Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 3045  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb aan 1 forum genoeg :D
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ook wel, maar zo'n wereldwijd forum is ook erg handig en gezellig. En als je vanaf het begin er in kunt rollen zoals ik hier deed op Hardtraxx is het al helemaal de moeite waard vind ik. :)
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
http://www.harderstate.com vandaag released is :evil: :evil:


Ik vind de lay-out maar niets, het oogt een beetje druk allemaal,

HT > HS
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 16:35 
 
Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
Nego schreef:
http://www.harderstate.com vandaag released is :evil: :evil:


Ik vind de lay-out maar niets, het oogt een beetje druk allemaal,

HT > HS


vind het er ook echt niet goed uitzien, beetje amateuristisch, ik denk niet dat het veel zal worden
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de lay-out kan wel nog altijd aan gewerkt worden he. ;)
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 17:25 
 
Hardtraxx Newbie

..Sasha F gaat releasen op TILT, het nieuwe label van The Beholder en Max Enforcer?
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke dan! En Pradera zit nu volgens mij bij Dutch Masters Works. Dat betekend dus dat Next Chapter erg leeg aan het stromen is. :P
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Kepro schreef:
Nego schreef:
http://www.harderstate.com vandaag released is :evil: :evil:


Ik vind de lay-out maar niets, het oogt een beetje druk allemaal,

HT > HS


vind het er ook echt niet goed uitzien, beetje amateuristisch, ik denk niet dat het veel zal worden

Beetje teveel forums en is voor de rest weinig anders dan hardtraxx (behalve dan dat t in t engels is) en aan screamer.
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
oke dan! En Pradera zit nu volgens mij bij Dutch Masters Works. Dat betekend dus dat Next Chapter erg leeg aan het stromen is. :P

dat is toch ook de bedoeling van next chapter? opkomende artiesten ene kans geven zodat ze daarna bij ene groter label kunnen?
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
oke dan! En Pradera zit nu volgens mij bij Dutch Masters Works. Dat betekend dus dat Next Chapter erg leeg aan het stromen is. :P

dat is toch ook de bedoeling van next chapter? opkomende artiesten ene kans geven zodat ze daarna bij ene groter label kunnen?


Zo zien de meeste het label wel ja. Maar of het ook de opzet is van Straight on Recordings.. Dat weet ik niet. Maar het viel gewoon op dat er de laatste tijd zoveel producers bij Next Chapter weg gingen en aansluiten bij andere labels. ;)
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.. aan de reacties van Digital Attack te zien de rechtzaak over de vergunning van Sector 01 aankomende woensdag plaatsvind?
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 19:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
.. aan de reacties van Digital Attack te zien de rechtzaak over de vergunning van Sector 01 aankomende woensdag plaatsvind?


Ben benieuwd! Hopelijk gaat 't door!
Bericht Geplaatst op 08 feb 2010 01:11 
 
Hardtraxx Newbie

frontliner in elk interview waardeloze antwoorden geeft. Het komt er bij elke vraag op neer dat het 'helemaal top' en 'vet' wordt. Buitenom die uitspraken probeert hij zijn antwoord nog enige fundering te geven door eromheen te lullen. Natuurlijk ben ik ook de slechtste niet, want headhunterz daarentegen geeft wel volwaardige (lees: nuttige) antwoorden, zie daarvoor Prophet zijn interview met Headhunterz.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2010 10:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

santiagojwz schreef:
frontliner in elk interview waardeloze antwoorden geeft. Het komt er bij elke vraag op neer dat het 'helemaal top' en 'vet' wordt. Buitenom die uitspraken probeert hij zijn antwoord nog enige fundering te geven door eromheen te lullen. Natuurlijk ben ik ook de slechtste niet, want headhunterz daarentegen geeft wel volwaardige (lees: nuttige) antwoorden, zie daarvoor Prophet zijn interview met Headhunterz.

Interview-with-Headhunterz@Bionic schreef:
11. Jump or nustyle?
What's nustyle?

Dat je het niet met die term eens bent ok, maar dat je de hele term niet kent.. geloof je toch zelf ook wel -.-
Bericht Geplaatst op 08 feb 2010 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waardeloze/standaard antwoorden geven in een interview doet elke DJ. De meeste interviews worden ook niet gedaan om meer te weten te komen over de artiest maar ook voor een groot deel voor promotie. ;)
Kijk bijvoorbeeld naar de Hardbass interviews. Dat is puur iets om ons aan het lijntje te houden en ons er aan te herrineren dat HardBass er aan (zat) zit te komen.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2010 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In iedere tak van de mensheid word zo met regelmaat een interview gegeven. Kijk naar voetbal (interviewtjes zijn louter open deuren), beursgenoteerde bedrijven, politiek etcetera.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2010 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, dat heb je overal. Maar aangezien dit een muziek gericht forum is hield ik het even bij dj's/producers. ;)
Bericht Geplaatst op 08 feb 2010 15:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad, meeste interviewers stellen oppervlakkige vragen.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2010 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook best wel lastig om goeie vragen te bedenken. Je moet ook rekening houden met het feit dat niet iedereen die het interview leest dezelfde voorkennis heeft als jezelf, dus zullen er altijd wel een paar oppervlakkige vragen gesteld worden.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2010 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...Heatzone - Prototype EP niet op vinyl komt?

DJ Nego (50% Heatzone):
Citaat:
Prototype EP vinyl is gecancelled :( Persing heeft verkeerde vinyl geperst. Aangezien de digitale uit zijn heeft een nieuwe dus geen zin.

Hoezo EPIC FAIL
Bericht Geplaatst op 08 feb 2010 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF, slechte zaak :/

Ja klopt. Het ligt idd niet alleen aan de artiest... Maar wat khad zegt klopt ook... je kan wel heel diep gaan vragen maar de meeste lezers weten er heel weinig van.

En hhz probeert de "nu-style" gewoon te ontkennen door te zeggen dat ie 't niet kent, al vind ik die term ook niets.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2010 16:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ja klopt. Het ligt idd niet alleen aan de artiest... Maar wat khad zegt klopt ook... je kan wel heel diep gaan vragen maar de meeste lezers weten er heel weinig van.



Vergelijking: Omdat 70% van het land VMBO doet, moet VWO maar afgeschaft worden?
Jammer voor diegene die het niet snappen maar wat mij betreft moet er zoveel mogelijk diepgang in zitten.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2010 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Rik schreef:
Ja klopt. Het ligt idd niet alleen aan de artiest... Maar wat khad zegt klopt ook... je kan wel heel diep gaan vragen maar de meeste lezers weten er heel weinig van.



Vergelijking: Omdat 70% van het land VMBO doet, moet VWO maar afgeschaft worden?
Jammer voor diegene die het niet snappen maar wat mij betreft moet er zoveel mogelijk diepgang in zitten.

Ik heb het ook over een paar vragen, niet een compleet interview. En het is nou eenmaal lastig om ontzettend veel diepgang te creƫren als je niet bij de basis begint zeg maar. En uiteindelijk geldt de voorkennis van het grootste publiek nou eenmaal als graadmeter.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2010 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Nou sorry maar die interviews altijd met showtek zijn slecht! Die krijgen altijd dezelfde vragen voorgeschoteld,, kunnen hun natuurlijk niks aan doen :P
Bericht Geplaatst op 08 feb 2010 18:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Nou sorry maar die interviews altijd met showtek zijn slecht! Die krijgen altijd dezelfde vragen voorgeschoteld,, kunnen hun natuurlijk niks aan doen :P


Iets minder arrogant zijn.. dat kunnen ze wel doen :P
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen