Het is ook nooit goed.wrote:Nee, ze proberen hun hachje te redden en hun naam hoog te houden.
Als ze niets hadden gedaan waren ze arrogant en te commercieel.
Het is ook nooit goed.wrote:Nee, ze proberen hun hachje te redden en hun naam hoog te houden.
Netjes.wrote:Q-Dance verhaal.
Ik had Brennan Heart verwacht, die zal wel volgend jaar komenwrote:Had Frontliner verwacht maar Wildstylez is wel verdient.
Ik begrijp wel wat hij bedoelt hoor, wat Davey ook zeg ze proberen je eerst zwaar voor de gek te houden (want zeg nou zelf Q kon toch ook van tevoren aangeven dat er dit jaar een gewijzigd programma op de DVD zou staan, of was dat een verassing voor hun denk je) en als dat niet lukt proberen ze het krampachtig recht te trekken. Domme fout had nooit mogen gebeuren in de eerste plaats.wrote:Het is ook nooit goed.wrote:Nee, ze proberen hun hachje te redden en hun naam hoog te houden.![]()
Denk dat dit geen fout was hoor, zo dom kan je werkelijk waar niet zijn. Wat jij zegt, dit ziet ieder mens aan komen.wrote:Ik begrijp wel wat hij bedoelt hoor, wat Davey ook zeg ze proberen je eerst zwaar voor de gek te houden (want zeg nou zelf Q kon toch ook van tevoren aangeven dat er dit jaar een gewijzigd programma op de DVD zou staan, of was dat een verassing voor hun denk je) en als dat niet lukt proberen ze het krampachtig recht te trekken. Domme fout had nooit mogen gebeuren in de eerste plaats.wrote:Het is ook nooit goed.wrote:Nee, ze proberen hun hachje te redden en hun naam hoog te houden.![]()
Desondanks wel netjes dat ze het nog enigszins goed proberen te maken. Betere service dan dat smerige hardstyle.com in elk geval.
Het is ook nooit goed hier. Hier kunnen nog veel organisaties van leren.wrote:Nee, ze proberen hun hachje te redden en hun naam hoog te houden.
Ze probeerde in eerste instantie de boel op te lichten en nu komen ze deze consumenten te gemoed zodat ze zelf geen imago schade lijden. Ik vind het gewoon terecht en niet meer dan dan. Noem het zeuren, maar ik vind woorden als respect ver uit de kwestie.wrote:Pff. Doet Q-Dance kosteloos iets om het goed te maken, is het WEER niet naar de zin voor sommigen. Wat wil je dan? Dat er helemaal niets gebeurd? Ik vind het nogal verwaand overkomen van sommigen.
Wel gefeliciteerd naar Wildstylez! Verdiende XQ!
Idd.wrote: Wel gefeliciteerd naar Wildstylez! Verdiende XQ!
Jep want zijn album staat gepland voor eind 2013 zei hij ooit...wrote:Ik had Brennan Heart verwacht, die zal wel volgend jaar komenwrote:Had Frontliner verwacht maar Wildstylez is wel verdient.
Frontliner verdient het idd ook, miss volgend jaar?wrote:Had Frontliner verwacht maar Wildstylez is wel verdient.
Weekje na wildstylez nog een XQ Frontliner?wrote:Just had THE BIGGEST NEWS in my life!!! I want to scream it from my roof but it has a huge stamp on it! pic.twitter.com/MCIhyC6G
ik hoop het nietwrote:denk eerder het defqon anthem