Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1773, 1774, 1775, 1776, 1777, 1778, 1779 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grappig om te zien dat ze allemaal altijd professioneel over willen komen, maar als iemand zijn mening uit er als kleine kinderen er op ingaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima dat ze een meningsverschil hebben, maar ik vind de manier waarop de Noisecontrollers dat uiten toch wel zo zielig en onprofessioneel... :thumbdown:

Technoboy, held xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Headhunterz kan het ook altijd niet laten om zich even te mengen en de wijze alwetende man te spelen. :P Soms is het wel geinig om te zien dat dj's tegen elkaar ingaan maar nu is het een beetje sneu. Laat Frontliner lekker zeggen dat hij liever niet heeft dat zijn werk op de radio komt. Niets mis mee. En als mensen telkens vragen of er wel tracks zijn die ze wouden draaien op de radio van hem dan kan hij toch gewoon aangeven dat ze dat met één track wouden. Headhunterz met zn gezeur over dat hij er zelf niet zo mee te koop zou lopen. Man hoe vaak hij wel niet heeft laten merken dat hij een dure auto kan betalen.


Precies en wat hierboven was aangegeven is natuurlijk helemaal een goede reactie:
Wize schreef:
maar het hoeft van mij niet allemaal via Facebook. Bel elkaar lekker op ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner heeft ondertussen 4.500 likes op zn post, en bij Noisecontrollers heeft de reactie van iemand dat ze het punt van Frontliner niet snappen bijna meer likes dan die status van Noisecontrollers zelf. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tuneboy
are u with Frontliner or with Noisecontrollers?

Wist je dat de line-up voor KO 2014 al bekent is xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Frontliner heeft ondertussen 4.500 likes op zn post, en bij Noisecontrollers heeft de reactie van iemand dat ze het punt van Frontliner niet snappen bijna meer likes dan die status van Noisecontrollers zelf. xd


Haha zegt wel iets over de 'fans' van NC dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dragenser schreef:
Wist je dat de line-up voor KO 2014 al bekent is xD



:lol:


Ooooh heerlijk dit weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wist je dat de post van Fronty naast veel gezeik ook voor humor kan zorgen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers
Citaat:
Dear hs-fans,

I offended alot of people with the previous post. All I meant that there is nothing wrong with being broadcasted on radio in our opinion. The way I expressed this was untactical and not meant to flame on Frontliner as an artist. For that apologise.

As I told before I love the mans music.

take care.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was te verwachten dat NC zich gingen verontschuldigen, god waar gaat het eigenlijk over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Noisecontrollers
Citaat:
Dear hs-fans,

I offended alot of people with the previous post. All I meant that there is nothing wrong with being broadcasted on radio in our opinion. The way I expressed this was untactical and not meant to flame on Frontliner as an artist. For that apologise.

As I told before I love the mans music.

take care.


BURN!

Btw
Digital Punk
Yes!

Digital Punk - Burn (B-Front Remix) hit #1 at Hardstyle.com and 'The Last Remaining Light' hits #3!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DV8 doet ook een duit in het zakje:

Citaat:
Haters hate.
Lovers rave.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zucht...één uitspraak en de hel breekt los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HE-Fan schreef:
DV8 doet ook een duit in het zakje:

Citaat:
Haters hate.
Lovers rave.

Nee, was juist niet om wat er nu allemaal gaande is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Noisecontrollers
Citaat:
Dear hs-fans,

I offended alot of people with the previous post. All I meant that there is nothing wrong with being broadcasted on radio in our opinion. The way I expressed this was untactical and not meant to flame on Frontliner as an artist. For that apologise.

As I told before I love the mans music.

take care.


Hehe dit is dan wel weer volwassen en professioneel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:42 
 
Hardtraxxer

Een bijzonder vermakelijk dagje op deze manier! Op de dinsdag na Knock Out wordt er meer gebattled dan op Knock Out zelf.. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een stel kleuters die Headhunterz, Noisecontrollers en Frontliner.. Ga het lekker uitvechten zonder alle fans erbij te betrekken. Zo van: "Ik heb de meeste likes op mijn pagina dus ik win deze discussie"

Te triest voor woorden dit :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:48 
 
Donateur

HardstyleForEvah schreef:
Fusionmania schreef:
Noisecontrollers
Citaat:
Dear hs-fans,

I offended alot of people with the previous post. All I meant that there is nothing wrong with being broadcasted on radio in our opinion. The way I expressed this was untactical and not meant to flame on Frontliner as an artist. For that apologise.

As I told before I love the mans music.

take care.


Hehe dit is dan wel weer volwassen en professioneel :thumbsup:

Haha dat zouden ze ook nooit zeggen als ze niet zoveel commentaar hadden gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ze postten dat bericht omdat ze verkeerd begrepen werden door veel mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:57 
 

Fusionmania schreef:
Noisecontrollers
Citaat:
Dear hs-fans,

I offended alot of people with the previous post. All I meant that there is nothing wrong with being broadcasted on radio in our opinion. The way I expressed this was untactical and not meant to flame on Frontliner as an artist. For that apologise.

As I told before I love the mans music.

take care.

Wat ik dan weer mooi vind, is dat deze post perfect aangeeft wat voor onemanshow Noisecontrollers eigenlijk is.

Daarnaast, ik ben het eens met Frontliner. Is dit niet juist een teken van hem dat hij dus níet de platen voor het grote publiek maakt? Dat is wat ik eruit op maak. Volgens mij zegt hij juist, je moet het leuk vinden omdat je het écht leuk vindt, in plaats van leuk vinden omdat het populair is. Prima statement, me dunkt.

Heady, oftewel papa, laat t lekker gaan. Jullie zijn zo verrekte voorzichtig in jullie bewoordingen, bang dat jullie hem disrespecten. Ga dan ook van het goeie uit en denk niet dat Frontliner jullie wél disrespect.
Het is toch ook erg dat alles gewoon op twitter/facebook wordt gezet, heeft weinig meer weg van het echte leven. Ze hebben het zelf waarschijnlijk niet eens door...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artic
Citaat:
After weeks of editing, exporting, editing, exporting.. my new kick is finally finished! I am extremely satisfied with the result and can't wait to let you all hear it!

Dat werd tijd zeg, ben benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stom gezeik trouwens op de pagina's van HHZ/ NC over house/ dub platen :yawn:
Laat ze toch lekker house/ dub produceren als ze daar zin in hebben. Headhunterz heeft met Shilo bewezen dat dat dat hem meer dan goed af gaat en Noisecontrollers zijn er naar mijn mening ook zeer goed in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 21:55 
 
Hardtraxx Addict

Nazale schreef:

Daarnaast, ik ben het eens met Frontliner. Is dit niet juist een teken van hem dat hij dus níet de platen voor het grote publiek maakt? .


Ook als zijn tracks wel op de radio worden gedraaid is dat niet een teken dat je het voor het grote publiek maakt. De intentie van een producer leid je niet af van wel of geen airplay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wist je dat vandaag de Line-Up van de RAW Stage (Shanghai) op Daylight Festival bekend is gemaakt: :D

- Radical Redemption
- Thera
- Degos & Re-Done
- Titan
- The Geminizers vs. Tartaros
- Dark Pact
- E-Young
- Cold Case
- MC: Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 22:17 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF
Never knew "sport 1" is only for Hardstyle lovers and for the feeling of getting together http://youtu.be/XqkOWse_qpo @djfrontliner ;)


hun moeten zich er dus ook nog even mee bemoeien :lol:
Vorige  1 ... 1773, 1774, 1775, 1776, 1777, 1778, 1779 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen