Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1810, 1811, 1812, 1813, 1814, 1815, 1816 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

douwe141 schreef:
Wist je dat er in Hardwell on Air 116 een nieuwe Noisecontrollers track werd gedraait

De laatste track



Noisecontrollers - Scared
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Lenny schreef:
Citaat:
Headhunterz ‏@djheadhunterz 5u
@roseph_ they cut me off.. Local authority.


Haha net als toen Coone en Villain in LA mochten optreden, 10 minuten gedraaid en toen werd het feestje afgekapt door de politie omdat er drugs zou worden gebruikt, helicopters SWAT alles xd


Alleessscch
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Lenny schreef:
Citaat:
Headhunterz ‏@djheadhunterz 5u
@roseph_ they cut me off.. Local authority.


Haha net als toen Coone en Villain in LA mochten optreden, 10 minuten gedraaid en toen werd het feestje afgekapt door de politie omdat er drugs zou worden gebruikt, helicopters SWAT alles xd


Deze:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 11:18 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 11:27 
 
Hardtraxx Elite

Vet, volgens mij is dit geen intro:p maar gewoon de vocal van de track
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

Op de wikipedia van Wildstylez staat dat hij een plaat in 2013 heeft gemaakt met Detonatorz genaamd Stereophonic Sound en bij release 'more info soon'.


-
Bij Wiki kunnen random mensen aanpassen toch? Zou wel troll zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Op de wikipedia van Wildstylez staat dat hij een plaat in 2013 heeft gemaakt met Detonatorz genaamd Stereophonic Sound en bij release 'more info soon'.


-
Bij Wiki kunnen random mensen aanpassen toch? Zou wel troll zijn?

Zal wel deze jongens zijn ja >.<
producers-corner/detonatorz-ft-xeno-stereophonic-sound-wildstylez-tryout-t34432.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 08:06 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Indoor or outdoor?

https://www.facebook.com/QDanceUS
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nicky Romero ‏@nickyromero 6s
WARM Welcome for @Noisecontroller and @DonDiablo to the @ProtocolRec family!!

the fuck
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:46 
 

Negert schreef:
the fuck
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Liever kwijt dan rijk...

Nu de 'grote' 3 weg zijn kan er eindelijk weer normale HS gemaakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Liever kwijt dan rijk...

Nu de 'grote' 3 weg zijn kan er eindelijk weer normale HS gemaakt worden.

Dit is ook een manier om er naar te kijken. T/m 2010 had ik ze liever rijk gehad, nu boeit het me al een stuk minder allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:57 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Liever kwijt dan rijk...

Nu de 'grote' 3 weg zijn kan er eindelijk weer normale HS gemaakt worden.


Haha deze reactie slaat kant noch wal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

Negert schreef:
Nicky Romero ‏@nickyromero 6s
WARM Welcome for @Noisecontroller and @DonDiablo to the @ProtocolRec family!!

the fuck


Oke mooi, zijn we daar ook vanaf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strik erom en weg ermee doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jarenlang de scene verrijkt met de meest geweldige platen, nu gaan ze (waarschijnlijk) weg uit de hardstylescene en reageert iedereen als een soort puber waarvan het vriendinnetje is vreemd gegaan. Ook de bekrompenheid van sommige. Ik vind de muziek die ze nu maken minstens zo vet. Met zo'n achterban snap ik dat je een andere weg in slaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Jarenlang de scene verrijkt met de meest geweldige platen, nu gaan ze (waarschijnlijk) weg uit de hardstylescene en reageert iedereen als een soort puber waarvan het vriendinnetje is vreemd gegaan. Ook de bekrompenheid van sommige. Ik vind de muziek die ze nu maken minstens zo vet. Met zo'n achterban snap ik dat je een andere weg in slaat.


Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 17:33 
 

Wie zegt dat ze stoppen met hardstyle maken? Iedereen trekt gelijk al hun conclusies, mooi is dat :')

Wat een zielig gejank weer op facebook en hier :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 17:35 
 
Hardtraxxer

voor zover ik weet staat er niemand onder contract bij protocol. Romero releast hier gewoon nummers op die hij vet vind. Het is niet dat er artiesten onder contract staan die al hun tracks daar uitbrengen. Ik denk dat nc hun house/dubstep nummertjes daar gaat uitbrengen maar de hardstyle niet denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

we hebben voor dit soort discussies al een toppa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me verstandig hier inderdaad ontopic te blijven in plaats van reacties neer te zetten dat ze niet gemist gaan worden etcetera.

De derde en laatste Qlimax DVD Preview is er, deze is van Adaro:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner
In about 2 hours the Defqon.1 anthem will be completely finished. I'm honored to have had this rewarding task!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Up Top gelekt van Atmozfears.. unfinished
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Up Top gelekt van Atmozfears.. unfinished

Welke HT'er had het lek gevonden/geüpload? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:41 
 

Connected is ook gelekt
Vorige  1 ... 1810, 1811, 1812, 1813, 1814, 1815, 1816 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen