Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1825, 1826, 1827, 1828, 1829, 1830, 1831 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kut Mc ook: ''Let's play some Hardcoreee'' >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Wat een kut Mc ook: ''Let's play some Hardcoreee'' >.<

Het is geen MC, het is Tiesto zelf die dat zegt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er 8 juni weer een kleine verkoop komt van Decibel kaarten

Citaat:
De allerlaatste kans op Decibel tickets!
Dit jaar was de run op Decibel tickets groter dan ooit! Veel trouwe Decibel fans grepen tot hun ongenoegen mis bij de verkoop. B2S is blij te kunnen melden dat een zeer beperkt aantal tickets opnieuw in verkoop gaan. Deze tickets zijn vrijgekomen door geannuleerde betalingen, valse creditcards of zwarthandel.
Daarnaast is wegens enorme belangstelling voor de liefhebbers extra kampeercapaciteit op vakantiepark & SafariCamp Beekse Bergen gerealiseerd. Door niet tijdige betalingen zijn tevens een aantal jungalows, chalets, safaritenten en 6 persoonskampeerplaatsen beschikbaar gekomen.

Deze verkoop zal plaatsvinden op zaterdag 8 juni 2013

12.00 uur start de verkoop van de vaste accommodaties. Dit zijn jungalows, chalets, safaritenten en 6 persoonskampeerplaatsen. Deze zijn te boeken via http://www.libemavakantieparken.nl/decibel. Na betaling ontvang je een of meer vouchercodes waarmee je weekendtickets dient aan te schaffen. Je hebt uiteraard ook de mogelijkheid om je reeds in bezit zijnde Saturday festival ticket te upgraden.

13.00 uur start de verkoop van de allerlaatste Saturday festival- en weekend tickets. Let op: een weekendticket wordt alleen verkocht met een kampeerticket. De verkoop van zowel de festival- als de weekend tickets gaat via http://decibel.tickets.b2s.nl.

Het weekend ticket geeft naast het festival ook toegang tot de pre-, night- en afterparty op het Vakantiepark Beekse Bergen.

Alleen via de b2s ticketshop ben je verzekerd van geldige tickets. Twijfel je over de echtheid of wil je controleren of hij ongeldig is gemaakt? Kijk dan op http://tickets.b2s.nl/cancellations. Hier staat de lijst met ongeldig gemaakte barcodes gepubliceerd. Let op: deze wordt nog aangevuld!

Voor meer informatie over Decibel 2013 kijk je op www.b2s.nl/decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Fusionmania schreef:
Wat een kut Mc ook: ''Let's play some Hardcoreee'' >.<

Het is geen MC, het is Tiesto zelf die dat zegt :x


Dat moet hij toch weten terwijl zijn roots bij Rotterdam Records liggen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Fusionmania schreef:
Wat een kut Mc ook: ''Let's play some Hardcoreee'' >.<

Het is geen MC, het is Tiesto zelf die dat zegt :x

Nog slechter dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deniax schreef:
Delt-A schreef:
Voor alle producers:

Blutonium Boy schreef:
REMIX CONTEST!
Daniele Mondello and me, we are working right now on a very nice and new hard track called HARD AS HELL!

...


Moet je hier verplicht ook gesamplede kicks in gebruiken? :yay:

Nee, uiteindelijk gaat hij jouw kick samplen en niets meer met de track doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Q_dance
Due to Frontliner's busy schedule, tonight's RED episode of Defqon.1 Radio is rescheduled to next Monday at 7 PM (CEST). #QDRadio

Denk dat hij eerst de andere tracks nog moet leren voordat hij ze kan draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:08 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
@Q_dance
Due to Frontliner's busy schedule, tonight's RED episode of Defqon.1 Radio is rescheduled to next Monday at 7 PM (CEST). #QDRadio

Denk dat hij eerst de andere tracks nog moet leren voordat hij ze kan draaien

hahahahah :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Voor alle producers:

Blutonium Boy schreef:
REMIX CONTEST!
Daniele Mondello and me, we are working right now on a very nice and new hard track called HARD AS HELL!

Here we want to start a REMIX CONTEST for all producers who are fancy to do a remix for our upcoming release on Blutonium Records!
We would like to include for this release the best out of 5 Remixes we get, so i would say from now on you should deliver your mix as a download link to: [email protected] within 3 weeks!
Deadline: Sunday 23rd of June 2013

http://www.blupile.com/watch/v1658/daniele+mondello+and+blutonium+boy+-+hard+as+hell+vocals+for+remix+contest#play

Here are the vocals for free download and the permission to use them for your Remix project!
http://www.blutoniumboy.com/promo/HARD_AS_HELL_REMIX_CONTEST.zip

Use them, use some of them, or just HARD AS HELL ....

Lyrics:
HARD AS HELL (Blutonium Boy/Mondello)

comin home full stressed by work
on TV crap and captain Kirk
have to put on my attire
because i'm ready for desire

jumpin in my car at night
can not wait to see the light
i'm ready to accelerate
hope nobody will be afraid

i'm here i can't believe it
now it's time to hear the shit
hey dj i am dancing here
i am full of faith and nasty fear

can't wait to hear your banging bass
need this feelin' in my face
don't even use some ear protection
clear is - i need this satisfaction

Hard as Hell

(p)+(c) 2013 Blutonium Records
all rights reserved


Ik hoop toch wel dat de ViruzTweakerz hieraan mee gaan doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
@Q_dance
Due to Frontliner's busy schedule, tonight's RED episode of Defqon.1 Radio is rescheduled to next Monday at 7 PM (CEST). #QDRadio

Denk dat hij eerst de andere tracks nog moet leren voordat hij ze kan draaien


+1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 15:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
@Q_dance
Due to Frontliner's busy schedule, tonight's RED episode of Defqon.1 Radio is rescheduled to next Monday at 7 PM (CEST). #QDRadio


Gelukkig! Laat maar volledig vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

Phuture Noize
Citaat:
Still getting so much reactions on our Sloopvergunning DJ tool, insane!! :D Maby we should give it away for free some day.. ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Phuture Noize
Citaat:
Still getting so much reactions on our Sloopvergunning DJ tool, insane!! :D Maby we should give it away for free some day.. ;-)


:worship:
Steffnov schreef:
@Q_dance
Due to Frontliner's busy schedule, tonight's RED episode of Defqon.1 Radio is rescheduled to next Monday at 7 PM (CEST). #QDRadio

Denk dat hij eerst de andere tracks nog moet leren voordat hij ze kan draaien


Verdomme haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:08 
 
Hardtraxx Addict

The Magic Show ‏@TheMagicShow
Citaat:
@TheMagicShow proudly presents their newest act: @MoridinMusic. Follow them if you dare..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op 1.37 van de trailer staat ook The Magic Showcase presents Moridin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Waar jij je aan ergert zeg. :') Als het je niets boeit dat hij een track weggeeft, lees er dan gewoon overheen en negeer het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:
Tiesto plays Hardstyle again:

Ben jij er nog steeds? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:53 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Phuture Noize
Citaat:
Still getting so much reactions on our Sloopvergunning DJ tool, insane!! :D Maby we should give it away for free some day.. ;-)


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Op 1.37 van de trailer staat ook The Magic Showcase presents Moridin :P


als je de twitter pagina bekijkt hebben ze ook een trailer van xxlerator @ Dreamfields getweet, en daar staat the magic showcase volgensmij ook? klopt het dat dit de nieuwe naam is van the Magic Showcase?

lijkt me wel een slimme zet om met die groep samen te produceren, want Moridim ligt wel iets makkelijker in de mond dan The Magic Showcase...

als dit inderdaad zo is, is m'n interesse zeker gewekt ^^ TMS wordt echt steeds interessanter
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 02:03 
 
Hardtraxx Newbie

Digital Punk een nieuwe solo track voor het eerst heeft gedraaid op Intents. Zat een lekkere drive in! Heerlijke kick ook.

Citaat:
Digital Punk ‏@djdigitalpunk 11u
@ivodinjens Mijn nieuwe solo, 'The Revelation' :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 06:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 07:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 07:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

daar ga ik met een flinke boog om heen en mocht ik dan toch in het midden staan dan maar doelloos om me heen meppen. sukkols
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 08:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gezeur weer.. Degenen die wel wilden deden mee, de rest deed zijn/haar eigen ding. Sfeer was prima die dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 08:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mensen die zeuren hierover zouden eens naar een metal/hardcore show moeten gaan, is juist tof zulk soort dingen :thumbsup:

beter dan heen en weer huppelen en heehoo roepen..
Vorige  1 ... 1825, 1826, 1827, 1828, 1829, 1830, 1831 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen