haha idd
en bij het bloemschikken knalt lekker die bass erin hahaha
echt raar om dat op tv te horen
haha idd
Wat is er erg aan? Mogen hun dat niet doen? Het nummer is er niet door veranderd tochwrote:Jezus dat meen je nietwrote:Year of the Summer nu ook bij het programma eigen huis & tuin van RTL4 te horen is.![]()
Ik dacht dat ik het dieptepunt had bereikt toen ik met oud & nieuw bij een vriend van mij was. Toen werd year of summer aangezet en gingen al die mensen van +/- 40 jaar mee bléren en erop dansen enzo.
Maar dit is nog erger.
Wat is er erg aan? Mogen hun dat niet doen? Het nummer is er niet door veranderd tochwrote:Jezus dat meen je nietwrote:Year of the Summer nu ook bij het programma eigen huis & tuin van RTL4 te horen is.![]()
Ik dacht dat ik het dieptepunt had bereikt toen ik met oud & nieuw bij een vriend van mij was. Toen werd year of summer aangezet en gingen al die mensen van +/- 40 jaar mee bléren en erop dansen enzo.
Maar dit is nog erger.
Things have been rather quiet around here wouldn't you say?
Well, time to get some work done! Let's get crack-a-lackin with the Warface collab!
ze mogen dat best doen van mij maar ik kan daar niet echt tegen. waarom weet ik zelf ook nietwrote:Wat is er erg aan? Mogen hun dat niet doen? Het nummer is er niet door veranderd tochwrote:Jezus dat meen je nietwrote:Year of the Summer nu ook bij het programma eigen huis & tuin van RTL4 te horen is.![]()
Maar dit is nog erger.
https://www.facebook.com/dbstf/posts/10 ... =285009034wrote:We are working on a Australia tour in 2013, but Iqon will defo not see us.. More info will come later on!!
Dit hoort hier niet imo, maar het gaat wel goed los daar
Jaman! hele goeie wist je dat. Ook lekker relevant enzo
Edit: zijn al bekend zie ik nu.@Scantraxx: Keep an eye out for our YouTube channel tonight. We've got some new previews coming up #SCAN110 #EVO027 http://t.co/iKSaVVmX
Voor die lui daar wel heel vet dat de gehele hardstyle top aanwezig is toch.wrote:Wat een verrassend originele line-up.
Daar hebben ze Defqon toch al voor. Nee, maar zo krijg je toch een scheef beeld van wat hardstyle te bieden heeft. Stel er wonen daar een flink aantal mensen die van de wat hardere hs houden, dan komt er eindelijk een festival en die heeft dan helemaal niks te bieden voor je. Iets meer afwisseling had wel gemogen.wrote:Voor die lui daar wel heel vet dat de gehele hardstyle top aanwezig is toch.wrote:Wat een verrassend originele line-up.
Uitstekende keuze van Q-Dance om deze groep artiesten te sturen. Uit ervaring weet ik dat dit precies is waar het merendeel van de liefhebbers in Australië op zitten te wachten. Namen als Frontliner, Headhunterz, Noisecontrollers, Psyko Punkz, Brennan Heart en zelfs The Prophet zijn daar echt razend populair. En wie staan er op de line-up voor IQON? Precies.wrote:Daar hebben ze Defqon toch al voor. Nee, maar zo krijg je toch een scheef beeld van wat hardstyle te bieden heeft. Stel er wonen daar een flink aantal mensen die van de wat hardere hs houden, dan komt er eindelijk een festival en die heeft dan helemaal niks te bieden voor je. Iets meer afwisseling had wel gemogen.wrote:Voor die lui daar wel heel vet dat de gehele hardstyle top aanwezig is toch.wrote:Wat een verrassend originele line-up.
Waarom zie ik op Facebook dan allemaal gasten uit Australië reageren van 'Alweer deze namen? We willen wat anders'?wrote:Uit ervaring weet ik dat dit precies is waar het merendeel van de liefhebbers in Australië op zitten te wachten. Namen als Frontliner, Headhunterz, Noisecontrollers, Psyko Punkz, Brennan Heart en zelfs The Prophet zijn daar echt razend populair. En wie staan er op de line-up voor IQON? Precies.
Ik zie op mijn timeline toch echt andere dingen. Even de eerste 2 reacties op de gedeelde link:wrote:Waarom zie ik op Facebook dan allemaal gasten uit Australië reageren van 'Alweer deze namen? We willen wat anders'?wrote:Uit ervaring weet ik dat dit precies is waar het merendeel van de liefhebbers in Australië op zitten te wachten. Namen als Frontliner, Headhunterz, Noisecontrollers, Psyko Punkz, Brennan Heart en zelfs The Prophet zijn daar echt razend populair. En wie staan er op de line-up voor IQON? Precies.