Nutty T
Big news coming soon for the return of Straight On Black!!!!!
Big news coming soon for the return of Straight On Black!!!!!
Not sure if serious..iMark wrote:Alles!!! De kicks, de screeches, de vocals, de break. Deze track is HET voorbeeld van perfectie van een hardstyle track!!!Entourage wrote:Wat is er zo bijzonder aan dat nummer?
Alles.Entourage wrote:Wat is er zo bijzonder aan dat nummer?
mooi kut! hopen dat er iets vergelijkbaars terugkomturbandesigner wrote:Crystal Venue is failliet verklaard.
Bron : Partyflock twitter
'Een onderdeel van Crystal Venue is failliet verklaard door een externe gebeuren. Maar dat zal geen gevolgen hebben voor de exploitatie van de locatie in Culemborg.'urbandesigner wrote:Crystal Venue is failliet verklaard.
Bron : Partyflock twitter
Kijk eens op de pagina van gisterfrankhardenberg wrote:Oja de mensen die wachten op het album van RR, begin Januari had ik hem ook al gevraagd wanneer en toen zei die nog eind januari begin februari dus of die ook echt eind maart komt...
http://hardwithstyle.nl/2013/01/25/episode-19-2/hotymoty wrote:Ben best benieuwd naar de nieuwe HWS, beter veel promos!
Damn, wat een schijtlijst..Crash wrote:http://hardwithstyle.nl/2013/01/25/episode-19-2/hotymoty wrote:Ben best benieuwd naar de nieuwe HWS, beter veel promos!
EDIT: hij is ook al binnen te halen op iTunes
Helemaal mee eens, de lekkerste nummers uit die lijsten zijn de nummers uit 2008-2009 die hij er altijd in stopt, maar die heb ik al 4 jaar op mn pc staan ;photymoty wrote:Damn, wat een schijtlijst..Crash wrote:http://hardwithstyle.nl/2013/01/25/episode-19-2/hotymoty wrote:Ben best benieuwd naar de nieuwe HWS, beter veel promos!
EDIT: hij is ook al binnen te halen op iTunes
Oke oke, 1 goede promoKwisniks wrote:01. Intro
02. Wildstylez – Soundstorm
03. Adrenalize – Relax
04. Noisecontrollers – Experience The Beyond (Iqon Anthem 2013)
05. Isaac – Sweetest Sin
06. Southstylers – Pounding Senses (Deeper Inside remix)
07. Wildstylez – Pleasure 2013
08. The KGB’s – Fahrenheit (Technoboy remix)
09. 2 Best Enemies – Les Drums (TBY remix)
10. Omegatypez – Beyond My Power
11. Joy Kitikonti – Joyenergizer (S Dee 2013 Edit)
12. Waverider – What I Need
13. D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain – X gonna give it to Ya
14. Zatox – Check Out The Drop
15. Ran-D – Dimensions (big bang version)
16. Bass Modulators – Requi3m (Original Mix)
17. B-Front – Undiscovered (Original Mix)
18. Zatox – Brutal
![]()
Hij kan moeilijk weten wat jij goede promo's vind he...hotymoty wrote:Ja echt he, echt 0 goede promos.. ben al die tracks al zat... en ergste is nog dat die nieuwe remix van hem er niet op staat.
Vorige episode ook al geen nieuwe track van hem, ze worden met de maand slechter!
Daar heb je zeker gelijk in, maar de kwaliteit gaat wel erg achteruit hoor!Luca77 wrote:Hij kan moeilijk weten wat jij goede promo's vind he...hotymoty wrote:Ja echt he, echt 0 goede promos.. ben al die tracks al zat... en ergste is nog dat die nieuwe remix van hem er niet op staat.
Vorige episode ook al geen nieuwe track van hem, ze worden met de maand slechter!
Redelijke lijst. Wel jammer dat de lijst steeds vaker dezelfde namen vertoond.
Nummers die ik al tig keer heb gehoordiMark wrote:Prima lijst, Soundstorm, Iqon Anthem, Pounding Senses, Pleasure 2013, Fahrenheit, Les Drums, Joyenergizer, Check out the drop, Dimensions, undiscovered en Brutal zijn prima tracks!
Een van zijn betere lijstjes vergeleken met 16 en 17
Die oudere nummers kan ik ook gewoon op youtube opzoeken en luistereniMark wrote:Deeper Inside remix & Fahrenheit hoor je bijna nooit meer, Soundstorm is weinig gedraaid. Dat zelfde geldt voor Pleasure 2013, Joyenergizer, Dimensions en Undiscovered.
Mensen willen altijd een mix tussen oud en nieuw, maar het is dus nog steeds niet goed?Entourage wrote:Die oudere nummers kan ik ook gewoon op youtube opzoeken en luistereniMark wrote:Deeper Inside remix & Fahrenheit hoor je bijna nooit meer, Soundstorm is weinig gedraaid. Dat zelfde geldt voor Pleasure 2013, Joyenergizer, Dimensions en Undiscovered.
Jezus, irritant tyfusjong. Hard with Style is een podcast/ dj set. Geef jij mij is 5 set's door professionele dj's gedraaid waar Deeper Inside rmix of Fahrenheit gedraaid is in 2012?Entourage wrote:Die oudere nummers kan ik ook gewoon op youtube opzoeken en luistereniMark wrote:Deeper Inside remix & Fahrenheit hoor je bijna nooit meer, Soundstorm is weinig gedraaid. Dat zelfde geldt voor Pleasure 2013, Joyenergizer, Dimensions en Undiscovered.