Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1826, 1827, 1828, 1829, 1830, 1831, 1832 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 08:23 
 
Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
beter dan heen en weer huppelen en heehoo roepen..

Het enige verschil met dat hee-hoo gedoe is dat het in dat filmpje ook voor- en achteruit gaat. Wat een geknuffel. :P
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 08:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Brainweavers schreef:
beter dan heen en weer huppelen en heehoo roepen..

Het enige verschil met dat hee-hoo gedoe is dat het in dat filmpje ook voor- en achteruit gaat. Wat een geknuffel. :P

Het hardstyle publiek moet het gewoon nog een beetje goed onder de knie krijgen :)

Op Thrilllogy zag ik ook een minipitje met Joey (RR) en Joey is koell!! dus pits zijn koell!! ^^
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 09:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fusion haar Soundcloud heeft ge-update met alle Fusion en Superplastik releases.

Erg chill vind ik zelf. ^^
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha en als je dat al een moshpit noemt :'). Dan moet je is naar een echt boersfeestje, stelt helemaal niets voor dit. Kansloos ook dat dit op hardstyle wordt gedaan. Dat moet je lekker op BZB, Mooiwark, oude rock muziek doen. Beetje tegen elkaar oplopen is geen moshpit, daar komt echt wel meer bij kijken :)
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Btw zou ik zelf niet zo gauw bij hardstyle in een 'pit' gaan staan, maar als sommige daar wel behoefte aan hebben vind ik het een leuke ontwikkeling! Maar vooral de bekrompen reacties hier geven wel weer een goed beeld van HT vind ik..

"OEH iemand doet iets anders als normaal, dan vind ik het meteen kut en ga erover zeiken want eigenlijk ben ik bang voor verandering"
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 10:40 
 
Hardtraxx Elite

Brainweavers schreef:
Delt-A schreef:
Gewoon opflikkeren met dat agressieve, wanna-be stoer, kansloze gedoe


Wel grappig dat die 3 steekwoorden ook van toepassing zijn op deze reactie van jou ^^

Btw zou ik zelf niet zo gauw bij hardstyle in een 'pit' gaan staan, maar als sommige daar wel behoefte aan hebben vind ik het een leuke ontwikkeling! Maar vooral de bekrompen reacties hier geven wel weer een goed beeld van HT vind ik..

"OEH iemand doet iets anders als normaal, dan vind ik het meteen kut en ga erover zeiken want eigenlijk ben ik bang voor verandering"


amen
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En sowieso is dit meer een pogo dan een pit... dit valt echt nog wel mee, is zelfs wel geinig om tussen te staan (was laatst bij de BZB, erg gelachen xd )
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Delt-A schreef:
Gewoon opflikkeren met dat agressieve, wanna-be stoer, kansloze gedoe


Wel grappig dat die 3 steekwoorden ook van toepassing zijn op deze reactie van jou ^^

Btw zou ik zelf niet zo gauw bij hardstyle in een 'pit' gaan staan, maar als sommige daar wel behoefte aan hebben vind ik het een leuke ontwikkeling! Maar vooral de bekrompen reacties hier geven wel weer een goed beeld van HT vind ik..

"OEH iemand doet iets anders als normaal, dan vind ik het meteen kut en ga erover zeiken want eigenlijk ben ik bang voor verandering"


Omdat ik er een felle reactie op geef ben ik agressief, wanna-be stoer en kansloos? Gast.. :')
normaal ben ik niet zo, maar als er mensen zijn die zo achterlijk gaan doen , zoals een mosh-pit, ja dan reageer ik daar (op het internet) wel fel op ja.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 10:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er zijn al vaak genoeg opstootjes tijdens evenementen. :x
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:01 
 

Kan me er ook niet aan storen, zal er alleen zelf niet aan meedoen. Moet zelfs lachen als er een of andere beunhaas is die iedereen omver duwt. Het heeft alleen vrij weinig met de muziek te maken, dat is dan wel jammer.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

komt allemaal doordat hardstyle op de radio komt
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellig hier.. Oh wacht.

Om ontopic te blijven: De need4ever preview is er: hardstyle-releases/the-r3elz-red-zone-ep-t35830.html
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin schreef:
komt allemaal doordat hardstyle op de radio komt

Thanks obama
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
En sowieso is dit meer een pogo dan een pit... dit valt echt nog wel mee, is zelfs wel geinig om tussen te staan (was laatst bij de BZB, erg gelachen xd )

Band zonder banaan? Wat moet je daar nou weer? :P
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terwijl een Moshpit/Pogo/Høken bijna nooit agressie opwekt, tuurlijk kan er wel is agressie onstaan buiten de kring, dus als iemand te hard duwt waardoor hij uit de kring valt en daardoor een "buitenstaander" raakt, maar in de kring is het vriendschappelijk elkaar weg duwen etc. Als iemand valt help je hem/haar ook direct weer omhoog. Als er iemand ko gaat dan is het ook gelijk afgelopen. Ik heb nog nooit binnen de ring agressie gevoelt, en ik ga toch al een aantal jaren naar schuur/boersefeesten
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op magic moet je je poten onder je lichaam vandaan stampen en niet anders. Stukje opvoeding!
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:50 
 
Hardtraxxer

hahaha kijk niels van frequencerz op dat filmpje, die beukt zo iemand omver xd
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahhaha is dat niels? das dan de enige die het goed doet :P
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha indd! Enigste persoon waar aan ik me in de filmpje kan irriteren en die niels gooit hem ff op de grond haha! :worship:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

Je ziet hem ook loeren zo van, jou moet ik hebben!
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkt wel een maat van Adaro te zijn, dus zal wel bewust zijn, niels was wel veel te vroeg :P
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik het het echt het slechtste idee ooit voor op een hardstyle feest, maarja tijden veranderen hè.. er moeten nieuwe rages worden bedacht want het stampen van een paar jaar geleden is niet hip meer.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

Als je niet mee doet aan mosh-pit's ben je gewoon niet open-minded...
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nogmaals: gewoon weer over de wistjedatjes?
Zoals bijvoorbeeld: Fusion event van Kloontjes wordt op 2 november gehouden dit jaar.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz
Citaat:
Took a while to get the tracklist right, but.. Here we go. Hard With Style 23.
Vorige  1 ... 1826, 1827, 1828, 1829, 1830, 1831, 1832 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen