D&R release incoming
en StephanKetz, we don't give a fuuuuuuuck.
en StephanKetz, we don't give a fuuuuuuuck.
View on YouTubejordifcg wrote:[url name="Turn it off"]http://www.youtube.com/watch?v=1QpaptImxFk[/url]
en [url name="Nothing Is What It Seems"]http://www.youtube.com/watch?v=CgXauDILNps[/url]
Iemand moest er uit, anders zou q-dance ze niet meer boeken.Millard Fillmore wrote:arkaine is normaliter toch met zijn drieën of heb ik iets gemist?
Jij gaat ons dus vertellen hoe het nummer klinkt?Nerazzurro93 wrote:Crpsis: afgeschreven.
Hoe kan je dit soort mensen nou serieus nemen... Nu mis ik de :') behoorlijkNerazzurro93 wrote:Crpsis: afgeschreven.
Grappenmaker.Nerazzurro93 wrote:Crpsis: afgeschreven.
Ik heb een vermoeden ja. Ik verwacht niet al te harde kicks omdat Frontliner redelijk veel invloed gaat uitoefenen. Dus dat worden pitchkicks met holle sound en een blij melodietje. Crypsis stemt ermee in omdat hij ook graag populair wil worden. Omdat 2012 heel succesvol voor hem was, heeft ie het te pakken vrees ik.Nikkel wrote:Jij gaat ons dus vertellen hoe het nummer klinkt?Nerazzurro93 wrote:Crpsis: afgeschreven.
Nee, normaliter niet, maar voor deze keer wel. Crypsis zal er wel bij zijn maar die zit achterover in die veel te comfortabele stoel van Frontliner.HE-Fan wrote:Dus jij beweert dat Frontliner voor Crypsis produceert of lees ik dat nu helemaal verkeerd?
Wat lul je nou stom? hoe kan je nou weer Frontliner erbij halen?!Nerazzurro93 wrote:Nee, normaliter niet, maar voor deze keer wel. Crypsis zal er wel bij zijn maar die zit achterover in die veel te comfortabele stoel van Frontliner.HE-Fan wrote:Dus jij beweert dat Frontliner voor Crypsis produceert of lees ik dat nu helemaal verkeerd?
Oh haha ik was ff in de war met die andere kale.hotymoty wrote:Wat lul je nou stom? hoe kan je nou weer Frontliner erbij halen?!Nerazzurro93 wrote:Nee, normaliter niet, maar voor deze keer wel. Crypsis zal er wel bij zijn maar die zit achterover in die veel te comfortabele stoel van Frontliner.HE-Fan wrote:Dus jij beweert dat Frontliner voor Crypsis produceert of lees ik dat nu helemaal verkeerd?