Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Brainweavers wrote:beter dan heen en weer huppelen en heehoo roepen..
Het enige verschil met dat hee-hoo gedoe is dat het in dat filmpje ook voor- en achteruit gaat. Wat een geknuffel. :P
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
chicken wrote:
Brainweavers wrote:beter dan heen en weer huppelen en heehoo roepen..
Het enige verschil met dat hee-hoo gedoe is dat het in dat filmpje ook voor- en achteruit gaat. Wat een geknuffel. :P
Het hardstyle publiek moet het gewoon nog een beetje goed onder de knie krijgen :)

Op Thrilllogy zag ik ook een minipitje met Joey (RR) en Joey is koell!! dus pits zijn koell!! ^^
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Fusion haar Soundcloud heeft ge-update met alle Fusion en Superplastik releases.

Erg chill vind ik zelf. ^^
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Haha en als je dat al een moshpit noemt :'). Dan moet je is naar een echt boersfeestje, stelt helemaal niets voor dit. Kansloos ook dat dit op hardstyle wordt gedaan. Dat moet je lekker op BZB, Mooiwark, oude rock muziek doen. Beetje tegen elkaar oplopen is geen moshpit, daar komt echt wel meer bij kijken :)
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Btw zou ik zelf niet zo gauw bij hardstyle in een 'pit' gaan staan, maar als sommige daar wel behoefte aan hebben vind ik het een leuke ontwikkeling! Maar vooral de bekrompen reacties hier geven wel weer een goed beeld van HT vind ik..

"OEH iemand doet iets anders als normaal, dan vind ik het meteen kut en ga erover zeiken want eigenlijk ben ik bang voor verandering"
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Brainweavers wrote:
Delt-A wrote:Gewoon opflikkeren met dat agressieve, wanna-be stoer, kansloze gedoe
Wel grappig dat die 3 steekwoorden ook van toepassing zijn op deze reactie van jou ^^

Btw zou ik zelf niet zo gauw bij hardstyle in een 'pit' gaan staan, maar als sommige daar wel behoefte aan hebben vind ik het een leuke ontwikkeling! Maar vooral de bekrompen reacties hier geven wel weer een goed beeld van HT vind ik..

"OEH iemand doet iets anders als normaal, dan vind ik het meteen kut en ga erover zeiken want eigenlijk ben ik bang voor verandering"
amen
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
En sowieso is dit meer een pogo dan een pit... dit valt echt nog wel mee, is zelfs wel geinig om tussen te staan (was laatst bij de BZB, erg gelachen xd )
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Brainweavers wrote:
Delt-A wrote:Gewoon opflikkeren met dat agressieve, wanna-be stoer, kansloze gedoe
Wel grappig dat die 3 steekwoorden ook van toepassing zijn op deze reactie van jou ^^

Omdat ik er een felle reactie op geef ben ik agressief, wanna-be stoer en kansloos? Gast.. :')
normaal ben ik niet zo, maar als er mensen zijn die zo achterlijk gaan doen , zoals een mosh-pit, ja dan reageer ik daar (op het internet) wel fel op ja.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Er zijn al vaak genoeg opstootjes tijdens evenementen. :x
N
Kan me er ook niet aan storen, zal er alleen zelf niet aan meedoen. Moet zelfs lachen als er een of andere beunhaas is die iedereen omver duwt. Het heeft alleen vrij weinig met de muziek te maken, dat is dan wel jammer.
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 2 days ago
komt allemaal doordat hardstyle op de radio komt
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Gezellig hier.. Oh wacht.

Om ontopic te blijven: De need4ever preview is er: The R3belz - The Bass Bang EP (UNITE007)
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Martin wrote:komt allemaal doordat hardstyle op de radio komt
Thanks obama
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
The Skribbler wrote:En sowieso is dit meer een pogo dan een pit... dit valt echt nog wel mee, is zelfs wel geinig om tussen te staan (was laatst bij de BZB, erg gelachen xd )
Band zonder banaan? Wat moet je daar nou weer? :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Terwijl een Moshpit/Pogo/Høken bijna nooit agressie opwekt, tuurlijk kan er wel is agressie onstaan buiten de kring, dus als iemand te hard duwt waardoor hij uit de kring valt en daardoor een "buitenstaander" raakt, maar in de kring is het vriendschappelijk elkaar weg duwen etc. Als iemand valt help je hem/haar ook direct weer omhoog. Als er iemand ko gaat dan is het ook gelijk afgelopen. Ik heb nog nooit binnen de ring agressie gevoelt, en ik ga toch al een aantal jaren naar schuur/boersefeesten
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Op magic moet je je poten onder je lichaam vandaan stampen en niet anders. Stukje opvoeding!
M
Hardtraxxer
154 posts member since 2012
last seen Aug 2022
hahaha kijk niels van frequencerz op dat filmpje, die beukt zo iemand omver xd
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Hahhaha is dat niels? das dan de enige die het goed doet :P
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Hahaha indd! Enigste persoon waar aan ik me in de filmpje kan irriteren en die niels gooit hem ff op de grond haha! :worship:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Je ziet hem ook loeren zo van, jou moet ik hebben!
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Blijkt wel een maat van Adaro te zijn, dus zal wel bewust zijn, niels was wel veel te vroeg :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik het het echt het slechtste idee ooit voor op een hardstyle feest, maarja tijden veranderen hè.. er moeten nieuwe rages worden bedacht want het stampen van een paar jaar geleden is niet hip meer.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Als je niet mee doet aan mosh-pit's ben je gewoon niet open-minded...
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Nogmaals: gewoon weer over de wistjedatjes?
Zoals bijvoorbeeld: Fusion event van Kloontjes wordt op 2 november gehouden dit jaar.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Headhunterz
Took a while to get the tracklist right, but.. Here we go. Hard With Style 23.