Zany een collab met Frequencerz, ben benieuwd.
Dat ze maar tempo in het releasen gooien, dramatiek den top.
Dat ze maar tempo in het releasen gooien, dramatiek den top.
wrote:Hey @giel3fm @gerardekdom @michielveenstra ik geef 500€ voor @wildstyleznl ft @Nielsgeusebroek - Year Of Summer. #SR12
wrote:Hey @giel3fm @gerardekdom @michielveenstra Ik bied 500 euro voor Kaskade feat. Neon Trees - Lessons In Love (@djheadhunterz remix) #SR12
Ik ben dus niet de enige die zich ergert aan dat arrogante gedrag van die 2?wrote:Owwwwwww wat zijn we goed! Hou het lekker voor jezelf dan ben je cool #crap
Dat kan me een worst wezen dat ze af en toe op de radio komen, maar puur dat hun wel even 500€ neer willen leggen voor serious request ik prima, maar ze kunnen vast wel even bellen naar het telefoonnummer van 3fm waar je de platen kan aanvragen. Nu moet heel de wereld weten dat ze 500 gaan doneren, serieus, dan ben je gewoon een arrogante kwal!wrote:Waarom altijd die haat tegen hun?
Laat ze er toch mee ouwhoeren, kan jullie het verekken al komt elke hardstyle plaat op de radio.
Je zou het ook kunnen zien als een actie waarmee HHZ & WS andere mensen proberen aan te sporen om ook te storten.wrote:Dat kan me een worst wezen dat ze af en toe op de radio komen, maar puur dat hun wel even 500€ neer willen leggen voor serious request ik prima, maar ze kunnen vast wel even bellen naar het telefoonnummer van 3fm waar je de platen kan aanvragen. Nu moet heel de wereld weten dat ze 500 gaan doneren, serieus, dan ben je gewoon een arrogante kwal!wrote:Waarom altijd die haat tegen hun?
Laat ze er toch mee ouwhoeren, kan jullie het verekken al komt elke hardstyle plaat op de radio.
Inderdaad, als je 500€ kan doneren is een belletje vanuit Chili naar Nederland wel heel duur..wrote: bellen is duur he..........
Nope. Heb ik al een tijdje. Arrogantie ten top.wrote:wrote:Hey @giel3fm @gerardekdom @michielveenstra ik geef 500€ voor @wildstyleznl ft @Nielsgeusebroek - Year Of Summer. #SR12wrote:Hey @giel3fm @gerardekdom @michielveenstra Ik bied 500 euro voor Kaskade feat. Neon Trees - Lessons In Love (@djheadhunterz remix) #SR12Ik ben dus niet de enige die zich ergert aan dat arrogante gedrag van die 2?wrote:Owwwwwww wat zijn we goed! Hou het lekker voor jezelf dan ben je cool #crap
Oh vandaar, een eenmalig project dat een beetje uit de klauwen is gelopen en nu moeilijk te onderhouden is dus? Vreselijke service.wrote: Misschien een leuk 'weetje': ik hoorde zojuist dat hardstyle.com het afstudeerproject is geweest van Ran-D.
Overigens heeft hij dit volgens degene waarvan ik het hoorde wel samen met Rudy opgezet.
Heeft hij dat tegen je verteld?wrote:Headhunterz geeft altijd aan een goed doel, als hij er mee op de radio kan komen
http://www.facebook.com/Toneshifterz/po ... 3129710441just finished 12 hour day in the studio, made some great progress on a few new tracks. 2013 will be enlightened with so many new toneshifterz tracks (i've counted 14 so far lol) ... time to chill out
Precies ditwrote:Stelletje oude wijven, 1000 euro voor een goed doel is toch prima? Waarom zelfs daar over zeuren