Hardtraxx Veteran
3256 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Frontliner ja? Nice! Hoop dat hij een lekkere duistere melodie met een flinke rag intro neer gaat zetten :thumbsup:
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Phase 2 wrote:
Nego wrote:
Delt-A wrote:niet beter, want mijn cd-spelers kunnen geen .wav's lezen als ik ze via USB inlaad.

Bovendien kost het 4 keer zoveel plek op je harde schijf/usb-stick, terwijl het verschil niet of nauwelijks te horen is.
In welk opzicht beter is dan eerder vraag. Audio technisch natuurlijk wel. Persoonlijk is het maar net de vraag.

Is ruimte tegenwoordig nog een issue dan? En wat betreft je CD spelers ligt dat meer aan je cd spelers dan aan de "normale" gang van zaken. Op elke boeking zullen minstens CDJ1000 MK3 of CDJ2000+ staan dus dan heb je het probleem al niet :)

Of het verschil nauwelijks te horen is laat ik in het midden. Je hoort het zeker op goed geluid alleen is het niet voor iedereen goed herkenbaar denk ik. Het punt "nauwelijks" kan in veel gevallen dus wel kloppen ja.
Wav op cd heb je ook niet want cd zet dat automatisch om naar ander soort bestand. Maar 320kbs is gewoon goed genoeg. Verschil merk je niet hoor. Alsof het geluid onbewerkt uit de speakers komt op een feest.
WAV is enkel een container formaat waardoor het niks over de kwaliteit zegt. Meestal stopt men er losless 16 / 24 bit PCM data in, maar je kan in theorie WAV ook misbruiken om als MPEG-1
Audio Layer III (het meest gebruikte data formaat voor MP3) container te dienen. CD is ook gewoon 16 bit 44.1 khz PCM. Deze PCM data is alleen in een heel speciaal formaat met heel veel error recovery bytes op de cd geschreven zodat een putje of kras de cd niet onleesbaar maakt.
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 15 days ago
Wij weer een nieuw event gaan doen met een eenmalige comeback van d'Stylerz haha.

https://www.facebook.com/events/399966163404616/
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
En de award voor meest inspiratieloze baggerplaat van 2012 goes to:
jaron123 wrote:View on YouTube

Dit is dus de leuke upload -_-
En iedereen die er in trapt dat Frontliner het Qlimax anthem maakt... :aww:

Wist je dat ... Topic
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Idee van de plaat spreekt me wel aan... alleen het is zo'n opsombreak, zit geen lekkere flow in ofzo... Jammer.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Vanavond bij 2dangerous: The Pitcher en een Planet Zany showcase van Zany zelf. Interessant dus!
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
Khadber wrote:Vanavond bij 2dangerous: The Pitcher en een Planet Zany showcase van Zany zelf. Interessant dus!
Dat is een leuk weetje inderdaad. Ben echt benieuwd naar Zany's album.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
klinkt heeeeeeel goed!
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Khadber wrote:Vanavond bij 2dangerous: The Pitcher en een Planet Zany showcase van Zany zelf. Interessant dus!
klinkt inderdaad goed, zeer benieuwd!
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Hoe laat? Toch even een kans geven.
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Zeeer interessant ja :drool: :love:
Hardtraxx Veteran
3211 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Dakpan wrote:
Hoe laat? Toch even een kans geven.
Van 9 tot 12 :)
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
hmm, verleidelijk om te luisteren maar ik denk dat ik me maandag gewoon laat verrassen!
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
New intelligence available on Friday the 28th of September 2012 16.00 (GMT+1)...
Bron Facebook G4H

?? nieuw nummer ?? Komen ze nu al terug ??
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ook op zich wel nieuws: na het einde van Qountdown zal er in ieder geval geen concept van Q-Dance in de HMH zijn op oudjaarsdag gezien dit: http://partyflock.nl/news/23663:TikTak_ ... s_Eve.html
De vorige keer (de wissel van Qrimetime naar Qountdown) was dit nog wel zo.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Khadber wrote:Ook op zich wel nieuws: na het einde van Qountdown zal er in ieder geval geen concept van Q-Dance in de HMH zijn op oudjaarsdag gezien dit: http://partyflock.nl/news/23663:TikTak_ ... s_Eve.html
is al een maand of wat bekend :$ Ik GOK ook dat er niks in het ziggodome is. Gemeente amsterdam zal daar niet op zitten te wachten twee grote feesten zo naast mekaar! Maar het zou mooi zijn
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
SYNDICATE PREMIERES ‘CIRCUS OF HELL’

Germany’s #1 hard electronic dance event holds another specialty. The energetic hardcore madman Noize Suppressor will release his brand new album during his performance at Syndicate!

Besides the album premiere this will also be the kick-off of his devastating new world tour. Italy’s biggest hardcore artist returns!
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
teupie wrote:
Khadber wrote:Ook op zich wel nieuws: na het einde van Qountdown zal er in ieder geval geen concept van Q-Dance in de HMH zijn op oudjaarsdag gezien dit: http://partyflock.nl/news/23663:TikTak_ ... s_Eve.html
is al een maand of wat bekend :$ Ik GOK ook dat er niks in het ziggodome is. Gemeente amsterdam zal daar niet op zitten te wachten twee grote feesten zo naast mekaar! Maar het zou mooi zijn
Op de ADE gebeurt dit nu ook met naast Headhunterz in de Ziggodome een dubstep/drum & bass concept in de HMH. Ze liggen beiden ook aan de andere kant van de Arena, wat op zich wel slim is. Ben alleen benieuwd of het OV dat aankan, maar dat terzijde.
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Tijdens sensation white was er ook wat in de HMH en Ziggo Dome dus moet wel lukken
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Rossieking wrote:
New intelligence available on Friday the 28th of September 2012 16.00 (GMT+1)...
Bron Facebook G4H

?? nieuw nummer ?? Komen ze nu al terug ??
Ik denk surprise act/anthem van Qlimax misschien?
J
Of een aankomende release?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Denk gewoon aankondiging van Sorrow / The Dopeman / (Bolivia?)
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Khadber wrote:
teupie wrote:
Op de ADE gebeurt dit nu ook met naast Headhunterz in de Ziggodome een dubstep/drum & bass concept in de HMH. Ze liggen beiden ook aan de andere kant van de Arena, wat op zich wel slim is. Ben alleen benieuwd of het OV dat aankan, maar dat terzijde.
Kan me dus echt niet voorstellen dat er geen nieuwsjaars feest komt. Het verkoopt altijd uit en het ziggodome is weer een nieuwe manier om nog groter te gaan met een dergelijk feest. Zou wel lame zijn trouwens als het er niet is.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Wist je dat ... Topic
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Harddance op facebook.
Qlimax 2012 has sold out and it's nearly inpossible to get tickets now. So I thought I would give those who missed it a chance to win some tickets. You will have the chance to win two VIP tickets, for you and your friend. This includes deluxe accommodation at Sofitel, Amsterdam for one night and the VIP tickets.
To win this great package, this is what you have to do.
1. Share the contest on your wall
2. Like this contest
3. Comment this contest why you should be the winner
Best of luck to all the entrants, and hope to see you on Qlimax 2012!
http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/ ... 1191515533

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago