Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 3067  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 12:37 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Leer is communiceren gast :huh:
Jij vind het dus wel bij de scene passen? :')

Heb ik iets gezegd of ik het er wel of niet bij vind passen? Het enige wat ik gezegd heb is dat het dom vind dat jij vind dat iedereen met een buikje in de scene moet gaan afvallen..

En omdat ik een beetje bot reageer moet ik meteen 'is leren communiceren'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 12:40 

Donateur

Op Defqon vond iedereen het in de Blue ook verschrikkelijk erg dat ie dik is, niemand ging los enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 12:49 

Hardtraxxer

Whahaha
Waar gaat dit nou weer over dan :lol:

What the fuck maakt het nou uit hoe een DJ eruit ziet
Kom nou xd

''Ik vind Headhunterz de beste DJ van de hardstyle scene, want hij heeft zon lekker kaal koppie.''

Succes ermee :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 13:07 

Hardtraxx Addict

ik ga niet meer naar D-Block & S-Te-Fan luisteren, die haarkleur van hun kan echt niet!
;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 13:14 

Hardtraxx Veteran

En wist je dat ik pas weer naar The Prophet ga luisteren als die geen grijze haren en een paardenstaart heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 13:38 

Hardtraxx Addict

Dorus ML schreef:

Wat maakt het nou uit, als hij maar dikke muziek maakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 14:05 

Hardtraxx Elite

Dennis Aka Mash schreef:
Citaat:

Heb ik iets gezegd of ik het er wel of niet bij vind passen? Het enige wat ik gezegd heb is dat het dom vind dat jij vind dat iedereen met een buikje in de scene moet gaan afvallen..

En omdat ik een beetje bot reageer moet ik meteen 'is leren communiceren'?

Ja ik weet niet of je ook zo tegen je moeder praat.

En ik vraag of je hebt bij de scene vindt passen, maar daar geef je geen antwoord op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 14:08 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Kijk waar mensen hier over zeiken man. Over een dj met overgewicht :huh: . Wtf maakt het nou uit dat een dj iets te dik is. Al was het een tien tonner en zweette die zich helemaal te pletter. Maakt toch allemaal niet uit als die goed bezig is achter die draaitafels? En Dorus, wat voor uiterlijk verwacht je dan wel in 'deze scene', een strak afgetraind lichaam en een flitsend kapsel? Mag je pas op Defqon staan als je er goed uitziet? :')

Gaat er straks ook gezeken worden over het haar van een dj als dat niet helemaal goed zit? :')

Er bestaat een nogal groot verschil tussen een dik persoon en een afgetraind lichaam.
Ik zeg dat ik een dik iemand niet zo bij de scene vind passen en opeens wil ik alleen maar perfecte mensen zien? Doe is rëeel man. Is het zo moeilijk om te begrijpen?
Het is echt niet zo dat ik zijn muziek niet meer waardeer omdat hij een 'buikje' heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 14:22 

Hardtraxx Addict

Dit gaat dus nergens over.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 14:30 

Hardtraxx Addict

x2 ik ga me hier van distancieeren
en weer nieuwe wist u datjes posten ^^

als ik ze weer weet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 14:59 

Hardtraxxer

Wist je dat Scantraxx een goed gewicht heeft?

De hoge standaard van het productieniveau en een goede neus om onbekend talent aan te trekken, hebben ertoe geleid dat de artiestenstal van Scantraxx zijn gewicht inmiddels in goud waard is. Headhunterz, A-lusion, Wildstylez en Frontliner zijn zonder uitzondering voorbeelden van talentvolle producers die onder The Prophet zijn uitgegroeid tot artiesten van formaat. Het label wordt gekenmerkt door een hoge mate van professionaliteit en ongekend feestgehalte.

Bron: http://partyflock.nl/news/11873/comments.html

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 15:04 

Hardtraxx Addict

Dat Brennan Heart er niet bij staat ;)
ow daar zou ik niet meer over beginnen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 15:04 

Hardtraxx Veteran

@Dorus,

Jij ben zeker zo'n Mari vd Ven ofzo :')!!! Jij moet de modellenwereld in! Ga dan idd naar Vato Analez ofzo en luister naar zijn heerlijke grafmuziek met zn muts op zn kop met MC Tjen! Beoordeel DJ's niet op hun uiterlijk maar op hun talent en gaves om top-Hardstyle te maken!

Kijk eerst in de spiegel voordat je zoiets zegt! Of als je zo graag wilt dat Defqon vol staat met DJ's met perfecte lichamen voor de Scene zoals jij het voor je ziet: 'Ga keihard sparen voor een DJ-Set, ga bijv, bloot in de Playgirl staan, en probeer te tippen aan Brennan Heart zijn talent en draai hem helemaal zoek, kom dan terug!!! Ik hoop je dan in 2070 te zien op Defqon :D!!!

Brennan, ga lekker door zo jongen! Geniet van je leven en een lekker hapje en blijf doorgaan in de Hardstyle scene!!! Je hoort erbij!! Net zoals iedereen welkom is in de Hardstyle-Scene!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 15:13 

Hardtraxx Elite

@FRArnold
Gast al lees je nou een x verder, maar je moet zo nodig opmerkingen plaatsen waarik al eerder op gereageerd heb. Probeer niet de lolbroek uit te hangen om dingen te gaan herhalen, al lees je nou eerst me bericht hierboven.
Idioot :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 15:14 

Hardtraxx Addict

moet er niet is iemand schreeuwen dat we weer On Topic gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 15:16 

Donateur

Guide4U schreef:
moet er niet is iemand schreeuwen dat we weer On Topic gaan?

Inderdaad, jammer dat er geen mods zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 15:26 

Hardtraxx Addict

ik heb weer een wist je datje ^^ :

wisten jullie dat ik zomaar me 200ste post heb geplaatst zonder het zelf te merken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 15:32 

Donateur

Guide4U schreef:
ik heb weer een wist je datje ^^ :

wisten jullie dat ik zomaar me 200ste post heb geplaatst zonder het zelf te merken :cry:

Dat hoort meer thuis in het Wist je dat... Off-Topic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 19:44 

Hardtraxx Veteran

Doris, niet teveel 'happen' hoor, anders word je te dik :oh:

Wist je dat.....
- Ik met smacht wacht op 'A Day Off Part II' met onze vrienden HeadhunterZ en WildstyleZ! :lol:

- Ik de Proppy en Heady song :'Summer of Hardstyle' echt niks vind! Voorlopig dan.... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 19:45 

Donateur

FRArnold schreef:
Wist je dat.....
- Ik met smacht wacht op 'A Day Off Part II' met onze vrienden HeadhunterZ en WildstyleZ! :lol:

- Ik de Proppy en Heady song :'Summer of Hardstyle' echt niks vind! Voorlopig dan.... :thumbdown:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 21:33 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Doris, niet teveel 'happen' hoor, anders word je te dik :oh:

Wist je dat.....

die plaat is juist echt bruut! Heerlijke early-hardstyle. Dat nu-style is best leuk, maar gaat bij mij nogal snel vervelen en schakel dan meestal over naar de early-hs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 22:26 

Hardtraxx Addict

Wist je dat The Mindplayer (?) @ Defqon 1 niet bepaald veel bekijks had

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 22:39 

Hardtraxx Addict

wel makkelijk geld verdienen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 22:40 

Hardtraxxer

FAIL :lol:

Terwijl dat nr toch best lekker is :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 22:43 

Hardtraxx Elite

Hij draaide van 11.00 tot 12.00 lijkt me ook niet dat het dan al heel erg druk is op Defqon.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 3067  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen