Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1770, 1771, 1772, 1773, 1774, 1775, 1776 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Citaat:
Just finished a new track with Alpha Twins :-) We will play it saturday. It's a rmx of ......

Tell us .... What will Ganstahs never do?


Hell.. No...



Duidelijk? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 01:34 
 
Hardtraxxer

Ik vindt dat emporium anthem best goed te doen. Alleen jammer dat de mid intro dikker is dan de climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 04:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha Wildstylez diss is echt heel droog! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 11:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Neilio @ Facebook

New track in progress.
Vocals from MC Rebel!

http://www.facebook.com/photo.php?v=102 ... =2&theater


klinkt wel oké!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 20:47 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Jack Of Sound
New track finished! Frequencerz and me have been working on another collab to be released with S.T.F.U. called "G.T.F.O." ! Get Te F*ck Out!. Make sure you don't miss it at my upcoming gigs!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooizo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Citaat:
Jack Of Sound
New track finished! Frequencerz and me have been working on another collab to be released with S.T.F.U. called "G.T.F.O." ! Get Te F*ck Out!. Make sure you don't miss it at my upcoming gigs!!

Wat een stoere namen!!!1 #swek #yolo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Skyscraper schreef:
Citaat:
Jack Of Sound
New track finished! Frequencerz and me have been working on another collab to be released with S.T.F.U. called "G.T.F.O." ! Get Te F*ck Out!. Make sure you don't miss it at my upcoming gigs!!

Wat een stoere namen!!!1 #swek #yolo


teupie schreef:
Voor de meningen over tracks hebben we een speciaal topic :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TMS:
Citaat:
A lot of people are asking about the line up of upcoming monday's Qapital broadcast on Q-dance radio. We will bring you music and interviews of Digital Punk, Geck-o / Geck-e, Noisecontrollers, Submotion and Frequencerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HE-Fan schreef:
TMS:
Citaat:
A lot of people are asking about the line up of upcoming monday's Qapital broadcast on Q-dance radio. We will bring you music and interviews of Digital Punk, Geck-o / Geck-e, Noisecontrollers, Submotion and Frequencerz.


Waarom weer die submotion leuk voor zo'n HWS maar TMS hoort toch echt wat meer RAW vind ik :/ Voor de rest er al weer zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
HE-Fan schreef:
TMS:
Citaat:
A lot of people are asking about the line up of upcoming monday's Qapital broadcast on Q-dance radio. We will bring you music and interviews of Digital Punk, Geck-o / Geck-e, Noisecontrollers, Submotion and Frequencerz.


Waarom weer die submotion leuk voor zo'n HWS maar TMS hoort toch echt wat meer RAW vind ik :/ Voor de rest er al weer zin in

Submotion draaien op Qapital en zitten bij het TMS label...vind je het gek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 19:23 
 
Hardtraxxer

Bob van der Palen ‏@djbfront
Me & @JackofSound are gonna finish our curse next week!! Still love that track :D but the mix wasn't good..we still didn't took time for it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pelkmans schreef:
Bob van der Palen ‏@djbfront
Me & @JackofSound are gonna finish our curse next week!! Still love that track :D but the mix wasn't good..we still didn't took time for it.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

Headhunterz
Making the tracklist for Hard With Style episode 21.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 11:56 
 
Hardtraxxer

Ramirez schreef:
Headhunterz
Making the tracklist for Hard With Style episode 21.


vrijdag 15.00 weer feest dan gok ik zo?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Ramirez schreef:
Headhunterz
Making the tracklist for Hard With Style episode 21.


vrijdag 15.00 weer feest dan gok ik zo?!


Ik hoop 't! Erg veel zin in 'n nieuwe HWS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Witness the power of the Anarchy and listen to the second part of Heart for Hardstyle 64 with @DjDesnar @DWXAnarchy http://h4h.fm
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dirty Workz
ANARCHY welcomes: Goliath !

A fresh, raw talent from Belgium, GoliathOfficial has been working hard on his sound and his productions and has really caught our attention with his style.

As of April, you can expect some great stuff being released by him on the Anarchy label ( DWXAnarchy ). So, keep your eyes and ears peeled !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Dirty Workz
ANARCHY welcomes: Goliath !

A fresh, raw talent from Belgium, GoliathOfficial has been working hard on his sound and his productions and has really caught our attention with his style.

As of April, you can expect some great stuff being released by him on the Anarchy label ( DWXAnarchy ). So, keep your eyes and ears peeled !

Was te verwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AVIO Records
Are you ready to hear a preview of the upcoming Intractable One release? It's going to be a 2-tracker ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
AVIO Records
Are you ready to hear a preview of the upcoming Intractable One release? It's going to be a 2-tracker ;)

Nice! Het was al een tijdje stil bij AVIO :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brighter Day op de radio?

Citaat:
Code Black
Damn, what more can i say.
To have a track on dutch radio is a true dream come true.
I guess when i started this journey, i never thought something like this was possible.
But with @wildstyleznl & @djheadhunterz pathing the way, it opened new doors, and i guess we have to thank you, the fans for that because without your dedication it wouldn't be possible.

Thank you for all the support and help making my dreams and my job become a reality.
It wasn't that long ago that i started a new journey with you all with code black and thanks to you, it didn't take long to become a great success.

Thanks for the everything and i promise to continue to deliver quality tracks!

:)


Edit: Yep. Code Black - Brigher Day gedraaid op Slam FM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 19:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Code Black - Brighter Day is nu ook te horen op de radio :P

Spectaculair nieuwtje ik weet het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
opaa schreef:
Ramirez schreef:
Headhunterz
Making the tracklist for Hard With Style episode 21.


vrijdag 15.00 weer feest dan gok ik zo?!


Ik hoop 't! Erg veel zin in 'n nieuwe HWS!


Vind er helaas niet heel veel meer aan (Behalve sommige nieuwe tracks die hierdoor voor het eerst kunnen worden beluisterd) :/ Luister zelf liever naar TMS en de nieuwe podcast van Digital Punk, Unleashed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Brighter Day ook uitermate geschikt voor de radio. Wel meteen het beste wat er op de radio komt :P Mag gauw uitkomen
Vorige  1 ... 1770, 1771, 1772, 1773, 1774, 1775, 1776 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen