Staat er alleen maar in koeienletters bij...Nerazzurro93 wrote:Oh haha ik was ff in de war met die andere kale.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
N
Internazionale krabbelt er wel weer boven op. Er zijn vergaande plannen voor een nieuw stadion en als dat uiteindelijk gerealiseerd wordt, is de club weer capabel om te kunnen wedijveren met andere internationale topclubs. Er is op dit moment sprake van oneerlijke concurrentie omdat andere clubs meer inkomsten genereren, vooral inkomsten door een eigen stadion. Zoals je waarschijnlijk weet moet Inter het stadion delen met rivaal AC Milan, en mag daarvoor miljoenen per jaar betalen aan de gemeente.Almightyy wrote:Inter Milaan is ook al een paar jaar afgeschreven
Internazionale is ook flink bezig met de voorbereiding op de strenge regels die de UEFA de clubs oplegt in de nabije toekomst. Het is niet meer mogelijk veel schulden te hebben en salarissen moeten worden teruggedrongen. Hierdoor is Inter niet meer in staat absolute toppers te halen. Veel zal afhangen van slim scouten en de eigen jeugd.
Kortom: Inter is en zal altijd een van de beste clubs ter wereld blijven en we zullen gauw weer een representatief kampioenenteam op kunnen stellen. Dat is nu ook nog het geval, maar het team is op bepaalde posities te zwak om prijzen te winnen. Voor die posities moet jong talent gevonden worden die het team versterken.
-
N
Nu weer ontopic jongens
Hardstyle.com new release: Remento - Ridiculous (Noize Junky)
Hardstyle.com new release: Remento - Ridiculous (Noize Junky)
Niks persoonlijks, maar je maakt jezelf door steeds dit soort opmerkingen te plaatsen wel erg gehaat op dit Forum.Nerazzurro93 wrote:Crpsis: afgeschreven.
Ik vind het ook nogal een rare aanname.
Het probleem bij deze is volgens mij dat hij niet trollt maar gewoon denkt dat hij gelijk heeftJVDM wrote:Troll jongens, stop met happen. Waait wel weer over.
Nerazzurro93 wrote:Internazionale krabbelt er wel weer boven op. Er zijn vergaande plannen voor een nieuw stadion en als dat uiteindelijk gerealiseerd wordt, is de club weer capabel om te kunnen wedijveren met andere internationale topclubs. Er is op dit moment sprake van oneerlijke concurrentie omdat andere clubs meer inkomsten genereren, vooral inkomsten door een eigen stadion. Zoals je waarschijnlijk weet moet Inter het stadion delen met rivaal AC Milan, en mag daarvoor miljoenen per jaar betalen aan de gemeente.
Internazionale is ook flink bezig met de voorbereiding op de strenge regels die de UEFA de clubs oplegt in de nabije toekomst. Het is niet meer mogelijk veel schulden te hebben en salarissen moeten worden teruggedrongen. Hierdoor is Inter niet meer in staat absolute toppers te halen. Veel zal afhangen van slim scouten en de eigen jeugd.
Kortom: Inter is en zal altijd een van de beste clubs ter wereld blijven en we zullen gauw weer een representatief kampioenenteam op kunnen stellen. Dat is nu ook nog het geval, maar het team is op bepaalde posities te zwak om prijzen te winnen. Voor die posities moet jong talent gevonden worden die het team versterken.
Nerazzurro93 wrote:Nu weer ontopic jongens
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
HAHAHA, sla jezelf nu heeeeeel hardNerazzurro93 wrote: Oh haha ik was ff in de war met die andere kale.
-
N
Ik zet het er wat zwart neer natuurlijk, maar ik vind dat Crypsis steeds minder wordt. Ik vind dat zijn sound wat aan het afzwakken is. Dat hoor ik vooral aan de kicks. Ik vind de kicks in Cryptology soms gewoon echt niet goed. In een enkele track klinkt de kick wel best goed, maar het meerendeel klinkt gewoon niet vol en niet lekker. Waarom hij hier voor kiest, geen idee. Maar Crypsis is best populair geworden ook bij de mainstream liefhebbers. Daar is niets mis mee, maar laten we hopen dat hij niet nog meer die richting op gaat. Dat wil ik eigenlijk zeggen.
Ik weet wel dat iedere producer meer die kant op gaat sinds 2000. De muziek wordt steeds minder echt. Ik ben soms echt teleurgesteld in bijvoorbeeld een Neophyte of Evil Activities omdat ze vroeger best dikke shit maakten en daar nu bijna niks van over is.
Ik weet wel dat iedere producer meer die kant op gaat sinds 2000. De muziek wordt steeds minder echt. Ik ben soms echt teleurgesteld in bijvoorbeeld een Neophyte of Evil Activities omdat ze vroeger best dikke shit maakten en daar nu bijna niks van over is.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Kortom: beter hou jij gewoon je kop?Nerazzurro93 wrote:Internazionale krabbelt er wel weer boven op. Er zijn vergaande plannen voor een nieuw stadion en als dat uiteindelijk gerealiseerd wordt, is de club weer capabel om te kunnen wedijveren met andere internationale topclubs. Er is op dit moment sprake van oneerlijke concurrentie omdat andere clubs meer inkomsten genereren, vooral inkomsten door een eigen stadion. Zoals je waarschijnlijk weet moet Inter het stadion delen met rivaal AC Milan, en mag daarvoor miljoenen per jaar betalen aan de gemeente.Almightyy wrote:Inter Milaan is ook al een paar jaar afgeschreven
-
N
Ja heel raar waarom ik meteen aannam dat het Frontliner was. Weet zelf ook niet hoe ik daar bij kwam.hotymoty wrote:HAHAHA, sla jezelf nu heeeeeel hardNerazzurro93 wrote: Oh haha ik was ff in de war met die andere kale.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Episch verhaal over Inter. 
Nerazzurro waarom begin jij niet een forum voor in je eentje?
Overigens ben ik het wel met hem eens over Crypsis (niet dat ie afgeschreven is, maar wel over z'n album).
Als je dat vergelijkt met Statement of Intent man
Als je dat vergelijkt met Statement of Intent man
-
N
Het is hier veel te leuk met jullie. Jammer dat jullie mij niet waarderenHE-Fan wrote:Nerazzurro waarom begin jij niet een forum voor in je eentje?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
We waarderen je heel erg hoor. Je komt altijd met de grootste grappen, alleen heb je dat vaak zelf niet door. 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
ll
Allemaal heel leuk, maar zullen we dan nu weer verder gaan met Wist je datjes?
Ontopic graag.
Edit. Ik zei ontopic. Volgende krijgt gewoon een waarschuwing.
Ontopic graag.
Edit. Ik zei ontopic. Volgende krijgt gewoon een waarschuwing.
Pardon Bart, mijn welgemeende excuses.
Bij deze,

Bij deze,

zitten een paar aparte namen tussen
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
D-Block & S-te-Fan @DBSTF
With Mc Villain in the studio!
Mc Villain @villaineyez
At @DBSTF headquarters
-
S
Skyscraper wrote:D-Block & S-te-Fan @DBSTF
With Mc Villain in the studio!Mc Villain @villaineyez
At @DBSTF headquarters
Hopen op een nieuwe boys van hardstyle carnaval.
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
haha ja zou best kunnen, hoop het wel eigenlijk 
Afgelopen 2 pagina's juichend de reacties van Nerrazzurro gelezen. Wat fantastisch dit 
EDIT: Oh sorry, helemaal over de post van de mod heen gelezen!
Sorry mods, have mercy
EDIT: Oh sorry, helemaal over de post van de mod heen gelezen!
Sorry mods, have mercy
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ben benieuwd, zal wel weer zon holle soep zijn...Headhunterz wrote:Woah.. Just made a monstrous kick.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Haha, niet zo negatief meneer!Destination wrote:Ben benieuwd, zal wel weer zon holle soep zijn...Headhunterz wrote:Woah.. Just made a monstrous kick.
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Fijn dat Radical Redemption en Crypsis niet tegelijk draaienMr Lellebel wrote:Reverze timetable