TiMOTHYb schreef:
Parvuz schreef:
Rampestamper schreef:
Nee, ze proberen hun hachje te redden en hun naam hoog te houden.
Het is ook nooit goed.
Als ze niets hadden gedaan waren ze arrogant en te commercieel.
Ik begrijp wel wat hij bedoelt hoor, wat Davey ook zeg ze proberen je eerst zwaar voor de gek te houden (want zeg nou zelf Q kon toch ook van tevoren aangeven dat er dit jaar een gewijzigd programma op de DVD zou staan, of was dat een verassing voor hun denk je) en als dat niet lukt proberen ze het krampachtig recht te trekken. Domme fout had nooit mogen gebeuren in de eerste plaats.
Desondanks wel netjes dat ze het nog enigszins goed proberen te maken. Betere service dan dat smerige hardstyle.com in elk geval.
Denk dat dit geen fout was hoor, zo dom kan je werkelijk waar niet zijn. Wat jij zegt, dit ziet ieder mens aan komen.

Die camera's huren is prijzig dus denk dat dit gewoon een experiment was om te kijken of het door de menigte word geaccepteerd als ze alleen de main filmen. Ook vind ik het niet toevallig dat op die DVD Headhunterz en Wildstylez in de schijnwerpers staan en opgehemeld worden aangezien XQ Wildstylez er aan komt en Headhunters ook met dat Hard With Style feest als nieuw concept komt. Dit is wel heel erg doordacht, maar er zit heus wel een team van ontwerpers en marketing achter het bedrijf Q-Dance. Dit was dus geen 'fout' lijkt mij.