Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2072, 2073, 2074, 2075, 2076, 2077, 2078 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 10:14 

Hardtraxx Veteran

Totaal verkeerd aangepakt. Als ze eerst tracks van hem hadden gepromoot en iedereen beetje benieuwd hadden gemaakt naar wie het was. Dan had het al stuk anders geleken dan nu.

"Zeg, zou je op MIM willen releasen?"
- "Maar ik heb nog geen tracks."
"Geeft niet."
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 10:26 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Totaal verkeerd aangepakt. Als ze eerst tracks van hem hadden gepromoot en iedereen beetje benieuwd hadden gemaakt naar wie het was. Dan had het al stuk anders geleken dan nu.

"Zeg, zou je op MIM willen releasen?"
- "Maar ik heb nog geen tracks."
"Geeft niet."

Inderdaad, erg slecht gedaan. Ik ben wel benieuwd naar de tracks (hopelijk heeft die wel wat) zo niet vind ik het een beetje jammer van de ''exclusiviteit'' die MiM representeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 10:29 

Hardtraxx Veteran

Als het ook maar een beetje tegen valt dan zal de kritiek wel weer nog een keer groot zijn. Dus slim is het niet.
Het is logisch dat je als maat van RR sneller bij MIM binnen komt. En ook compleet logisch vanuit zijn oogpunt dat hij het doet. Maar nu zijn de verwachtingen wel heel hoog, of nouja verwachtingen, de kritiek zal groot zijn als het niet al te best is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 10:30 

Kraak... Piep...

http://www.discogs.com/artist/2471551-Act-Of-Rage

Het is niet deze toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 10:30 

Hardtraxx Addict

Het scheelt dat MiM toch sloom is met releasen, dus hij heeft de tijd

Die Chain Reaction tracks mogen wel is opschieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 10:33 

Hardtraxx Veteran

Ja t releasen snap ik ook niet helemaal. On The Loose kwam vrij snel uit. Maar Impact of Sin ligt ondertussen al onder een dikke laag stof waar een swiffer niet doorheen komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 10:34 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
http://www.discogs.com/artist/2471551-Act-Of-Rage

Het is niet deze toch?

Deze: https://twitter.com/ActofRageDJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 10:37 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Als het ook maar een beetje tegen valt dan zal de kritiek wel weer nog een keer groot zijn. Dus slim is het niet.
Het is logisch dat je als maat van RR sneller bij MIM binnen komt. En ook compleet logisch vanuit zijn oogpunt dat hij het doet. Maar nu zijn de verwachtingen wel heel hoog, of nouja verwachtingen, de kritiek zal groot zijn als het niet al te best is.

ik snap dat je sneller binnenkomt maar dan moet je iig wel gewoon goed en uniek zijn. Ik vind dat ieder artiest bij MiM toch enigszins een eigen sound heeft. Als de tracks goed zijn vind ik het allemaal prima, schijt als het vriendjespolitiek is, kwam gewoon goed uit dat hij toevallig beste maat is van RR. maar als de tracks ontzettend onder kwaliteit zijn of in iig niks unieks vind ik het reuze jammer dat MiM zoiets zou doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 10:47 

Hardtraxx Elite

Da Tweekaz
Citaat:
WOHOO! Within one and a half day the Official Preview reached 50.000 Views! Great job, here's the full length track for FREE! Enjoy #frozen #freetrack #tweekay14

https://soundcloud.com/datweekaz/da-twe ... ack#t=0:00

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 10:53 

Hardtraxx Veteran

Frijolrojo schreef:
Parvuz schreef:

ik snap dat je sneller binnenkomt maar dan moet je iig wel gewoon goed en uniek zijn. Ik vind dat ieder artiest bij MiM toch enigszins een eigen sound heeft. Als de tracks goed zijn vind ik het allemaal prima, schijt als het vriendjespolitiek is, kwam gewoon goed uit dat hij toevallig beste maat is van RR. maar als de tracks ontzettend onder kwaliteit zijn of in iig niks unieks vind ik het reuze jammer dat MiM zoiets zou doen.

Mee eens.
Daarom snap ik de manier de manier waarop MIM dit brengt niet helemaal. Je roept op deze manier onnodig veel kritiek op. Ook straks als er een preview van hem online komt.
Want ze wisten vast wel dat iedereen die een beetje in het wereldje zit weet dat het een maatje van RR is.
Hij kan op deze manier bijna geen eerlijk oordeel krijgen over zn muziek. Terwijl het vast beter is dan RR zn eerste tracks bij MIM. Tenminste, dat hoop ik.

MIM heeft wel laten weten dat ze geen copycat van RR willen. Dus ben wel benieuwd wat voor stijl het zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 11:17 

Hardtraxx Veteran

Das dan wel weer vet bedacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 11:20 

Hardtraxx Veteran

Q-Dance en nog 2 andere Nederlandse organisaties: "goh, laten we het in Australië houden"...

Doe het dan gelijktijdig in beide landen, met live beelden van beide groeperingen ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 11:26 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Q-Dance en nog 2 andere Nederlandse organisaties: "goh, laten we het in Australië houden"...

Doe het dan gelijktijdig in beide landen, met live beelden van beide groeperingen ofzo

Omdat ze zichzelf hier niet echt hoeven te promoten en daar wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 11:35 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

In Nederland gaat dat toch minder werken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 12:28 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
We signed an extraordinary new Minus is More member.
Please welcome Act of Rage !

Nog he-le-maal niets geproduceerd maar mocht laatst openen op Dangerouzmind, staat in de line-up op Dominator en heeft nu zelfs getekend bij MiM... Vriendjespolitiek van de bovenste plank :lol: Leuk voor zo'n jongen, maar eigenlijk te sneu voor woorden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 12:50 

Hardtraxxer

Svennn schreef:
ErikZ schreef:

Nog he-le-maal niets geproduceerd maar mocht laatst openen op Dangerouzmind, staat in de line-up op Dominator en heeft nu zelfs getekend bij MiM... Vriendjespolitiek van de bovenste plank :lol: Leuk voor zo'n jongen, maar eigenlijk te sneu voor woorden :x

hoe weet jij dat hij nog helemaal niks heeft geproduceerd? https://www.youtube.com/watch?v=jiHrvAksoLs dit is schijnbaar een track van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 12:56 

Hardtraxx Veteran

https://www.youtube.com/watch?v=mXFvxmuW1cI
Act of Rage @ FB: Sounds familiar;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 13:18 

Hardtraxxer

Frijolrojo schreef:
Svennn schreef:
ErikZ schreef:

hoe weet jij dat hij nog helemaal niks heeft geproduceerd? https://www.youtube.com/watch?v=jiHrvAksoLs dit is schijnbaar een track van hem.

Dacht eerder dat deze track de tba van High Voltage & Crypsis is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 13:36 

Hardtraxx Elite

Svennn schreef:
ErikZ schreef:

Zo zijn er wel meer... Sound Rush staat op Decibel Main... en wat hebben die gepresteerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 13:52 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Wie? :/
Was er eigenlijk van overtuiged dat wanneer Warface het niet zou zijn, High Voltage een overstap ging maken van Sys-X naar MiM.
MRTN schreef:
Erg sneu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 14:27 

Hardtraxx Veteran

Act of Rage is toch ook zo'n oude hardcore dj? of iig alias van een hc dj?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 14:45 

Hardtraxx Veteran

Hardstylerzzzz schreef:
EDC LV lineup:

Afbeelding

Dit soort plaatjes zijn zo kut he xd één grote puzzel om een line up per area te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 15:21 

Hardtraxx Veteran

tsja, zo werkt de wereld nou eenmaal, met de juiste connecties bereik je dingen... kan me voor sommige "amateur" producers hier wel voorstellen dat ze balen dat zo iemand eerder een kans krijgt zonder dat hij zich nog bewezen heeft, maar zoals ik zeg, zo werkt de wereld nou eenmaal :P

ben benieuwd waar Act of Rage mee aan komt zetten, zou wel flink gepusht gaan worden door MiM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 16:07 

Hardtraxx Addict

Heatzone
Citaat:
Heatzone - Now we are Free (Test mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 16:46 

Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/Emporiumfestiv ... =1&theater
Vorige  1 ... 2072, 2073, 2074, 2075, 2076, 2077, 2078 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen