Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1811, 1812, 1813, 1814, 1815, 1816, 1817 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:43 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Connected is ook gelekt


Er is helemaal niks gelekt. Het zijn gewoon tracks die nog niet klaar zijn en ze zijn ook niet full...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Connected is ook gelekt


Frequencerz & Jack of Sound - S.T.F.U. ook al :S gaat lekker met dropbox..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
JEFSKIII schreef:
Connected is ook gelekt


Frequencerz & Jack of Sound - S.T.F.U. ook al :S gaat lekker met dropbox..

Die stond full op een cd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Er is helemaal niks gelekt. Het zijn gewoon tracks die nog niet klaar zijn en ze zijn ook niet full...

Ze zijn wel full. Connected heeft Jeffski zelf op FB gelekt in de reacties bij TVDS
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:59 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
jambekkie schreef:
Er is helemaal niks gelekt. Het zijn gewoon tracks die nog niet klaar zijn en ze zijn ook niet full...

Ze zijn wel full. Connected heeft Jeffski zelf op FB gelekt in de reacties bij TVDS


Poeh poeh grote jongen. Staan gewoon op diverse albums.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atmozfears
Citaat:
Hi friends,

We know a lot of you are waiting for the free release of You & Me. Unfortunately we are unable to give it away right now as there is a strong chance that it will be released with the other versions in the near future! We are sorry to those who have been waiting for the track, but you can still download and listen to the radio edit on our SoundCloud until then! We will try and make something else in the meantime for you guys! :) https://soundcloud.com/atmozfears/youandmeremix

Eerst een week wachten met info en dan zeggen dat hij dus eigenlijk gereleased wordt, hoefde de track toch al niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tiesto ook Hardstyle draait in zijn set?

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 00:05 
 
Hardtraxxer

EDC NY power cut off at 2:30

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Tiesto ook Hardstyle draait in zijn set?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mNKRP-jhwsw[/youtube ]


Het publiek vindt het ook heel erg vet zo te zien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 01:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lol. "I just touched the legend of fucking hardstyle" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 04:42 
 
Hardtraxxer

Q-dance Brazil

https://www.facebook.com/pages/Q-dance- ... 0494939890
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 08:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

I just touched Headhunterz. Helemaal ontspoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 09:23 
 
Hardtraxx Veteran

Digital Punk op twitter:
Citaat:
Omw to the studio! Mixing an mastering my new track 'The Revelation' today! So many great reactions on it last weekend... Me happy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 09:41 
 
Hardtraxxer

Nicky Romero op twitter:

Citaat:
WARM Welcome for @Noisecontroller and @DonDiablo to the @ProtocolRec family!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 09:44 
 
Hardtraxxer

Headhunterz brings hardstyle to North America for a brief tour

http://news.beatport.com/blog/2013/05/2 ... brief-tour
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:17 
 
Hardtraxx Addict

Radical Redemption
Citaat:
This was 'The Spell of Sin' Tour in Belgium. It was huge!

And btw, new previews coming next week!

#TSoS
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:18 
 
Hardtraxx Veteran

laat dat album maar eens opschieten.. dacht eind maart / begin april toen werd het eind april en nu is die nog niet uit :/
wil dat album hebben!!!!!!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:

En wat moeten wij hier mee? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 13:00 
 
Hardtraxxer

Q-Dance schreef:
Heb je ook genoten van de WHITE special gisteren op Q-dance Radio? Je kunt nu stemmen voor de Defqon.1 RED special door Frontliner.

Stem nu op je top 5 hardstyle tracks: http://poll.q-dance.nl/defqon1-radioshow-red

De show wordt uitgezonden op maandag 3 juni tussen 19:00 en 20:00 uur en is daarna te beluisteren op de Q-dance Soundcloud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 13:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Valt me nog mee dat het niet alleen maar Frontliner tracks zijn waar we uit mogen kiezen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
JDX Wan train (The Anarchist Remix)


wait, what?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 13:19 
 

Lyst schreef:
Valt me nog mee dat het niet alleen maar Frontliner tracks zijn waar we uit mogen kiezen. :lol:


ja echt he wtf >.< xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Citaat:
JDX Wan train (The Anarchist Remix)


wait, what?


Iemand ook enig idee welke track: Adrenalize - In this moment is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Brainweavers schreef:
Citaat:
JDX Wan train (The Anarchist Remix)


wait, what?


Iemand ook enig idee welke track: Adrenalize - In this moment is? :P

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ook enig idee welke track: Adrenalize - In this moment is? :P[/quote]
:thumbsup:[/quote]
:lol:

Alle gekheid op een stokje, imo weerspiegeld dit wel heel goed de RED, lekkere mainstream HS met af en toe een iets harder uitstapje :)
Vorige  1 ... 1811, 1812, 1813, 1814, 1815, 1816, 1817 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen