Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Ik vind Unleashed tegenwoordig net een stukje leuker :)
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
gaat echt nergens meer over, een maand wachten op een podcast.. >.<
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
Ik weet niet of ik zo nog kan leven :cry:
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
iMark wrote:Ik vraag me nu bijvoorbeeld hard af waarom hij geen tijd heb om HWS te maken. Het is een uur draaien, een paar uur om de tracks uit te zoeken en de rest word (lijkt mij) geregeld door zijn management/label. Tracks produceren doet hij ook nauwlijks, dus een half dagje in HWS stoppen lijkt mij niet heel veel moeite...
Dan kan zijn management wel goed zijn stem nadoen om die dingen in te spreken.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Je kunt toch gewoon praten onder het draaien? >.<
A
Lyst wrote:Je kunt toch gewoon praten onder het draaien? >.<
denk dat er wel iets meer nadenk werk en editten in zijn podcast zit ;)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik luister zijn podcasts niet, maar wat voor nadenk werk zit er in het praten in een podcast? De DJ's van tegenwoordig hebben zulke simpele overgangen dat ze in de drie minuten dat de track speelt zat tijd hebben om na te denken. Ze hoeven tenslotte niet de afwijking van een meteoriet van zijn baan bij het naderen van een middelgrote planeet te berekenen. :P
B
Hardtraxxer
508 posts member since 2012
last seen Jul 2020
Kold Konexion:
I found my way to the studio again! It will reach you sooner than you might think ;)
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Eindelijk weer eens ^^
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Lyst wrote:Ik luister zijn podcasts niet, maar wat voor nadenk werk zit er in het praten in een podcast? De DJ's van tegenwoordig hebben zulke simpele overgangen dat ze in de drie minuten dat de track speelt zat tijd hebben om na te denken. Ze hoeven tenslotte niet de afwijking van een meteoriet van zijn baan bij het naderen van een middelgrote planeet te berekenen. :P
Is niet handig dat tegelijk te doen hoor.
iMark wrote:Ik vraag me nu bijvoorbeeld hard af waarom hij geen tijd heb om HWS te maken. Het is een uur draaien, een paar uur om de tracks uit te zoeken en de rest word (lijkt mij) geregeld door zijn management/label. Tracks produceren doet hij ook nauwlijks, dus een half dagje in HWS stoppen lijkt mij niet heel veel moeite...
Haha :lol:
Last edited by Phase 2 on , edited 1 time in total.
A
Lyst wrote:Ik luister zijn podcasts niet, maar wat voor nadenk werk zit er in het praten in een podcast? De DJ's van tegenwoordig hebben zulke simpele overgangen dat ze in de drie minuten dat de track speelt zat tijd hebben om na te denken. Ze hoeven tenslotte niet de afwijking van een meteoriet van zijn baan bij het naderen van een middelgrote planeet te berekenen. :P
haha zeker waar xd maar hier zitten wel voorbedachte zinnetjes in en allemaal andere super leuke uitspraakjes van andere dj's enzo
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Anonymous wrote:
haha zeker waar xd maar hier zitten wel voorbedachte zinnetjes in en allemaal andere super leuke uitspraakjes van andere dj's enzo
Verder denk ik dat hij ook de 'jingles' zelf erin 'edit' hij krijgt wel eens verzoeken van DJ's die tracks opsturen om een bepaald deel van hun track niet ''clean'' erin te doen. Denk dat een DJ/Producer hier een stuk beter in is dan een manager...
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Bosskabouter wrote:Kold Konexion:
I found my way to the studio again! It will reach you sooner than you might think ;)
Vakantie van zijn studie? :thumbsup:

En over HHZ en HWS, het is volgens mij nu bijna normaal dat hij het uitstelt.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Parvuz wrote:
Bosskabouter wrote:Kold Konexion:
Vakantie van zijn studie? :thumbsup:

En over HHZ en HWS, het is volgens mij nu bijna normaal dat hij het uitstelt.
Ook bij het dagjesvolk is het bijzondere er een beetje af dus tsjah..
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 16 days ago
The spell Of Sin will be released before the end of august! alleen The Spell Of Sin en Brutal 3.0 moeten nog afgemaakt worden.
Bron: Interview met Radical Redemption op Defqon Radio
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Distinctive wrote:The spell Of Sin will be released before the end of august! alleen The Spell Of Sin en Brutal 3.0 moeten nog afgemaakt worden.
Bron: Interview met Radical Redemption op Defqon Radio
Duurt nog wel even dus :(
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Submotion doet het Daylight Anthem, was te horen op Q-Dance Radio en duidelijk te horen in het interview met Submotion :)
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Distinctive wrote:Submotion doet het Daylight Anthem, was te horen op Q-Dance Radio en duidelijk te horen in het interview met Submotion :)
Was al gepost paar pagina's terug :P .
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Reverser & Ripcord:

Ok, so we decided which 2 tracks will be on our next (free) release. They're now in mixdown/mastering phase.
But what tracks will they be? Completely new, old or unreleased (and yes, there's a difference ?
Unlike normally, we decided this time to leave it as a suprise until the release date

So remember:

RELEASE DATE - 1ST JULY 2013 (01-07-2013) !
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Dakpan wrote:we decided this time to leave it as a suprise until the release date
Bedoelden ze 'we laten het een verrassing'?
In dat geval lijkt het me mee; let it be a suprise
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
toffee wrote:
Dakpan wrote:we decided this time to leave it as a suprise until the release date
Bedoelden ze 'we laten het een verrassing'?
In dat geval lijkt het me mee; let it be a suprise
ze zullen wss bedoelen dat wij de tracks nog niet zullen kennen wanneer ze gereleased worden, oftewel nog nergens te horen voor de release date(zelfs geen preview).
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Heady sluit EDC af :)
Wist je dat ... Topic
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Vet, maar ik denk dat Defqon afsluiten bijzonderder... Dat is echt het hardstyle walhallah!
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
iMark wrote:Vet, maar ik denk dat Defqon afsluiten bijzonderder... Dat is echt het hardstyle walhallah!
je sound aan een heel nieuw (en tyfus groot) publiek laten lijkt me toch wel heel bijzonder
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Headhunterz Intro @ EDC

Wat een geweldige stage zeg omg :woot: Die uil die openklapt met de dj booth erachter, alle visuals, hier kan Q-dance en ID&T nog een puntje aan zuigen :cool:
Als dj lijkt me dit echt een hoogtepunt om zoiets te mogen, wat dat betreft gun ik hem dat wel :)

View on YouTube