Zatox is vdk
Italian hardstyle was een sublabel van scantraxx.
Waarschijnlijk neemt hij hier al die italianen mee naar toe.
Zou tof zijn moesten we dan nog eens wat Davide Sonar releases zien.Regain wrote:Italian hardstyle was een sublabel van scantraxx.
Waarschijnlijk neemt hij hier al die italianen mee naar toe.
Hard Bass I guessFinished the CD I had to mix today
Inderdaad, normaal zijn ze ook veel sneller daarmee geloof ik!Nikkel wrote:Daarvan (Hard Bass) had ik inmiddels wel de tracklisten verwacht.
Beetje laat dit jaar...
Nee hoor, als je het releases topic even doorzoekt zie je dat de Hard Bass CD topic op 16-1 aangemaakt is en het feest op 2-2 plaats vond. Dus ze zijn idd wat aan de late kantEntourage wrote:Nee hoor, ze geven altijd pas vrij op dag van het feest.
Wou net zeggen ja, ze waren vorig jaar toch echt eerderSkiggyRapz18 wrote:Nee hoor, als je het releases topic even doorzoekt zie je dat de Hard Bass CD topic op 16-1 aangemaakt is en het feest op 2-2 plaats vond. Dus ze zijn idd wat aan de late kantEntourage wrote:Nee hoor, ze geven altijd pas vrij op dag van het feest.
Had het inderdaad ook al nagekeken en klopt wat je zegt. Sommige roepen maar wat rond!SkiggyRapz18 wrote:Nee hoor, als je het releases topic even doorzoekt zie je dat de Hard Bass CD topic op 16-1 aangemaakt is en het feest op 2-2 plaats vond. Dus ze zijn idd wat aan de late kantEntourage wrote:Nee hoor, ze geven altijd pas vrij op dag van het feest.
Maakt niet uit, iedereen maakt wel eens foutjes toch?Entourage wrote:Sorry Snikkel ik dacht echt dat het zo was.
Goed dat je het nagekeken hebt.
Die Jack Overdose. Wie of wat is dat eigelijk?JVDM wrote:Some of you guys guessed right! I'm making a remix of Jack Overdose - Octavius Augustus. Hardbass will be the first gig where i play it!
Ik moet je hier bijna gelijk geven. Zolang hij de sfeer die 't origineel heeft maar een beetje behoud.wootum wrote:Nee nee nee, Zany in z'n huidige vorm moet die plaat niet gaan remixen
Inderdaad, hopelijk niet zo'n 2013 refix, maar echt een beetje oude zany stijl remix.G1LL wrote:Ik moet je hier bijna gelijk geven. Zolang hij de sfeer die 't origineel heeft maar een beetje behoud.wootum wrote:Nee nee nee, Zany in z'n huidige vorm moet die plaat niet gaan remixen