Frijolrojo schreef:
Parvuz schreef:
Als het ook maar een beetje tegen valt dan zal de kritiek wel weer nog een keer groot zijn. Dus slim is het niet.
Het is logisch dat je als maat van RR sneller bij MIM binnen komt. En ook compleet logisch vanuit zijn oogpunt dat hij het doet. Maar nu zijn de verwachtingen wel heel hoog, of nouja verwachtingen, de kritiek zal groot zijn als het niet al te best is.
ik snap dat je sneller binnenkomt maar dan moet je iig wel gewoon goed en uniek zijn. Ik vind dat ieder artiest bij MiM toch enigszins een eigen sound heeft. Als de tracks goed zijn vind ik het allemaal prima, schijt als het vriendjespolitiek is, kwam gewoon goed uit dat hij toevallig beste maat is van RR. maar als de tracks ontzettend onder kwaliteit zijn of in iig niks unieks vind ik het reuze jammer dat MiM zoiets zou doen.
Mee eens.
Daarom snap ik de manier de manier waarop MIM dit brengt niet helemaal. Je roept op deze manier onnodig veel kritiek op. Ook straks als er een preview van hem online komt.
Want ze wisten vast wel dat iedereen die een beetje in het wereldje zit weet dat het een maatje van RR is.
Hij kan op deze manier bijna geen eerlijk oordeel krijgen over zn muziek. Terwijl het vast beter is dan RR zn eerste tracks bij MIM. Tenminste, dat hoop ik.
MIM heeft wel laten weten dat ze geen copycat van RR willen. Dus ben wel benieuwd wat voor stijl het zal zijn.