Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1733, 1734, 1735, 1736, 1737, 1738, 1739 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:39 

Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Oh haha ik was ff in de war met die andere kale.

Staat er alleen maar in koeienletters bij... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:39 

Almightyy schreef:
Inter Milaan is ook al een paar jaar afgeschreven
Internazionale krabbelt er wel weer boven op. Er zijn vergaande plannen voor een nieuw stadion en als dat uiteindelijk gerealiseerd wordt, is de club weer capabel om te kunnen wedijveren met andere internationale topclubs. Er is op dit moment sprake van oneerlijke concurrentie omdat andere clubs meer inkomsten genereren, vooral inkomsten door een eigen stadion. Zoals je waarschijnlijk weet moet Inter het stadion delen met rivaal AC Milan, en mag daarvoor miljoenen per jaar betalen aan de gemeente.

Internazionale is ook flink bezig met de voorbereiding op de strenge regels die de UEFA de clubs oplegt in de nabije toekomst. Het is niet meer mogelijk veel schulden te hebben en salarissen moeten worden teruggedrongen. Hierdoor is Inter niet meer in staat absolute toppers te halen. Veel zal afhangen van slim scouten en de eigen jeugd.

Kortom: Inter is en zal altijd een van de beste clubs ter wereld blijven en we zullen gauw weer een representatief kampioenenteam op kunnen stellen. Dat is nu ook nog het geval, maar het team is op bepaalde posities te zwak om prijzen te winnen. Voor die posities moet jong talent gevonden worden die het team versterken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:43 

Nu weer ontopic jongens

Hardstyle.com new release: Remento - Ridiculous (Noize Junky)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:45 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Crpsis: afgeschreven.

Niks persoonlijks, maar je maakt jezelf door steeds dit soort opmerkingen te plaatsen wel erg gehaat op dit Forum.
Ik vind het ook nogal een rare aanname.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:45 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Troll jongens, stop met happen. Waait wel weer over.

Het probleem bij deze is volgens mij dat hij niet trollt maar gewoon denkt dat hij gelijk heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:47 

Bierkoning

Nerazzurro93 schreef:
Internazionale krabbelt er wel weer boven op. Er zijn vergaande plannen voor een nieuw stadion en als dat uiteindelijk gerealiseerd wordt, is de club weer capabel om te kunnen wedijveren met andere internationale topclubs. Er is op dit moment sprake van oneerlijke concurrentie omdat andere clubs meer inkomsten genereren, vooral inkomsten door een eigen stadion. Zoals je waarschijnlijk weet moet Inter het stadion delen met rivaal AC Milan, en mag daarvoor miljoenen per jaar betalen aan de gemeente.

Internazionale is ook flink bezig met de voorbereiding op de strenge regels die de UEFA de clubs oplegt in de nabije toekomst. Het is niet meer mogelijk veel schulden te hebben en salarissen moeten worden teruggedrongen. Hierdoor is Inter niet meer in staat absolute toppers te halen. Veel zal afhangen van slim scouten en de eigen jeugd.

Kortom: Inter is en zal altijd een van de beste clubs ter wereld blijven en we zullen gauw weer een representatief kampioenenteam op kunnen stellen. Dat is nu ook nog het geval, maar het team is op bepaalde posities te zwak om prijzen te winnen. Voor die posities moet jong talent gevonden worden die het team versterken.

Nerazzurro93 schreef:
Nu weer ontopic jongens

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:55 

Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:

HAHAHA, sla jezelf nu heeeeeel hard -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:55 

Ik zet het er wat zwart neer natuurlijk, maar ik vind dat Crypsis steeds minder wordt. Ik vind dat zijn sound wat aan het afzwakken is. Dat hoor ik vooral aan de kicks. Ik vind de kicks in Cryptology soms gewoon echt niet goed. In een enkele track klinkt de kick wel best goed, maar het meerendeel klinkt gewoon niet vol en niet lekker. Waarom hij hier voor kiest, geen idee. Maar Crypsis is best populair geworden ook bij de mainstream liefhebbers. Daar is niets mis mee, maar laten we hopen dat hij niet nog meer die richting op gaat. Dat wil ik eigenlijk zeggen.

Ik weet wel dat iedere producer meer die kant op gaat sinds 2000. De muziek wordt steeds minder echt. Ik ben soms echt teleurgesteld in bijvoorbeeld een Neophyte of Evil Activities omdat ze vroeger best dikke shit maakten en daar nu bijna niks van over is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:56 

Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:
Almightyy schreef:
Inter Milaan is ook al een paar jaar afgeschreven

Kortom: beter hou jij gewoon je kop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:59 

hotymoty schreef:
Nerazzurro93 schreef:

HAHAHA, sla jezelf nu heeeeeel hard -.-
Ja heel raar waarom ik meteen aannam dat het Frontliner was. Weet zelf ook niet hoe ik daar bij kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:59 

Hardtraxx Veteran

Episch verhaal over Inter. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 18:02 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro waarom begin jij niet een forum voor in je eentje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 18:04 

Bierkoning

Overigens ben ik het wel met hem eens over Crypsis (niet dat ie afgeschreven is, maar wel over z'n album).

Als je dat vergelijkt met Statement of Intent man :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 18:05 

HE-Fan schreef:
Nerazzurro waarom begin jij niet een forum voor in je eentje?
Het is hier veel te leuk met jullie. Jammer dat jullie mij niet waarderen :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 18:06 

Hardtraxx Veteran

We waarderen je heel erg hoor. Je komt altijd met de grootste grappen, alleen heb je dat vaak zelf niet door. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 18:06 

Hardtraxx Veteran

Allemaal heel leuk, maar zullen we dan nu weer verder gaan met Wist je datjes?
Ontopic graag.

Edit. Ik zei ontopic. Volgende krijgt gewoon een waarschuwing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 18:32 

Hardtraxx Veteran

Pardon Bart, mijn welgemeende excuses.

Bij deze,

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 18:47 

Hardtraxx Veteran

zitten een paar aparte namen tussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:01 

Hardtraxxer

Citaat:
D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF
With Mc Villain in the studio!

Citaat:
Mc Villain ‏@villaineyez
At @DBSTF headquarters
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:43 

Skyscraper schreef:
Citaat:
D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF
With Mc Villain in the studio!

Citaat:
Mc Villain ‏@villaineyez
At @DBSTF headquarters

Hopen op een nieuwe boys van hardstyle carnaval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:47 

Hardtraxxer

haha ja zou best kunnen, hoop het wel eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 21:10 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen 2 pagina's juichend de reacties van Nerrazzurro gelezen. Wat fantastisch dit :lol:

EDIT: Oh sorry, helemaal over de post van de mod heen gelezen!

Sorry mods, have mercy :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 21:43 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz schreef:
Woah.. Just made a monstrous kick.

Ben benieuwd, zal wel weer zon holle soep zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 21:46 

Hardtraxx Elite

Destination schreef:
Headhunterz schreef:
Woah.. Just made a monstrous kick.

Ben benieuwd, zal wel weer zon holle soep zijn...

Haha, niet zo negatief meneer! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 22:45 

Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:
Reverze timetable

Fijn dat Radical Redemption en Crypsis niet tegelijk draaien :) was ik eigenlijk wel bang voor
Vorige  1 ... 1733, 1734, 1735, 1736, 1737, 1738, 1739 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen