Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 17:11 
 

Afbeelding


al die break-ups. zal me een reet roesten, als er maar muziek wordt gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap de link tussen de tekst en het plaatje niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 17:23 
 

Raven schreef:
Ik snap de links tussen de tekst en het plaatje niet.

nobody cares over al die break-ups van die duo`s. wantja, ik luister gewoon muziek..... en dat ze samen of alleen staan op een fissa, daar zal ik me echt niet druk om maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Ik snap de links tussen de tekst en het plaatje niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er een collab komt tussen Headhunterz & Technboy 'N' Tuneboy aka TNT, Bron: Facebook

Headhunterz stopt helemaal niet met Hardstyle joh gekkies
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 17:58 
 
Hardtraxxer

headhunterz is een track met TNT aan t maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

O wat kijk ik daar naar uit *not*.

Zal wel een combinatie wezen van XY/Screwdriwer/Skinner/Digital Playground/Contrast/Breakout. Verwacht in ieder geval niets vernieuwnds, vooral TNT kennende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
De eerste 3 letters van het albumtitel zijn bekend. Laat me raden: Louder :/

http://theprophet.nl/

"Loude" is al bekend en er moet nog 1 letter komen. Nou nou. Wel jammer, toen ik jouw post zag, hoopte ik op "Lousy"ou
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
There’s a pummeling sound slowly seeping through the borders of the United States; pounding underground rhythms, heavy reverse basslines, and the distinct deafening kick-drums melded together in one revolutionizing movement – Hardstyle.

Ok laat maar zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 01:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:


Citaat:
"hardstyle is not mainstream music"

"Back in the days hardstyle from different artists sounded still pretty similar"

"If people would pay more respect to animals, they will most definitely pay more respect to each other too."

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 03:44 
 
Hardtraxxer

Hardstylerzzzz schreef:


Citaat:
LAST QUESTION. YOU GET TO HAVE ONE SUPER POWER FOR 24 HOURS, WHAT IS IT?
Read peoples minds, I would love to know if people feel my music the way I do, just to know if the message will come through or how else they experience it.


Als je hem je oprechte opinie geeft, en zegt dat die eens iets anders moet produceren of draaien is ie op zijn teentjes getrapt. Zelfde als het Halos op de radio verhaal, terwijl hij vervolgens blij is dat zijn platen op de radio gedraaid worden. Ook nog het hekelen van stelen van tracks, terwijl Spacer een 1-op-1 kopie is. Sorry, maar ik kan Frontliner niet meer serieus nemen, deze man is het uithangbord van hypocrisie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 09:55 
 
Hardtraxx Addict

ultraspire schreef:
Hardstylerzzzz schreef:


Citaat:
"hardstyle is not mainstream music"

"Back in the days hardstyle from different artists sounded still pretty similar"

"If people would pay more respect to animals, they will most definitely pay more respect to each other too."

:lol: :lol: :lol: :lol:


Die eerste twee citaten zijn niet zo vreemd hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 10:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat een onzin, de verschillende saifam aliassen verschilden onderling nog meer dan de artiesten binnen de raw of mainstream van nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 12:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thera
Citaat:
Locked myself up in the studio! New music needs to be produced! Working on loads of different kicks (distorted ones, gated kicks, but also reverse bass!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
terwijl Spacer een 1-op-1 kopie is


Ga toch weg joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
mrbubble456 schreef:
terwijl Spacer een 1-op-1 kopie is


Ga toch weg joh


Psst ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 13:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Barry mag nog wel even een lesje Engelse grammatica nemen, of degene die het schrijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 14:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
PNXRMX schreef:
mrbubble456 schreef:
terwijl Spacer een 1-op-1 kopie is


Ga toch weg joh


Psst ;)


Ik denk dat menigeen in de war is met Outside Spacer, de mashup van Spacer en Outside world. De synths in Spacer en Outside World zijn wel nagenoeg gelijk, maar de melodie van Outside world komt niet voor in Frontliner - Spacer. Waarom zou je anders een mashup maken van een 1-op-1 kopie en het origineel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik denk dat menigeen in de war is met Outside Spacer, de mashup van Spacer en Outside world. De synths in Spacer en Outside World zijn wel nagenoeg gelijk, maar de melodie van Outside world komt niet voor in Frontliner - Spacer. Waarom zou je anders een mashup maken van een 1-op-1 kopie en het origineel?


Dat dus :)
En "Outside Spacer" is altijd nog als Outside World 2009 (Outside Spacer RMX) uitgebracht. Van jatten/kopiëren geen sprake.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Stana
Citaat:
Im doing a collab with DJ Argy. That's right.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Er een collab komt tussen Headhunterz & Technboy 'N' Tuneboy aka TNT, Bron: Facebook

Headhunterz stopt helemaal niet met Hardstyle joh gekkies


kan ook een stap zijn naar een house plaat, zal niet de eerste keer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 20:39 
 
Hardtraxx Elite

Hardstylerzzzz schreef:
Citaat:
NEW YORK — (March 3, 2014) — SFX Entertainment, Inc. (NASDAQ:SFXE), the world’s largest producer of live events and entertainment content focused exclusively on electronic music culture (EMC) and other world-class festivals, announced today that it has completed the acquisition of the remaining 50 percent of B2S Holding BV, which specializes in hard electronic dance music. SFX now owns 100 percent of the company.

B2S, is one of the world’s leading electronic music culture (EMC) event organizers, and its festival and live event brands include Decibel, Hard Bass, Thrillogy, Knock Out and Loudness.

SFX paid B2S $14.3 million in cash and issued 400,000 shares of SFX common stock at closing. SFX had initially acquired 50 percent of B2S as part of its acquisition in October 2013 of ID&T, which has produced events such as Sensation, Mysteryland and Tomorrowland in Europe and around the world and TomorrowWorld in the U.S. SFX previously announced the agreement to purchase the outstanding 50 percent of B2S in December 2013.

http://www.sec.gov/Archives/edgar/data/ ... -index.htm

http://www.dancingastronaut.com/2014/03 ... nt-roster/


Dit gaat ook alleen maar om status en geld joh..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://defqon1.nl/

meer info over Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 22:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
In aanvulling op de bestaande elf stages, brengt het festival dit jaar drie extra area’s en reikt daarmee tot in de uithoeken van de harde stijlen. De INDIGO is het domein voor de fijnproevers van raw hardstyle. De extreme snelheidsduivels komen aan hun trekken in de YELLOW. De BROWN keert terug met een freestyle programmering. En houd je van harde breaks? Dan is de vernieuwde GREEN the place to be.


Klinkt vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 22:15 
 
Hardtraxx Addict

Terror/Frenchcore in de Yellow dus neem ik aan :P
Vorige  1 ... 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen