patrickjeb schreef:
Kevv1990 schreef:
Uit ervaring weet ik dat dit precies is waar het merendeel van de liefhebbers in Australië op zitten te wachten. Namen als Frontliner, Headhunterz, Noisecontrollers, Psyko Punkz, Brennan Heart en zelfs The Prophet zijn daar echt razend populair. En wie staan er op de line-up voor IQON? Precies.
Waarom zie ik op Facebook dan allemaal gasten uit Australië reageren van 'Alweer deze namen? We willen wat anders'?
Ik zie op mijn timeline toch echt andere dingen. Even de eerste 2 reacties op de gedeelde link:
"So keen! The lineup in my eyes is mental"
"Im in love already"
Deze 2 gasten staan overigens vaker te dansen op hardstyle dan vrijwel iedereen hier. Letterlijk élke zaterdag in Masif. Niet echt het type dagjesmens.
En volgens mij heb ik nog nooit een zaal zo hard horen schreeuwen en los zien gaan als toen The Prophet op Godspeed stond. Alleen al toen 'ie op het podium verscheen om z`n koptelefoon aan te sluiten werden ze al gek.
Maar goed, hoeveel van jullie kunnen zeggen dat je naast Defqon Australia nog op 3 of 4 minder grote, andere hardstyle feesten tussen het Australische publiek hebben gestaan? Ik zal het wel mis hebben

Nogmaals, MIJN ervaring daar is dat de door mij genoemde namen onwijs populair zijn.