Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
View on YouTube
G
Fusionmania wrote:@32:50 http://www.rtl.nl/xl/#/u/ae148378-f5b2- ... f9aa28a99e
Dit is echt sick, wtf xd
haha idd xd
en bij het bloemschikken knalt lekker die bass erin hahaha
echt raar om dat op tv te horen :lol:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Gatverdamme. :sick: Kotsneigingen bij dat mens in dat kerstpakje.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
SL8492 wrote:
Kettingzaag wrote:Year of the Summer nu ook bij het programma eigen huis & tuin van RTL4 te horen is.
Jezus dat meen je niet >.<
Ik dacht dat ik het dieptepunt had bereikt toen ik met oud & nieuw bij een vriend van mij was. Toen werd year of summer aangezet en gingen al die mensen van +/- 40 jaar mee bléren en erop dansen enzo.
Maar dit is nog erger.
Wat is er erg aan? Mogen hun dat niet doen? Het nummer is er niet door veranderd toch
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
SL8492 wrote:
Kettingzaag wrote:Year of the Summer nu ook bij het programma eigen huis & tuin van RTL4 te horen is.
Ik dacht dat ik het dieptepunt had bereikt toen ik met oud & nieuw bij een vriend van mij was. Toen werd year of summer aangezet en gingen al die mensen van +/- 40 jaar mee bléren en erop dansen enzo.
Maar dit is nog erger.
Wat is er erg aan? Mogen hun dat niet doen? Het nummer is er niet door veranderd toch
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Dark Pact
Things have been rather quiet around here wouldn't you say?
Well, time to get some work done! Let's get crack-a-lackin with the Warface collab!
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Phase 2 wrote:
SL8492 wrote:
Maar dit is nog erger.
ze mogen dat best doen van mij maar ik kan daar niet echt tegen. waarom weet ik zelf ook niet
S
Hardtraxxer
last seen Jul 2023
View on YouTube
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Toen ze aankondigten van Brisbane naar Syndey verwachte ik eigenlijk nog wel een paar namen, want er zijn zeker wel grotere feesten in Australie geweest zoals Magic City :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Line up van iQon is ook bekend, vul maar in :P
S
Hardtraxxer
last seen Jul 2023
Showtek at Sunburn Goa 2012:

View on YouTube
Full set: View on YouTube
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
http://q-dance.com.au/IQON/

View on YouTube

Geweldige website en trailer, anthem is ook fijn. Jammer van die 13 in dozijn lineup.
S
Hardtraxxer
last seen Jul 2023
D-Block & S-te-Fan wrote:We are working on a Australia tour in 2013, but Iqon will defo not see us.. More info will come later on!!
https://www.facebook.com/dbstf/posts/10 ... =285009034
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
StephanKetz wrote:Showtek at Sunburn Goa 2012:

View on YouTube
Dit hoort hier niet imo, maar het gaat wel goed los daar
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
StephanKetz wrote:Showtek at Sunburn Goa 2012:

View on YouTube
Jaman! hele goeie wist je dat. Ook lekker relevant enzo ;)
L
Hardtraxxer
70 posts member since 2012
last seen Aug 2014
@Scantraxx: Keep an eye out for our YouTube channel tonight. We've got some new previews coming up #SCAN110 #EVO027 http://t.co/iKSaVVmX
Edit: zijn al bekend zie ik nu.
S
Hardtraxxer
last seen Jul 2023
View on YouTube
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Wat een verrassend originele line-up.
Hardtraxx Veteran
14696 posts member since 2009
last seen 45 minutes ago
wootum wrote:Wat een verrassend originele line-up.
Voor die lui daar wel heel vet dat de gehele hardstyle top aanwezig is toch.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Parvuz wrote:
Daar hebben ze Defqon toch al voor. Nee, maar zo krijg je toch een scheef beeld van wat hardstyle te bieden heeft. Stel er wonen daar een flink aantal mensen die van de wat hardere hs houden, dan komt er eindelijk een festival en die heeft dan helemaal niks te bieden voor je. Iets meer afwisseling had wel gemogen.
Hardtraxx Veteran
14696 posts member since 2009
last seen 45 minutes ago
ja das waar. Maar ergens snap ik Q-Dance heel goed dat ze vooral de grote namen daar heen sturen nu. Mja ik maak me er niet druk om. :P
K
Hardtraxxer
186 posts member since 2011
last seen Dec 2022
wootum wrote:
Parvuz wrote:
Daar hebben ze Defqon toch al voor. Nee, maar zo krijg je toch een scheef beeld van wat hardstyle te bieden heeft. Stel er wonen daar een flink aantal mensen die van de wat hardere hs houden, dan komt er eindelijk een festival en die heeft dan helemaal niks te bieden voor je. Iets meer afwisseling had wel gemogen.
Uitstekende keuze van Q-Dance om deze groep artiesten te sturen. Uit ervaring weet ik dat dit precies is waar het merendeel van de liefhebbers in Australië op zitten te wachten. Namen als Frontliner, Headhunterz, Noisecontrollers, Psyko Punkz, Brennan Heart en zelfs The Prophet zijn daar echt razend populair. En wie staan er op de line-up voor IQON? Precies.

Een Thera (met alle respect richting hem), zal daar gewoon nog niet werken. Dat is nog te hard, maar ook dat komt nog wel.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Kevv1990 wrote:Uit ervaring weet ik dat dit precies is waar het merendeel van de liefhebbers in Australië op zitten te wachten. Namen als Frontliner, Headhunterz, Noisecontrollers, Psyko Punkz, Brennan Heart en zelfs The Prophet zijn daar echt razend populair. En wie staan er op de line-up voor IQON? Precies.
Waarom zie ik op Facebook dan allemaal gasten uit Australië reageren van 'Alweer deze namen? We willen wat anders'?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Je verhaal doet vermoeden dat je Australië in je eentje hebt ontdekt.
K
Hardtraxxer
186 posts member since 2011
last seen Dec 2022
patrickjeb wrote:
Kevv1990 wrote:Uit ervaring weet ik dat dit precies is waar het merendeel van de liefhebbers in Australië op zitten te wachten. Namen als Frontliner, Headhunterz, Noisecontrollers, Psyko Punkz, Brennan Heart en zelfs The Prophet zijn daar echt razend populair. En wie staan er op de line-up voor IQON? Precies.
Waarom zie ik op Facebook dan allemaal gasten uit Australië reageren van 'Alweer deze namen? We willen wat anders'?
Ik zie op mijn timeline toch echt andere dingen. Even de eerste 2 reacties op de gedeelde link:
"So keen! The lineup in my eyes is mental"
"Im in love already"
Deze 2 gasten staan overigens vaker te dansen op hardstyle dan vrijwel iedereen hier. Letterlijk élke zaterdag in Masif. Niet echt het type dagjesmens.

En volgens mij heb ik nog nooit een zaal zo hard horen schreeuwen en los zien gaan als toen The Prophet op Godspeed stond. Alleen al toen 'ie op het podium verscheen om z`n koptelefoon aan te sluiten werden ze al gek.

Maar goed, hoeveel van jullie kunnen zeggen dat je naast Defqon Australia nog op 3 of 4 minder grote, andere hardstyle feesten tussen het Australische publiek hebben gestaan? Ik zal het wel mis hebben :)

Nogmaals, MIJN ervaring daar is dat de door mij genoemde namen onwijs populair zijn.
Last edited by Kevv1990 on 07 Jan 2013 21:37, edited 1 time in total.