Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1787, 1788, 1789, 1790, 1791, 1792, 1793 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
kan hem aan de ene kant wel begrijpen. maargoed, reageer dan niet denk ik dan zo


Ik heb altijd geleerd, dat mensen die vrij agressief ontkennen zelf ook weten dat er een kern van waarheid in zit. Nu zeg ik niet dat luc vrij agressief terug reageert maar idd wel het feit dat hij zelf terug gereageerd terwijl hij dit ook had kunnen laten gaan snappie : :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 15:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@PhutureNoize
Citaat:
Almost finished another new track. It even has crossbreed snares. #raw


Heel erg zin in het album, hopelijk zaterdag te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 16:03 
 
Hardtraxx Addict

@alphatwins
Citaat:
BIG project in full progress!
More info soon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 16:12 
 
Hardtraxx Elite

Stan schreef:
Omdat de set van Acti & Geck-e de enige was die mij boeide heb ik hem even op normaal volume gemaakt http://www19.zippyshare.com/v/5376572/file.html

Kan je dat a.u.b ook voor E-Force, Zatox, Crypsis doen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
“@IljaKokke: @DjThePitcher word het niet eens tijd om weer een plaat te maken zoals "Burn it"? Inplaats van 2minuten break en slappe kicks.”

Antwoord:
The Pitcher ‏@DjThePitcher
Misschien wel ja, maar word het niet eens tijd dat sommigen mensen wat meer openminded zouden worden.? Ipv altijd maar alles af te keuren.?

Luc is op z'n teentjes getrapt :P .


Haha, als je het niet fijn vindt om door 2 kerels in je kont gepakt te worden ben je toch ook niet meteen closeminded?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Open minded is voortaan de smoes voor ik wil geld.

Klopt, allemaal snaaiers en graaiers :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Open minded is voortaan de smoes voor ik wil geld.

Luc heeft ook weinig te zeggen eigenlijk.. al het vets wat er onder The Pitcher is uit gekomen is door Michel Pollen geproduceerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 17:04 
 
Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:
Nuracore schreef:
kan hem aan de ene kant wel begrijpen. maargoed, reageer dan niet denk ik dan zo


Ik heb altijd geleerd, dat mensen die vrij agressief ontkennen zelf ook weten dat er een kern van waarheid in zit. Nu zeg ik niet dat luc vrij agressief terug reageert maar idd wel het feit dat hij zelf terug gereageerd terwijl hij dit ook had kunnen laten gaan snappie : :thumbup:


Dat slaat echt nergens op. Dus als hij het ergens niet mee eens is dan mag hij moet reageren. Overigens ontkent hij niet eens iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nicky Romero ✔ @nickyromero

Guess who I'm in the studio with :D #GETREADY
pic.twitter.com/SQ8IuC7AOt

BRING ON THE QQ!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 20:17 
 

ErikZ schreef:
Nicky Romero ✔ @nickyromero

Guess who I'm in the studio with :D #GETREADY
pic.twitter.com/SQ8IuC7AOt

BRING ON THE QQ!! :lol:

Lekker toch :D Noisecontrollers mogen ook lekker House gaan producen! Hun remix van Apollo is iig. dik :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart ‏@djbrennanheart
Citaat:
Find the hidden koala!! Studio time with @don_diablo http://instagram.com/p/X24WQzDppO/



Zalige kerel. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran

Flink wat vreemde collabs de laatste tijd.
Coone & Steve Aoki
Noisecontrollers & Nicky Romero
Noisecontrollers & Showtek
Brennan Heart & Don Diablo
Audiofreq & Ophidian
Frequencerz & Endymion
En dan geloof ik nog dat Headhunterz een keer een plaat wou maken met Hardwell. Benieuwd naar de resultaten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 23:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft Don Diablo niet eerst Early Hardcore gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conzpiracy schreef:
Heeft Don Diablo niet eerst Early Hardcore gemaakt?

Don Diablo heeft hardtrance/early-hs gemaakt ja

http://www.betribes.com/articles/interv ... onderonsje
Citaat:
Wie is een <3 persoon in je omgeving die je het meest heeft geïnspireerd muzieksgewijs?
“Aan Don Diablo heb ik heel veel te danken op zowel muzikaal en privé vlak. Hij is de laatste 10 jaar een klankbord voor me geweest. Onze muziekstijlen zijn totaal anders, maar in mijn begin jaren werkte ik veel met hem samen. Daar zijn altijd leuke projecten uit voort gekomen, vooral het plezier in de studio was legendarisch! De vibe die Don heeft inspireert enorm!”


Dus zo raar is die collab niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 12:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wist je dat... we een leuke win actie op Facebook hebben voor Bass Modulator fans? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Technoboy
Citaat:
Next releases:

TNT "First Match" Wasted Penguinz Official Fan Page RMX

Wasted Penguinz "Anxiety" Tuneboy RMX

Technoboy "LSF 2013 Anthem" (Legend Summer Festival)

Dj Phil Ty "A Kay A" Da Tweekaz RMX

TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy "Freakuency 2013"
:woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 13:10 
 
Hardtraxxer

Citaat:
@wildstyleznl: Today is all about meetings and a very interesting remix! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laurensss schreef:
Citaat:
@wildstyleznl: Today is all about meetings and a very interesting remix! :)

House remiiiiiiiix! Twijfel er eerlijk gezegd niet aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chain Reaction via Fusionofdance Zwolle
YES I made this years MEGABASE ANTHEM for Fusion of Dance Festival (NL) Check it out here ! Chain Reaction - Follow (Official Megabase Anthem 2013)

Zelfde kick als Like a Boss en Record Breaking, doet me daarom niet zoveel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:14 
 
Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:
Raw album


Wel leuk dat er na het vertrek van DP dan toch nog wat gebeurt met Tillt, benieuwd naar de TL
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

Wie mixt zoiets dan?
EDIT: oh wacht misschien ook wel fulls. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Staat dat er niet gewoon onder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

Excuses. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Warface
Citaat:
At the studio with Marc (ex-Catatonic Overload) Looks like he is back on track!!!!!
Vorige  1 ... 1787, 1788, 1789, 1790, 1791, 1792, 1793 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen