Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1769, 1770, 1771, 1772, 1773, 1774, 1775 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwaar vet! hopelijk zetten ze dat Bioweapon project nog een keer door! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
William Vo
Release your edit of Toca's Miracle at 30k likes? :D

Audiofreq
Citaat:
no man! Art of Trance - Madagascar!
:drool: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Audiofreq
Citaat:
no man! Art of Trance - Madagascar!
:drool: :woot:


:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

@audiofreqdj: Big upz to @codeblackmedia for coming by the studio today! Was really cool!

http://t.co/F8ZNEq3ski

Bioweapon!!! :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

hahahah wildstylez held! haha produceren via skype :lol: Edits van internet afhalen haha geniale vent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Just finished a new track with Alpha Twins :-) We will play it saturday. It's a rmx of ......

Tell us .... What will Ganstahs never do?


Hell.. No...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 23:19 
 
Hardtraxx Elite

Ohhhhh shit.... naja dit kan wel heel hard worden, misschien ook in hun achterhoofd dat Qapital eraan komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 23:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zag het net op Facebook. HUH?! Hoe willen ze die remixen. Zeer benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 09:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Headhunterz ‏@djheadhunterz

Goodmorning. Today my studio acoustics are finally getting fixed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Frontliner

I have my releases scheduled from may till october already.. Basically I can now take half a year off from my studio and kick my feet up while reading books on a beach.. I like my studio better so I might have to start releasing even faster or come up with a new album..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 12:26 
 
Hardtraxxer

Ramirez schreef:
Frontliner

I have my releases scheduled from may till october already.. Basically I can now take half a year off from my studio and kick my feet up while reading books on a beach.. I like my studio better so I might have to start releasing even faster or come up with a new album..


Hopelijk blijft voor hem het principe kwaliteit boven kwantiteit gelden, maar als ik zijn afgelopen 10 tracks ofzo gehoord heb moet dat wel goed komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Frontliner

I have my releases scheduled from may till october already.. Basically I can now take half a year off from my studio and kick my feet up while reading books on a beach.. I like my studio better so I might have to start releasing even faster or come up with a new album..


Zou mooi zijn als ie snel veel released, hij heeft z'n draai weer helemaal gevonden lijkt 't wel en levert waanzinnig goede producties af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Fusionmania schreef:
Citaat:
‏@popr3b3l
TakkUNLx, it's not a ripped kick. Maybe you have a bad sound system on which all the kicks (@YouTube http://youtu.be/X1q_ymXXsks?a )

Mijn reactie daarop, en zijn reactie terug:

Citaat:
TakkUNLx 12 minuten geleden
Yamaha HS80 monitors, not a bad system.. Kicks sound exactly the same as Noisecontrollers kicks, spectrum analysers reveal the same thing.. Quite a coincidence than, that they sound exactly the same... I call bullshit!


Citaat:
popr3b3l 3 minuten geleden
They really don't and can't be exactly the same. I know who made the kick and besides he has a great respect for them, he worked on this kick for 2 months and I think he did a great job


Blijft het nog ontkennen ook...


Had dit ook nog ff

‏@popr3b3l 8h

@Steffnov @noisecontroller Stefan, ik ben bang dat er sprake is van opklopperij. Ik hoop dat Bas me ff belt.

Hmm... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze meneer heeft het voor hem geproduceerd, bij hem moet je zijn:

emmerick schreef:
Producer: https://www.facebook.com/delusivedj

https://soundcloud.com/delusive-1 (Dennis Abel dus)

Hij gebruikt de nc kick wel vaker zo te zien haha



Popr3b3l is zelf niet zo lang "into" Hardstyle dus hij hoort het verschil (of de gelijkenis in dit geval) tussen kicks niet lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat me ook puur om het principe dat die vent denkt "in wat voor wereld ben ik nu weer terecht beland" xd Misschien dattie denkt "fuck this shit" en verlaat hij het wereldje weer snel. In which case, geen dank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Theracords schreef:
Theracords welcomes @djsolutio and @The__Is to their @Dream_Village festival stage! presale starts March 27th 19.00!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 17:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Code Black - Brighter Day is nu ook te horen op de radio :P

Spectaculair nieuwtje ik weet het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noisecontrollers & alpha2 Maken een remix voor gunz for hire

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en dat zal wel gangster's don't dance worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 20:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Emporium
Well, why wait! We can't keep it a secret any longer:

The official anthem of Emporium - Colours of India is created by no less then Showtek Music and is called Slow Down!

Check out this interview we did with the guys in the video below.
Listen to the song right here: http://youtu.be/uIYMpFlkU40


HS anthem volgt als het goed is vandaag ook nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
Noisecontrollers & alpha2 Maken een remix voor gunz for hire


Aantal reacties terug :P

patrickjeb schreef:
Citaat:
Just finished a new track with Alpha Twins :-) We will play it saturday. It's a rmx of ......

Tell us .... What will Ganstahs never do?


Hell.. No...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emporium
Citaat:
Hardstyle anthem is uploading as we speak. Stay tuned!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 22:41 
 

Fusionmania schreef:
Emporium
Citaat:
Hardstyle anthem is uploading as we speak. Stay tuned!





;)

lekker euforisch :$ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Fusionmania schreef:
Emporium
Citaat:
Hardstyle anthem is uploading as we speak. Stay tuned!





;)

lekker euforisch :$ :loving:


Vind em ook wel lekkahhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de meningen over tracks hebben we een speciaal topic :thumbup:
Vorige  1 ... 1769, 1770, 1771, 1772, 1773, 1774, 1775 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen