Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 10:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Terror/Frenchcore in de Yellow dus neem ik aan :P


Geen Hard Driver hosting? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 11:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ze delen het wel steeds meer op

Het lijkt nu dat Silver word gesplits in Silver, Yellow en Green. Waarbij ik aanneem dat ze met harde breaks D&B, Dubstep en Crossbreed bedoelen. Zou wel mooi wezen want dan komt in de silver juist weer wat ruimte voor de meer pure industrial hardcore (Armageddon Project, Rude Awakening e.d.)

Net als de blue nu weer word gesplitst in Blue en Indigo.

Dan heb je gewoon een Melodieuze, Main, Algemene, Talent en Raw Hardstyle stage. jezus :P

Maar waar gaat de Schranz dan eigenlijk heen? Want dat was voorheen green
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is het verschil tussen Main en Algemene :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 12:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Wat is het verschil tussen Main en Algemene :P


De Main, en Blue word nu de algemene denk ik :P Algemene artiesten die op dat moment niet populair genoeg zijn voor een plek op de Main. Denk aan Deepack, Josh & Wesz ofzo of The R3belz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Maar waar gaat de Schranz dan eigenlijk heen? Want dat was voorheen green


Ik verwacht eigenlijk dat ze die nog steeds bij de Green houden. We zullen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 13:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Collab Prefix & Density met The Vision :D
------------
Thera is weer met Yuna voor een nieuwe plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Wat is het verschil tussen Main en Algemene :P


De Main, en Blue word nu de algemene denk ik :P Algemene artiesten die op dat moment niet populair genoeg zijn voor een plek op de Main. Denk aan Deepack, Josh & Wesz ofzo of The R3belz.


Ah op die fiets, klinkt niet heel onlogisch :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vrijdag = Leesvoerdag
https://partyflock.nl/interview/273:Out ... -spreading

(note: English ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Broken Balance schreef:
Maar waar gaat de Schranz dan eigenlijk heen? Want dat was voorheen green


Ik verwacht eigenlijk dat ze die nog steeds bij de Green houden. We zullen zien

Betwijfel het, want het heeft geen zak met "keiharde breaks" te maken. Breakcore afsluiter zou wel heel wat voor Q zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 14:16 
 
Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:
Maximumraver schreef:
Terror/Frenchcore in de Yellow dus neem ik aan :P


Geen Hard Driver hosting? :P


Zou wat zijn, je eigen zaal op Defqon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Met B-Front vs. Tatanka.
Wel leuk dat ze die video samen hebben gedaan ipv apart :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 14:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
DJ ACTIVATOR's own Activa Records has a new sublabel called 'Activa Shine', which focusses on more euphoric hardstyle.

D-Mind is the latest addition to this new sublabel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 14:30 
 
Hardtraxx Addict

Goede zaak :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Vrijdag = Leesvoerdag
https://partyflock.nl/interview/273:Out ... -spreading

(note: English ;) )


Gave interviews maak jij, deze is weer leuk om te lezen! Nog meer artiesten die je binnenkort gaat interviewen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 14:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Prefix & Density
Citaat:
Tomorrow we are having a special guest in the studio! Lets see where this will go!

Gaat over The Vision
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 14:53 
 
Hardtraxx Addict

pim0412 schreef:
B-Front vs Tatanka filmpje

Jerkathlon en Fart Dart :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iMark schreef:
rakkietakkie schreef:
Vrijdag = Leesvoerdag
https://partyflock.nl/interview/273:Out ... -spreading

(note: English ;) )


Gave interviews maak jij, deze is weer leuk om te lezen! Nog meer artiesten die je binnenkort gaat interviewen?


Ik heb gisteren Joost en Mark gesproken, zijn beide erg enthousiast dus daar ga ik de komende tijd mee aan de slag. Als je nog 'haalbare' kandidaten hebt die geen interview hebben gehad, stel ze maar voor.
Je kan me via hier of PF altijd bereiken natuurlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Citaat:
DJ ACTIVATOR's own Activa Records has a new sublabel called 'Activa Shine', which focusses on more euphoric hardstyle.

D-Mind is the latest addition to this new sublabel.

Hahahaha, zegt wel weer genoeg over de kwaliteit die er op gaat uit komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wordt niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Wat is het verschil tussen Main en Algemene :P


De Main, en Blue word nu de algemene denk ik :P Algemene artiesten die op dat moment niet populair genoeg zijn voor een plek op de Main. Denk aan Deepack, Josh & Wesz ofzo of The R3belz.


denk juist dat de blue gewoon net als afgelopen jaar zou zijn, de populaire wat hardere artiesten zoals B-front Adaro Titan Radical enzv

en in het mooiste geval zou de Indigo dan voor de wat onbekendere Theracors/Spoontech achtige artiesten komen.

ben iig heel benieuwd :)

hoe de lineup in de Blue vorig jaar was vond ik overigens al meer dan prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Digital Punk

Just finished my new solo track! Going to test it out tomorrow at Supersized Raw!

Also playing a banging remix I just received!


Citaat:
The Machine

Just finished a brandnew remix for some raw hardstyle artists that I really look up to, can you guess what track got taken trough The Machine?


The Machine die dus misschien een remix heeft gemaakt van een DP & Profyler track?
EDIT: kan ook over de collabs met The Beholder of B-Front gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 21:11 
 
Hardtraxx Addict

Denk eerder dat t over deze gaat: https://www.facebook.com/themachinelt/p ... =1&theater

Solutio & The I's vs Prefix & Density - Tanya of Prefix & Density vs Solutio & The I's - Artillery bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Zou erg vet zijn als er eindelijk weer een EP gereleased wordt met een original EN een remix! Hoop dus dat The Machine een remix van Artillery gemaakt heeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Zou erg vet zijn als er eindelijk weer een EP gereleased wordt met een original EN een remix! Hoop dus dat The Machine een remix van Artillery gemaakt heeft!

Tanya ligt wel wat meer in het straatje van The Machine vind ik. Ik hoop dus daar op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah nee dat hoop ik niet Tanya wordt al zo weinig gedraaid :(
Vorige  1 ... 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen