Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2041, 2042, 2043, 2044, 2045, 2046, 2047 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 16:29 
 
Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Nuracore schreef:
Raven schreef:
Succes, hahahaha. :worship:

Bijna oorlog in Oekraïne, en dan hierom druk maken.


Jij denkt dat de EU het maar over 1 case heeft en vervolgens pas verder gaat als die opgelost is?

Er zijn veeele belangrijkere dingen die het Hof zouden moeten oplossen. Oekraïne, Roma's in Frankrijk, Corruptie in Italië, weet ik veel allemaal. Zaken die jaaaaren lopen en geen zak gebeurd. Ongelooflijk.


De EU gaat niet over alle zaken in Europa hoor. Die dingen die jij opnoemt zijn geen zaak voor de EU. Sowieso zijn de mondiale problemen voor het land zelf (tot bepaalde hoogte).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 17:32 
 
Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
De EU gaat niet over alle zaken in Europa hoor. Die dingen die jij opnoemt zijn geen zaak voor de EU. Sowieso zijn de mondiale problemen voor het land zelf (tot bepaalde hoogte).


Haha je bedoelt het vast anders, maar wat je nu zegt slaat nergens op, eigenlijk zeg je nu;

Citaat:
Sowieso zijn de wereldwijde problemen voor het land zelf (tot bepaalde hoogte).


Als je landelijke bedoelt heb je wel ongeveer gelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
I'm so happy to announce that I won Best Hardstyle Newcomer at this year's Hard Dance Music Awards!
Thank you so much to everyone who voted for me, its such a big honor!
Hardstyle:
Best Hardstyle DJ - Kutski
Best Hardstyle Producer - Audiofreq
Best Hardstyle Label - Scantraxx
Best Hardstyle Track - B-Front - Undiscovered
Best Hardstyle Event - Defqon 1
Best New Hardstyle Label - Hard With Style
Best Hardstyle Newcomer - Exit Mind


Kutski :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Nuracore schreef:
Raven schreef:
Succes, hahahaha. :worship:

Bijna oorlog in Oekraïne, en dan hierom druk maken.


Jij denkt dat de EU het maar over 1 case heeft en vervolgens pas verder gaat als die opgelost is?


De EU en het Europese Hof zijn twee verschillen dingen. :thumbup:


ja hehe, Ik had het natuurlijk ook over het Hof.
Je hebt verscheidene afdelingen. In dit geval gaat het over Afdeling Europees recht
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:

-foto-

Citaat:
WHAT IS IT? This garish emblem has been popping up around the Hills over the past week, and almost always on real estate signs. Does anyone know what it is?

https://www.facebook.com/hillsshiretimes

BEDANKT! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Citaat:
I'm so happy to announce that I won Best Hardstyle Newcomer at this year's Hard Dance Music Awards!
Thank you so much to everyone who voted for me, its such a big honor!
Hardstyle:
Best Hardstyle DJ - Kutski
Best Hardstyle Producer - Audiofreq
Best Hardstyle Label - Scantraxx
Best Hardstyle Track - B-Front - Undiscovered
Best Hardstyle Event - Defqon 1
Best New Hardstyle Label - Hard With Style
Best Hardstyle Newcomer - Exit Mind


Kutski :huh:

Tenminste iemand die nog een beetje kan draaien. Vind het niet eens een gekke keus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stalinkip023 schreef:
Mijn interview met Headhunterz, helaas mocht die niet gepubliceerd worden vanwege 'kritische vragen' volgens het management van Headhunterz. Maar via deze weg wil ik hem toch met jullie delen! #Freelancer


Management van een artiest vormen wel vaker struikelblokken met interviews. Meestal regel ik het daarom ook direct via de artiest (die 9 v.d 10 keer meteen instemt) i.p.v. via via te spelen.

Maar waarom zet je het wel online als je weet dat je er 'gezeik' mee kan krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Reminder: morgen Unleashed episode 14.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Basshunterzz schreef:
Citaat:
I'm so happy to announce that I won Best Hardstyle Newcomer at this year's Hard Dance Music Awards!
Thank you so much to everyone who voted for me, its such a big honor!
Hardstyle:
Best Hardstyle DJ - Kutski
Best Hardstyle Producer - Audiofreq
Best Hardstyle Label - Scantraxx
Best Hardstyle Track - B-Front - Undiscovered
Best Hardstyle Event - Defqon 1
Best New Hardstyle Label - Hard With Style
Best Hardstyle Newcomer - Exit Mind


Kutski :huh:

Tenminste iemand die nog een beetje kan draaien. Vind het niet eens een gekke keus xd


vooral leuk voor Exit Mind, ben het er ook echt helemaal mee eens ^^

Beste nummer kan ik ook zeker mee leven :)

is dit een publieks prijs??
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Reminder: morgen Unleashed episode 14.


Hopelijk wat nieuwe liedjes :) (Bassface, The Game, alpha2 collabs)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

De Thyron remix van B-Front - Sleepwalker en de nieuwe Caine zitten erin, als we de social media mogen geloven.

Twitter Caine schreef:
Caine @CaineHardstyle · 5 uur geleden
Not long til the full preview of Anguish gets unleashed! https://soundcloud.com/cainehardstyle/c ... ish-teaser

Twitter Thyron schreef:
Thyron ‏@Thyron_NL 9 apr.
Who's curious for the remix I did on @djbfront - Sleepwalker? You might just hear it in high quality later this week.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 23:54 
 
Hardtraxx Newbie

Qlown schreef:
Reminder: morgen Unleashed episode 14.

Nice! mijn favoriete podcast :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 09:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat laatste kan ik op zich wel inkomen. Als je telkens geforceerd word iets te doen wat je niet ligt en word uitgemaakt voor allerlei dingen daardoor, zou ik ook iets hebben van fuck hun ik doe wat ik zelf wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HHZ kunnen we dus wel afschrijven vanaf nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 10:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

EDM Maniac: This question comes from one of our Facebook followers: when and why did you start you start making music?

Ik begrijp dit soort vragen nooit. Er zijn echt 101 interviews, waaronder een aantal video-interviews, waarin HHz vertelt hoe dit zit. Of was dit echt een van de de enige vragen die goedgekeurd werd door het management, Hardstylerzzzzzz!!!Australie!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 11:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat laatste kan ik op zich wel inkomen. Als je telkens geforceerd word iets te doen wat je niet ligt en word uitgemaakt voor allerlei dingen daardoor, zou ik ook iets hebben van fuck hun ik doe wat ik zelf wil.

Dat komt ook deels doordat hij die instelling eerder niet had. Dan trek je een andere doelgroep aan. Een artiest als Geck-o is nog 100x diverser dan Headhunterz en hij krijgt daarvoor juist waardering. En een groot verschil is dat Geck-o zich niet laat vangen door hokjes, terwijl Headhunterz juist het hele genre zijn kant op wilde drukken, zodat hij kan maken wat hij wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 13:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Broken Balance schreef:
Dat laatste kan ik op zich wel inkomen. Als je telkens geforceerd word iets te doen wat je niet ligt en word uitgemaakt voor allerlei dingen daardoor, zou ik ook iets hebben van fuck hun ik doe wat ik zelf wil.

Dat komt ook deels doordat hij die instelling eerder niet had. Dan trek je een andere doelgroep aan. Een artiest als Geck-o is nog 100x diverser dan Headhunterz en hij krijgt daarvoor juist waardering. En een groot verschil is dat Geck-o zich niet laat vangen door hokjes, terwijl Headhunterz juist het hele genre zijn kant op wilde drukken, zodat hij kan maken wat hij wil.


Ja klopt, Geck-O is vanaf dag 1 al gevarieerd bezig en heady was altijd wel van de basis (nu)stijl pakkende melodieën.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 14:29 
 
Hardtraxx Elite

Dus die track die hij draaide op EDC was toch wel remix van Heady
Citaat:
New remix for Flosstradamus which will definitely upset the hardstyle police, or better said which “ignores the box” completely.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 14:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

...ook dit te koop is?



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 16:56 
 
Hardtraxx Elite

Godverdomme Afbeelding____!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
terwijl Headhunterz juist het hele genre zijn kant op wilde drukken, zodat hij kan maken wat hij wil.

Waar baseer je dit op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 17:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het was toch wel overduidelijk welke kant Headhunterz en co op wilden met dit genre? Lees de verschillende interviews er maar op terug. Ze wilden hardstyle groter maken, internationaler en het respect verdienen van de andere scenes. Het is echt niet zo dat Headhunterz zich op welke manier dan ook heeft los proberen te wurmen van het genre hardstyle, tot voor kort dan. En aangezien Hardstyle niet alleen van meneer Headhunterz is, kun je ook kritiek verwachten van mensen die er anders over denken dan hij. Dan moet je ook je hand in eigen boezem steken vind ik en je niet in een slachtofferrol positioneren en doen alsof het de schuld is van de mensen die kritiek leveren. Zij hebben de hardstyle immers niet veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Het was toch wel overduidelijk welke kant Headhunterz en co op wilden met dit genre? Lees de verschillende interviews er maar op terug. Ze wilden hardstyle groter maken, internationaler en het respect verdienen van de andere scenes. Het is echt niet zo dat Headhunterz zich op welke manier dan ook heeft los proberen te wurmen van het genre hardstyle, tot voor kort dan. En aangezien Hardstyle niet alleen van meneer Headhunterz is, kun je ook kritiek verwachten van mensen die er anders over denken dan hij. Dan moet je ook je hand in eigen boezem steken vind ik en je niet in een slachtofferrol positioneren en doen alsof het de schuld is van de mensen die kritiek leveren. Zij hebben de hardstyle immers niet veranderd.


Integendeel. Volgens mij spelen de producers juist op de wens van de critici. Hoe wil je anders de boel verbeteren ? Ik denk juist wel dat mensen die kritiek leveren een grote rol spelen. Maar niet zo groot als dat hhz nu aan geeft. Je hebt tenslotte je creativiteit zelf in de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja, daar heb je gelijk in, was vergeten dat hij zich daar ook in gemengd had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 13:46 
 
Hardtraxx Crew

Minus Is More:
Citaat:
We signed a new act to our infamous selection of sonic bastards.
More info soon...



Warface? ^^
Vorige  1 ... 2041, 2042, 2043, 2044, 2045, 2046, 2047 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen