Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 20:07 
 
Hardtraxx Addict

Chain Reaction ‏@DjChainReaction
Citaat:
And it's finished!
Chain Reaction ft Mc Nolz - The Crazy Ones

@nolz_mc @minusismore

#hardstyle pic.twitter.com/3uNBINbR9a
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

Busho
Citaat:
My first hard track of the year is nearly ready! Been a slow start for me but fear not, I have a few up my sleeve now


Dark Pact
Citaat:
And just like that another project was born. I really need to finish these tracks...
Dark Pact - Slow Down
Dark Pact - The Gateway
Dark Pact - TBA
Dark Pact - The Passing
Dark Pact - Take Me Away
(and this list doesn't even include collabs)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ACTI schreef:
Collaboration with Organ Donors in the making...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Q-dance vindt het belangrijk om nieuwe talenten de kans te geven hun carrière wat extra te boosten. En als DJ moet je natuurlijk ook een lekkere remix kunnen maken! Klinkt jou dat als muziek in de oren? Laat dan je remix skills zien en doe mee aan de QAPITAL anthem remix contest. De winnaar krijgt een plekje in de line-up van Defqon.1 Weekend Festival 2014.


http://www.q-dance.com/global/en/news/qapital-remix-contest-NL/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Q-dance vindt het belangrijk om nieuwe talenten de kans te geven hun carrière wat extra te boosten. En als DJ moet je natuurlijk ook een lekkere remix kunnen maken! Klinkt jou dat als muziek in de oren? Laat dan je remix skills zien en doe mee aan de QAPITAL anthem remix contest. De winnaar krijgt een plekje in de line-up van Defqon.1 Weekend Festival 2014.


Wat een onzin xd Er zijn talloze hartstikke goede DJ's die nog nooit iets hebben geproduceerd... ik denk dat ze artiesten bedoelen.

En ja, hier kan ik echt over vallen. Ik vind dat ze hiermee geen recht doen aan de eerdergenoemde, niet-producerende DJ's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Citaat:
Q-dance vindt het belangrijk om nieuwe talenten de kans te geven hun carrière wat extra te boosten. En als DJ moet je natuurlijk ook een lekkere remix kunnen maken! Klinkt jou dat als muziek in de oren? Laat dan je remix skills zien en doe mee aan de QAPITAL anthem remix contest. De winnaar krijgt een plekje in de line-up van Defqon.1 Weekend Festival 2014.


http://www.q-dance.com/global/en/news/qapital-remix-contest-NL/


In het text bestandje dat in die remix.zip zit staan nog allemaal aanwijzingen van iemand binnen q-dance. Moet je maar snel eens kijken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Luna
Citaat:
Very happy to announce that the track that i made with one of the guys who got me in to hardstyle is finished for 90%:) yesterday we tested it at WR1 (club cel, almere) and it went of!!

Dj Desnar and DJ Luna - Stronger

Soon i will upload a little teaser/clip from last night!

‪#‎prowd‬ ‪#‎hardsytle‬ DWXAnarchy Minus Is More ‪#‎RAWWWWW‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 18:16 
 
Hardtraxx Addict

igi0n schreef:
Mitzinator schreef:
Citaat:
Q-dance vindt het belangrijk om nieuwe talenten de kans te geven hun carrière wat extra te boosten. En als DJ moet je natuurlijk ook een lekkere remix kunnen maken! Klinkt jou dat als muziek in de oren? Laat dan je remix skills zien en doe mee aan de QAPITAL anthem remix contest. De winnaar krijgt een plekje in de line-up van Defqon.1 Weekend Festival 2014.


http://www.q-dance.com/global/en/news/qapital-remix-contest-NL/


In het text bestandje dat in die remix.zip zit staan nog allemaal aanwijzingen van iemand binnen q-dance. Moet je maar snel eens kijken >.<


Haha ja dat ziet er echt amateuristisch uit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker dom haha! Nou jongens, pak die feedback ff mee zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Nuttige feedback. Ga ik zeker wat aan hebben. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

Atmozfears:
Citaat:
Atmozfears & Energyzed - The Harvest will premiere tomorrow at 19:00 GMT+1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 20:20 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Of misschien wil hij de melodie uit de demo graag zelf gebruiken en doet hij alsof hij nu genaaid wordt. :P Sorry net een film met teveel plottwists gekeken.

hij gaf zelf aan op fb dat als hij 100% achter de melodie stond, dat 'ie hem allang had gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Q-dance vindt het belangrijk om nieuwe talenten de kans te geven hun carrière wat extra te boosten. En als DJ moet je natuurlijk ook een lekkere remix kunnen maken! Klinkt jou dat als muziek in de oren? Laat dan je remix skills zien en doe mee aan de QAPITAL anthem remix contest. De winnaar krijgt een plekje in de line-up van Defqon.1 Weekend Festival 2014.

In 12 dagen ook echt, sommige mensen (waaronder ikzelf) die graag mee zouden willen doen hebben door werk/studie/etc misschien niet eens tijd om in zo'n kort tijdsbestek een volledige remix te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
Interviews with Toneshifterz, Scope DJ, B-Front and Radical Redemption at District7:


"B-front is huge in the hardcore scene"

Heb m gelijk afgezet, of versta ik het nou verkeerd op 6:07?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

.. Hhz weg is bij Platinum en nu hierbij zit?

http://club-class.org/

(weet niet als het hier al stond, ik gebruikte de zoekfunctie zonder resultaat)

X-Pander's website is ondertussen ook online.
http://www.xpander.fr/

Ironite
Citaat:
*BREAKING NEWS*

It is with a heavy heart that I announce my departure from Head2Future-Records, which also spells the end of my album. I would like to thank H2F/Noisj.nl for the time that I was there and the effort and time they put into helping me progress as an artist, however, in the interest of progressing further, I have made the decision to join a new label. So I am delighted to announce that I will be joining the likes of Jason Payne/Antracks and many more on the rapidly growing and ever impressing Gearbox Digital. My debut release will be announced soon, so please follow the Gearbox/Ironite page to keep up to date.

I'd also like to mention that all the collaborations I have been working on for the album will still be finished off and released somewhere when finished

Cheers,
Ironite
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
.. Hhz weg is bij Platinum en nu hierbij zit?

http://club-class.org/

Bijzondere move. Zullen we denk ik dus minder vaak gaan zien bij Q?
Citaat:
ACTI
Who wants the bootleg of "Little black spiders"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 16:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb sowieso het idee dat hij deze zomer lekker in Amerika zal blijven.

https://partyflock.nl/artist/21761:Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Heb sowieso het idee dat hij deze zomer lekker in Amerika zal blijven.

https://partyflock.nl/artist/21761:Headhunterz

Ik zou vooral naar zijn eigen Facebook profiel kijken, geeft inderdaad een interationaal beeld.
https://www.facebook.com/djheadhunterz?sk=events

edit: als je terug kijkt naar afgelopen evenementen zie je dat dat beeld ook al eventjes was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
ACTI
Who wants the bootleg of "Little black spiders"?

:surrender:

JA, GRAAG!!!!

Busho
Citaat:
I have a remix coming soon on the legends Cally & Juice's new album

Out next month
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Heb m gelijk afgezet, of versta ik het nou verkeerd op 6:07?


Ja nee dat zegt hij inderdaad. Beetje jammer. Zegt veel over die vent die het presenteert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 18:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

D-block & S-te-fan @ Twitter schreef:
Just wrote a new melody..

#goosebumps #backtotheroots
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 19:54 
 
Hardtraxxer

Worden ze eindelijk wakker
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 20:01 
 
Hardtraxx Addict

Laat maar komen de preview! Ik ben benieuwd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 20:12 
 
Artiest

Citaat:
Seems like some artists start missing the old hardstyle after 'De Tijdmachine' ... Might be trying this style for a HUGE collab:


Yes / No ?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 20:20 
 
Hardtraxx Addict

Da's toch geen vraag? Yes :P !
Vorige  1 ... 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen