Ik wist niet dat er zoveel vrouwen op Hardtraxx zaten..
Oei die is raak hoor!wrote:Ik wist niet dat er zoveel vrouwen op Hardtraxx zaten..
Oei die is raak hoor!wrote:Ik wist niet dat er zoveel vrouwen op Hardtraxx zaten..
wrote:Stelletje oude wijven, 1000 euro voor een goed doel is toch prima? Waarom zelfs daar over zeuren
Dat dikgedrukte deel deed het hem. Ik voel me gekwetst.wrote:Ik wist niet dat er zoveel vrouwen op Hardtraxx zaten..
Hello guys,
excuse me if I have been absent in recent months, but, because I had problems at work, I'm changed, and now I'm not working anymore in Saifam ...
...soon news.
Zal volgens mij vooral komen doordat ie op MIM is gereleased en dus bij de Cloud 9 catalogus hoort. Ze hebben aan de rest van de hs te zien willekeurig wat Cloud 9 tracks gepaktwrote:luna & e-forece - face me op deze cd staat
autumndance 2012 by slamfm
https://itunes.apple.com/nl/album/autum ... d569453493
wat ik toch wel bijzonder vind, aangezien dit toch flink harder is dan de rest
Ik neem aan dat hij is ontslagen nadat hij Angels anaal heeft verkracht.wrote:IVAN CARSTENHello guys,
excuse me if I have been absent in recent months, but, because I had problems at work, I'm changed, and now I'm not working anymore in Saifam ...
...soon news.
Ik word ook niet blij van het feit dat alleen hun weer op de radio zijn, maar het gaat over geld voor een goed doel mensen. Nou kan je dit ook interpreteren als arrogantie als hun het bedrag etc. ook noemen, maar als CR was had ik hier niet zo op in gegaan.wrote:Stelletje oude wijven, 1000 euro voor een goed doel is toch prima? Waarom zelfs daar over zeuren

Wie is er überhaupt op gekomen om die tweets met elkaar te linken? Hebben totaal niks met elkaar te maken ...wrote:ik vind vooral chain reaction een triest mannetje met zo'n opmerking.. hou dat lekker voor je
het wordt hier met elkaar in verband gebracht dus daar ging ik van uitwrote:Wie is er überhaupt op gekomen om die tweets met elkaar te linken? Hebben totaal niks met elkaar te maken ...wrote:ik vind vooral chain reaction een triest mannetje met zo'n opmerking.. hou dat lekker voor je
DIK!wrote:Organ Donors
A sneak preview of the artwork for our new album 'ULTRASOUND' .. :-)
Concept ArtWildstylez has chosen the finalists of the X-Qlusive Wildstylez contest, but now it's up to you to decide by casting your vote for the DJ you think should be the winner.
Go to poll.q-dance.nl/xqlusivedjcontest and vote for your favorite.
The winner will be decided in part by the number of votes received as well as a jury made up Wildstylez and members of the Q-dance team.
The voting starts on the 21st of December and ends on the 4th of January 2013.
Q-dance will announce the winner via Q-dance.com.
Best of luck to all finalists.
GefeliciteerdX-Qlusive Wildstylez | DJ contest finalisten
Q-dance is altijd op zoek naar nieuw talent. Daarom willen we beginnende DJ’s/producers de kans gegeven om de lege plek in de line-up van de tweede zaal van X-Qlusive Wildstylez in te vullen.
Wildstylez heeft deze week de finalisten van de DJ contest gekozen. Het is nu aan jou om te stemmen op de finalist die volgens jou dat plekje in de line-up verdient. Luister dus naar de ingestuurde sets van de finalisten en kies jouw favoriet!
Check hier de sets:
View on SoundCloud
Naast het aantal stemmen, telt ook de mening mee van een vakkundige jury bestaande uit Wildstylez en een aantal leden van het Q-dance team.
Je kunt stemmen tot en met 4 januari 2013.
De winnaar wordt bekend gemaakt op http://www.q-dance.nl.
We wensen alle finalisten veel succes!
Bass Chaserz
Blacklite
Concept Art
Demolite
Festuca
Legacy
Outrageouz
Pulserz
Sector One
Silver Nikan