Boh heb ik nog nooit gelezen dan.wrote:heeft ie egt al 100000x uitgelegd: dmv verkoopcijfers ed
Als het zo vaak gevraagd wordt is het misschien een idee om het op de site te zetten, want daar kon ik het niet vinden.
Boh heb ik nog nooit gelezen dan.wrote:heeft ie egt al 100000x uitgelegd: dmv verkoopcijfers ed
idd, nu moet ik de hele vakantie wachtenwrote:Die zatox houd ons allen aan 't lijntje
Hij zou voortaan alleen aan digitale releases doen, of niet? Dan lijkt het me gemakkelijker voor hem om inderdaad gelijktijdig z'n E.P. te releasen met het bekendmaken van z'n label zelf =). Feest.wrote:idd, nu moet ik de hele vakantie wachtenwrote:Die zatox houd ons allen aan 't lijntje
maja ik hoop dat ie dan meteen zijn nieuwe ep released
laten we het hopenwrote:Hij zou voortaan alleen aan digitale releases doen, of niet? Dan lijkt het me gemakkelijker voor hem om inderdaad gelijktijdig z'n E.P. te releasen met het bekendmaken van z'n label zelf =). Feest.wrote:idd, nu moet ik de hele vakantie wachtenwrote:Die zatox houd ons allen aan 't lijntje
maja ik hoop dat ie dan meteen zijn nieuwe ep released
het is Hardstyle gerelateerd dus niet offtopicwrote:offtopic wist je datje
achjahwrote:Wist je dat het ook op de voorpagina staat en het eigenlijk geen nut heeft om dat hier te postenwrote:Wist je dat ik net 10 setjes van verschillende jaren van Qlimax heb gepost?
ook zijn het 10 verschillende artiesten
Tell me more..........wrote:..Crypsis nieuwe nummers heeft en dat die foking hard zijn
Ruffian sucks, tijd voor vernieuwing en talent (& heel veel ADHD); Da Syndrome!wrote:jammer van ruffian
ben benieuwd wie m dan vervangt bij qlimax
ruffian had tog wel de stem voor zo'n feest
Ja hij is er helemaal mee gekaptwrote:Wat is 't nu juist allemaal met Ruffian?
Stopt ie als MC ofzo ?
Door Platinum-Agency buiten gezet door vechtpartij op "In bed with the Darkraver"wrote:Wat is 't nu juist allemaal met Ruffian?
Stopt ie als MC ofzo ?
wrote:AVIO Intro Reverze:
View on YouTube