Lol, dit keer was ik t niet :')wrote:Ik denk dat dit Distractor (Dieter) is, aangezien dankzij hem op mijn tijdlijn flink wat van die geloofgerelateerde onzin voorbij komtwrote:Die reactie er ook onderwrote:http://www.gelderlander.nl/regio/nijmegen/disco-the-matrixx-sluit-deuren-in-nijmegen-na-13-jaar-1.4376185
wrote:Weer een klein stapje op weg naar herstel van de zondagsrust. Disco's en de muziek die daar wordt gedraaid met vele slagen per minuut, zijn een vorm van afgoderij en zouden bestreden moeten worden door de overheid..
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
D
- 1 posts member since 2014
- last seen Mar 2015
Wat betekent house nou voor jou? We vragen het aan dominee DIMITRIIIIIIIIIwrote:Het was Dimitri
wrote:A little update about our upcoming releases:
'Alphaverb - Got It (Noisecult remix)' will be officially released on AVIO Records (AVIO131) the 27th of june. The official preview will be online soon!
Our next release on Dirty Workz will be:
1. Noisecult - A Different Kind (we finished a new & updated version)
2. Noisecult - Movement
3. Noisecult - Beyond Reach (ft. Authentic)
'Noisecult - Keep Up' can not be released because of the sample that we used. Therefore we will give it away when we reach 3.000 likes. So that is up to you guys when that will be!
Last edited by dennis on , edited 2 times in total.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Vet man, een release op Dirty Workz!
Nu nog een contract bij DWX en de cirkel is rond!
Je weet toch dat ze vorige maand bij DWX gesigned hebben en al een release erop hebben gehad?wrote:Vet man, een release op Dirty Workz!![]()
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Volgens mij heeft ie het over Authentic.wrote:Je weet toch dat ze vorige maand bij DWX gesigned hebben en al een release erop hebben gehad?wrote:Vet man, een release op Dirty Workz!![]()
Dan had ik het verkeerd begrepen ! Excuses !:Dwrote:Volgens mij heeft ie het over Authentic.wrote:Je weet toch dat ze vorige maand bij DWX gesigned hebben en al een release erop hebben gehad?wrote:Vet man, een release op Dirty Workz!![]()
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
--wrote:Proud 2 announce i am currently working with the legendary DJ Predator ( Masters of Hardcore) This 160 BPM "hybrid" hardstyle / hardcore crossover track is going to be "Out of Control"
Trailer voor Titan's liveact:
View on YouTube
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Dat worden geen zomerse deuntjes.
Nigel van der Linden:
Yo outbreak, I noticed that the Luna presents show was deleted from soundcloud etc. Was it because of bassface 'cause I was fucking excited to finally hear it in high quality and now it's gone...
Vind ik leuk · Beantwoorden · 23 uur geleden · Bewerkt
Outbreak:
Hey Nigel,
Yes it was because there wasn't permission given for #Bassface to be on there. It was an old version of the track and also I want it to be special when it is put online as people went to a lot of effort to send their photos in for the video.
wrote:and also I want it to be special when it is put online as people went to a lot of effort to send their photos in for the video.

-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
JAAAA 
-
QHardtraxx Veteran
Van waar komt dat plaatje als ik vragen mag? 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ook de (bizar vette) artwork van Down Down gevonden, zal dan wel snel komen!

http://www.dutchaholic.com/277411/33292 ... ontrollerswrote:Van waar komt dat plaatje als ik vragen mag?
-
QHardtraxx Veteran
Thx. 
Veel te grijs en grauw voor zo'n mooie kleurrijke track.wrote:Ook de (bizar vette) artwork van Down Down gevonden, zal dan wel snel komen!
Dus dan word Down Down maar een 1 tracker dus? Jezus wat gaat dat lang duren dan 
We signed an extraordinary new Minus is More member.
Please welcome Act of Rage !
Was te verwachten. Zo zonde dat ze niet voor Warface zijn gegaan maar voor een maat van RR.wrote:We signed an extraordinary new Minus is More member.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Vriendjespolitiek