Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Audiofreq hier wat mee te maken heeft. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 16:03 
 
Hardtraxx Addict

Een van z'n maten speelt dus misschien zijn tracks door. Niet zo chill..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exit Mind denkt even heel grappig te zijn, en faalt daar imo heel hard in >.<

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 16:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Of misschien wil hij de melodie uit de demo graag zelf gebruiken en doet hij alsof hij nu genaaid wordt. :P Sorry net een film met teveel plottwists gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Of misschien wil hij de melodie uit de demo graag zelf gebruiken en doet hij alsof hij nu genaaid wordt. :P Sorry net een film met teveel plottwists gekeken.

Haha en normaal kijk je veel films waarin hele discussies worden gevoert en waar hele lappen tekst aangedragen worden door de acteurs om die discussie te winnen? :P Dat zou voor mij een hoop verklaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Lyst schreef:
Of misschien wil hij de melodie uit de demo graag zelf gebruiken en doet hij alsof hij nu genaaid wordt. :P Sorry net een film met teveel plottwists gekeken.

Haha en normaal kijk je veel films waarin hele discussies worden gevoert en waar hele lappen tekst aangedragen worden door de acteurs om die discussie te winnen? :P Dat zou voor mij een hoop verklaren.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

er op Festivaart voor het eerst een Theracords stage komt :)

bron: festivaart.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 22:35 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
er op Festivaart voor het eerst een Theracords stage komt :)

bron: festivaart.nl


** Een Deetoxicated stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok op Titan, Thera, Degos & Re-Done, Warface, Frequencerz, Phuture Noize & Delete.

Ik hoop op Geck-O, Phrantic, Wavolizer, Delete, Exit Mind & Zirkum, Degos & Re-Done, maar dat is denk ik niet realistisch om te hopen op Wavolizer, Exit Mind & Phrantic :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Rickzel schreef:
er op Festivaart voor het eerst een Theracords stage komt :)

bron: festivaart.nl


** Een Deetoxicated stage


Aaaaah oke, heel tof iig ! ben benieuwd :)

Op dit feest zo'n soort stage is wmbt al pure winst, heb ook meteen kaartje gekocht haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik gok op Titan, Thera, Degos & Re-Done, Warface, Frequencerz, Phuture Noize & Delete.

Ik hoop op Geck-O, Phrantic, Wavolizer, Delete, Exit Mind & Zirkum, Degos & Re-Done, maar dat is denk ik niet realistisch om te hopen op Wavolizer, Exit Mind & Phrantic :(


Geen Anagenetic en Feroxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 13:20 
 
Hardtraxx Addict

Da Tweekaz
Citaat:
Ladies and Gentleman, we proudly present - #tweekay14 THE GAME! Can you beat all 4 levels, and help us defeat the evil Mr. Writers B. Lock? Play the game here:

- http://datweekaz.com/game -


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 13:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Da Tweekaz
Citaat:
Ladies and Gentleman, we proudly present - #tweekay14 THE GAME! Can you beat all 4 levels, and help us defeat the evil Mr. Writers B. Lock? Play the game here:

- http://datweekaz.com/game -


:worship:


Haha, makkelijk als wat, maar wel grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 13:54 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Of misschien wil hij de melodie uit de demo graag zelf gebruiken en doet hij alsof hij nu genaaid wordt. :P Sorry net een film met teveel plottwists gekeken.


Naja dat weet je nooit natuurlijk. Vind het wel erg raar dat Code Black altijd negatieve berichten uit via social media. Soms lijkt het wel alsof de gehele wereld tegen hem is. Altijd maar klagen. Al is dit wel jammer als je dit overkomt. Vraag me alleen af hoe groot de kans is dat een beginnend producer een (serieuze) poging onderneemt door een demo te sturen naar een label waar Code Black zit met zijn melodie erin :huh: Dommer kan niet. Dus ik vraag het me af of dit waar is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 14:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Haha die van Ran-d is wel gaaf, maar waar die van Psyko Punkz op slaat zou ik echt niet weten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man, die van Psyko Punkz :lol: Die is zo ongelooflijk kut dat het toch wel weer geinig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 15:36 
 
Hardtraxxer

is b front al terug uit australie? #Q&A
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 15:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ikvolgjeniethelemaal schreef:
is b front al terug uit australie? #Q&A

Volgens mij allang maar die vraag hoort niet in dit topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
ikvolgjeniethelemaal schreef:
is b front al terug uit australie? #Q&A

Volgens mij allang maar die vraag hoort niet in dit topic

Ik vond het toch een zeer nuttige opmerking
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 15:46 
 
Hardtraxxer

psyko punkz Knockout : Mastermovies Productions? XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Zatox
I took 1 month off for being in the studio…i mean from the 3th of march until 4 april NO GIGS!!! .. only studio !!! i'll be in holiday for work ahahahaha ….and of course make some new tracks for you ! Cool ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

ikvolgjeniethelemaal schreef:
is b front al terug uit australie? #Q&A

Kon je toch zelf bedenken als hij Adaro verving op Reverze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 19:35 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
ikvolgjeniethelemaal schreef:
is b front al terug uit australie? #Q&A

Kon je toch zelf bedenken als hij Adaro verving op Reverze?


nee daarom vraag ik het
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

>.<
Vorige  1 ... 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen