Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 34 minutes ago
Totaal verkeerd aangepakt. Als ze eerst tracks van hem hadden gepromoot en iedereen beetje benieuwd hadden gemaakt naar wie het was. Dan had het al stuk anders geleken dan nu.

"Zeg, zou je op MIM willen releasen?"
- "Maar ik heb nog geen tracks."
"Geeft niet."
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
Parvuz wrote:Totaal verkeerd aangepakt. Als ze eerst tracks van hem hadden gepromoot en iedereen beetje benieuwd hadden gemaakt naar wie het was. Dan had het al stuk anders geleken dan nu.

"Zeg, zou je op MIM willen releasen?"
- "Maar ik heb nog geen tracks."
"Geeft niet."
Inderdaad, erg slecht gedaan. Ik ben wel benieuwd naar de tracks (hopelijk heeft die wel wat) zo niet vind ik het een beetje jammer van de ''exclusiviteit'' die MiM representeert.
Hardtraxx Veteran
last seen 34 minutes ago
Als het ook maar een beetje tegen valt dan zal de kritiek wel weer nog een keer groot zijn. Dus slim is het niet.
Het is logisch dat je als maat van RR sneller bij MIM binnen komt. En ook compleet logisch vanuit zijn oogpunt dat hij het doet. Maar nu zijn de verwachtingen wel heel hoog, of nouja verwachtingen, de kritiek zal groot zijn als het niet al te best is.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Het scheelt dat MiM toch sloom is met releasen, dus hij heeft de tijd

Die Chain Reaction tracks mogen wel is opschieten
Hardtraxx Veteran
last seen 34 minutes ago
Ja t releasen snap ik ook niet helemaal. On The Loose kwam vrij snel uit. Maar Impact of Sin ligt ondertussen al onder een dikke laag stof waar een swiffer niet doorheen komt.
Hardtraxxer
334 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Hardtraxxer
last seen Sep 2024
Parvuz wrote:Als het ook maar een beetje tegen valt dan zal de kritiek wel weer nog een keer groot zijn. Dus slim is het niet.
Het is logisch dat je als maat van RR sneller bij MIM binnen komt. En ook compleet logisch vanuit zijn oogpunt dat hij het doet. Maar nu zijn de verwachtingen wel heel hoog, of nouja verwachtingen, de kritiek zal groot zijn als het niet al te best is.
ik snap dat je sneller binnenkomt maar dan moet je iig wel gewoon goed en uniek zijn. Ik vind dat ieder artiest bij MiM toch enigszins een eigen sound heeft. Als de tracks goed zijn vind ik het allemaal prima, schijt als het vriendjespolitiek is, kwam gewoon goed uit dat hij toevallig beste maat is van RR. maar als de tracks ontzettend onder kwaliteit zijn of in iig niks unieks vind ik het reuze jammer dat MiM zoiets zou doen.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Da Tweekaz
WOHOO! Within one and a half day the Official Preview reached 50.000 Views! Great job, here's the full length track for FREE! Enjoy #frozen #freetrack #tweekay14

View on SoundCloud
:yay:
Hardtraxx Veteran
last seen 34 minutes ago
Frijolrojo wrote:
Parvuz wrote:Als het ook maar een beetje tegen valt dan zal de kritiek wel weer nog een keer groot zijn. Dus slim is het niet.
ik snap dat je sneller binnenkomt maar dan moet je iig wel gewoon goed en uniek zijn. Ik vind dat ieder artiest bij MiM toch enigszins een eigen sound heeft. Als de tracks goed zijn vind ik het allemaal prima, schijt als het vriendjespolitiek is, kwam gewoon goed uit dat hij toevallig beste maat is van RR. maar als de tracks ontzettend onder kwaliteit zijn of in iig niks unieks vind ik het reuze jammer dat MiM zoiets zou doen.
Mee eens.
Daarom snap ik de manier de manier waarop MIM dit brengt niet helemaal. Je roept op deze manier onnodig veel kritiek op. Ook straks als er een preview van hem online komt.
Want ze wisten vast wel dat iedereen die een beetje in het wereldje zit weet dat het een maatje van RR is.
Hij kan op deze manier bijna geen eerlijk oordeel krijgen over zn muziek. Terwijl het vast beter is dan RR zn eerste tracks bij MIM. Tenminste, dat hoop ik.

MIM heeft wel laten weten dat ze geen copycat van RR willen. Dus ben wel benieuwd wat voor stijl het zal zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen 34 minutes ago
Das dan wel weer vet bedacht!
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Q-Dance en nog 2 andere Nederlandse organisaties: "goh, laten we het in Australië houden"...

Doe het dan gelijktijdig in beide landen, met live beelden van beide groeperingen ofzo
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Steffnov wrote:Q-Dance en nog 2 andere Nederlandse organisaties: "goh, laten we het in Australië houden"...

Doe het dan gelijktijdig in beide landen, met live beelden van beide groeperingen ofzo
Omdat ze zichzelf hier niet echt hoeven te promoten en daar wel.
Hardtraxx Veteran
last seen 34 minutes ago
Steffnov wrote:Q-Dance en nog 2 andere Nederlandse organisaties: "goh, laten we het in Australië houden"...

In Nederland gaat dat toch minder werken denk ik.
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
ErikZ wrote:We signed an extraordinary new Minus is More member.
Please welcome Act of Rage !
Nog he-le-maal niets geproduceerd maar mocht laatst openen op Dangerouzmind, staat in de line-up op Dominator en heeft nu zelfs getekend bij MiM... Vriendjespolitiek van de bovenste plank :lol: Leuk voor zo'n jongen, maar eigenlijk te sneu voor woorden :x
Hardtraxxer
last seen Sep 2024
Svennn wrote:
Nog he-le-maal niets geproduceerd maar mocht laatst openen op Dangerouzmind, staat in de line-up op Dominator en heeft nu zelfs getekend bij MiM... Vriendjespolitiek van de bovenste plank :lol: Leuk voor zo'n jongen, maar eigenlijk te sneu voor woorden :x
hoe weet jij dat hij nog helemaal niks heeft geproduceerd? View on YouTube dit is schijnbaar een track van hem.
Hardtraxx Veteran
last seen 34 minutes ago
View on YouTube
Act of Rage @ FB: Sounds familiar;)
P
Hardtraxxer
302 posts member since 2011
last seen Jun 2024
Frijolrojo wrote:
Svennn wrote:
hoe weet jij dat hij nog helemaal niks heeft geproduceerd? View on YouTube dit is schijnbaar een track van hem.
Dacht eerder dat deze track de tba van High Voltage & Crypsis is
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Svennn wrote:
Zo zijn er wel meer... Sound Rush staat op Decibel Main... en wat hebben die gepresteerd?
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Wie? :/
Was er eigenlijk van overtuiged dat wanneer Warface het niet zou zijn, High Voltage een overstap ging maken van Sys-X naar MiM.
MRTN wrote:Erg sneu.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Act of Rage is toch ook zo'n oude hardcore dj? of iig alias van een hc dj?
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 23 hours ago
Hardstylerzzzz wrote:EDC LV lineup:

Wist je dat ... Topic
Dit soort plaatjes zijn zo kut he xd één grote puzzel om een line up per area te maken.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 52 minutes ago
tsja, zo werkt de wereld nou eenmaal, met de juiste connecties bereik je dingen... kan me voor sommige "amateur" producers hier wel voorstellen dat ze balen dat zo iemand eerder een kans krijgt zonder dat hij zich nog bewezen heeft, maar zoals ik zeg, zo werkt de wereld nou eenmaal :P

ben benieuwd waar Act of Rage mee aan komt zetten, zou wel flink gepusht gaan worden door MiM.
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 13 days ago
Heatzone
Heatzone - Now we are Free (Test mix)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008