Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Inb4 iets met B-Front's Elements.


precies wat ik dacht!

misschien wel een Unleashed achtige CD die ze uit gaan brengen?

lekker speculeren op een filmpje waar je niks wijzer van kunt worden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wasted Festival

Citaat:
Het is weer ‪#‎ThrowbackThursday‬ en voor alle liefhebbers van hardstyle die nog op vinyl uit kwam hebben wij goed nieuws: Op Wasted Festival zal er een 2de stage zijn waarbij het gehele eerste gedeelte van de dag Hardstyle uit de jaren 2006-2011 gedraaid gaat worden!

Daarnaast zullen twee oude rotten in het vak op de mainstage een hele speciale early set neer gaan zetten. Dat wordt herinneringen ophalen en genieten! Wie geniet er nou niet van S.E.X. ? *Youtube Filmpje van Pavo & Zany - S.E.X.*
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat filmpje zal wel B-Front of B-Freqs zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 21:22 
 
Hardtraxxer

Voor de liefhebber: Headhunterz vanavond bij Slam FM gaat een interview geven en setje draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Casey schreef:
Voor de liefhebber: Headhunterz vanavond bij Slam FM gaat een interview geven en setje draaien.


Niet volgende week?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 22:10 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Casey schreef:
Voor de liefhebber: Headhunterz vanavond bij Slam FM gaat een interview geven en setje draaien.


Niet volgende week?


Nee is nu bezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 22:44 
 
Hardtraxx Elite

Headhunterz gaat volgende week met een collab beginnen, en ze fans zullen er niet blij mee zijn.. (eigen woorden van headhunterz)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 22:45 
 

Jep met twee heren waar hij naar op kijkt... W&W? Een house collab misschien?

Edit: Ben ik wel vrij zeker van eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 22:46 
 
Hardtraxx Elite

Spablauw schreef:
Jep met twee heren waar hij naar op kijkt... W&W? Een house collab misschien?

1ste wat bij mij omhoog kwam! Ben benieuwd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Had al eens iets voorbij zien komen op facebook over W&W, dus hoogstwaarschijnlijk wel, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 22:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kold Konexion

Citaat:
Soon I'll be a resident on a pretty famous radio show, more info soon!


Hij neemt de MIM podcast over ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 22:52 
 
Hardtraxx Elite

Qlown schreef:
Had al eens iets voorbij zien komen op facebook over W&W, dus hoogstwaarschijnlijk wel, ja.

ja klopt, hij had al een post over dat zij een grote inspiratie voor hem waren ofzoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Kold Konexion

Citaat:
Soon I'll be a resident on a pretty famous radio show, more info soon!


Hij neemt de MIM podcast over ofzo?

Resident hea :P Niet Host
Zal wel TMS zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:04 
 
Artiest

Zie regelmatig dat een hoop mensen nog van niks weten, dus hier een klein deel van het interview met Headhunterz in het DJ Mag:

Citaat:
"Ja, ik ben klaar voor een verse uitdaging. Ik zit er al een tijdje tegenaan te hikken, ook omdat het hardstyle publiek zo trouw is. Maar op een bepaald moment wil je verder. Daarom heb ik besloten alle kritiek opzij te zetten, mijn hart te volgen en een album te gaan maken waarin ik volledig mijn eigen weg volg. Als je zes jaar lang een bepaalde soort sound maakt, krijg je kriebels. Misschien kan ik nog wel meer. Het buitenland is een extra trigger."


Met andere woorden: waarschijnlijk gaan er nog wel meer platen van hem komen buiten het hardstyle genre, knap dat hij die beslissing durft te nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:06 
 
Hardtraxx Elite

Naja hij heeft ook wel deels gelijk, hij moet maken wat hij zelf wil.
Maar dan beschouw ik hem langzaam niet meer voor als Harddance DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:07 
 
Hardtraxx Addict

dat ie die Shilo tracks dan maar eens released :P Eeuwig zonde dat daar niks mee gedaan is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:09 
 

Duurt ook echt nog maar een jaartje ofzo voor hij de overstap maakt naar house hoor... Zou ik wel super vet vinden, hij kan echt ontzettend dikke house platen maken denk ik :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:15 
 
Hardtraxx Elite

Spablauw schreef:
Duurt ook echt nog maar een jaartje ofzo voor hij de overstap maakt naar house hoor... Zou ik wel super vet vinden, hij kan echt ontzettend dikke house platen maken denk ik :)!

Dat denk ik dus ook!! Kan je ergens heel dat interview in de DJ magazine lezen? op internet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 00:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat bedoelt hij met buitenland is een trigger?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat bedoelt hij met buitenland is een trigger?

Ik gok dat hij geilt op aandacht van een markt die groter is dan die in Nederland
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar zijn houseplaten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zat er aan te komen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 08:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Jep met twee heren waar hij naar op kijkt... W&W? Een house collab misschien?

Edit: Ben ik wel vrij zeker van eigenlijk...


Wie zijn W&W? Kunnen we niet gewoon de namen van DJ's (vooral uit een ander genre) gewoon uittypen? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 08:27 
 
Hardtraxx Addict

W0uT3R schreef:
Spablauw schreef:
Jep met twee heren waar hij naar op kijkt... W&W? Een house collab misschien?

Edit: Ben ik wel vrij zeker van eigenlijk...


Wie zijn W&W? Kunnen we niet gewoon de namen van DJ's (vooral uit een ander genre) gewoon uittypen? :/

W&W is 'volledig uitgetypt', ze zijn bekent van oa het nummer The Code :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 08:34 
 
Hardtraxx Elite

W0uT3R schreef:
Spablauw schreef:
Jep met twee heren waar hij naar op kijkt... W&W? Een house collab misschien?

Edit: Ben ik wel vrij zeker van eigenlijk...


Wie zijn W&W? Kunnen we niet gewoon de namen van DJ's (vooral uit een ander genre) gewoon uittypen? :/

Dat is hun volledige naam ;)
http://www.discogs.com/artist/1016605-WW#p=2&t=Releases_All
Vorige  1 ... 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen