Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1696, 1697, 1698, 1699, 1700, 1701, 1702 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:35 

Hardtraxx Veteran

Kevv1990 schreef:
Maar goed, hoeveel van jullie kunnen zeggen dat je naast Defqon Australia nog op 3 of 4 minder grote, andere hardstyle feesten tussen het Australische publiek hebben gestaan? Ik zal het wel mis hebben :)

Meen je dit nou? Dat jij het geld en de tijd er voor hebt dat je elk jaar er heen kan, goed voor jou, maar ga daardoor niet doen alsof je beter bent en beter weet dan andere. Ja, jij hebt gezien hoe de sfeer daar is, maar om dan met zo'n opmerking te komen.

Kevv1990 schreef:
Ik zie op mijn timeline toch echt andere dingen. Even de eerste 2 reacties op de gedeelde link:
"So keen! The lineup in my eyes is mental"
"Im in love already"
Deze 2 gasten staan overigens vaker te dansen op hardstyle dan vrijwel iedereen hier. Letterlijk élke zaterdag in Masif. Niet echt het type dagjesmens.

Enkele reacties verder:

'Nc anthem... :DDDD Really show us something else.. wtf Heady,Wildstylez and nc.. c'mon!!'
'same line-up like always,why you need new parties for that???'
'same line up as every other event, sad.'
'u should come up with some proper lineups finally. always the same names'

Maar ik zal het wel mis hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:45 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Kevv1990 schreef:
Maar goed, hoeveel van jullie kunnen zeggen dat je naast Defqon Australia nog op 3 of 4 minder grote, andere hardstyle feesten tussen het Australische publiek hebben gestaan? Ik zal het wel mis hebben :)

Meen je dit nou? Dat jij het geld en de tijd er voor hebt dat je elk jaar er heen kan, goed voor jou, maar ga daardoor niet doen alsof je beter bent en beter weet dan andere. Ja, jij hebt gezien hoe de sfeer daar is, maar om dan met zo'n opmerking te komen.

Kevv1990 schreef:
Ik zie op mijn timeline toch echt andere dingen. Even de eerste 2 reacties op de gedeelde link:
"So keen! The lineup in my eyes is mental"
"Im in love already"
Deze 2 gasten staan overigens vaker te dansen op hardstyle dan vrijwel iedereen hier. Letterlijk élke zaterdag in Masif. Niet echt het type dagjesmens.

Enkele reacties verder:

'Nc anthem... :DDDD Really show us something else.. wtf Heady,Wildstylez and nc.. c'mon!!'
'same line-up like always,why you need new parties for that???'
'same line up as every other event, sad.'
'u should come up with some proper lineups finally. always the same names'

Maar ik zal het wel mis hebben :)

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik wil niet opscheppen dat ik het geld ervoor heb, dat ik er elk jaar heen kan. Dat is ook onzin, ik ben er alleen afgelopen jaar acht maanden geweest. Ik geef alleen een reactie op de post van Wootum en in mijn ogen en mijn ervaring die ik daar heb opgedaan op en rondom feesten, blijkt wat ik net postte. Daarom vind ik het niet gek dat Q-Dance zo`n line-up kiest. Origineel en vernieuwend is het (voor ons) misschien niet, maar het verkoopt wel.

Opscheppen en doen alsof ik beter ben dan iemand anders hier, dat is in ieder geval niet mijn bedoeling geweest. Wilde alleen mijn ervaring delen en mijn mening geven over de line-up naar aanleiding van Wootum's reactie, maar dat kan hier kennelijk dus niet zo goed.
Sowieso hoort het hier niet, dat weet ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:49 

Hardtraxx Veteran

Kevv1990 schreef:
Opscheppen en doen alsof ik beter ben dan iemand anders hier, dat is in ieder geval niet mijn bedoeling geweest. Wilde alleen mijn ervaring delen en mijn mening geven over de line-up, maar dat kan hier kennelijk dus niet zo goed.
Sowieso hoort het hier niet, dat weet ik ;)

Tuurlijk kan dat wel, maar jij zegt dat ze er heel blij mee zijn dat deze namen daar (Weer) staan. Terwijl er toch genoeg klagen dat het weer een standaard line-up is. Er zullen vast genoeg mensen daar zijn die blij zijn met zo'n line-up, omdat ze niet veel feesten hebben met grote namen, maar er zullen er ook genoeg zijn die het minder vinden als er 2 keer een feest van Q-Dance in Australië wordt georganiseerd in een jaar en dat de line-up van de mainstage van DQ veel dezelfde namen bevat. Wat dus weer te zien valt uit de reacties daar en op Youtube.

Maargoed, eigenlijk hoort het niet in dit topic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 23:10 

Hardtraxxer

Wat had je dan verwacht? Radical Redemption met het Anthem?

Overigens een hele rare reactie van jou, Patrickjeb. Werkelijk iedereen snapt wat kevv1990 probeert te zeggen, en dat heeft niks met opscheppen te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 23:19 

Hardtraxx Veteran

Wie heeft het nou weer over een hard anthem? :lol:
En verder hou ik m'n mond maar, want ik voed geen troll :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 23:25 

Hardtraxxer

Oke, waar dan wel over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 23:27 

Als je erniet heen wil omdat de line up je niet aanspreekt dan ga je gewoon niet. Whattefuck maat :') Q heeft toch nog het recht om zelf de line up te maken...
Altijd maar zeuren....

Wist je datjes maar weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 23:46 

Hardtraxx Addict

Gaan mensen nu ook al zeuren over een line up van een feest waar ze toch van weten dat ze er niet heen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 23:46 

Hardtraxxer

The Pitcher - My Year In Hard Dance

What do you have planned for the next year?

I'm going to release a new track with an awsome video called "Who I Wanna Be" at the beginning of 2013, I did a collab with D-Block & S-Te-Fan and DV8 "Save Our Dreams", and I've had a request for an anthem this summer, so...:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 00:32 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 10:32 

Artiest

Citaat:
You are probably wondering, what happened to the Theracords Radio Show? Well since January 2009 we had a weekly 1 hour live dj mix broadcasted on several internet streaming radio stations (most known Fear FM). From January 2013 we are doing things a little bit different and our Theracords Radio Show will become a monthly event!

First episode of the Theracords Radio Show in 2013 will be online 15 January (next week that is) and it will be an exclusive 1 hour live dj mix from ... me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 12:18 

Hardtraxx Veteran

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 12:36 

Hardtraxx Veteran

Wat is daar precies de reden van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 13:21 

Hardtraxxer

De HardstyLadies
Citaat:
Massaal is door hardstyle-liefhebbende vrouwelijke partygangers gereageerd op de oproep van b2s voor Dutch Dance, eind december. Maar zoveel mooie herinneringen kunnen we natuurlijk niet kwijt in het boek! Daarom hebben we een selectie gemaakt van de meest memorabele verhalen. Over stuiteren bij 38 weken zwangerschap, blijvende liefdes op de dansvloer en knetterende cruises. Janine Roozenboom krijgt uiteindelijk een plekje in het boek. Iedereen die heeft gereageerd ontzettend bedankt!

http://www.dutchdance.net/de-hardstyladies

https://www.facebook.com/DutchDance.net
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 13:40 

Hardtraxx Veteran

StephanKetz schreef:
De HardstyLadies
Citaat:
Massaal is door hardstyle-liefhebbende vrouwelijke partygangers gereageerd op de oproep van b2s voor Dutch Dance, eind december. Maar zoveel mooie herinneringen kunnen we natuurlijk niet kwijt in het boek! Daarom hebben we een selectie gemaakt van de meest memorabele verhalen. Over stuiteren bij 38 weken zwangerschap, blijvende liefdes op de dansvloer en knetterende cruises. Janine Roozenboom krijgt uiteindelijk een plekje in het boek. Iedereen die heeft gereageerd ontzettend bedankt!

http://www.dutchdance.net/de-hardstyladies

https://www.facebook.com/DutchDance.net

Neeeeeeeeeeee -.- ................... :lol: :lol: :lol:

Soms is het toch echt een compleet andere soort xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 13:46 

Donateur

Tering is Janine al 38 weken zwanger? Nog nooit wat van gezien. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:20 

Hardtraxx Veteran

Gaat Janine vast weer vertellen over haar verzameling eekhoorns net als op de dvd van Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 15:31 

ZANY schreef:
In the studio with Frequencerz, finishing our new track "Quakers"

:thumbsup: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 15:36 

Anonymous schreef:
ZANY schreef:
In the studio with Frequencerz, finishing our new track "Quakers"

:thumbsup: :drool:

Ze mogen wel opschieten daar bij Fusion, nog geen release bekend voor aankomende maandag, beetje jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 21:30 

Hardtraxx Veteran

Alpha2:

Citaat:
Unfortunately we can't tell too much yet, but to make you a little more curious…. We're working on another anthem for a big (BIG!) festival this year. Keep your ears open ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 21:31 

Hardtraxx Veteran

HE-Fan schreef:
Alpha2:

Citaat:
Unfortunately we can't tell too much yet, but to make you a little more curious…. We're working on another anthem for a big (BIG!) festival this year. Keep your ears open ;)

Wildstylez maakt dus weer een anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 21:33 

Hardtraxxer

gok op intents
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 21:42 

Hardtraxxer

Silver Nikan heeft de X-qlusive wildstylez dj contest gewonnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 21:49 

Skyscraper schreef:
gok op intents

Fantasy Island, WiSH, Intents, DefQon, Decibel, Loudness

Wat kan nog meer ?