Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1619, 1620, 1621, 1622, 1623, 1624, 1625 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 15:34 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Damn, mat zo'n lichtshow kan het toch niet anders dan dat het een vooraf opgenomen set is? Gruwelijk dik in iedergeval!

Het kan wel. Bij armin van buuren lopen beelden enzo ook gelijk maar hij mixt wel live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 15:37 

Hardtraxx Veteran

Als Headhunterz hier wel live draait heb ik gruwelijk veel respect voor die VJ's haha. Hij zal wel vooraf een lijst hebben doorgegeven met wat hij gaat draaien neem ik aan. Anders is het al helemaal knap. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 15:37 

Donateur

Henk-Jan schreef:
Dat is volgens mij ook nog maar 999999x gepost xd

Niet normaal ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 15:43 

Donateur

Parvuz schreef:
Als Headhunterz hier wel live draait heb ik gruwelijk veel respect voor die VJ's haha. Hij zal wel vooraf een lijst hebben doorgegeven met wat hij gaat draaien neem ik aan. Anders is het al helemaal knap. :worship:

Ze hadden contact met elkaar ^^ er werd namelijk wel live gedraaid.. Je hoorde soms wel eens een niet zo 'nette' overgang :)

Het was gewoon geniaal (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 15:44 

Hardtraxx Veteran

Oke. ^^ Ziet er gruwelijk dik uit in iedergeval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 15:54 

Hardtraxx Veteran

Kan niet geloven dat je op het moment zelf een matchende/ on-beat lichtshow kan geven.
Dan moet je ieder nummer die gedraaid wordt he-le-maal uit je kop kennen en daarnaast ook nog eens een vakman 1e klas zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 15:56 

Donateur

Ze hadden gewoon contact met elkaar.. En de stukjes show zijn voor geprogrammeerd of course..

Heady gaf aan wanneer welk nummer begon :) En dan kunnen hun de show daar weer op aanpassen ^^ Alles werd echt wel live gemixt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:06 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Kan niet geloven dat je op het moment zelf een matchende/ on-beat lichtshow kan geven.
Dan moet je ieder nummer die gedraaid wordt he-le-maal uit je kop kennen en daarnaast ook nog eens een vakman 1e klas zijn.

Kijk is de documentaire A Year With Armin van Buuren ;) Volgens mij leggen ze daar uit hoe ze dit soort dingen doen. Er staat een laptop waarmee hij contact houd met de regie, dan geeft ie aan wanneer ie welke track in gaat mixen, waardoor ze de lichtshows perfect kunnen synchroniseren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:25 

Daveytl schreef:

Lijkt me wel leuk werk, alleen zijn de opleidingen kut en de markt fucking klein :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:11 

Hardtraxx Addict

TakkU schreef:
Daveytl schreef:

Kijk is de documentaire A Year With Armin van Buuren ;) Volgens mij leggen ze daar uit hoe ze dit soort dingen doen. Er staat een laptop waarmee hij contact houd met de regie, dan geeft ie aan wanneer ie welke track in gaat mixen, waardoor ze de lichtshows perfect kunnen synchroniseren!

Link naar docu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:17 

Hardtraxx Elite

Hooli schreef:
TakkU schreef:
Daveytl schreef:

Link naar docu?

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:19 

Hardtraxx Addict

Thanks! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:58 

Hardtraxx Veteran

TECHNOBOY ‏@djtechnoboy
Citaat:
Just got mail from Da Tweeeeeeekaz! http://instagr.am/p/RIWMLtIdXI/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 18:10 

Hardtraxx Elite

Technoboy.... Waarom die..? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 18:13 

Had liever een remix van Be Aware gezien, daar een hardere edit zou wel vet zijn. Maar deze track is nog iets te recent :o!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 18:16 

Hardtraxx Elite

Spablauw schreef:
Had liever een remix van Be Aware gezien, daar een hardere edit zou wel vet zijn. Maar deze track is nog iets te recent :o!

Precies dat dus.. + die vocals zijn om te janken.. en die zitten er sws weer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 18:27 

Ben benieuwd wat Technoboy ervan bakt. Waarom trekken jullie nu al conclusies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 19:16 

Hardtraxx Veteran

Origineel is net nieuw, er is ook al een UK HC remix van en nu nog een remix >.<
Konden ze imo beter een andere track kiezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 19:37 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
Ben benieuwd wat Technoboy ervan bakt. Waarom trekken jullie nu al conclusies?

We trekken nog geen conclusies over de remix zelf, word alleen gezegt dat het jammer is dat hij deze gekozen heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 20:00 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Armin doet het met Timecode (Alsgoedis heet het zo), best vet iig :) Geen idee of HHZ het ook gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:08 

Hardtraxxer

Defqon dvd is uit

http://store.q-dance.nl/en/cddvd/dvd-blu-ray-2/defqon1-festival-2012-bluraydvdcd--63169/#option=63170
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:38 

Hardtraxx Veteran

Mocht even duren. Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:48 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Mocht even duren. Ben benieuwd!

Volgens mij heb jij lang op dit moment gewacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:57 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Parvuz schreef:

Armin doet het met Timecode (Alsgoedis heet het zo), best vet iig :) Geen idee of HHZ het ook gebruikt

Citaat:
Armin van Buuren explains how he syncs his live visuals on-the-fly with four Pioneer CDJ-2000s and a DJM-2000 mixer using just SMPTE signal and fader start functions.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:28 

Hardtraxxer

Rond 5:25 zie je hoe ze het dit jaar bij sensation gedaan hebben met de show van de bol
Vorige  1 ... 1619, 1620, 1621, 1622, 1623, 1624, 1625 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen