Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1842, 1843, 1844, 1845, 1846, 1847, 1848 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind Unleashed tegenwoordig net een stukje leuker :)
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:46 
 
Hardtraxx Elite

gaat echt nergens meer over, een maand wachten op een podcast.. >.<
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet of ik zo nog kan leven :cry:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:34 
 
Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Ik vraag me nu bijvoorbeeld hard af waarom hij geen tijd heb om HWS te maken. Het is een uur draaien, een paar uur om de tracks uit te zoeken en de rest word (lijkt mij) geregeld door zijn management/label. Tracks produceren doet hij ook nauwlijks, dus een half dagje in HWS stoppen lijkt mij niet heel veel moeite...


Dan kan zijn management wel goed zijn stem nadoen om die dingen in te spreken.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je kunt toch gewoon praten onder het draaien? >.<
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:42 
 

Lyst schreef:
Je kunt toch gewoon praten onder het draaien? >.<


denk dat er wel iets meer nadenk werk en editten in zijn podcast zit ;)
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik luister zijn podcasts niet, maar wat voor nadenk werk zit er in het praten in een podcast? De DJ's van tegenwoordig hebben zulke simpele overgangen dat ze in de drie minuten dat de track speelt zat tijd hebben om na te denken. Ze hoeven tenslotte niet de afwijking van een meteoriet van zijn baan bij het naderen van een middelgrote planeet te berekenen. :P
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 20:03 
 
Hardtraxxer

Kold Konexion:
Citaat:
I found my way to the studio again! It will reach you sooner than you might think ;)
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens ^^
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 20:12 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ik luister zijn podcasts niet, maar wat voor nadenk werk zit er in het praten in een podcast? De DJ's van tegenwoordig hebben zulke simpele overgangen dat ze in de drie minuten dat de track speelt zat tijd hebben om na te denken. Ze hoeven tenslotte niet de afwijking van een meteoriet van zijn baan bij het naderen van een middelgrote planeet te berekenen. :P


Is niet handig dat tegelijk te doen hoor.

iMark schreef:
Ik vraag me nu bijvoorbeeld hard af waarom hij geen tijd heb om HWS te maken. Het is een uur draaien, een paar uur om de tracks uit te zoeken en de rest word (lijkt mij) geregeld door zijn management/label. Tracks produceren doet hij ook nauwlijks, dus een half dagje in HWS stoppen lijkt mij niet heel veel moeite...


Haha :lol:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 20:12 
 

Lyst schreef:
Ik luister zijn podcasts niet, maar wat voor nadenk werk zit er in het praten in een podcast? De DJ's van tegenwoordig hebben zulke simpele overgangen dat ze in de drie minuten dat de track speelt zat tijd hebben om na te denken. Ze hoeven tenslotte niet de afwijking van een meteoriet van zijn baan bij het naderen van een middelgrote planeet te berekenen. :P


haha zeker waar xd maar hier zitten wel voorbedachte zinnetjes in en allemaal andere super leuke uitspraakjes van andere dj's enzo
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Lyst schreef:
Ik luister zijn podcasts niet, maar wat voor nadenk werk zit er in het praten in een podcast? De DJ's van tegenwoordig hebben zulke simpele overgangen dat ze in de drie minuten dat de track speelt zat tijd hebben om na te denken. Ze hoeven tenslotte niet de afwijking van een meteoriet van zijn baan bij het naderen van een middelgrote planeet te berekenen. :P


haha zeker waar xd maar hier zitten wel voorbedachte zinnetjes in en allemaal andere super leuke uitspraakjes van andere dj's enzo


Verder denk ik dat hij ook de 'jingles' zelf erin 'edit' hij krijgt wel eens verzoeken van DJ's die tracks opsturen om een bepaald deel van hun track niet ''clean'' erin te doen. Denk dat een DJ/Producer hier een stuk beter in is dan een manager...
Bericht Geplaatst op 21 jun 2013 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bosskabouter schreef:
Kold Konexion:
Citaat:
I found my way to the studio again! It will reach you sooner than you might think ;)

Vakantie van zijn studie? :thumbsup:

En over HHZ en HWS, het is volgens mij nu bijna normaal dat hij het uitstelt.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2013 01:02 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Bosskabouter schreef:
Kold Konexion:
Citaat:
I found my way to the studio again! It will reach you sooner than you might think ;)

Vakantie van zijn studie? :thumbsup:

En over HHZ en HWS, het is volgens mij nu bijna normaal dat hij het uitstelt.


Ook bij het dagjesvolk is het bijzondere er een beetje af dus tsjah..
Bericht Geplaatst op 22 jun 2013 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The spell Of Sin will be released before the end of august! alleen The Spell Of Sin en Brutal 3.0 moeten nog afgemaakt worden.
Bron: Interview met Radical Redemption op Defqon Radio
Bericht Geplaatst op 22 jun 2013 02:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
The spell Of Sin will be released before the end of august! alleen The Spell Of Sin en Brutal 3.0 moeten nog afgemaakt worden.
Bron: Interview met Radical Redemption op Defqon Radio


Duurt nog wel even dus :(
Bericht Geplaatst op 22 jun 2013 03:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Submotion doet het Daylight Anthem, was te horen op Q-Dance Radio en duidelijk te horen in het interview met Submotion :)
Bericht Geplaatst op 22 jun 2013 10:12 
 
Hardtraxx Addict

Distinctive schreef:
Submotion doet het Daylight Anthem, was te horen op Q-Dance Radio en duidelijk te horen in het interview met Submotion :)


Was al gepost paar pagina's terug :P .
Bericht Geplaatst op 22 jun 2013 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reverser & Ripcord:

Ok, so we decided which 2 tracks will be on our next (free) release. They're now in mixdown/mastering phase.
But what tracks will they be? Completely new, old or unreleased (and yes, there's a difference ?
Unlike normally, we decided this time to leave it as a suprise until the release date

So remember:

RELEASE DATE - 1ST JULY 2013 (01-07-2013) !
Bericht Geplaatst op 22 jun 2013 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
we decided this time to leave it as a suprise until the release date


Bedoelden ze 'we laten het een verrassing'?
In dat geval lijkt het me mee; let it be a suprise
Bericht Geplaatst op 23 jun 2013 05:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toffee schreef:
Dakpan schreef:
we decided this time to leave it as a suprise until the release date


Bedoelden ze 'we laten het een verrassing'?
In dat geval lijkt het me mee; let it be a suprise

ze zullen wss bedoelen dat wij de tracks nog niet zullen kennen wanneer ze gereleased worden, oftewel nog nergens te horen voor de release date(zelfs geen preview).
Bericht Geplaatst op 23 jun 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heady sluit EDC af :)
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Vet, maar ik denk dat Defqon afsluiten bijzonderder... Dat is echt het hardstyle walhallah!
Bericht Geplaatst op 23 jun 2013 18:25 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Vet, maar ik denk dat Defqon afsluiten bijzonderder... Dat is echt het hardstyle walhallah!


je sound aan een heel nieuw (en tyfus groot) publiek laten lijkt me toch wel heel bijzonder
Bericht Geplaatst op 23 jun 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz Intro @ EDC

Wat een geweldige stage zeg omg :woot: Die uil die openklapt met de dj booth erachter, alle visuals, hier kan Q-dance en ID&T nog een puntje aan zuigen :cool:
Als dj lijkt me dit echt een hoogtepunt om zoiets te mogen, wat dat betreft gun ik hem dat wel :)

Vorige  1 ... 1842, 1843, 1844, 1845, 1846, 1847, 1848 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen