Respect, al wat ik kan zeggen op dit moment. 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ik hoop echt dat ze terug komt. Knap zeg!
-
QHardtraxxer
- 152 posts member since 2011
- last seen Mar 2016
Zo wat heftig wat zij allemaal heeft meegemaakt en doorstaan heeft Erg sneu! Hopelijk voor haar geneest het nog of dat ze er 'gewoon' goed mee om kan gaan. Ze zit in ieder geval weer goed in haar vel.
Dit is dan nog wel grappig hehe
Dit is dan nog wel grappig hehe
The poisened cup still wasn’t empty
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Lady Dana. 
Chris One
Im planning to start a live act. The question is whats more important? There are a few options like new material, real live edits or fitting as many tracks as possible into half an hour.
What do you think?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Da Tweekaz @DaTweekaz
Binnekort preview dus.We just recieved an AMAZING remix of Break The Spell, done by the legend himself - TECHNOBOY! More info and... http://fb.me/1b1WXVFXR
Technoboy
If u want, u can call it "remix".
..but I like more something like 'my vision'.
So:
Da Tweekaz feat Oscar "Break the spell" - Technoboy' Vision
dafuq
If u want, u can call it "remix".
..but I like more something like 'my vision'.
So:
Da Tweekaz feat Oscar "Break the spell" - Technoboy' Vision
dafuq
Benieuwt wanneer The Prophet zijn V1zzi0nzzxxx maakt dan.
-
A
Ja

Speciaal voor de echte liefhebbers
-
S
Ben benieuwd wat ze neer gaan zetten. lijkt me geen full hardstyle set met geusebedingemeleingenwrote:[img]blablaplaatjewildstylez538
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Standaard meuk waarschijnlijk. Ik hoop dat Wildstylez nu gaat beseffen wat voor een vaag kutpubliek hij nu aan het bereiken is en daardoor dus ook naar de hardstyle-scene aan het halen is.
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Hoezo vaag kut publiek? Volgens mij is bijna iedereen wel door een grote hardstyle hit de muziek gaan luisteren. Ik ben bijvoorbeeld door D-Block & S-Te-Fan - keep it coming begonnen met hardstyle te luisteren.wrote:Standaard meuk waarschijnlijk. Ik hoop dat Wildstylez nu gaat beseffen wat voor een vaag kutpubliek hij nu aan het bereiken is en daardoor dus ook naar de hardstyle-scene aan het halen is.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Flo Rida, Loreen, Afrojack, VanVelzen, Ilse DeLange, Kane, BLØF, The Opposites, Gers Pardoel, Nielson, Wildstylez & Niels Geusebroek, Leona Philippo, Sandra van Nieuwland en Handsome Poets.
Ik ga je nu alvast vertellen dat die TVOH fangirls alleen maar met een aansteker in hun klauw staan, exact hetzelfde voor ilse de lange, van velzen, kane, gers pardoel en blof!
Ik ga je nu alvast vertellen dat die TVOH fangirls alleen maar met een aansteker in hun klauw staan, exact hetzelfde voor ilse de lange, van velzen, kane, gers pardoel en blof!
-
N
Ja, maar ben jij niet bereid je verder te verdiepen in de muziek? Daar zit hem het verschil in. Er komen nu mensen op feesten af die er niets mee te maken hebben. Dat moet iedereen nu accepteren. Dat doet onder anderen Wildstylez jullie aan.
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Die kwamen er al veel op feesten als defqon en decibel maar het zullen er wel meer worden ja, daar heb je gelijk in. 
deze discussie lees ik hier nu al een maand lang elke dag.wrote:Die kwamen er al veel op feesten als defqon en decibel maar het zullen er wel meer worden ja, daar heb je gelijk in.
Get a live en hou je bloeddruk laag
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
[quote="urbandesigner"]

-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 11 hours ago
Lekker boeiend dus, vind het tof voor hem.
-
S
ONTOPIC
Hier komen wij niet voor in het Wist je dat topic.
Hier komen wij niet voor in het Wist je dat topic.