Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1682, 1683, 1684, 1685, 1686, 1687, 1688 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 00:43 

Zany een collab met Frequencerz, ben benieuwd.

Dat ze maar tempo in het releasen gooien, dramatiek den top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 01:09 

Hardtraxx Veteran

Twitter Headhunterz schreef:
Hey @giel3fm @gerardekdom @michielveenstra ik geef 500€ voor @wildstyleznl ft @Nielsgeusebroek - Year Of Summer. #SR12

Twitter Wildstylez schreef:
Hey @giel3fm @gerardekdom @michielveenstra Ik bied 500 euro voor Kaskade feat. Neon Trees - Lessons In Love (@djheadhunterz remix) #SR12

Twitter Chain Reaction schreef:
Owwwwwww wat zijn we goed! Hou het lekker voor jezelf dan ben je cool #crap

Ik ben dus niet de enige die zich ergert aan dat arrogante gedrag van die 2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 01:20 

Waarom altijd die haat tegen hun?
Laat ze er toch mee ouwhoeren, kan jullie het verekken al komt elke hardstyle plaat op de radio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 01:25 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Laat ze er toch mee ouwhoeren, kan jullie het verekken al komt elke hardstyle plaat op de radio.

Dat kan me een worst wezen dat ze af en toe op de radio komen, maar puur dat hun wel even 500€ neer willen leggen voor serious request ik prima, maar ze kunnen vast wel even bellen naar het telefoonnummer van 3fm waar je de platen kan aanvragen. Nu moet heel de wereld weten dat ze 500 gaan doneren, serieus, dan ben je gewoon een arrogante kwal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 01:49 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
JEFSKIII schreef:

Dat kan me een worst wezen dat ze af en toe op de radio komen, maar puur dat hun wel even 500€ neer willen leggen voor serious request ik prima, maar ze kunnen vast wel even bellen naar het telefoonnummer van 3fm waar je de platen kan aanvragen. Nu moet heel de wereld weten dat ze 500 gaan doneren, serieus, dan ben je gewoon een arrogante kwal!

Je zou het ook kunnen zien als een actie waarmee HHZ & WS andere mensen proberen aan te sporen om ook te storten.
Ik geef er verder m'n mening niet over aangezien ik op dit moment niet in kan schatten met welke intentie ze dit doen, maar ik moet wel zeggen dat ik een beetje klaar ben met het pure gehaat op alle tweets/ facebookberichten.

Misschien een leuk 'weetje': ik hoorde zojuist dat hardstyle.com het afstudeerproject is geweest van Ran-D.
Overigens heeft hij dit volgens degene waarvan ik het hoorde wel samen met Rudy opgezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 09:18 

Hardtraxx Veteran

Aan de ene kant een hele goeie actie van ze. Er komt natuurlijk wel gewoon in één keer 1000 euro binnen van de heren. Aan de andere kant houd ik er ook niet van als iedereen dit moet weten. Opzich sluit ik me aan bij Davey, dit kan ik niet inschatten, maar ik neig toch meer naar het laatste. Ze keren zich totaal niet tot het publiek om ook te doneren, dus aansporen kan je het niet noemen. Maar ik zal het wel mis hebben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 09:18 

Hardtraxx Veteran

wtf hier is echt 0.0% arogantie, hun zitten nu nog in chile dusja bellen is duur he..........en laten weten dat ze dus flink doneren, ja en de rest volgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 09:28 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
bellen is duur he..........

Inderdaad, als je 500€ kan doneren is een belletje vanuit Chili naar Nederland wel heel duur..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 10:24 

Hardtraxx Addict

Volgens mij kun je niet eens via twitter een plaat aanvragen
want ik keek net ff op site van 3fm en je moet aangeven hoe je wilt betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 10:30 

Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Twitter Headhunterz schreef:
Hey @giel3fm @gerardekdom @michielveenstra ik geef 500€ voor @wildstyleznl ft @Nielsgeusebroek - Year Of Summer. #SR12

Twitter Wildstylez schreef:
Hey @giel3fm @gerardekdom @michielveenstra Ik bied 500 euro voor Kaskade feat. Neon Trees - Lessons In Love (@djheadhunterz remix) #SR12

Twitter Chain Reaction schreef:
Owwwwwww wat zijn we goed! Hou het lekker voor jezelf dan ben je cool #crap

Ik ben dus niet de enige die zich ergert aan dat arrogante gedrag van die 2?

Nope. Heb ik al een tijdje. Arrogantie ten top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 10:56 

Donateur

Daveytl schreef:
Misschien een leuk 'weetje': ik hoorde zojuist dat hardstyle.com het afstudeerproject is geweest van Ran-D.
Overigens heeft hij dit volgens degene waarvan ik het hoorde wel samen met Rudy opgezet.

Oh vandaar, een eenmalig project dat een beetje uit de klauwen is gelopen en nu moeilijk te onderhouden is dus? Vreselijke service.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 12:06 

Hardtraxx Veteran

Ze mogen die oude tracks onderhand wel eens opnieuw uploaden daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 12:10 

Hardtraxx Veteran

aardige onzin van headhunterz & wildstylez. commerciele balletjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 12:16 

Hardtraxx Addict

hoppa YoS meest aangevraagd op 3fm....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 12:20 

Hardtraxx Addict

Waarom ben je arrogant als je via dat twitter doet. Snap dat niet. Maar ja nu ze op de radio worden gedraaid wordt alles van hun opgevat als arrogant/commercieel of wat dan ook.

Als ze zo arrogant zouden zijn dan zouden ze zelf niet die platen aanvragen want dan zouden ze zichzelf zo goed vinden dat andere dat wel zouden doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 12:21 

Aan het typen...

Headhunterz geeft altijd aan een goed doel, als hij er mee op de radio kan komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 12:24 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Headhunterz geeft altijd aan een goed doel, als hij er mee op de radio kan komen :P

Heeft hij dat tegen je verteld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 12:29 

Aan het typen...

Want anders is het niet zo? Er zijn het afgelopen jaar 2 goede doelen geweest waarmee je als Hardstyle DJ op de radio kon komen, Dance4Life en Serious Request. En ik heb Headhunterz dit jaar 2x gehoord over dat hij geld aan een goed doel gaf, namelijk D4L en SR. Do the maths.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 12:33 

Hardtraxx Veteran

Stelletje oude wijven, 1000 euro voor een goed doel is toch prima? Waarom zelfs daar over zeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 12:39 

Ze hopen natuurlijk dat ze 1000 euro naar Hardtraxx sturen :P :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 12:46 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
just finished 12 hour day in the studio, made some great progress on a few new tracks. 2013 will be enlightened with so many new toneshifterz tracks (i've counted 14 so far lol) ... time to chill out

http://www.facebook.com/Toneshifterz/po ... 3129710441
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 12:47 

Een nieuw Toneshifterz album would be nais
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 12:47 

Hardtraxxer

The Magic Show
We know it doesn't matter much since the world is ending tomorrow... buttt... Monday on The Magic Show new mixes of The R3belz, Mind.Illusion and Kodex | Austrian Hardstyle DJ And Producer. Tune in if you are still out there 20:oo GMT+1 on Q-dance radio!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 12:49 

Kraak... Piep...

G1LL schreef:
Stelletje oude wijven, 1000 euro voor een goed doel is toch prima? Waarom zelfs daar over zeuren :P

Precies dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 13:36 

Donateur

Op de radio komen voor een goed doel is niks mis mee. Als TOA voor 5 ruggen Fucking Hostile-remix zou aanvragen zou iedereen het gaaf vinden. Nu is het een kutplaat en zijn HHZ en WS commerciële balletjes...
Vorige  1 ... 1682, 1683, 1684, 1685, 1686, 1687, 1688 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen