Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1843, 1844, 1845, 1846, 1847, 1848, 1849 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Headhunterz Intro @ EDC

Wat een geweldige stage zeg omg :woot: Die uil die openklapt met de dj booth erachter, alle visuals, hier kan Q-dance en ID&T nog een puntje aan zuigen :cool:
Als dj lijkt me dit echt een hoogtepunt om zoiets te mogen, wat dat betreft gun ik hem dat wel :)



Jezus mina! Wat een vette stage! Veel bewegende elementen, echt kippenvel! Je ziet ook hoe vet HHZ het vindt in 't einde van 't filmpje! Echt HEEL erg dik. Hier wil ik een keer naar toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ik vraag me nu bijvoorbeeld hard af waarom hij geen tijd heb om HWS te maken. Het is een uur draaien, een paar uur om de tracks uit te zoeken en de rest word (lijkt mij) geregeld door zijn management/label. Tracks produceren doet hij ook nauwlijks, dus een half dagje in HWS stoppen lijkt mij niet heel veel moeite...


Ik denk niet dat jij kan bepalen of iemand tijd heeft of niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
iMark schreef:
Vet, maar ik denk dat Defqon afsluiten bijzonderder... Dat is echt het hardstyle walhallah!


je sound aan een heel nieuw (en tyfus groot) publiek laten lijkt me toch wel heel bijzonder

+ HHZ heeft Defqon al een keer eerder afgesloten (en dat was een echte afsluiting want toen was het nog maar 1 dag).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:22 
 
Hardtraxx Elite

ook al die details zoals die bewegende ogen :D heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:23 
 
Hardtraxx Elite

bobvdvalk schreef:
iMark schreef:
Ik vraag me nu bijvoorbeeld hard af waarom hij geen tijd heb om HWS te maken. Het is een uur draaien, een paar uur om de tracks uit te zoeken en de rest word (lijkt mij) geregeld door zijn management/label. Tracks produceren doet hij ook nauwlijks, dus een half dagje in HWS stoppen lijkt mij niet heel veel moeite...


Ik denk niet dat jij kan bepalen of iemand tijd heeft of niet

idd.. Ook is hij denk ik erg druk bezig geweest alles rond te krijgen rond zijn nieuwe label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
bobvdvalk schreef:
iMark schreef:
Ik vraag me nu bijvoorbeeld hard af waarom hij geen tijd heb om HWS te maken. Het is een uur draaien, een paar uur om de tracks uit te zoeken en de rest word (lijkt mij) geregeld door zijn management/label. Tracks produceren doet hij ook nauwlijks, dus een half dagje in HWS stoppen lijkt mij niet heel veel moeite...


Ik denk niet dat jij kan bepalen of iemand tijd heeft of niet

idd.. Ook is hij denk ik erg druk bezig geweest alles rond te krijgen rond zijn nieuwe label.


Waarom heeft hij dan bij Ultra getekend? Het lijkt mij dat een label alle zakelijke dingen van een artiest regelt, en dat de artiest muziek kan maken. Of heb ik het nou mis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:48 
 
Hardtraxx Elite

Ultra gaat niet regelen dat headhunterz een nieuw label start met talpha lijkt mij? En hhz moet ook opzoek naar artiesten denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
hurricane schreef:

Jezus mina! Wat een vette stage! Veel bewegende elementen, echt kippenvel! Je ziet ook hoe vet HHZ het vindt in 't einde van 't filmpje! Echt HEEL erg dik. Hier wil ik een keer naar toe.

Nu met een volwaardige Basscon stage (waar Headhunterz vannacht nog een keer draait) erbij voor de Hardstyle lijkt me dit zeker de moeite om voor te gaan sparen. Gewoon om het eens mee te maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk dikke stage! Toch best vet dat Headhunterz daar mag afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
W0uT3R schreef:
hurricane schreef:

Jezus mina! Wat een vette stage! Veel bewegende elementen, echt kippenvel! Je ziet ook hoe vet HHZ het vindt in 't einde van 't filmpje! Echt HEEL erg dik. Hier wil ik een keer naar toe.

Nu met een volwaardige Basscon stage (waar Headhunterz vannacht nog een keer draait) erbij voor de Hardstyle lijkt me dit zeker de moeite om voor te gaan sparen. Gewoon om het eens mee te maken :D


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
bobvdvalk schreef:
iMark schreef:
Ik vraag me nu bijvoorbeeld hard af waarom hij geen tijd heb om HWS te maken. Het is een uur draaien, een paar uur om de tracks uit te zoeken en de rest word (lijkt mij) geregeld door zijn management/label. Tracks produceren doet hij ook nauwlijks, dus een half dagje in HWS stoppen lijkt mij niet heel veel moeite...


Ik denk niet dat jij kan bepalen of iemand tijd heeft of niet

idd.. Ook is hij denk ik erg druk bezig geweest alles rond te krijgen rond zijn nieuwe label.


Daarnaast denk ik dat er ook aardig wat tijd in gaat zitten om zo'n event als EDC voor te bereiden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
ook al die details zoals die bewegende ogen :D heerlijk :)

Idd, ook vet hoe die ogen opeens boos kijken zodra de "hardstyle sound" begint. Heel vet gedaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 20:48 
 
Hardtraxx Elite

W0uT3R schreef:

Daarnaast denk ik dat er ook aardig wat tijd in gaat zitten om zo'n event als EDC voor te bereiden...

Wat moet je voorbereiden dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
W0uT3R schreef:

Daarnaast denk ik dat er ook aardig wat tijd in gaat zitten om zo'n event als EDC voor te bereiden...

Wat moet je voorbereiden dan..


niks man. Ik heb aankomend weekend festival voor zo'n 300.000 man georganiseerd, ga vrijdag beginnen met regelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

Als je maar zorgt dat er genoeg bier is, anders kom ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 21:07 
 
Hardtraxx Elite

teupie schreef:
hotymoty schreef:
W0uT3R schreef:

Daarnaast denk ik dat er ook aardig wat tijd in gaat zitten om zo'n event als EDC voor te bereiden...

Wat moet je voorbereiden dan..


niks man. Ik heb aankomend weekend festival voor zo'n 300.000 man georganiseerd, ga vrijdag beginnen met regelen!

Gast, enigste wat HHZ moet regelen is dat hij 2 usbetjes heb klaarliggen om te draaien.. de rest regelt zijn manager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 21:10 
 
Hardtraxx Elite

je gaat naar een festival met een compleet nieuw publiek. Je hebt hier nog niet de naam die je hebt als je bij defqon gaat draaien. Zou dan toch iets beter voorbereiden dan alleen muziek op je usb's zetten en klaar.. Alles moet perfect gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

Hij heeft daar wel degelijk een naam hoor.. Ik denk dat er daar maar weinig draaien die nog niet eens een naam hebben opgebouwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 21:12 
 
Hardtraxx Elite

nee oke maar wel anders..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hou het bij die 2 goed gevulde USB'tjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 23:32 
 
Hardtraxx Addict

Denken jullie echt dat dj's zoals headhunterz niks anders doen dat hier en daar wat draaien en af en toe een nummer maken? Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Denken jullie echt dat dj's zoals headhunterz niks anders doen dat hier en daar wat draaien en af en toe een nummer maken? Hahaha :lol:

Nee haha, soms moeten ze ook al om 12.00 opstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegen het eind van Headhunterz set op EDC is het toch aardig leeg gelopen met mensen :oh:

https://vine.co/v/hu9grxBqVVt

Misschien hadden ze de kracht er niet meer voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 00:26 
 
Hardtraxx Elite

wow, er staan daar maar 2000 mensen ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 00:26 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Tegen het eind van Headhunterz set op EDC is het toch aardig leeg gelopen met mensen :oh:

https://vine.co/v/hu9grxBqVVt

Misschien hadden ze de kracht er niet meer voor :P


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Sorry, hier moet ik echt om lachen. Laat dat fucking amerika lekker links leggen en hou het in europa!
Vorige  1 ... 1843, 1844, 1845, 1846, 1847, 1848, 1849 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen