Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1786, 1787, 1788, 1789, 1790, 1791, 1792 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardnews schreef:
Wildstylez has made the Anthem of Intents Festival 2013! #Hardstyle pic.twitter.com/rgPT2xoIwS
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Citaat:
Thilo & Evanti
REST IN PEACE
THILO&EVANTI
2004 – 2013


Nee! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJOutlander op Facebook:

It's official, I made the Bassleader HARDSTYLE anthem this year :) very proud on this.. Preview should come soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Stel je dat voor, maar dan een half uur lang. Zo'n live act van DV8 Rocks!.
Prima als zo een plaat een keer voor bij komt, maar ik zit niet op die live act te wachten.
Het draait dan om de vocals, hardstyle is voor mij electronische muziek met zo min mogelijk vocals...


Ik zou daar niet zoveel problemen mee hebben... Vind tot nu toe alle DV8 Rocks nummers erg fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Nikkel schreef:
Stel je dat voor, maar dan een half uur lang. Zo'n live act van DV8 Rocks!.
Prima als zo een plaat een keer voor bij komt, maar ik zit niet op die live act te wachten.
Het draait dan om de vocals, hardstyle is voor mij electronische muziek met zo min mogelijk vocals...


Ik zou daar niet zoveel problemen mee hebben... Vind tot nu toe alle DV8 Rocks nummers erg fijn!

In die live-act van DV8 Rocks draait ie ook oudere platen van hem, zoals Zany & DV8 - Vision, Tatanka & Zany ft DV8 - Front 2 Back en Showtek Ft DV8 - Shout Out (Donkey Rollers Remix). Ik was iig positief verrast toen ik z'n live-act mee maakte :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:57 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
W0uT3R schreef:
Nikkel schreef:
Stel je dat voor, maar dan een half uur lang. Zo'n live act van DV8 Rocks!.
Prima als zo een plaat een keer voor bij komt, maar ik zit niet op die live act te wachten.
Het draait dan om de vocals, hardstyle is voor mij electronische muziek met zo min mogelijk vocals...


Ik zou daar niet zoveel problemen mee hebben... Vind tot nu toe alle DV8 Rocks nummers erg fijn!

In die live-act van DV8 Rocks draait ie ook oudere platen van hem, zoals Zany & DV8 - Vision, Tatanka & Zany ft DV8 - Front 2 Back en Showtek Ft DV8 - Shout Out (Donkey Rollers Remix). Ik was iig positief verrast toen ik z'n live-act mee maakte :)

Dan neem ik mijn woorden direct terug! Ik dacht dat het puur was gericht op al dat nieuwe spul.
Net als "Wildstylez & Alpha² vs. DV8 Rocks - Leave It All Behind", die werd meteen grijs gedraaid.
Die oude nummers zijn sowieso dik. Dan is het juist leuk om die weer eens te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:57 
 
Hardtraxxer

Op de Qontinent vorig jaar draaide hij leave it all behind en voor de rest alleen maar oudere tracks. Hij had toen natuurlijk ook een stuk minder tracks, maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 21:19 
 
Hardtraxxer

Qapital exclusive content:

Afbeelding

http://t.co/6ZjYKZnrlq
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:
Qapital exclusive content:

Afbeelding

http://t.co/6ZjYKZnrlq


Oke setjes hoef ik niet, wat is de rest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Citizens of Qapital zijn foto's van bezoekers.
Photos zijn foto's van het evenement zelf.
Wallpapers zijn de foto's van de artiesten (allemaal met diezelfde achtergrond).
Niet veel speciaals dus.

EDIT: setjes lijken precies iets betere kwaliteit dan die @ livesets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Omdat de set van Acti & Geck-e de enige was die mij boeide heb ik hem even op normaal volume gemaakt http://www19.zippyshare.com/v/5376572/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 08:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

teupie schreef:
StephanKetz schreef:
Qapital exclusive content:

Afbeelding

http://t.co/6ZjYKZnrlq


Oke setjes hoef ik niet, wat is de rest?


B-front & Adaro, Crypsis en Thera missen in dit pakketje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 08:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
W0uT3R schreef:
Nikkel schreef:
Stel je dat voor, maar dan een half uur lang. Zo'n live act van DV8 Rocks!.
Prima als zo een plaat een keer voor bij komt, maar ik zit niet op die live act te wachten.
Het draait dan om de vocals, hardstyle is voor mij electronische muziek met zo min mogelijk vocals...


Ik zou daar niet zoveel problemen mee hebben... Vind tot nu toe alle DV8 Rocks nummers erg fijn!

In die live-act van DV8 Rocks draait ie ook oudere platen van hem, zoals Zany & DV8 - Vision, Tatanka & Zany ft DV8 - Front 2 Back en Showtek Ft DV8 - Shout Out (Donkey Rollers Remix). Ik was iig positief verrast toen ik z'n live-act mee maakte :)


Geen Project Deviate?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 10:26 
 

Bij mij is dat anthem in .wav :list: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Bij mij is dat anthem in .wav :list: ?


Meteen terugsturen en lagere kwaliteit eisen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 11:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Bij mij is dat anthem in .wav :list: ?


Bij mij in .mp3. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 12:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Bij mij is dat anthem in .wav :list: ?

Sterkte in deze moeilijke tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 12:31 
 
Hardtraxx Addict

“@IljaKokke: @DjThePitcher word het niet eens tijd om weer een plaat te maken zoals "Burn it"? Inplaats van 2minuten break en slappe kicks.”

Antwoord:
The Pitcher ‏@DjThePitcher
Misschien wel ja, maar word het niet eens tijd dat sommigen mensen wat meer openminded zouden worden.? Ipv altijd maar alles af te keuren.?

Luc is op z'n teentjes getrapt :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja want geen zin hebben in 2 minuten zang in een hardstyle nummer heeft met openminded zijn te maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 12:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Artiesten gebruiken dat woord openminded echt te pas en te onpas. Het pop publiek is volgens vele het meest openminded publiek. Zij luisteren immers hiphop, house en rock door elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stan schreef:
Omdat de set van Acti & Geck-e de enige was die mij boeide heb ik hem even op normaal volume gemaakt http://www19.zippyshare.com/v/5376572/file.html


Kan je ook Titan doen toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Punk
Citaat:
Goodmorning! Is it monday or tuesday? Feels like I slept more than 24 hours! :D
Qapital was awesome last saturday and I can't wait for the festival season to start!
Anyways, new week, new chances, new music. Working on a new dark solo this week and next week I'm starting a new collab.
Friday 'Digital Punk - Unleashed - E002' will be releashed and it contains another new solo track (Bootleg)!

Catch me this saturday at 'Inception, crystal venue'.
Enjoy your week people!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

Calmdowner schreef:
“@IljaKokke: @DjThePitcher word het niet eens tijd om weer een plaat te maken zoals "Burn it"? Inplaats van 2minuten break en slappe kicks.”

Antwoord:
The Pitcher ‏@DjThePitcher
Misschien wel ja, maar word het niet eens tijd dat sommigen mensen wat meer openminded zouden worden.? Ipv altijd maar alles af te keuren.?

Luc is op z'n teentjes getrapt :P .

whahahahaha zelfs hier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

enige wat ik zei " word het niet eens weer tijd'' gelijk iedereen bashen en de helft die op twitter reageert leest niet eens goed. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan hem aan de ene kant wel begrijpen. maargoed, reageer dan niet denk ik dan zo
Vorige  1 ... 1786, 1787, 1788, 1789, 1790, 1791, 1792 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen