Denk dat Audiofreq hier wat mee te maken heeft. 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Een van z'n maten speelt dus misschien zijn tracks door. Niet zo chill..
Of misschien wil hij de melodie uit de demo graag zelf gebruiken en doet hij alsof hij nu genaaid wordt.
Sorry net een film met teveel plottwists gekeken.
Haha en normaal kijk je veel films waarin hele discussies worden gevoert en waar hele lappen tekst aangedragen worden door de acteurs om die discussie te winnen?wrote:Of misschien wil hij de melodie uit de demo graag zelf gebruiken en doet hij alsof hij nu genaaid wordt.Sorry net een film met teveel plottwists gekeken.
wrote:Haha en normaal kijk je veel films waarin hele discussies worden gevoert en waar hele lappen tekst aangedragen worden door de acteurs om die discussie te winnen?wrote:Of misschien wil hij de melodie uit de demo graag zelf gebruiken en doet hij alsof hij nu genaaid wordt.Sorry net een film met teveel plottwists gekeken.
Dat zou voor mij een hoop verklaren.
er op Festivaart voor het eerst een Theracords stage komt
bron: festivaart.nl
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 16 days ago
** Een Deetoxicated stagewrote:er op Festivaart voor het eerst een Theracords stage komt![]()
Ik gok op Titan, Thera, Degos & Re-Done, Warface, Frequencerz, Phuture Noize & Delete.
Ik hoop op Geck-O, Phrantic, Wavolizer, Delete, Exit Mind & Zirkum, Degos & Re-Done, maar dat is denk ik niet realistisch om te hopen op Wavolizer, Exit Mind & Phrantic
Ik hoop op Geck-O, Phrantic, Wavolizer, Delete, Exit Mind & Zirkum, Degos & Re-Done, maar dat is denk ik niet realistisch om te hopen op Wavolizer, Exit Mind & Phrantic
Aaaaah oke, heel tof iig ! ben benieuwdwrote:** Een Deetoxicated stagewrote:er op Festivaart voor het eerst een Theracords stage komt![]()
Op dit feest zo'n soort stage is wmbt al pure winst, heb ook meteen kaartje gekocht haha
Geen Anagenetic en Feroxx?wrote:Ik gok op Titan, Thera, Degos & Re-Done, Warface, Frequencerz, Phuture Noize & Delete.
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Da Tweekaz

Ladies and Gentleman, we proudly present - #tweekay14 THE GAME! Can you beat all 4 levels, and help us defeat the evil Mr. Writers B. Lock? Play the game here:
- http://datweekaz.com/game -
Haha, makkelijk als wat, maar wel grappigwrote:Da TweekazLadies and Gentleman, we proudly present - #tweekay14 THE GAME! Can you beat all 4 levels, and help us defeat the evil Mr. Writers B. Lock? Play the game here:
- http://datweekaz.com/game -
-
M
- 9 posts member since 2014
- last seen May 2015
Naja dat weet je nooit natuurlijk. Vind het wel erg raar dat Code Black altijd negatieve berichten uit via social media. Soms lijkt het wel alsof de gehele wereld tegen hem is. Altijd maar klagen. Al is dit wel jammer als je dit overkomt. Vraag me alleen af hoe groot de kans is dat een beginnend producer een (serieuze) poging onderneemt door een demo te sturen naar een label waar Code Black zit met zijn melodie erinwrote:Of misschien wil hij de melodie uit de demo graag zelf gebruiken en doet hij alsof hij nu genaaid wordt.Sorry net een film met teveel plottwists gekeken.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Haha die van Ran-d is wel gaaf, maar waar die van Psyko Punkz op slaat zou ik echt niet weten...
Man man man, die van Psyko Punkz
Die is zo ongelooflijk kut dat het toch wel weer geinig is.
-
IHardtraxxer
- 244 posts member since 2013
- last seen Feb 2015
is b front al terug uit australie? #Q&A
Volgens mij allang maar die vraag hoort niet in dit topicwrote:is b front al terug uit australie? #Q&A
Ik vond het toch een zeer nuttige opmerkingwrote:Volgens mij allang maar die vraag hoort niet in dit topicwrote:is b front al terug uit australie? #Q&A
-
IHardtraxxer
- last seen Feb 2015
psyko punkz Knockout : Mastermovies Productions? XD
Zatox
I took 1 month off for being in the studio…i mean from the 3th of march until 4 april NO GIGS!!! .. only studio !!! i'll be in holiday for work ahahahaha ….and of course make some new tracks for you ! Cool ?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Kon je toch zelf bedenken als hij Adaro verving op Reverze?wrote:is b front al terug uit australie? #Q&A
-
IHardtraxxer
- last seen Feb 2015
nee daarom vraag ik hetwrote:Kon je toch zelf bedenken als hij Adaro verving op Reverze?wrote:is b front al terug uit australie? #Q&A
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012