Het enige verschil met dat hee-hoo gedoe is dat het in dat filmpje ook voor- en achteruit gaat. Wat een geknuffel.wrote:beter dan heen en weer huppelen en heehoo roepen..
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Het hardstyle publiek moet het gewoon nog een beetje goed onder de knie krijgenwrote:Het enige verschil met dat hee-hoo gedoe is dat het in dat filmpje ook voor- en achteruit gaat. Wat een geknuffel.wrote:beter dan heen en weer huppelen en heehoo roepen..
Op Thrilllogy zag ik ook een minipitje met Joey (RR) en Joey is koell!! dus pits zijn koell!!
Fusion haar Soundcloud heeft ge-update met alle Fusion en Superplastik releases.
Erg chill vind ik zelf.
Erg chill vind ik zelf.
Haha en als je dat al een moshpit noemt :'). Dan moet je is naar een echt boersfeestje, stelt helemaal niets voor dit. Kansloos ook dat dit op hardstyle wordt gedaan. Dat moet je lekker op BZB, Mooiwark, oude rock muziek doen. Beetje tegen elkaar oplopen is geen moshpit, daar komt echt wel meer bij kijken 
Btw zou ik zelf niet zo gauw bij hardstyle in een 'pit' gaan staan, maar als sommige daar wel behoefte aan hebben vind ik het een leuke ontwikkeling! Maar vooral de bekrompen reacties hier geven wel weer een goed beeld van HT vind ik..
"OEH iemand doet iets anders als normaal, dan vind ik het meteen kut en ga erover zeiken want eigenlijk ben ik bang voor verandering"
"OEH iemand doet iets anders als normaal, dan vind ik het meteen kut en ga erover zeiken want eigenlijk ben ik bang voor verandering"
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
amenwrote:Wel grappig dat die 3 steekwoorden ook van toepassing zijn op deze reactie van jouwrote:Gewoon opflikkeren met dat agressieve, wanna-be stoer, kansloze gedoe![]()
Btw zou ik zelf niet zo gauw bij hardstyle in een 'pit' gaan staan, maar als sommige daar wel behoefte aan hebben vind ik het een leuke ontwikkeling! Maar vooral de bekrompen reacties hier geven wel weer een goed beeld van HT vind ik..
En sowieso is dit meer een pogo dan een pit... dit valt echt nog wel mee, is zelfs wel geinig om tussen te staan (was laatst bij de BZB, erg gelachen
)
Omdat ik er een felle reactie op geef ben ik agressief, wanna-be stoer en kansloos? Gast.. :')wrote:Wel grappig dat die 3 steekwoorden ook van toepassing zijn op deze reactie van jouwrote:Gewoon opflikkeren met dat agressieve, wanna-be stoer, kansloze gedoe![]()
normaal ben ik niet zo, maar als er mensen zijn die zo achterlijk gaan doen , zoals een mosh-pit, ja dan reageer ik daar (op het internet) wel fel op ja.
Er zijn al vaak genoeg opstootjes tijdens evenementen. 
-
N
Kan me er ook niet aan storen, zal er alleen zelf niet aan meedoen. Moet zelfs lachen als er een of andere beunhaas is die iedereen omver duwt. Het heeft alleen vrij weinig met de muziek te maken, dat is dan wel jammer.
komt allemaal doordat hardstyle op de radio komt
Gezellig hier.. Oh wacht.
Om ontopic te blijven: De need4ever preview is er: The R3belz - The Bass Bang EP (UNITE007)
Om ontopic te blijven: De need4ever preview is er: The R3belz - The Bass Bang EP (UNITE007)
Thanks obamawrote:komt allemaal doordat hardstyle op de radio komt
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Band zonder banaan? Wat moet je daar nou weer?wrote:En sowieso is dit meer een pogo dan een pit... dit valt echt nog wel mee, is zelfs wel geinig om tussen te staan (was laatst bij de BZB, erg gelachen)
Terwijl een Moshpit/Pogo/Høken bijna nooit agressie opwekt, tuurlijk kan er wel is agressie onstaan buiten de kring, dus als iemand te hard duwt waardoor hij uit de kring valt en daardoor een "buitenstaander" raakt, maar in de kring is het vriendschappelijk elkaar weg duwen etc. Als iemand valt help je hem/haar ook direct weer omhoog. Als er iemand ko gaat dan is het ook gelijk afgelopen. Ik heb nog nooit binnen de ring agressie gevoelt, en ik ga toch al een aantal jaren naar schuur/boersefeesten
Op magic moet je je poten onder je lichaam vandaan stampen en niet anders. Stukje opvoeding!
-
MHardtraxxer
- 154 posts member since 2012
- last seen Aug 2022
hahaha kijk niels van frequencerz op dat filmpje, die beukt zo iemand omver 
Hahhaha is dat niels? das dan de enige die het goed doet 
Hahaha indd! Enigste persoon waar aan ik me in de filmpje kan irriteren en die niels gooit hem ff op de grond haha! 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Je ziet hem ook loeren zo van, jou moet ik hebben!
Blijkt wel een maat van Adaro te zijn, dus zal wel bewust zijn, niels was wel veel te vroeg 
Ik het het echt het slechtste idee ooit voor op een hardstyle feest, maarja tijden veranderen hè.. er moeten nieuwe rages worden bedacht want het stampen van een paar jaar geleden is niet hip meer.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Als je niet mee doet aan mosh-pit's ben je gewoon niet open-minded...
Nogmaals: gewoon weer over de wistjedatjes?
Zoals bijvoorbeeld: Fusion event van Kloontjes wordt op 2 november gehouden dit jaar.
Zoals bijvoorbeeld: Fusion event van Kloontjes wordt op 2 november gehouden dit jaar.