Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1772, 1773, 1774, 1775, 1776, 1777, 1778 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noisecontrollers schreef:
Just read Dj's frontliner "explanation" of why he isn't broadcasted on radio stations. Think I missed the point though. All the things you said, that you love about hardstyle, are not privileges exclusive for djs not being played on national radio.

I love your music man but right now you sound like a velociraptor.

http://www.youtube.com/watch?v=3-uIJ-vP4bs

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Beetje kansloze reactie van Noisecontrollers imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben het anders wel met ze eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 17:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zelfs artiesten hebben moeite om andermans mening te accepteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat willen de NC hier mee bereiken dan? Ik kan me wel vinden in het punt van Frontliner hoor. In aanraking komen met hardstyle op een feest is heel anders dan in de auto. Dan kun je wel eens het hele gevoel mislopen en het dus niet snappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Stan schreef:
Ik ben het anders wel met ze eens.


Gedeeltelijk wel maar deze discussie zal anders opgelost moeten worden. Iemand afbranden op FB is wel het simpelste wat er is. Positieve feedback daarentegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dus we mogen alleen nog maar lief doen tegen elkaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:00 
 
Hardtraxxer

Headhunterz' reactie op Frontliner:

Citaat:
I just read your message on fb @djfrontliner and I wanted to elaborate.
First, what does unity mean when you are intentionally excluding people? My music is for whoever to be played wherever. I respect the fact that you don't want to be played on the radio, but why a statement to win sympathy by putting people against your colleagues who do choose to be played on the radio? You don't have to tell us that your music has been asked to play on the radio. I could guess that myself, you're incredibly talented man. You made the track of 2012. This is like I would say I could have made the best hardstyle track of 2012 but didn't want to do it.
You have all our support. I hope you can have faith in your own talent and walk your own path without having to search for confirmation and that you can let your great music speak for itself. I'm not saying I'm the saint here because I've said stuff too, but every time I did it was a wise lesson for myself, to look within. Peace buddy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn: :corn:
HHZ reageert nog wel netter als noisecontrollers.

Even een quote uit de reacties: Velociraptor klinkt zelfs nog beter dan dat dubstep gejengel van jullie steeds!
:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Frontliner heeft helemaal geen sterk punt, het enige boeiende wat er indirect in staat is dat je niet altijd maar groter hoeft te gaan en je ook tevreden kunt zijn met wat het op dit moment is. De rest geldt, zoals Noisecontrollers terecht aangeven ook gewoon allemaal voor de artiesten die wel op de radio komen, hoewel ze toch echt wel een erg duidelijk signaal van de achterban genegeerd hebben. Overigens heeft het nu niet zoveel effect meer om als grote artiest te zeggen ik hoef niet op de radio. Het kwaad is allang geschied en daar heeft ook Frontliner net zo goed aan meegewerkt. Het gaat er tenslotte niet om dat de muziek op de radio komt, maar dat de muziek verandert is zodat het mogelijk is om op de radio te komen en Frontliners tracks verschillen daarin echt niet van Code Black, Wildstylez, Brennan Heart, Psyko Punkz en Headhunterz. Maar dat is niet wat Frontliner zegt, in plaats daarvan hangt hij een of ander bla bla verhaal op over de mensen die naar zijn optredens komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lastig ben met hhz eens ook fronti.
Maar hhz zegt gewoon duidelijk zo van: laat hem maar op zijn bek gaan leert hij van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:08 
 
Hardtraxxer

ben het volkomen met heady eens(en lyst). frontliner hoeft niet stoer te doen dat zijn tracks ook voor de radio zijn gevraagd. En de rest van zijn verhaal slaat ook nergens op.



Die reacties onder de noisecontrollers post xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Frontliner heeft helemaal geen sterk punt, het enige boeiende wat er indirect in staat is dat je niet altijd maar groter hoeft te gaan en je ook tevreden kunt zijn met wat het op dit moment is. De rest geldt, zoals Noisecontrollers terecht aangeven ook gewoon allemaal voor de artiesten die wel op de radio komen, hoewel ze toch echt wel een erg duidelijk signaal van de achterban genegeerd hebben. Overigens heeft het nu niet zoveel effect meer om als grote artiest te zeggen ik hoef niet op de radio. Het kwaad is allang geschied en daar heeft ook Frontliner net zo goed aan meegewerkt. Het gaat er tenslotte niet om dat de muziek op de radio komt, maar dat de muziek verandert is zodat het mogelijk is om op de radio te komen en Frontliners tracks verschillen daarin echt niet van Code Black, Wildstylez, Brennan Heart, Psyko Punkz en Headhunterz. Maar dat is niet wat Frontliner zegt, in plaats daarvan hangt hij een of ander bla bla verhaal op over de mensen die naar zijn optredens komen.

Had het niet beter kunnen verwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Beetje kansloze reactie van Noisecontrollers imo.

Erg volwassen is het niet nee. Net als de vorige keer toen ze een vergelijkbaar filmpje postten over hoe zij over hun kritische fans denken. Vreemde lui.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we hopen dat het hierbij blijft en niet dat er meer irritatie blijft onstaan, daar wordt ook niemand beter van (Vooral de HS scene niet).

Lyst schreef:
Frontliner heeft helemaal geen sterk punt, het enige boeiende wat er indirect in staat is dat je niet altijd maar groter hoeft te gaan en je ook tevreden kunt zijn met wat het op dit moment is. De rest geldt, zoals Noisecontrollers terecht aangeven ook gewoon allemaal voor de artiesten die wel op de radio komen, hoewel ze toch echt wel een erg duidelijk signaal van de achterban genegeerd hebben. Overigens heeft het nu niet zoveel effect meer om als grote artiest te zeggen ik hoef niet op de radio. Het kwaad is allang geschied en daar heeft ook Frontliner net zo goed aan meegewerkt. Het gaat er tenslotte niet om dat de muziek op de radio komt, maar dat de muziek verandert is zodat het mogelijk is om op de radio te komen en Frontliners tracks verschillen daarin echt niet van Code Black, Wildstylez, Brennan Heart, Psyko Punkz en Headhunterz. Maar dat is niet wat Frontliner zegt, in plaats daarvan hangt hij een of ander bla bla verhaal op over de mensen die naar zijn optredens komen.


zoals hierboven als is aangegeven: 'had het niet beter kunnen verwoorden' ben het volkomen met je eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het een beetje aandachttrekkerij van Frontliner, al ben ik het wel op sommige punten met hem eens. Ook kan ik mij vinden in de reacties van NC en HHZ, maar het hoeft van mij niet allemaal via Facebook. Bel elkaar lekker op ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Deze reactie van iemand op Harderstate vindt ik geweldig...

Citaat:
love this kind of gossip topics ..i was about to say "finally a drama without headhunterz"...but the dragonborn came to safe the world once again :yay:


Ik begin een beetje vies te worden van die Veenendaalse dj's die elkaar zo diep mogelijk in hun kont proberen te kruipen. Ik wacht op het moment dat zelfs Nicky Romero zich er mee gaat bemoeien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez
I make music that I love, my music is out there for whoever wants to listen to it, no one excluded…

gaat lekkah
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Wildstylez
I make music that I love, my music is out there for whoever wants to listen to it, no one excluded…

gaat lekkah


Ook nog met die foto erbij van ze gouden plaat. :P

Neilio schreef:
‏@DJNeilio 11m
Seems like Knockout hasn't ended yet :S


Het houd de gemoederen lekker bezig....

-----------------------------

Code Black schreef:
Writing a prequel to Red Planet, having so much fun approaching a track/project like this.
It obviously won't have the same title, nor the same melody, But the story will be told about how the red planet became and what life was like before it became an empty place.

Bringing back the same vocalist and keeping a similar elements which will ultimately make it feel like a prequel, rather than a separate track all together.

Fun times XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Audiofreq schreef:
Remember this little bootleg? I'll give it away at 30K likes!

Spread the word, go! :D

https://soundcloud.com/audiofreqdj/art- ... madagascar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wize schreef:
Ik vind het een beetje aandachttrekkerij van Frontliner, al ben ik het wel op sommige punten met hem eens. Ook kan ik mij vinden in de reacties van NC en HHZ, maar het hoeft van mij niet allemaal via Facebook. Bel elkaar lekker op ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die hele discussie. Gaap. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz kan het ook altijd niet laten om zich even te mengen en de wijze alwetende man te spelen. :P Soms is het wel geinig om te zien dat dj's tegen elkaar ingaan maar nu is het een beetje sneu. Laat Frontliner lekker zeggen dat hij liever niet heeft dat zijn werk op de radio komt. Niets mis mee. En als mensen telkens vragen of er wel tracks zijn die ze wouden draaien op de radio van hem dan kan hij toch gewoon aangeven dat ze dat met één track wouden. Headhunterz met zn gezeur over dat hij er zelf niet zo mee te koop zou lopen. Man hoe vaak hij wel niet heeft laten merken dat hij een dure auto kan betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Het advies van Technoboy, neem het allemaal niet zo serieus!!!


‏@djtechnoboy
In this 'day of statements', I'll have mine too: tonight pizza! And 'Margherita' it will be!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stan schreef:
Audiofreq schreef:
Remember this little bootleg? I'll give it away at 30K likes!

Spread the word, go! :D

https://soundcloud.com/audiofreqdj/art- ... madagascar

Was al bekend.
Vorige  1 ... 1772, 1773, 1774, 1775, 1776, 1777, 1778 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen