijdens Defqon.1, dus wie weet!

Bron: http://hardnews.nl/interview-met-delete/?lang=nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 20:00 

Aan het typen...

Rickzel schreef:
Citaat:
Phrantic
4 minutes ago · Edited
I have to disappoint all you guys that expect tracks with the hardness of Road Warrior or Spells from me but I feel my inspiration coming much more from other directions. I'm really getting sick of all the recent raw hardstyle productions. 95% of all tracks are starting to sound the same which makes the genre boring to listen. As also the hardstyle spirit gets lost as everything moves so close to hardcore I really feel like going a new direction instead of following the hype. In the future I will continue to follow the fresher, housier side of hardstyle as you know it from my recent productions. I still hope that a lot of you will continue to check out my future tracks and listen with open minded ears! Nevertheless thanks to all of you for your support, and I hope I can take my music to another level in the near future!

Ik ben het met hem eens wat betreft raw hardstyle, maar hij was juist onderdeel van die 5% die die muziek wel interessant maakte, want zowel Road Warrior als Spells zijn geen doorsnee raw platen. De house invloeden zijn, zoals eerder gezegd, net zo goed een hype waarvoor exact hetzelfde geldt, maar waar hij weliswaar ook zijn eigen draai aan geeft, alleen het doet mij allemaal bar weinig tot nu toe. Maar goed, hij moet doen wat hij zelf mooi vindt natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 20:07 

Hardtraxxer

FUSION WELCOMES REQUIEM
"With a production style as precise as geometric edges, nothing can be spared from destruction. Witness the ultimate unity. Listen to the Requiem"
First official preview: Requiem - Scream!
http://fusionr.ec/release230preview
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 20:43 

brianfct65 schreef:
FUSION WELCOMES REQUIEM
"With a production style as precise as geometric edges, nothing can be spared from destruction. Witness the ultimate unity. Listen to the Requiem"

Vet! :woot: Kan wat worden deze man denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 21:43 

Hardtraxx Elite

Thyron 2.0 :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 21:58 

Hardtraxx Crew

Nutty T
Citaat:
My hardest kick yet, and if you thought the kick in Join Us and Ruffstyle was hard you're in for a treat.
It will be in my rework of Demon Of Hardstyle

Beniewd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 22:00 

Hardtraxx Crew

Interview met Delete

http://hardnews.nl/interview-met-delete/?lang=nl

Hij gaat dus een collab maken met Inner Heat
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 22:11 

Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:
brianfct65 schreef:
FUSION WELCOMES REQUIEM

Vet! :woot: Kan wat worden deze man denk ik!

Klinkt veelbelovend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 22:19 

Kraak... Piep...

tijntjuh120 schreef:

Alles is tegenwoordig 2.0. Niks is origineel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 23:17 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
tijntjuh120 schreef:

Alles is tegenwoordig 2.0. Niks is origineel meer.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 23:48 

'Niks' is wel wat overdreven :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 06:54 

Hardtraxx Addict

FB Scantraxx
Citaat:
Scantraxx proudly presents: Pherato, a crushing new and fresh Hardstyle act. This duo, Thomas (FR) and Simone (IT), became friends by sharing their passion and thoughts on music on a daily basis. They were both producing already, but decided to join forces. With a clear vision in mind on how to contribute to the glorification of Hardstyle, these 19 and 20 year olds teamed up, hoping to succeed alongside their idols.

And to celebrate their introduction, Pherato is casting not one but two dashing Hardstyle tracks into the scene. Join in with your Hardstyle Dedication, we’ve got two previews waiting for you!

Start Living: This is the track to let you know these lads are ready for whatever the world of Hardstyle has in store for them. So beware, they’re here to stay! Link: http://scantr.ax/8c6

Kings of Tonight: It’s safe to say this track adds an extra vivid start to the Scantraxx take in. Link: http://scantr.ax/8c5

Connect with Pherato:

Waarom haalt geen enkel label Zirkum binnen? :( Die vent kan naast screeches/melodien ook dikke kicks bouwen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 09:08 

Hardtraxx Veteran

Geduld is een schone zaak. Zijn tracks worden al super gesupport (decibel cd), dus de volgende stap kan niet lang meer uitblijven. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 10:55 

Artiest

Citaat:

Waarom haalt geen enkel label Zirkum binnen? :( Die vent kan naast screeches/melodien ook dikke kicks bouwen!

Citaat:
On the edge to achieve my biggest dream
Zirkum Facebook

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 11:55 

Hardtraxx Veteran

Zirkum schreef:
Citaat:

Citaat:
On the edge to achieve my biggest dream
Zirkum Facebook

;)

Misschien droom je er wel van om kok te worden op een pannenkoekenboot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 12:36 

Hardtraxx Veteran

Interessant antwoord van Code Black. Hij stelde de vraag wat mensen van de recente ontwikkelingen in de hardstyle vinden.
Citaat:
Xavier Lima its dying , producers are running out of ideas of inovation and its becoming comercial as shit $money$money$

Code Black Interesting thinking, but the Raw scene brings in more money than the Commercial scene, so unfortunately you are completely wrong in this thinking.
Sorry to break your thoughts like that.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 12:44 

Aan het typen...

Nou Code Black, welke raw artiest verdient er dan meer dan Headhunterz, Wildstylez, Brennan Heart, Noisecontrollers, Frontliner of Zatox? Ze hebben meer views, meer verkopen en vragen zo ver ik weet ook een hogere fee voor boekingen, waar ze er meer dan genoeg van hebben. En ik denk dat Code Black ook meer vraagt dan bijvoorbeeld Thera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 12:50 

Hardtraxxer

Denk dat Code Black de helft van zijn eigen repertoire ook als Raw bestempeld en daarom tot die conclusie komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 12:59 

Aan het typen...

Ook Code Black verdient niet zoveel als bovenstaande namen. Dus ik ben benieuwd hoe hij daar bij komt? Ik krijg eerder het idee dat hij zo maar wat roept, omdat wij dat toch niet kunnen verifiëren en hij daardoor dus gelijk heeft.
Vorige  1 ... 2126, 2127, 2128, 2129, 2130, 2131, 2132 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen