Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1588, 1589, 1590, 1591, 1592, 1593, 1594 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 21:53 

Hardtraxx Veteran

Frontliner ja? Nice! Hoop dat hij een lekkere duistere melodie met een flinke rag intro neer gaat zetten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 22:35 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Nego schreef:
Delt-A schreef:
niet beter, want mijn cd-spelers kunnen geen .wav's lezen als ik ze via USB inlaad.

Bovendien kost het 4 keer zoveel plek op je harde schijf/usb-stick, terwijl het verschil niet of nauwelijks te horen is.

In welk opzicht beter is dan eerder vraag. Audio technisch natuurlijk wel. Persoonlijk is het maar net de vraag.

Is ruimte tegenwoordig nog een issue dan? En wat betreft je CD spelers ligt dat meer aan je cd spelers dan aan de "normale" gang van zaken. Op elke boeking zullen minstens CDJ1000 MK3 of CDJ2000+ staan dus dan heb je het probleem al niet :)

Of het verschil nauwelijks te horen is laat ik in het midden. Je hoort het zeker op goed geluid alleen is het niet voor iedereen goed herkenbaar denk ik. Het punt "nauwelijks" kan in veel gevallen dus wel kloppen ja.

Wav op cd heb je ook niet want cd zet dat automatisch om naar ander soort bestand. Maar 320kbs is gewoon goed genoeg. Verschil merk je niet hoor. Alsof het geluid onbewerkt uit de speakers komt op een feest.

WAV is enkel een container formaat waardoor het niks over de kwaliteit zegt. Meestal stopt men er losless 16 / 24 bit PCM data in, maar je kan in theorie WAV ook misbruiken om als MPEG-1
Audio Layer III (het meest gebruikte data formaat voor MP3) container te dienen. CD is ook gewoon 16 bit 44.1 khz PCM. Deze PCM data is alleen in een heel speciaal formaat met heel veel error recovery bytes op de cd geschreven zodat een putje of kras de cd niet onleesbaar maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 10:07 

Artiest

Wij weer een nieuw event gaan doen met een eenmalige comeback van d'Stylerz haha.

https://www.facebook.com/events/399966163404616/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 11:01 

Hardtraxx Addict

En de award voor meest inspiratieloze baggerplaat van 2012 goes to:

jaron123 schreef:

Dit is dus de leuke upload -_-

En iedereen die er in trapt dat Frontliner het Qlimax anthem maakt... :aww:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 11:57 

Hardtraxx Veteran

Idee van de plaat spreekt me wel aan... alleen het is zo'n opsombreak, zit geen lekkere flow in ofzo... Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 13:40 

Hardtraxx Veteran

Vanavond bij 2dangerous: The Pitcher en een Planet Zany showcase van Zany zelf. Interessant dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 13:48 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Vanavond bij 2dangerous: The Pitcher en een Planet Zany showcase van Zany zelf. Interessant dus!

Dat is een leuk weetje inderdaad. Ben echt benieuwd naar Zany's album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 13:49 

Hardtraxx Veteran

klinkt heeeeeeel goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 13:56 

Hardtraxxer

Khadber schreef:

klinkt inderdaad goed, zeer benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 14:20 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Hoe laat? Toch even een kans geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 14:24 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:

Zeeer interessant ja :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 14:24 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Khadber schreef:

Hoe laat? Toch even een kans geven.

Van 9 tot 12 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 16:30 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:

hmm, verleidelijk om te luisteren maar ik denk dat ik me maandag gewoon laat verrassen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 16:38 

Hardtraxxer

Citaat:
New intelligence available on Friday the 28th of September 2012 16.00 (GMT+1)...

Bron Facebook G4H

?? nieuw nummer ?? Komen ze nu al terug ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 17:06 

Hardtraxx Veteran

Ook op zich wel nieuws: na het einde van Qountdown zal er in ieder geval geen concept van Q-Dance in de HMH zijn op oudjaarsdag gezien dit: http://partyflock.nl/news/23663:TikTak_ ... s_Eve.html
De vorige keer (de wissel van Qrimetime naar Qountdown) was dit nog wel zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 17:21 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ook op zich wel nieuws: na het einde van Qountdown zal er in ieder geval geen concept van Q-Dance in de HMH zijn op oudjaarsdag gezien dit: http://partyflock.nl/news/23663:TikTak_ ... s_Eve.html

is al een maand of wat bekend :$ Ik GOK ook dat er niks in het ziggodome is. Gemeente amsterdam zal daar niet op zitten te wachten twee grote feesten zo naast mekaar! Maar het zou mooi zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 17:26 

Hardtraxx Veteran

SYNDICATE PREMIERES ‘CIRCUS OF HELL’

Germany’s #1 hard electronic dance event holds another specialty. The energetic hardcore madman Noize Suppressor will release his brand new album during his performance at Syndicate!

Besides the album premiere this will also be the kick-off of his devastating new world tour. Italy’s biggest hardcore artist returns!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 17:36 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Khadber schreef:

is al een maand of wat bekend :$ Ik GOK ook dat er niks in het ziggodome is. Gemeente amsterdam zal daar niet op zitten te wachten twee grote feesten zo naast mekaar! Maar het zou mooi zijn

Op de ADE gebeurt dit nu ook met naast Headhunterz in de Ziggodome een dubstep/drum & bass concept in de HMH. Ze liggen beiden ook aan de andere kant van de Arena, wat op zich wel slim is. Ben alleen benieuwd of het OV dat aankan, maar dat terzijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 17:52 

Hardtraxxer

Tijdens sensation white was er ook wat in de HMH en Ziggo Dome dus moet wel lukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:23 

Hardtraxx Veteran

Rossieking schreef:
Citaat:
New intelligence available on Friday the 28th of September 2012 16.00 (GMT+1)...

Bron Facebook G4H

?? nieuw nummer ?? Komen ze nu al terug ??

Ik denk surprise act/anthem van Qlimax misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:42 

Of een aankomende release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:46 

Hardtraxx Veteran

Denk gewoon aankondiging van Sorrow / The Dopeman / (Bolivia?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 19:02 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
teupie schreef:
Khadber schreef:

Op de ADE gebeurt dit nu ook met naast Headhunterz in de Ziggodome een dubstep/drum & bass concept in de HMH. Ze liggen beiden ook aan de andere kant van de Arena, wat op zich wel slim is. Ben alleen benieuwd of het OV dat aankan, maar dat terzijde.

Kan me dus echt niet voorstellen dat er geen nieuwsjaars feest komt. Het verkoopt altijd uit en het ziggodome is weer een nieuwe manier om nog groter te gaan met een dergelijk feest. Zou wel lame zijn trouwens als het er niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 19:18 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 20:34 

Hardtraxx Veteran

Harddance op facebook.
Citaat:
Qlimax 2012 has sold out and it's nearly inpossible to get tickets now. So I thought I would give those who missed it a chance to win some tickets. You will have the chance to win two VIP tickets, for you and your friend. This includes deluxe accommodation at Sofitel, Amsterdam for one night and the VIP tickets.
To win this great package, this is what you have to do.
1. Share the contest on your wall
2. Like this contest
3. Comment this contest why you should be the winner
Best of luck to all the entrants, and hope to see you on Qlimax 2012!

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/ ... 1191515533
Vorige  1 ... 1588, 1589, 1590, 1591, 1592, 1593, 1594 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen