Ik vind Unleashed tegenwoordig net een stukje leuker 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
gaat echt nergens meer over, een maand wachten op een podcast.. 
Ik weet niet of ik zo nog kan leven 
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dan kan zijn management wel goed zijn stem nadoen om die dingen in te spreken.wrote:Ik vraag me nu bijvoorbeeld hard af waarom hij geen tijd heb om HWS te maken. Het is een uur draaien, een paar uur om de tracks uit te zoeken en de rest word (lijkt mij) geregeld door zijn management/label. Tracks produceren doet hij ook nauwlijks, dus een half dagje in HWS stoppen lijkt mij niet heel veel moeite...
Je kunt toch gewoon praten onder het draaien? 
-
A
denk dat er wel iets meer nadenk werk en editten in zijn podcast zitwrote:Je kunt toch gewoon praten onder het draaien?
Ik luister zijn podcasts niet, maar wat voor nadenk werk zit er in het praten in een podcast? De DJ's van tegenwoordig hebben zulke simpele overgangen dat ze in de drie minuten dat de track speelt zat tijd hebben om na te denken. Ze hoeven tenslotte niet de afwijking van een meteoriet van zijn baan bij het naderen van een middelgrote planeet te berekenen. 
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Kold Konexion:
I found my way to the studio again! It will reach you sooner than you might think
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Is niet handig dat tegelijk te doen hoor.wrote:Ik luister zijn podcasts niet, maar wat voor nadenk werk zit er in het praten in een podcast? De DJ's van tegenwoordig hebben zulke simpele overgangen dat ze in de drie minuten dat de track speelt zat tijd hebben om na te denken. Ze hoeven tenslotte niet de afwijking van een meteoriet van zijn baan bij het naderen van een middelgrote planeet te berekenen.
Hahawrote:Ik vraag me nu bijvoorbeeld hard af waarom hij geen tijd heb om HWS te maken. Het is een uur draaien, een paar uur om de tracks uit te zoeken en de rest word (lijkt mij) geregeld door zijn management/label. Tracks produceren doet hij ook nauwlijks, dus een half dagje in HWS stoppen lijkt mij niet heel veel moeite...
Last edited by Phase 2 on , edited 1 time in total.
-
A
haha zeker waarwrote:Ik luister zijn podcasts niet, maar wat voor nadenk werk zit er in het praten in een podcast? De DJ's van tegenwoordig hebben zulke simpele overgangen dat ze in de drie minuten dat de track speelt zat tijd hebben om na te denken. Ze hoeven tenslotte niet de afwijking van een meteoriet van zijn baan bij het naderen van een middelgrote planeet te berekenen.
Verder denk ik dat hij ook de 'jingles' zelf erin 'edit' hij krijgt wel eens verzoeken van DJ's die tracks opsturen om een bepaald deel van hun track niet ''clean'' erin te doen. Denk dat een DJ/Producer hier een stuk beter in is dan een manager...wrote:haha zeker waarwrote:Ik luister zijn podcasts niet, maar wat voor nadenk werk zit er in het praten in een podcast? De DJ's van tegenwoordig hebben zulke simpele overgangen dat ze in de drie minuten dat de track speelt zat tijd hebben om na te denken. Ze hoeven tenslotte niet de afwijking van een meteoriet van zijn baan bij het naderen van een middelgrote planeet te berekenen.maar hier zitten wel voorbedachte zinnetjes in en allemaal andere super leuke uitspraakjes van andere dj's enzo
Vakantie van zijn studie?wrote:Kold Konexion:I found my way to the studio again! It will reach you sooner than you might think
En over HHZ en HWS, het is volgens mij nu bijna normaal dat hij het uitstelt.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ook bij het dagjesvolk is het bijzondere er een beetje af dus tsjah..wrote:Vakantie van zijn studie?wrote:Kold Konexion:I found my way to the studio again! It will reach you sooner than you might think![]()
En over HHZ en HWS, het is volgens mij nu bijna normaal dat hij het uitstelt.
The spell Of Sin will be released before the end of august! alleen The Spell Of Sin en Brutal 3.0 moeten nog afgemaakt worden.
Bron: Interview met Radical Redemption op Defqon Radio
Duurt nog wel even duswrote:The spell Of Sin will be released before the end of august! alleen The Spell Of Sin en Brutal 3.0 moeten nog afgemaakt worden.
Submotion doet het Daylight Anthem, was te horen op Q-Dance Radio en duidelijk te horen in het interview met Submotion 
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Was al gepost paar pagina's terugwrote:Submotion doet het Daylight Anthem, was te horen op Q-Dance Radio en duidelijk te horen in het interview met Submotion
Reverser & Ripcord:
Ok, so we decided which 2 tracks will be on our next (free) release. They're now in mixdown/mastering phase.
But what tracks will they be? Completely new, old or unreleased (and yes, there's a difference ?
Unlike normally, we decided this time to leave it as a suprise until the release date
So remember:
RELEASE DATE - 1ST JULY 2013 (01-07-2013) !
Ok, so we decided which 2 tracks will be on our next (free) release. They're now in mixdown/mastering phase.
But what tracks will they be? Completely new, old or unreleased (and yes, there's a difference ?
Unlike normally, we decided this time to leave it as a suprise until the release date
So remember:
RELEASE DATE - 1ST JULY 2013 (01-07-2013) !
Bedoelden ze 'we laten het een verrassing'?wrote:we decided this time to leave it as a suprise until the release date
In dat geval lijkt het me mee; let it be a suprise
ze zullen wss bedoelen dat wij de tracks nog niet zullen kennen wanneer ze gereleased worden, oftewel nog nergens te horen voor de release date(zelfs geen preview).wrote:Bedoelden ze 'we laten het een verrassing'?wrote:we decided this time to leave it as a suprise until the release date
In dat geval lijkt het me mee; let it be a suprise
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Vet, maar ik denk dat Defqon afsluiten bijzonderder... Dat is echt het hardstyle walhallah!
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
je sound aan een heel nieuw (en tyfus groot) publiek laten lijkt me toch wel heel bijzonderwrote:Vet, maar ik denk dat Defqon afsluiten bijzonderder... Dat is echt het hardstyle walhallah!
Headhunterz Intro @ EDC
Wat een geweldige stage zeg omg
Die uil die openklapt met de dj booth erachter, alle visuals, hier kan Q-dance en ID&T nog een puntje aan zuigen
Als dj lijkt me dit echt een hoogtepunt om zoiets te mogen, wat dat betreft gun ik hem dat wel
View on YouTube
Wat een geweldige stage zeg omg
Als dj lijkt me dit echt een hoogtepunt om zoiets te mogen, wat dat betreft gun ik hem dat wel
View on YouTube