Vind hem echt wel baas die track. 
+1wrote:Vind hem echt wel baas die track.
+1wrote:Vind hem echt wel baas die track.
x 3000,, echt lekker nummerwrote:+1wrote:Vind hem echt wel baas die track.
heel erg lekkere trakc inderdaad, net als die nieuwe dubstyle track van de noisecontrollers, heerlijkwrote:x 3000,, echt lekker nummerwrote:+1wrote:Vind hem echt wel baas die track.maar niet echt een stampert,, achjaa ff bierhalen en met de kicks meeknikken moment
Ik weenie hoor maar das B-Front.
Ja man ik bedoel dat weet toch iedereen. B-front & S-Te-Fan music made addictz en D-Block & Frontliner - Magicwrote:Ja, en B-Front draait samen met S-te-fan.
Haha idd, en B-Front heeft toch ook echt rood haar hoor, ofja Oranje eigenlijkwrote:Ja, en B-Front draait samen met S-te-fan.

What happening ??? My Avatar ......
Awesome.DBSTF
RT @DJZatox What happening ??? My Avatar ...... I think dj zatox has a new label????
Vond ik ook al, beetje goedkoop. Al vind ik ´t logo wel sterk in z'n eenvoud.wrote:Best crappy als je het mij vraagt... 'Italian Hardstyle' klinkt imo niet als label naam, en het logo is ook nogal ongeinspireerd.
Naam is idd crap, maar het logo nog best nicee jawrote:Vond ik ook al, beetje goedkoop. Al vind ik ´t logo wel sterk in z'n eenvoud.wrote:Best crappy als je het mij vraagt... 'Italian Hardstyle' klinkt imo niet als label naam, en het logo is ook nogal ongeinspireerd.
En dat komt zeker goed ja!!wrote:Ach de naam is lekker makkelijk ... logo vind ik zelf ook beter kunnen.
Maargoed uiteindelijk gaat het toch om de muziek dat erop uitkomt