Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1713, 1714, 1715, 1716, 1717, 1718, 1719 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:57 

Worden die anthems dus allemaal tegelijk gereleased? Of hoe moet ik het gaan zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:15 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Worden die anthems dus allemaal tegelijk gereleased? Of hoe moet ik het gaan zien

Zal wel in 1 EP komen lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:19 

Hardtraxx Veteran

WEEEEEER een anthem voor PP! Gelukkig is ie nog niet eens zo verkeerd, maar snap niet waarom zij altijd anthems moeten maken....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:23 

Donateur

SL8492 schreef:
WEEEEEER een anthem voor PP! Gelukkig is ie nog niet eens zo verkeerd, maar snap niet waarom zij altijd anthems moeten maken....

Zoveel anthems hebben ze toch niet gemaakt? En het is maar waar je druk om kan maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:27 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
SL8492 schreef:

Zoveel anthems hebben ze toch niet gemaakt? En het is maar waar je druk om kan maken :lol:

4 in een jaar vind ik toch best wel veel hoor... Gelukkig zijn 3 van de 4 wel te doen dus ik maak me nergens druk om ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:31 

Hardtraxxer

SL8492 schreef:
roberttt schreef:
SL8492 schreef:

4 in een jaar vind ik toch best wel veel hoor... Gelukkig zijn 3 van de 4 wel te doen dus ik maak me nergens druk om ;)

Bekijk het dan zo: dan zullen er in de toekomst niet veel anthems van PP meer komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:57 

Hardtraxx Veteran

The Vision @ Facebook

Citaat:
Here a small update about my tracks! There are 4 tracks ready for mastering.. 4 tracks almost finished! You will hear soon of my new tracks .. And some other cool stuff ;)

Het is misschien vroeg om het al te zeggen, maar wie weet komt er een album. Hij had 2 andere ook al klaar liggen en hij zegt dat er nog meer aankomt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 21:18 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
JEFSKIII schreef:

Zal wel in 1 EP komen lijkt me

Ik denk dat B2S gewoon tracks heeft gekozen als Anthem voor Hard Bass. Niet dat ze allemaal speciaal een anthem voor Hard Bass gemaakt hebben, aangezien de tracks al ver van tevoren werden gedraaid. Dat kan ook nog hea :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 21:28 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
ik maak me nergens druk om ;)

SL8492 schreef:
WEEEEEER een anthem voor PP!

SL8492 schreef:
snap niet waarom zij altijd anthems moeten maken....

Nee, je maakt je nergens druk om :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 22:11 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Die van PP zat al in HWS 18 en die van Code black werd gedraaid tijdens HWS in de ziggodome (als ik het goed heb)

r.e.v.o.l.u.t.i.o.n. heb ik al best vaak gehoord, volgens mij op Freaqshow, afgelopen weekend op XXLerator RAW, en in een paar podcasts ofzo.

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 22:40 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
SL8492 schreef:
ik maak me nergens druk om ;)

SL8492 schreef:
WEEEEEER een anthem voor PP!

SL8492 schreef:
snap niet waarom zij altijd anthems moeten maken....

Nee, je maakt je nergens druk om :P

nee ik maak me nergens druk om. Snap het alleen niet waarom PP 4 anthems in een jaar mogen/moeten maken....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 23:04 

Hardtraxx Addict

Ik meende dat die Elctronogwattes track van PP al héél lang geleden al eens gedraaid was en nu dan op Qlimax voor het eerst weer? Zullen ze gewoon wat recente tracks hebben gepakt en die als anthem hebben gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 23:26 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Ik meende dat die Elctronogwattes track van PP al héél lang geleden al eens gedraaid was en nu dan op Qlimax voor het eerst weer? Zullen ze gewoon wat recente tracks hebben gepakt en die als anthem hebben gebruikt?

Denk het wel :P Die van PP werd volgens mij op Qlimax eerst gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 23:28 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Taxi schreef:

Denk het wel :P Die van PP werd volgens mij op Qlimax eerst gedraaid.

nieuwe-tracks-hs/psyko-punkz-electrobam-official-hard-bass-red-theme-t31416.html

Naar aanleiding van wat JRO zegt dacht ik dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 01:29 

Hardtraxxer

Johan @dStylerz
Citaat:
New track finally finished! pic.twitter.com/gc8k5lUy
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:20 

Hardtraxx Veteran

Fusion
Citaat:
Already before we hit the year 2000, we were producing a lot of other music which eventually lead to hardstyle and Fusion as it is now.. Trance from Pale-X, Syntone, 040 and Nexus turned into Hard-trance with artists like Jesselyn, Jowan and Silverblue. Later on these sounds developed into the very first Donkey Rollers track "Motherf*ck". We've setup a Youtube Channel from Fusion's record-company, Freaky Music, where we will upload it's complete backcatalogue containing club, house, trance and all other genres that we released in the past. 95% of the well-known Silicon Recordings label is already available, so hopefully you enjoy listening to our history as much as we did creating it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:23 

Hardtraxx Veteran

Zatox
Citaat:
I Have Something Special To Tell You!
I'm Pround & Honored To Announce My New Label...
Unite Records !!!
The First Release Will Be "Check Out The Drop"
And Soon I Will Show You The Official Preview!!!
More Stuff Comin' Up!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:24 

Hardtraxx Veteran

Verklaart denk ik ook waarom hij niet meer releasede (?) .. Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:29 

Donateur

Oh dear god.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:38 

Hardtraxx Veteran

Vreemd, hij had al een eigen label, en nu weer een eigen label opstarten. Zullen die knakkers als Kronoz, The Eretik en nog wat nieuwe ventjes Zatox gaan joinen. Ik debk dat het een domme keus is om weg te aan bij Italian Hardstyle...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:43 

Hardtraxx Veteran

Weer zo'n vage actie van een artiest waarvan we toch nooit de echte reden gaan horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:20 

Hardtraxx Veteran

Frequencerz
Citaat:
We get many questions about new tracks and when Burning will be released.

There will be more info about that this week!
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:29 

Artiest

Hij heeft nooit echt een 'eigen' label gehad. Italian Hardstyle was geloof ik in handen van Scantraxx, waar hij dus zelf geen rechten over heeft gehad.

De ware reden zal hij wel voor zichzelf houden vrees ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:34 

Zou me ook niet verbazen als The R3belz ook naar A² records zou gaan...

EDIT:

Vamper

As my mate Zatox just announced... Unite Records will be my label for the future! Every new track will be released there!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:19 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Zatox
Citaat:
I Have Something Special To Tell You!
I'm Pround & Honored To Announce My New Label...
Unite Records !!!
The First Release Will Be "Check Out The Drop"
And Soon I Will Show You The Official Preview!!!
More Stuff Comin' Up!!!

Waarom typt die gast laatste tijd elk woordje in zn bericht met hoofdletters. Kinderachtig.
En over het bericht zelf. Oke. Maakt in principe niet zoveel uit waar hij op released.
Vorige  1 ... 1713, 1714, 1715, 1716, 1717, 1718, 1719 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen