Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 3067  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2009 18:49 

Hardtraxx Elite

Ik vind als je een artiest die hier op defqon.1 mag draaien, Dat je dan geen buikje hebt ik vind dat stijlloos.
Het past ook niet echt bij de scene, dat frans duijts nou dik is of andré hazes was. Dat maakt nog niet veel uit, maar bij een harddance scene vind ik het niet kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2009 19:13 

Hardtraxx Veteran

Sayenjumper schreef:
wist je dat dutch master en dv8 te gast zijn in 2 dangerous show

Wist je dat je er helemaal naast zat?

== SPECIAL GUESTS: [b]T1 - Degos & Re-Done - MC Renegade

De Truc van Luc word ondersteund door DM & DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2009 19:27 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
Dit stond op de site van DBSTF:

Citaat:
oday we recieved a mail from tobias(from Austria) He mailed us about our music and his respect for our music, and how he drove 1000 km to see us perform at Black 2009 in Belgium.

Besides that he sended us a picture of his freshly made tattoo..

This is just one of the thousands and thousands of people who are loving music and hardstyle music in general! Yesterday we experienced that once again on defqon 1! Wow.. what a production, and what a great great day! Thanks everybody for being at our performance; we enjoyed it very much!

wist je dat ik dat niet gelezen had :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2009 22:25 

Hardtraxx Addict

Wist je dat Tatarola - Who Is Calling (Zenith Edit) gereleased wordt? Check @ releases
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 00:29 

Hardtraxx Veteran

Arthurhoihoi schreef:
Wist je dat Tatarola - Who Is Calling (Zenith Edit) gereleased wordt? Check @ releases

:love: :love: :love: :love:
hier heb ik zo lang op gewacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 09:01 

Hardtraxx Addict

Dorus ML schreef:
Ik vind als je een artiest die hier op defqon.1 mag draaien, Dat je dan geen buikje hebt ik vind dat stijlloos.
Het past ook niet echt bij de scene, dat frans duijts nou dik is of andré hazes was. Dat maakt nog niet veel uit, maar bij een harddance scene vind ik het niet kunnen.

dat slaat echt nergens op, het is hollywood niet
wat maakt dat hele uiterlijk van die dj nou uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 11:32 

Hardtraxx Veteran

Guide4U schreef:
Dorus ML schreef:

+1, t gaat om de muziek niet om of de DJ dik is of niet dik is, zal me een worst wezen.
Zeg nou zelf: een dunne DJ met kutmuziek of een dikke DJ met 'dikke' muziek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 14:49 

Hardtraxx Veteran

weet niet of deze hier al gepost is. Die gast achter JDX heeft de soundtrack van mirrors edge gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 15:11 

Donateur

Wist je dat ik gisteren van moeder eenmalig een lied keihard mocht opzetten omdat ik geslaagd was? Dus dan maar gelijk superhard gegaan met Art Of Fighters & Endymion - Let's Get It On. Dude, je had mijn oma moeten zien kijken, die werkelijk nog nooit hardcore had gehoord :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 15:34 

Hardtraxx Elite

Milán schreef:
Wist je dat ik gisteren van moeder eenmalig een lied keihard mocht opzetten omdat ik geslaagd was? Dus dan maar gelijk superhard gegaan met Art Of Fighters & Endymion - Let's Get It On. Dude, je had mijn oma moeten zien kijken, die werkelijk nog nooit hardcore had gehoord :D

Haha Geweldig, Vond ze het wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 15:35 

Hardtraxx Elite

Wist je dat ik me afvraag of iemand Wildstylez - Supermarket al heeft gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 15:50 

Hardtraxx Addict

Dorus ML schreef:

Denk dat Joram hem wel al heeft gehoord, Dov vast ook wel en Willem ook wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 16:03 

Hardtraxx Elite

Arthurhoihoi schreef:
Dorus ML schreef:

Denk dat Joram hem wel al heeft gehoord, Dov vast ook wel en Willem ook wel xd

oke gelukkig maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 17:27 

Donateur

Dorus ML schreef:
Milán schreef:

Haha Geweldig, Vond ze het wat?

Nee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 19:18 

Hardtraxx Veteran

Guide4U schreef:
Dorus ML schreef:

Mee eens! Het staat helemaal nergens op hoe je eruit ziet!!! Waarom zou je als je van eten houd niet op Defqon mogen staan als je meesterlijk draait ;) !!! Als Brennan Heart van een hapje te veel houd moet hij dat weten! Hij maakte ondertussen wel een topalbum, voor wat ik tot nu toe gehoord hebt dan!! Die gozert van Hardstyle Masterz is ook niet bepaald dun maar draaide wel een top live-set op Hardbass!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 19:21 

Hardtraxx Veteran

Sjaak1 schreef:
Wist je dat een jongen uit Oostenrijk helemaal weg is van DBSTF en dit heeft laten zetten om het te bewijzen?

http://img26.imageshack.us/img26/8048/img1884c.jpg

Volgens mij ligt het er hier niet echt aan dat hij een fan is van D-Block & S-Te-Fan, maar gewoon aan de titel! Hij zal vast grote fan van Diederick en Stefan zijn maar 'Music Made Addict' is toch normaal voor een tattoo! Er staat niks van DBSTF bij! Het is hetzelfde als dat je 'I'Am A Hardstyle Lover' laat zetten! Lijkt mij ook normaal voor een tattoo!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 19:27 

Hardtraxxer

FRArnold schreef:
Sjaak1 schreef:
Wist je dat een jongen uit Oostenrijk helemaal weg is van DBSTF en dit heeft laten zetten om het te bewijzen?

Volgens mij ligt het er hier niet echt aan dat hij een fan is van D-Block & S-Te-Fan, maar gewoon aan de titel! Hij zal vast grote fan van Diederick en Stefan zijn maar 'Music Made Addict' is toch normaal voor een tattoo! Er staat niks van DBSTF bij! Het is hetzelfde als dat je 'I'Am A Hardstyle Lover' laat zetten! Lijkt mij ook normaal voor een tattoo!!

Lees aub even de post op de vorige pagina, hier staat iets over de persoon met de tattoo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 19:34 

Hardtraxx Veteran

InQontrol09 schreef:
FRArnold schreef:
Sjaak1 schreef:

Lees aub even de post op de vorige pagina, hier staat iets over de persoon met de tattoo ;)

Ja maar ik bedoel gewoon dat het een hele normale tattoo is! Is niks geks aan toch! Die gozer is gewoon vaag :/ dat die het wilt bewijzen maar zijn tattoo is niet verkeerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 19:37 

Hardtraxx Veteran

Zit naar Acti album te luisteren..

WIST JE DAT: de bijgeluidjes in de intro van Everything vooral gemaakt zijn met sounds uit de pool van Techno E-Jay 2?
Dit weet ik omdat ik hier op mijn 14e ook een beetje muziek mee gemaakt heb! Wie weet heb ik die nog ergens liggen haha! Echt supertof dat ik dan die sampletjes nog steeds hoor en herken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 20:13 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Everything

Khadber schreef:
is

Khadber schreef:
supertof

Khadber schreef:
haha!

ok nu maar weer OT

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 05:04 

Hardtraxx Addict

Wisten jullie dat er iemand is overleden op Riverdance Festival! :huh:
http://partyflock.nl/topic/1064789:Rive ... _dode.html
vanuit hier: sterkte voor de familie
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 12:09 

Hardtraxx Veteran

Dorus ML schreef:

Jou moeten ze echt van een hoge toren af gooien. Jij gaat een beetje liggen bepalen of iemand moet afvallen of niet. Flikker toch is op man.. en dan ook nog zeggen dat het niet bij de scene hoort. Doe toch is normaal man.. Je kunt beter naar die Vato gonzalez feestjes gaan voortaan..

Zo'n uitspraken kan ik dus echt niet tegen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 12:24 

Hardtraxx Elite

Leer is communiceren gast :huh:
Jij vind het dus wel bij de scene passen? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 12:29 

Hardtraxx Veteran

Sorry maar een dikke dj vind ik zelf ook niet echt je van het hoor... Die staan meestal binnen 10 min met een persoonlijk zwembad onder de oksels en op de rug :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 12:31 

Hardtraxx Veteran

Kijk waar mensen hier over zeiken man. Over een dj met overgewicht :huh: . Wtf maakt het nou uit dat een dj iets te dik is. Al was het een tien tonner en zweette die zich helemaal te pletter. Maakt toch allemaal niet uit als die goed bezig is achter die draaitafels? En Dorus, wat voor uiterlijk verwacht je dan wel in 'deze scene', een strak afgetraind lichaam en een flitsend kapsel? Mag je pas op Defqon staan als je er goed uitziet? :')

Gaat er straks ook gezeken worden over het haar van een dj als dat niet helemaal goed zit? :')
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 3067  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen