Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1587, 1588, 1589, 1590, 1591, 1592, 1593 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:42 

Hardtraxx Veteran

Woow sicke prijzen, denk dat ik het ook maar probeer! Zou wel extreem zijn natuurlijk, een reis met fusion crew naar zweden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 14:04 

Hardtraxxer

"@Bianqa_Lucas: Boeiend gesprek gehad met Juul Koopman(Tartaros), die na auto ongeval noodgedwongen sportambities verruilde voor internationale carrière als DJ #TCtub"

Bron: twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 14:11 

Hardtraxxer

Nemesyz schreef:
Conzpiracy schreef:
Code Black Vs. Audiofreq kan wel leuk worden. DJ Thera Vs. Brennan Heart wint DJ Thera met gemak of hij moet ook al wat oudere plaatjes gaan draaien.

Met die tweet van Thera over Brennan Heart bedoelt ie duidelijk een mogelijke battle tussen Brennan & Heart, omdat het hier over Bioweapon ging, een duo dat uit elkaar gegaan is. Geen Thera vs. Brennan Heart ;)

Uhm, ik denk dat pieter vooral doelt op dat hij ooit samen met Fabian Bohn "Brennan & Heart vormde". Net zoals Code Black en Audiofreq samen "Bioweapon" vormden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 15:00 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Frontliner ‏@djfrontliner:
Exclusive live studio content @ youtube in approximately 5 mins! Starting with my project with @nikkitalol ! http://www.youtube.com/user/DJFrontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 15:13 

Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
Citaat:
Frontliner ‏@djfrontliner:
Exclusive live studio content @ youtube in approximately 5 mins! Starting with my project with @nikkitalol ! http://www.youtube.com/user/DJFrontliner

https://www.youtube.com/watch?v=2uZhS_p ... =g-all-lss
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 15:30 

Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
Nemesyz schreef:
Conzpiracy schreef:
Code Black Vs. Audiofreq kan wel leuk worden. DJ Thera Vs. Brennan Heart wint DJ Thera met gemak of hij moet ook al wat oudere plaatjes gaan draaien.

Met die tweet van Thera over Brennan Heart bedoelt ie duidelijk een mogelijke battle tussen Brennan & Heart, omdat het hier over Bioweapon ging, een duo dat uit elkaar gegaan is. Geen Thera vs. Brennan Heart ;)

Uhm, ik denk dat pieter vooral doelt op dat hij ooit samen met Fabian Bohn "Brennan & Heart vormde". Net zoals Code Black en Audiofreq samen "Bioweapon" vormden.

Hij zegt precies hetzelfde :') lezen blijft moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 16:35 

Hardtraxx Veteran

Frontliner livestream!

Citaat:
Exclusive live stduio content @ youtube in approximately 5 mins! Starting with my project with Nikkita!

Melodie doet mij denken aan Robot's dream :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 17:12 

Hardtraxx Veteran

Da Tweekaz
Citaat:
Holy smokes! We passed 30.000 likes on FB! :D This must be celebrated! Let us upload something special for you tonight ;)

Mark With A K - Music Is My Alibi (Da Tweekaz Remix) :D ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 17:16 

Bierkoning

Firetrap schreef:
opaa schreef:
Nemesyz schreef:

Hij zegt precies hetzelfde :') lezen blijft moeilijk.

Je kent hem toch, hij wil alleen nog even laten weten dat hij de alwetende hardstyle god is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 17:26 

Hardtraxx Beheerder

Phrantic

Citaat:
Oh by the way, the track im working on with Deetox is called "Contact"!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 17:26 

Hardtraxx Addict

Nego schreef:
Delt-A schreef:
niet beter, want mijn cd-spelers kunnen geen .wav's lezen als ik ze via USB inlaad.

Bovendien kost het 4 keer zoveel plek op je harde schijf/usb-stick, terwijl het verschil niet of nauwelijks te horen is.

In welk opzicht beter is dan eerder vraag. Audio technisch natuurlijk wel. Persoonlijk is het maar net de vraag.

Is ruimte tegenwoordig nog een issue dan? En wat betreft je CD spelers ligt dat meer aan je cd spelers dan aan de "normale" gang van zaken. Op elke boeking zullen minstens CDJ1000 MK3 of CDJ2000+ staan dus dan heb je het probleem al niet :)

Of het verschil nauwelijks te horen is laat ik in het midden. Je hoort het zeker op goed geluid alleen is het niet voor iedereen goed herkenbaar denk ik. Het punt "nauwelijks" kan in veel gevallen dus wel kloppen ja.

Wav op cd heb je ook niet want cd zet dat automatisch om naar ander soort bestand. Maar 320kbs is gewoon goed genoeg. Verschil merk je niet hoor. Alsof het geluid onbewerkt uit de speakers komt op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 17:34 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
3 tracks voor 0,00 Euro wanneer je de code FBE3 gebruikt op trackitdown.net Zelfs de WAV's. :)

Doet het niet meer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 17:46 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Da Tweekaz
Citaat:
Holy smokes! We passed 30.000 likes on FB! :D This must be celebrated! Let us upload something special for you tonight ;)

Mark With A K - Music Is My Alibi (Da Tweekaz Remix) :D ?

Dat zou wel heel gruwelijk zijn, in LQ klonk ie al supervet! Zonde dat ie niet op album staat, maarja als we hem nu al krijgen :drool: . Maar verwacht er maar niet teveel van, wsl komt angeli domini v48488430743172107101
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 17:51 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Frontliner livestream!

Citaat:
Exclusive live stduio content @ youtube in approximately 5 mins! Starting with my project with Nikkita!

Melodie doet mij denken aan Robot's dream :)

Wat heeft die gast toch gruwelijk veel creativiteit. De synths en melodiën die hij uitpoept zijn echt briljant :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 18:42 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 18:59 

Hardtraxx Elite

`
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 18:59 

Hardtraxx Veteran

WAT een slechte aftermovie zeg :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 19:04 

Hardtraxx Elite

vooral kut tracks in de aftermovie >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 19:12 

Hardtraxx Veteran

Dit is dus de leuke upload -_-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 19:12 

foeilelijke aftermovie, mijn god.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 19:30 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
foeilelijke aftermovie, mijn god.

een van de slechtste q-dance aftermovies dit jaar :/

born in the 80's wel een leuke track :D idee is tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 20:10 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
vooral kut tracks in de aftermovie >.<

Eerste nummer was leuk :P.

Welke mongool gooit Psyko Foundation daar nou in :lol: :lol: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 20:19 

Hardtraxx Addict

..dat Frontliner het Qlimax 2012 Anthem/OST maakt. Bron @ Frontliner FB Poll
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 20:20 

Hardtraxx Elite

Wesz schreef:
..dat Frontliner het Qlimax 2012 Anthem maakt. Bron @ Frontliner FB Poll

Die heb ik er in gezet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 20:20 

Hardtraxx Addict

He lullo :P
Vorige  1 ... 1587, 1588, 1589, 1590, 1591, 1592, 1593 ... 3079  Volgende