Klopt dezelfde kicks synths en alles. Ff wat williams syndrome of smd is mssn niet verkeerd nee als ze maar niet hun noisecontrollers sounds teveel meenemen.wrote:+1 inderdaad echt een dikke kill aan de sound van nc. sorry dat ik het zeg hoor maar het is voor mij op het moment even te veel geworden met de nc en alles wat daar om heen draaitwrote:Miss geen gekke keuze, aangezien er laatste tijd soort overkill aan Noisecontrollers is/komt... (mijn mening)
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ach ja. Ze staan naar buiten toe wel als die alliases appart. Maar alle producties van SMD, Killer Clown, Williams Syndrome... zijn in het verleden door Arjan en Bas samen gemaakt...
Maarja Nego weet er altijd wel van, dus 't zal wel geen grote verandering opleveren
Maarja Nego weet er altijd wel van, dus 't zal wel geen grote verandering opleveren
Zatox & Nikita - Poltergeist is finish ! Really soon the preview on my YouTube channel ciaoooo
DBSTF
In the studio finishing the new DBSTF! Thnks for all the suggestions, some followers named collabs which are allready planned! But who? ;-)
DBSTF & Noisecontrollers voor Knock Out dohhh.wrote:Zatox & Nikita - Poltergeist is finish ! Really soon the preview on my YouTube channel ciaooooDBSTF
In the studio finishing the new DBSTF! Thnks for all the suggestions, some followers named collabs which are allready planned! But who? ;-)
Word trouwens een beetje moe van de gigantische berg samenwerkingen.. Alsof ze zelf niet meer orgineel kunnen zijn lijkt wel. Na XQ lijkt het wel een beetje verplicht ofzo.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
wrote:Word trouwens een beetje moe van de gigantische berg samenwerkingen.. Alsof ze zelf niet meer orgineel kunnen zijn lijkt wel. Na XQ lijkt het wel een beetje verplicht ofzo.
Dat wilde heady, ik denk dat ze elkaars muziek erg respecteren. En graag dat met die artiest samen willen werken, toch ook ontwikkeling voor de artiesten. Ik vind het een goed ding, vooral de samenwerkingen van dbstf zijn vaak dik!
Uitspraak Digital Attack Vs. gemeente Assen is dus vandaag, 13.00 uur.Update 10-02-2010:
Vandaag vond in de rechtbank van Assen de zitting plaats tussen Digital Attack Events (DAE) en de gemeente Assen. Zoals hierboven vermeld, heeft de gemeente Assen op 23 december 2009 de vergunning voor het evenement Sector 01 geweigerd. DAE is op 24 december 2009 tegen dit besluit in bezwaar gegaan. De gemeente Assen stelt dat ons bezwaar via de voorgeschreven procedure afgehandeld dient te worden. Aangezien een dergelijke procedure weken of maanden kan duren hebben wij de rechter verzocht de gemeente Assen tot spoed te manen. De rechtbank doet morgen uitspraak.
Wat is de uitspraak, kan het niet vinden op internet?
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/digital- ... or-01.htmlwrote:Wat is de uitspraak, kan het niet vinden op internet?
-
HHardtraxxer
- 60 posts member since 2009
- last seen Sep 2011
Aanstaande zondag worden de volgende drie sets uitgezonden, vanaf 20.00 uur:
1. Yves Deruyter - In Qontrol 2009
2. AVIO Live - In Qontrol 2009
3. Kasparov - In Qontrol 2009
1. Yves Deruyter - In Qontrol 2009
2. AVIO Live - In Qontrol 2009
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
_0_wrote: 2. AVIO Live - In Qontrol 2009
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
wrote:W00T Avio!
http://www.tilltrecords.com/ online.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ik zie heel die afbeeldingen nietwrote:http://www.tilltrecords.com/ online.
Hij spaced bij mij ook.wrote:ik zie heel die afbeeldingen nietwrote:http://www.tilltrecords.com/ online.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Hier doet ie het! TILLT! 
Digital Attack over de uitspraak:
We hebben de uitspraak binnen. We zetten hem morgen op onze site met onze opmerkingen erbij.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
soort persbericht dan?wrote:Digital Attack over de uitspraak:We hebben de uitspraak binnen. We zetten hem morgen op onze site met onze opmerkingen erbij.
Zit er dik in.wrote:soort persbericht dan?wrote:Digital Attack over de uitspraak:We hebben de uitspraak binnen. We zetten hem morgen op onze site met onze opmerkingen erbij.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
heel dat sector 01 is dan echt geflopt als het niet door mag gaan