Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1719, 1720, 1721, 1722, 1723, 1724, 1725 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:32 

Hardtraxx Addict

Entourage schreef:
iMark schreef:
Deeper Inside remix & Fahrenheit hoor je bijna nooit meer, Soundstorm is weinig gedraaid. Dat zelfde geldt voor Pleasure 2013, Joyenergizer, Dimensions en Undiscovered.

Die oudere nummers kan ik ook gewoon op youtube opzoeken en luisteren :/

Promo's kun je ook afwachten tot ze uitkomen. Waar wil je heen met je reactie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:37 

Ouwe tracks staan allang online hq op youtube en die heb ik al 1000x geluisterd. ik luister naar hws voor de promo's/nieuwe tracks in hq te horen, als er dan geen promo's inzitten is dat zwaar kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:39 

Hardtraxx Addict

Entourage schreef:
Ouwe tracks staan allang online hq op youtube en die heb ik al 1000x geluisterd. ik luister naar hws voor de promo's/nieuwe tracks in hq te horen, als er dan geen promo's inzitten is dat zwaar kut

Maar er zitten promo's in, dus wat wil je nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:40 

Hardtraxx Veteran

lol, ik vind deze lijst er wel goed uitzien (ken wel 4 tracks nog niet). En dat hij die oude tracks erin draait is ook helemaal goed, de meerderheid kent die oude tracks nog niet, en voor ons is het ook leuk om er aan herinnerd te worden en ze weer eens te horen.

Dat jij tracks na 20 keer niet leuk meer vindt en alleen maar promo's wil horen is jou probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:42 

Kwisniks schreef:
Entourage schreef:

Gefeliciteerd, 1 interessante promo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:47 

Hardtraxx Veteran

pfffffffff. Word jij niet moe van jezelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:49 

Hardtraxx Elite

Entourage schreef:
Kwisniks schreef:
Entourage schreef:

Gefeliciteerd, 1 interessante promo :thumbup:

Hij wil alleen promo's en als er geen promo's inzitten is het automatisch kut ;) Zo werkt dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:51 

Wat een gelul weer hier. Entourage zegt toch geen vreemde dingen ofzo? Hij zegt gewoon dat hij nieuwe tracks wil horen omdat hij alles al 1000x heeft gehoord op youtube. Accepteer dat maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:58 

Hardtraxx Elite

Een deel hier vinden deze lijst geweldig, een andere deel niet.. Zo werkt dat gewoon in deze wereld.
Je kan never nooit een lijst maken die 'iedereen' geweldig vind, accepteer dat!

Persoonlijk heb ik betere episodes gehoord, maar over smaak valt niet te twisten!

Deal with it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:23 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Ja echt he, echt 0 goede promos.. ben al die tracks al zat... en ergste is nog dat die nieuwe remix van hem er niet op staat.
Vorige episode ook al geen nieuwe track van hem, ze worden met de maand slechter!

Entourage schreef:

Mijn god. :') Het is ook nooit goed eh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:35 

Hardtraxxer

En maar klagen dat er te weinig diversiteit is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:36 

Hardtraxxer

Zatox > Tatanka
Tat ... Re.... birth!!! \o/ \0/

Rebirth anthem waarschijnlijk door hen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:54 

Hardtraxx Elite

En weer een beschamende pagina in het Wist je dat topic..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:58 

Cruelty schreef:
hotymoty schreef:
iMark schreef:
Prima lijst, Soundstorm, Iqon Anthem, Pounding Senses, Pleasure 2013, Fahrenheit, Les Drums, Joyenergizer, Check out the drop, Dimensions, undiscovered en Brutal zijn prima tracks!
Een van zijn betere lijstjes vergeleken met 16 en 17

Nummers die ik al tig keer heb gehoord :P

Ja dat ligt aan jezelf

Nee, dat geld voor de meeste mensen die al jaren in de scene zitten. Niet voor pubertjes die net om de hoek komen kijken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:16 

Hardtraxxer

Wat een niveau weer, ongelofelijk. :/

Headhunterz heeft deze podcast niet opgezet om maandelijks alleen maar promo's te draaien. Het is een lijst van tracks die hij op dit moment vet vind. En of dat de aller nieuwste tracks zijn of juist wat oudere verschild per maand, en vaak is het een mix van beide wat juist de kracht is van deze podcast imo. En of jij die nummers al vaak geluisterd hebt maakt dit geen slechte lijst/podcast. Ik kan er maandelijks erg van genieten door de nieuwe tracks en tracks die je vaak al wat vergeten bent. Hoop dat die deze lijn aanhoudt in de komende podcasts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:26 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht dat dit het Wist je dat Topic was
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:45 

Hardtraxx Veteran

Ilmar schreef:
Zatox > Tatanka
Tat ... Re.... birth!!! \o/ \0/

Rebirth anthem waarschijnlijk door hen!

Rebirth Persbericht schreef:
Na de geslaagde anthems in 2011 van Ran-D & B-Front en in 2012 van Alpha² hebben we voor komend jaar weer een geschikte kandidaat kunnen strikken. Hij staat bekend om zijn opzwepende melodieën, strak sound design en dikke reversed bass! In de aanloop naar het evenement krijgen jullie uiteraard meer te zien en te horen.

Het is dus sowieso maar 1 persoon, en bij reversed bass denk ik (de afgelopen 5 jaar dan) niet aan Tatanka of Zatox, Zatox stuurt dat bericht gewoon naar hem omdat ze er b2b staan en dat gisteren bekend is gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:12 

Bierkoning

Gaat weer lekker over wist je datjes hier xd

Als iedereen nou eens doorkrijgt dat die Entourage gewoon een troll is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:23 

Hardtraxxer

wist je dat de line up van fantasy island raw area hosted by crypsis bekent is:
Crypsis, Angerfist, B-Front, Adaro, Radical Redemption, Frequencerz live, Luna, E-Force live, The R3belz, Chain Reaction, Tartaros en niemand anders dan Crucifier!

vette lijn omhoog! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:08 

Hardtraxx Veteran

Opmerkingen over Hard With Style ---> hardstyle/episode-19-headhunterz-hard-with-style-t32964.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 01:35 

Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers ‏@Noisecontroller
Citaat:
“@tobihawks: @Noisecontroller when will you guys release why so serious?? :(” We"re thinking about giving it for free. Give us a good reasn
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 13:08 

Kraak... Piep...

Citaat:
en niemand anders dan Crucifier!

Je weet dat dit Crypsis zelf is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 14:19 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Citaat:
en niemand anders dan Crucifier!

Je weet dat dit Crypsis zelf is? :P

Maar wel vet dat hij onder dat alias gaat draaien, net zoals ik best uitkijk naar Angerfist onder zijn Bloodcage alias
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 15:03 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
January 2013 The Netherlands - the birth date and location of a new independent hardstyle record label by founder DJ Dutch Master. Diffuzion Records will pay homage to the best of times in music history while keeping its focus wired tightly to the future. Diffuzion Records is the presenter of new talents who share a dedicated love for digital music. The result is a showcase of fresh and catchy electronic melodies.

New talents
As Diffuzion Records we know our next generation of producers is the future. Therefore we have a strong focus on new talents. With a 2 decade experience of producing and DJing, our mission is to guide these guys into not just the hardstyle scene, but a hard scene as well. DR represents their artists, help them on their way and encourage them to become successful in the music industry. We believe in a 2-way cooperation and true dedication to bring the highest quality. Staying original, but most of all stay true to our music and ourselves. Our goal; getting their music heard!
Catchy melodies
The satisfaction of spreading musical knowledge and seeing this effort booked success was the first step towards Dutch Master's dream. Together with new talents the goal is to launch more high quality music into the hardstyle scene. 'I always had a preference for catchy melodies in electronic music, I hope Diffuzion Records will become a leading label of this kind of music worldwide', says Dutch Master.
Founder of Diffuzion Records - Dutch Master
Dutch Master's tireless effort to become a world class DJ and producer resulted in an impressive career that has taken him all over the world! Today he's one of the headliners for massive events in The USA, South Korea, United Kingdom, Australia, Croatia, Canada, Germany, Italy and many more. Performing at all major festivals in the world like DefQon.1, Creamfields and Dance Valley, this man is right where he belongs: on top of the hard dance scene!
Olaf started producing at the age of 15 in 1994 and spent a lot of time in the studio together with global superstars Showtek. Previously his music was released at the Dutch record label Dutch Master Works. He can look back at a great time and thank DMW for giving him the opportunity to become one of the consistent leaders in the hardstyle scene. Now it's time for his own label; Diffuzion Records.

Do you think you've got what it takes to become a Diffuzion Records artist? We are always looking for talented producers! Read more about the requirements at the demos page.

ttp://www.diffuzionrecords.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 17:12 

Joepie, nog een label
Vorige  1 ... 1719, 1720, 1721, 1722, 1723, 1724, 1725 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen