Ik heb altijd geleerd, dat mensen die vrij agressief ontkennen zelf ook weten dat er een kern van waarheid in zit. Nu zeg ik niet dat luc vrij agressief terug reageert maar idd wel het feit dat hij zelf terug gereageerd terwijl hij dit ook had kunnen laten gaan snappie :wrote:kan hem aan de ene kant wel begrijpen. maargoed, reageer dan niet denk ik dan zo
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
@PhutureNoize
Heel erg zin in het album, hopelijk zaterdag te horen.Almost finished another new track. It even has crossbreed snares. #raw
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
@alphatwins
BIG project in full progress!
More info soon
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Kan je dat a.u.b ook voor E-Force, Zatox, Crypsis doenwrote:Omdat de set van Acti & Geck-e de enige was die mij boeide heb ik hem even op normaal volume gemaakt http://www19.zippyshare.com/v/5376572/file.html
Haha, als je het niet fijn vindt om door 2 kerels in je kont gepakt te worden ben je toch ook niet meteen closeminded?wrote:“@IljaKokke: @DjThePitcher word het niet eens tijd om weer een plaat te maken zoals "Burn it"? Inplaats van 2minuten break en slappe kicks.”
Antwoord:
The Pitcher @DjThePitcher
Misschien wel ja, maar word het niet eens tijd dat sommigen mensen wat meer openminded zouden worden.? Ipv altijd maar alles af te keuren.?
Luc is op z'n teentjes getrapt.
Klopt, allemaal snaaiers en graaierswrote:Open minded is voortaan de smoes voor ik wil geld.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Luc heeft ook weinig te zeggen eigenlijk.. al het vets wat er onder The Pitcher is uit gekomen is door Michel Pollen geproduceerdwrote:Open minded is voortaan de smoes voor ik wil geld.
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dat slaat echt nergens op. Dus als hij het ergens niet mee eens is dan mag hij moet reageren. Overigens ontkent hij niet eens iets.wrote:Ik heb altijd geleerd, dat mensen die vrij agressief ontkennen zelf ook weten dat er een kern van waarheid in zit. Nu zeg ik niet dat luc vrij agressief terug reageert maar idd wel het feit dat hij zelf terug gereageerd terwijl hij dit ook had kunnen laten gaan snappie :wrote:kan hem aan de ene kant wel begrijpen. maargoed, reageer dan niet denk ik dan zo
Nicky Romero ✔ @nickyromero
Guess who I'm in the studio with
#GETREADY
pic.twitter.com/SQ8IuC7AOt
BRING ON THE QQ!!
Guess who I'm in the studio with
BRING ON THE QQ!!
-
S
Lekker tochwrote:Nicky Romero ✔ @nickyromero
Guess who I'm in the studio with#GETREADY
BRING ON THE QQ!!
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Brennan Heart @djbrennanheart
Zalige kerel. :]
View on YouTubeFind the hidden koala!! Studio time with @don_diablo View on Instagram
Zalige kerel. :]
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Flink wat vreemde collabs de laatste tijd.
Coone & Steve Aoki
Noisecontrollers & Nicky Romero
Noisecontrollers & Showtek
Brennan Heart & Don Diablo
Audiofreq & Ophidian
Frequencerz & Endymion
En dan geloof ik nog dat Headhunterz een keer een plaat wou maken met Hardwell. Benieuwd naar de resultaten!
Coone & Steve Aoki
Noisecontrollers & Nicky Romero
Noisecontrollers & Showtek
Brennan Heart & Don Diablo
Audiofreq & Ophidian
Frequencerz & Endymion
En dan geloof ik nog dat Headhunterz een keer een plaat wou maken met Hardwell. Benieuwd naar de resultaten!
Heeft Don Diablo niet eerst Early Hardcore gemaakt?
Don Diablo heeft hardtrance/early-hs gemaakt jawrote:Heeft Don Diablo niet eerst Early Hardcore gemaakt?
http://www.betribes.com/articles/interv ... onderonsje
Dus zo raar is die collab nietWie is een <3 persoon in je omgeving die je het meest heeft geïnspireerd muzieksgewijs?
“Aan Don Diablo heb ik heel veel te danken op zowel muzikaal en privé vlak. Hij is de laatste 10 jaar een klankbord voor me geweest. Onze muziekstijlen zijn totaal anders, maar in mijn begin jaren werkte ik veel met hem samen. Daar zijn altijd leuke projecten uit voort gekomen, vooral het plezier in de studio was legendarisch! De vibe die Don heeft inspireert enorm!”
Wist je dat... we een leuke win actie op Facebook hebben voor Bass Modulator fans? 
Technoboy

Next releases:
TNT "First Match" Wasted Penguinz Official Fan Page RMX
Wasted Penguinz "Anxiety" Tuneboy RMX
Technoboy "LSF 2013 Anthem" (Legend Summer Festival)
Dj Phil Ty "A Kay A" Da Tweekaz RMX
TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy "Freakuency 2013"
-
LHardtraxxer
- 70 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
@wildstyleznl: Today is all about meetings and a very interesting remix!![]()
House remiiiiiiiix! Twijfel er eerlijk gezegd niet aanwrote:@wildstyleznl: Today is all about meetings and a very interesting remix!![]()
Chain Reaction via Fusionofdance Zwolle
YES I made this years MEGABASE ANTHEM for Fusion of Dance Festival (NL) Check it out here ! Chain Reaction - Follow (Official Megabase Anthem 2013)
Zelfde kick als Like a Boss en Record Breaking, doet me daarom niet zoveel
YES I made this years MEGABASE ANTHEM for Fusion of Dance Festival (NL) Check it out here ! Chain Reaction - Follow (Official Megabase Anthem 2013)
Zelfde kick als Like a Boss en Record Breaking, doet me daarom niet zoveel
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Wel leuk dat er na het vertrek van DP dan toch nog wat gebeurt met Tillt, benieuwd naar de TLwrote:Raw album
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wie mixt zoiets dan?
EDIT: oh wacht misschien ook wel fulls.
EDIT: oh wacht misschien ook wel fulls.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Excuses.