Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 57 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Hardnews wrote:Wildstylez has made the Anthem of Intents Festival 2013! #Hardstyle pic.twitter.com/rgPT2xoIwS
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Mr Lellebel wrote:
Thilo & Evanti
REST IN PEACE
THILO&EVANTI
2004 – 2013
Nee! :cry:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
DJOutlander op Facebook:

It's official, I made the Bassleader HARDSTYLE anthem this year :) very proud on this.. Preview should come soon!
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Nikkel wrote:Stel je dat voor, maar dan een half uur lang. Zo'n live act van DV8 Rocks!.
Prima als zo een plaat een keer voor bij komt, maar ik zit niet op die live act te wachten.
Het draait dan om de vocals, hardstyle is voor mij electronische muziek met zo min mogelijk vocals...
Ik zou daar niet zoveel problemen mee hebben... Vind tot nu toe alle DV8 Rocks nummers erg fijn!
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 57 minutes ago
W0uT3R wrote:
Nikkel wrote:Stel je dat voor, maar dan een half uur lang. Zo'n live act van DV8 Rocks!.
Prima als zo een plaat een keer voor bij komt, maar ik zit niet op die live act te wachten.
Het draait dan om de vocals, hardstyle is voor mij electronische muziek met zo min mogelijk vocals...
Ik zou daar niet zoveel problemen mee hebben... Vind tot nu toe alle DV8 Rocks nummers erg fijn!
In die live-act van DV8 Rocks draait ie ook oudere platen van hem, zoals Zany & DV8 - Vision, Tatanka & Zany ft DV8 - Front 2 Back en Showtek Ft DV8 - Shout Out (Donkey Rollers Remix). Ik was iig positief verrast toen ik z'n live-act mee maakte :)
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
wootum wrote:
W0uT3R wrote:
In die live-act van DV8 Rocks draait ie ook oudere platen van hem, zoals Zany & DV8 - Vision, Tatanka & Zany ft DV8 - Front 2 Back en Showtek Ft DV8 - Shout Out (Donkey Rollers Remix). Ik was iig positief verrast toen ik z'n live-act mee maakte :)
Dan neem ik mijn woorden direct terug! Ik dacht dat het puur was gericht op al dat nieuwe spul.
Net als "Wildstylez & Alpha² vs. DV8 Rocks - Leave It All Behind", die werd meteen grijs gedraaid.
Die oude nummers zijn sowieso dik. Dan is het juist leuk om die weer eens te horen.
S
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Mar 2015
Op de Qontinent vorig jaar draaide hij leave it all behind en voor de rest alleen maar oudere tracks. Hij had toen natuurlijk ook een stuk minder tracks, maar toch.
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
Qapital exclusive content:

Image

http://t.co/6ZjYKZnrlq
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
StephanKetz wrote:Qapital exclusive content:

Image

Oke setjes hoef ik niet, wat is de rest?
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Citizens of Qapital zijn foto's van bezoekers.
Photos zijn foto's van het evenement zelf.
Wallpapers zijn de foto's van de artiesten (allemaal met diezelfde achtergrond).
Niet veel speciaals dus.

EDIT: setjes lijken precies iets betere kwaliteit dan die @ livesets.
Hardtraxxer
389 posts member since 2010
Omdat de set van Acti & Geck-e de enige was die mij boeide heb ik hem even op normaal volume gemaakt http://www19.zippyshare.com/v/5376572/file.html
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
teupie wrote:
StephanKetz wrote:Qapital exclusive content:

Image

Oke setjes hoef ik niet, wat is de rest?
B-front & Adaro, Crypsis en Thera missen in dit pakketje.
Donateur
last seen Jul 2017
wootum wrote:
W0uT3R wrote:
Geen Project Deviate?
S
Bij mij is dat anthem in .wav :list: ?
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Spablauw wrote:Bij mij is dat anthem in .wav :list: ?
Meteen terugsturen en lagere kwaliteit eisen
Donateur
last seen Jul 2017
Bij mij in .mp3. >.<
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Sterkte in deze moeilijke tijden.
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 11 days ago
“@IljaKokke: @DjThePitcher word het niet eens tijd om weer een plaat te maken zoals "Burn it"? Inplaats van 2minuten break en slappe kicks.”

Antwoord:
The Pitcher ‏@DjThePitcher
Misschien wel ja, maar word het niet eens tijd dat sommigen mensen wat meer openminded zouden worden.? Ipv altijd maar alles af te keuren.?

Luc is op z'n teentjes getrapt :P .
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Oja want geen zin hebben in 2 minuten zang in een hardstyle nummer heeft met openminded zijn te maken..
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Artiesten gebruiken dat woord openminded echt te pas en te onpas. Het pop publiek is volgens vele het meest openminded publiek. Zij luisteren immers hiphop, house en rock door elkaar.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Stan wrote:Omdat de set van Acti & Geck-e de enige was die mij boeide heb ik hem even op normaal volume gemaakt http://www19.zippyshare.com/v/5376572/file.html
Kan je ook Titan doen toevallig?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Digital Punk
Goodmorning! Is it monday or tuesday? Feels like I slept more than 24 hours! :D
Qapital was awesome last saturday and I can't wait for the festival season to start!
Anyways, new week, new chances, new music. Working on a new dark solo this week and next week I'm starting a new collab.
Friday 'Digital Punk - Unleashed - E002' will be releashed and it contains another new solo track (Bootleg)!

Catch me this saturday at 'Inception, crystal venue'.
Enjoy your week people!
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Calmdowner wrote:“@IljaKokke: @DjThePitcher word het niet eens tijd om weer een plaat te maken zoals "Burn it"? Inplaats van 2minuten break en slappe kicks.”

Antwoord:
The Pitcher ‏@DjThePitcher
Misschien wel ja, maar word het niet eens tijd dat sommigen mensen wat meer openminded zouden worden.? Ipv altijd maar alles af te keuren.?

Luc is op z'n teentjes getrapt :P .
whahahahaha zelfs hier xd
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
enige wat ik zei " word het niet eens weer tijd'' gelijk iedereen bashen en de helft die op twitter reageert leest niet eens goed. :lol:
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
kan hem aan de ene kant wel begrijpen. maargoed, reageer dan niet denk ik dan zo