Jezus mina! Wat een vette stage! Veel bewegende elementen, echt kippenvel! Je ziet ook hoe vet HHZ het vindt in 't einde van 't filmpje! Echt HEEL erg dik. Hier wil ik een keer naar toe.wrote:Headhunterz Intro @ EDC
Wat een geweldige stage zeg omgDie uil die openklapt met de dj booth erachter, alle visuals, hier kan Q-dance en ID&T nog een puntje aan zuigen
![]()
Als dj lijkt me dit echt een hoogtepunt om zoiets te mogen, wat dat betreft gun ik hem dat wel![]()
View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik denk niet dat jij kan bepalen of iemand tijd heeft of nietwrote:Ik vraag me nu bijvoorbeeld hard af waarom hij geen tijd heb om HWS te maken. Het is een uur draaien, een paar uur om de tracks uit te zoeken en de rest word (lijkt mij) geregeld door zijn management/label. Tracks produceren doet hij ook nauwlijks, dus een half dagje in HWS stoppen lijkt mij niet heel veel moeite...
+ HHZ heeft Defqon al een keer eerder afgesloten (en dat was een echte afsluiting want toen was het nog maar 1 dag).wrote:je sound aan een heel nieuw (en tyfus groot) publiek laten lijkt me toch wel heel bijzonderwrote:Vet, maar ik denk dat Defqon afsluiten bijzonderder... Dat is echt het hardstyle walhallah!
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
ook al die details zoals die bewegende ogen
heerlijk 
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
idd.. Ook is hij denk ik erg druk bezig geweest alles rond te krijgen rond zijn nieuwe label.wrote:Ik denk niet dat jij kan bepalen of iemand tijd heeft of nietwrote:Ik vraag me nu bijvoorbeeld hard af waarom hij geen tijd heb om HWS te maken. Het is een uur draaien, een paar uur om de tracks uit te zoeken en de rest word (lijkt mij) geregeld door zijn management/label. Tracks produceren doet hij ook nauwlijks, dus een half dagje in HWS stoppen lijkt mij niet heel veel moeite...
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Waarom heeft hij dan bij Ultra getekend? Het lijkt mij dat een label alle zakelijke dingen van een artiest regelt, en dat de artiest muziek kan maken. Of heb ik het nou mis?wrote:idd.. Ook is hij denk ik erg druk bezig geweest alles rond te krijgen rond zijn nieuwe label.wrote:Ik denk niet dat jij kan bepalen of iemand tijd heeft of nietwrote:Ik vraag me nu bijvoorbeeld hard af waarom hij geen tijd heb om HWS te maken. Het is een uur draaien, een paar uur om de tracks uit te zoeken en de rest word (lijkt mij) geregeld door zijn management/label. Tracks produceren doet hij ook nauwlijks, dus een half dagje in HWS stoppen lijkt mij niet heel veel moeite...
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
Ultra gaat niet regelen dat headhunterz een nieuw label start met talpha lijkt mij? En hhz moet ook opzoek naar artiesten denk ik
Nu met een volwaardige Basscon stage (waar Headhunterz vannacht nog een keer draait) erbij voor de Hardstyle lijkt me dit zeker de moeite om voor te gaan sparen. Gewoon om het eens mee te makenwrote:wrote:
Jezus mina! Wat een vette stage! Veel bewegende elementen, echt kippenvel! Je ziet ook hoe vet HHZ het vindt in 't einde van 't filmpje! Echt HEEL erg dik. Hier wil ik een keer naar toe.
Gruwelijk dikke stage! Toch best vet dat Headhunterz daar mag afsluiten.
+1wrote:Nu met een volwaardige Basscon stage (waar Headhunterz vannacht nog een keer draait) erbij voor de Hardstyle lijkt me dit zeker de moeite om voor te gaan sparen. Gewoon om het eens mee te makenwrote:wrote:
Jezus mina! Wat een vette stage! Veel bewegende elementen, echt kippenvel! Je ziet ook hoe vet HHZ het vindt in 't einde van 't filmpje! Echt HEEL erg dik. Hier wil ik een keer naar toe.
Daarnaast denk ik dat er ook aardig wat tijd in gaat zitten om zo'n event als EDC voor te bereiden...wrote:idd.. Ook is hij denk ik erg druk bezig geweest alles rond te krijgen rond zijn nieuwe label.wrote:Ik denk niet dat jij kan bepalen of iemand tijd heeft of nietwrote:Ik vraag me nu bijvoorbeeld hard af waarom hij geen tijd heb om HWS te maken. Het is een uur draaien, een paar uur om de tracks uit te zoeken en de rest word (lijkt mij) geregeld door zijn management/label. Tracks produceren doet hij ook nauwlijks, dus een half dagje in HWS stoppen lijkt mij niet heel veel moeite...
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Idd, ook vet hoe die ogen opeens boos kijken zodra de "hardstyle sound" begint. Heel vet gedaan.wrote:ook al die details zoals die bewegende ogenheerlijk
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Wat moet je voorbereiden dan..wrote:
Daarnaast denk ik dat er ook aardig wat tijd in gaat zitten om zo'n event als EDC voor te bereiden...
niks man. Ik heb aankomend weekend festival voor zo'n 300.000 man georganiseerd, ga vrijdag beginnen met regelen!wrote:Wat moet je voorbereiden dan..wrote:
Daarnaast denk ik dat er ook aardig wat tijd in gaat zitten om zo'n event als EDC voor te bereiden...
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Als je maar zorgt dat er genoeg bier is, anders kom ik niet.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Gast, enigste wat HHZ moet regelen is dat hij 2 usbetjes heb klaarliggen om te draaien.. de rest regelt zijn manager.wrote:niks man. Ik heb aankomend weekend festival voor zo'n 300.000 man georganiseerd, ga vrijdag beginnen met regelen!wrote:Wat moet je voorbereiden dan..wrote:
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
je gaat naar een festival met een compleet nieuw publiek. Je hebt hier nog niet de naam die je hebt als je bij defqon gaat draaien. Zou dan toch iets beter voorbereiden dan alleen muziek op je usb's zetten en klaar.. Alles moet perfect gaan..
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Hij heeft daar wel degelijk een naam hoor.. Ik denk dat er daar maar weinig draaien die nog niet eens een naam hebben opgebouwd 
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
nee oke maar wel anders..
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik hou het bij die 2 goed gevulde USB'tjes 
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Denken jullie echt dat dj's zoals headhunterz niks anders doen dat hier en daar wat draaien en af en toe een nummer maken? Hahaha 
Nee haha, soms moeten ze ook al om 12.00 opstaan.wrote:Denken jullie echt dat dj's zoals headhunterz niks anders doen dat hier en daar wat draaien en af en toe een nummer maken? Hahaha
Tegen het eind van Headhunterz set op EDC is het toch aardig leeg gelopen met mensen
https://vine.co/v/hu9grxBqVVt
Misschien hadden ze de kracht er niet meer voor
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
wow, er staan daar maar 2000 mensen ofzo
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAwrote:Tegen het eind van Headhunterz set op EDC is het toch aardig leeg gelopen met mensen![]()
Sorry, hier moet ik echt om lachen. Laat dat fucking amerika lekker links leggen en hou het in europa!