precies wat ik dacht!wrote:Inb4 iets met B-Front's Elements.
misschien wel een Unleashed achtige CD die ze uit gaan brengen?
lekker speculeren op een filmpje waar je niks wijzer van kunt worden
precies wat ik dacht!wrote:Inb4 iets met B-Front's Elements.
Het is weer #ThrowbackThursday en voor alle liefhebbers van hardstyle die nog op vinyl uit kwam hebben wij goed nieuws: Op Wasted Festival zal er een 2de stage zijn waarbij het gehele eerste gedeelte van de dag Hardstyle uit de jaren 2006-2011 gedraaid gaat worden!
Daarnaast zullen twee oude rotten in het vak op de mainstage een hele speciale early set neer gaan zetten. Dat wordt herinneringen ophalen en genieten! Wie geniet er nou niet van S.E.X. ? *Youtube Filmpje van Pavo & Zany - S.E.X.*
Niet volgende week?wrote:Voor de liefhebber: Headhunterz vanavond bij Slam FM gaat een interview geven en setje draaien.
Nee is nu bezigwrote:Niet volgende week?wrote:Voor de liefhebber: Headhunterz vanavond bij Slam FM gaat een interview geven en setje draaien.
1ste wat bij mij omhoog kwam! Ben benieuwd...wrote:Jep met twee heren waar hij naar op kijkt... W&W? Een house collab misschien?
Hij neemt de MIM podcast over ofzo?Soon I'll be a resident on a pretty famous radio show, more info soon!
ja klopt, hij had al een post over dat zij een grote inspiratie voor hem waren ofzoietswrote:Had al eens iets voorbij zien komen op facebook over W&W, dus hoogstwaarschijnlijk wel, ja.
Resident heawrote:Kold Konexion
Hij neemt de MIM podcast over ofzo?Soon I'll be a resident on a pretty famous radio show, more info soon!
Met andere woorden: waarschijnlijk gaan er nog wel meer platen van hem komen buiten het hardstyle genre, knap dat hij die beslissing durft te nemen"Ja, ik ben klaar voor een verse uitdaging. Ik zit er al een tijdje tegenaan te hikken, ook omdat het hardstyle publiek zo trouw is. Maar op een bepaald moment wil je verder. Daarom heb ik besloten alle kritiek opzij te zetten, mijn hart te volgen en een album te gaan maken waarin ik volledig mijn eigen weg volg. Als je zes jaar lang een bepaalde soort sound maakt, krijg je kriebels. Misschien kan ik nog wel meer. Het buitenland is een extra trigger."
Dat denk ik dus ook!! Kan je ergens heel dat interview in de DJ magazine lezen? op internet?wrote:Duurt ook echt nog maar een jaartje ofzo voor hij de overstap maakt naar house hoor... Zou ik wel super vet vinden, hij kan echt ontzettend dikke house platen maken denk ik!
Ik gok dat hij geilt op aandacht van een markt die groter is dan die in Nederlandwrote:Wat bedoelt hij met buitenland is een trigger?
Wie zijn W&W? Kunnen we niet gewoon de namen van DJ's (vooral uit een ander genre) gewoon uittypen?wrote:Jep met twee heren waar hij naar op kijkt... W&W? Een house collab misschien?
Edit: Ben ik wel vrij zeker van eigenlijk...
W&W is 'volledig uitgetypt', ze zijn bekent van oa het nummer The Codewrote:Wie zijn W&W? Kunnen we niet gewoon de namen van DJ's (vooral uit een ander genre) gewoon uittypen?wrote:Jep met twee heren waar hij naar op kijkt... W&W? Een house collab misschien?
Dat is hun volledige naamwrote:Wie zijn W&W? Kunnen we niet gewoon de namen van DJ's (vooral uit een ander genre) gewoon uittypen?wrote:Jep met twee heren waar hij naar op kijkt... W&W? Een house collab misschien?