Brainweavers schreef:
Delt-A schreef:
Gewoon opflikkeren met dat agressieve, wanna-be stoer, kansloze gedoe
Wel grappig dat die 3 steekwoorden ook van toepassing zijn op deze reactie van jou
Btw zou ik zelf niet zo gauw bij hardstyle in een 'pit' gaan staan, maar als sommige daar wel behoefte aan hebben vind ik het een leuke ontwikkeling! Maar vooral de bekrompen reacties hier geven wel weer een goed beeld van HT vind ik..
"OEH iemand doet iets anders als normaal, dan vind ik het meteen kut en ga erover zeiken want eigenlijk ben ik bang voor verandering"
Omdat ik er een felle reactie op geef ben ik agressief, wanna-be stoer en kansloos? Gast.. :')
normaal ben ik niet zo, maar als er mensen zijn die zo achterlijk gaan doen , zoals een mosh-pit, ja dan reageer ik daar (op het internet) wel fel op ja.