Fusionmania schreef:
Noisecontrollers
Citaat:
Dear hs-fans,
I offended alot of people with the previous post. All I meant that there is nothing wrong with being broadcasted on radio in our opinion. The way I expressed this was untactical and not meant to flame on Frontliner as an artist. For that apologise.
As I told before I love the mans music.
take care.
Wat ik dan weer mooi vind, is dat deze post perfect aangeeft wat voor onemanshow Noisecontrollers eigenlijk is.
Daarnaast, ik ben het eens met Frontliner. Is dit niet juist een teken van hem dat hij dus níet de platen voor het grote publiek maakt? Dat is wat ik eruit op maak. Volgens mij zegt hij juist, je moet het leuk vinden omdat je het écht leuk vindt, in plaats van leuk vinden omdat het populair is. Prima statement, me dunkt.
Heady, oftewel papa, laat t lekker gaan. Jullie zijn zo verrekte voorzichtig in jullie bewoordingen, bang dat jullie hem disrespecten. Ga dan ook van het goeie uit en denk niet dat Frontliner jullie wél disrespect.
Het is toch ook erg dat alles gewoon op twitter/facebook wordt gezet, heeft weinig meer weg van het echte leven. Ze hebben het zelf waarschijnlijk niet eens door...