Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1695, 1696, 1697, 1698, 1699, 1700, 1701 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 21:00 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 21:36 

Fusionmania schreef:

haha idd xd
en bij het bloemschikken knalt lekker die bass erin hahaha
echt raar om dat op tv te horen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 21:39 

Hardtraxx Veteran

Gatverdamme. :sick: Kotsneigingen bij dat mens in dat kerstpakje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 22:52 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Kettingzaag schreef:
Year of the Summer nu ook bij het programma eigen huis & tuin van RTL4 te horen is.

Jezus dat meen je niet >.<
Ik dacht dat ik het dieptepunt had bereikt toen ik met oud & nieuw bij een vriend van mij was. Toen werd year of summer aangezet en gingen al die mensen van +/- 40 jaar mee bléren en erop dansen enzo.
Maar dit is nog erger.

Wat is er erg aan? Mogen hun dat niet doen? Het nummer is er niet door veranderd toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 22:52 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Kettingzaag schreef:
Year of the Summer nu ook bij het programma eigen huis & tuin van RTL4 te horen is.

Ik dacht dat ik het dieptepunt had bereikt toen ik met oud & nieuw bij een vriend van mij was. Toen werd year of summer aangezet en gingen al die mensen van +/- 40 jaar mee bléren en erop dansen enzo.
Maar dit is nog erger.

Wat is er erg aan? Mogen hun dat niet doen? Het nummer is er niet door veranderd toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 22:53 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact
Citaat:
Things have been rather quiet around here wouldn't you say?
Well, time to get some work done! Let's get crack-a-lackin with the Warface collab!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 23:30 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
SL8492 schreef:
Kettingzaag schreef:

Maar dit is nog erger.

ze mogen dat best doen van mij maar ik kan daar niet echt tegen. waarom weet ik zelf ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 01:22 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 11:45 

Kraak... Piep...

Toen ze aankondigten van Brisbane naar Syndey verwachte ik eigenlijk nog wel een paar namen, want er zijn zeker wel grotere feesten in Australie geweest zoals Magic City :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:54 

Bierkoning

Line up van iQon is ook bekend, vul maar in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:58 

Hardtraxxer

Showtek at Sunburn Goa 2012:

Full set: http://www.youtube.com/watch?v=zlAoZPLePRk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 15:04 

Hardtraxx Addict

http://q-dance.com.au/IQON/

Geweldige website en trailer, anthem is ook fijn. Jammer van die 13 in dozijn lineup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 15:39 

Hardtraxxer

D-Block & S-te-Fan schreef:
We are working on a Australia tour in 2013, but Iqon will defo not see us.. More info will come later on!!

https://www.facebook.com/dbstf/posts/10 ... =285009034
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:37 

Hardtraxxer

StephanKetz schreef:

Dit hoort hier niet imo, maar het gaat wel goed los daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:38 

Hardtraxx Veteran

StephanKetz schreef:

Jaman! hele goeie wist je dat. Ook lekker relevant enzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 18:28 

Hardtraxxer

Citaat:
@Scantraxx: Keep an eye out for our YouTube channel tonight. We've got some new previews coming up #SCAN110 #EVO027 http://t.co/iKSaVVmX

Edit: zijn al bekend zie ik nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:09 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:27 

Hardtraxx Crew

Wat een verrassend originele line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:32 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Voor die lui daar wel heel vet dat de gehele hardstyle top aanwezig is toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:39 

Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:
wootum schreef:

Daar hebben ze Defqon toch al voor. Nee, maar zo krijg je toch een scheef beeld van wat hardstyle te bieden heeft. Stel er wonen daar een flink aantal mensen die van de wat hardere hs houden, dan komt er eindelijk een festival en die heeft dan helemaal niks te bieden voor je. Iets meer afwisseling had wel gemogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 20:32 

Hardtraxx Veteran

ja das waar. Maar ergens snap ik Q-Dance heel goed dat ze vooral de grote namen daar heen sturen nu. Mja ik maak me er niet druk om. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:19 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Parvuz schreef:
wootum schreef:

Daar hebben ze Defqon toch al voor. Nee, maar zo krijg je toch een scheef beeld van wat hardstyle te bieden heeft. Stel er wonen daar een flink aantal mensen die van de wat hardere hs houden, dan komt er eindelijk een festival en die heeft dan helemaal niks te bieden voor je. Iets meer afwisseling had wel gemogen.

Uitstekende keuze van Q-Dance om deze groep artiesten te sturen. Uit ervaring weet ik dat dit precies is waar het merendeel van de liefhebbers in Australië op zitten te wachten. Namen als Frontliner, Headhunterz, Noisecontrollers, Psyko Punkz, Brennan Heart en zelfs The Prophet zijn daar echt razend populair. En wie staan er op de line-up voor IQON? Precies.

Een Thera (met alle respect richting hem), zal daar gewoon nog niet werken. Dat is nog te hard, maar ook dat komt nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:22 

Hardtraxx Veteran

Kevv1990 schreef:
Uit ervaring weet ik dat dit precies is waar het merendeel van de liefhebbers in Australië op zitten te wachten. Namen als Frontliner, Headhunterz, Noisecontrollers, Psyko Punkz, Brennan Heart en zelfs The Prophet zijn daar echt razend populair. En wie staan er op de line-up voor IQON? Precies.

Waarom zie ik op Facebook dan allemaal gasten uit Australië reageren van 'Alweer deze namen? We willen wat anders'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:22 

Donateur

Je verhaal doet vermoeden dat je Australië in je eentje hebt ontdekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:28 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Kevv1990 schreef:
Uit ervaring weet ik dat dit precies is waar het merendeel van de liefhebbers in Australië op zitten te wachten. Namen als Frontliner, Headhunterz, Noisecontrollers, Psyko Punkz, Brennan Heart en zelfs The Prophet zijn daar echt razend populair. En wie staan er op de line-up voor IQON? Precies.

Waarom zie ik op Facebook dan allemaal gasten uit Australië reageren van 'Alweer deze namen? We willen wat anders'?

Ik zie op mijn timeline toch echt andere dingen. Even de eerste 2 reacties op de gedeelde link:
"So keen! The lineup in my eyes is mental"
"Im in love already"
Deze 2 gasten staan overigens vaker te dansen op hardstyle dan vrijwel iedereen hier. Letterlijk élke zaterdag in Masif. Niet echt het type dagjesmens.

En volgens mij heb ik nog nooit een zaal zo hard horen schreeuwen en los zien gaan als toen The Prophet op Godspeed stond. Alleen al toen 'ie op het podium verscheen om z`n koptelefoon aan te sluiten werden ze al gek.

Maar goed, hoeveel van jullie kunnen zeggen dat je naast Defqon Australia nog op 3 of 4 minder grote, andere hardstyle feesten tussen het Australische publiek hebben gestaan? Ik zal het wel mis hebben :)

Nogmaals, MIJN ervaring daar is dat de door mij genoemde namen onwijs populair zijn.
Vorige  1 ... 1695, 1696, 1697, 1698, 1699, 1700, 1701 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen