Geen Hard Driver hosting?wrote:Terror/Frenchcore in de Yellow dus neem ik aan
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ze delen het wel steeds meer op
Het lijkt nu dat Silver word gesplits in Silver, Yellow en Green. Waarbij ik aanneem dat ze met harde breaks D&B, Dubstep en Crossbreed bedoelen. Zou wel mooi wezen want dan komt in de silver juist weer wat ruimte voor de meer pure industrial hardcore (Armageddon Project, Rude Awakening e.d.)
Net als de blue nu weer word gesplitst in Blue en Indigo.
Dan heb je gewoon een Melodieuze, Main, Algemene, Talent en Raw Hardstyle stage. jezus
Maar waar gaat de Schranz dan eigenlijk heen? Want dat was voorheen green
Het lijkt nu dat Silver word gesplits in Silver, Yellow en Green. Waarbij ik aanneem dat ze met harde breaks D&B, Dubstep en Crossbreed bedoelen. Zou wel mooi wezen want dan komt in de silver juist weer wat ruimte voor de meer pure industrial hardcore (Armageddon Project, Rude Awakening e.d.)
Net als de blue nu weer word gesplitst in Blue en Indigo.
Dan heb je gewoon een Melodieuze, Main, Algemene, Talent en Raw Hardstyle stage. jezus
Maar waar gaat de Schranz dan eigenlijk heen? Want dat was voorheen green
Wat is het verschil tussen Main en Algemene 
De Main, en Blue word nu de algemene denk ikwrote:Wat is het verschil tussen Main en Algemene
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 20 days ago
Ik verwacht eigenlijk dat ze die nog steeds bij de Green houden. We zullen zienwrote: Maar waar gaat de Schranz dan eigenlijk heen? Want dat was voorheen green
Collab Prefix & Density met The Vision 
------------
Thera is weer met Yuna voor een nieuwe plaat
------------
Thera is weer met Yuna voor een nieuwe plaat
Ah op die fiets, klinkt niet heel onlogischwrote:De Main, en Blue word nu de algemene denk ikwrote:Wat is het verschil tussen Main en AlgemeneAlgemene artiesten die op dat moment niet populair genoeg zijn voor een plek op de Main. Denk aan Deepack, Josh & Wesz ofzo of The R3belz.
Betwijfel het, want het heeft geen zak met "keiharde breaks" te maken. Breakcore afsluiter zou wel heel wat voor Q zijnwrote:Ik verwacht eigenlijk dat ze die nog steeds bij de Green houden. We zullen zienwrote: Maar waar gaat de Schranz dan eigenlijk heen? Want dat was voorheen green
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Zou wat zijn, je eigen zaal op Defqonwrote:Geen Hard Driver hosting?wrote:Terror/Frenchcore in de Yellow dus neem ik aan
DJ ACTIVATOR's own Activa Records has a new sublabel called 'Activa Shine', which focusses on more euphoric hardstyle.
D-Mind is the latest addition to this new sublabel.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Goede zaak 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Gave interviews maak jij, deze is weer leuk om te lezen! Nog meer artiesten die je binnenkort gaat interviewen?
Prefix & Density
Gaat over The VisionTomorrow we are having a special guest in the studio! Lets see where this will go!
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Jerkathlon en Fart Dartwrote:B-Front vs Tatanka filmpje
Ik heb gisteren Joost en Mark gesproken, zijn beide erg enthousiast dus daar ga ik de komende tijd mee aan de slag. Als je nog 'haalbare' kandidaten hebt die geen interview hebben gehad, stel ze maar voor.wrote:Gave interviews maak jij, deze is weer leuk om te lezen! Nog meer artiesten die je binnenkort gaat interviewen?
Je kan me via hier of PF altijd bereiken natuurlijk
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Hahahaha, zegt wel weer genoeg over de kwaliteit die er op gaat uit komen!wrote:DJ ACTIVATOR's own Activa Records has a new sublabel called 'Activa Shine', which focusses on more euphoric hardstyle.
D-Mind is the latest addition to this new sublabel.
denk juist dat de blue gewoon net als afgelopen jaar zou zijn, de populaire wat hardere artiesten zoals B-front Adaro Titan Radical enzvwrote:De Main, en Blue word nu de algemene denk ikwrote:Wat is het verschil tussen Main en AlgemeneAlgemene artiesten die op dat moment niet populair genoeg zijn voor een plek op de Main. Denk aan Deepack, Josh & Wesz ofzo of The R3belz.
en in het mooiste geval zou de Indigo dan voor de wat onbekendere Theracors/Spoontech achtige artiesten komen.
ben iig heel benieuwd
hoe de lineup in de Blue vorig jaar was vond ik overigens al meer dan prima
Digital Punk
Just finished my new solo track! Going to test it out tomorrow at Supersized Raw!
Also playing a banging remix I just received!
The Machine die dus misschien een remix heeft gemaakt van een DP & Profyler track?The Machine
Just finished a brandnew remix for some raw hardstyle artists that I really look up to, can you guess what track got taken trough The Machine?
EDIT: kan ook over de collabs met The Beholder of B-Front gaan.
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Denk eerder dat t over deze gaat: https://www.facebook.com/themachinelt/p ... =1&theater
Solutio & The I's vs Prefix & Density - Tanya of Prefix & Density vs Solutio & The I's - Artillery bijvoorbeeld.
Solutio & The I's vs Prefix & Density - Tanya of Prefix & Density vs Solutio & The I's - Artillery bijvoorbeeld.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Zou erg vet zijn als er eindelijk weer een EP gereleased wordt met een original EN een remix! Hoop dus dat The Machine een remix van Artillery gemaakt heeft!
Tanya ligt wel wat meer in het straatje van The Machine vind ik. Ik hoop dus daar opwrote:Zou erg vet zijn als er eindelijk weer een EP gereleased wordt met een original EN een remix! Hoop dus dat The Machine een remix van Artillery gemaakt heeft!