Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Barto schreef:
Nego schreef:
wtf is er mis met Squaretraxx?


Sqauretraxx is een mooie label met nu al een aantal nette releases! Ruthless is een held. maar kom op moet scantraxx nou alles over nemen?


Het is een keuze van niet alleen het label maar ook van de artiest. Heeft iemand er last van dat Squaretraxx bestaat.. Nee...


Dus een beetje Scantraxx bashen is hip dan blijkbaar, bljikbaar is het daar wel goed geregeld anders stapt zo'n artiest echt niet over.

Ik vind het in ieder geval een helden label :evil:


keihard mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scantraxx (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 21:03 
 
Donateur

wist je dat...
als je bij freaky iets besteld voor 1 maart dat je een product gratis van 8,50 of minder mag uitkiezen en gratis erbij krijgt? :thumbsup:
tenminste dat is wat ik er van kan maken, ik kan goed engels maar van die nieuwsbrief snapte ik de helft niet maar ik ga maar is even wat bestellen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
dawasiknie schreef:
Wist je dat er op BNN net een reportage was in "Je zal het maar hebben" over een gehandicapte jongen in een rolstoel met als grootste passie het bezoeken van feesten (ze waren aanwezig op Qlimax). Was erg indrukwekkend om te zien! Hopelijk komt het gauw op uitzendinggemist. Zwaar respect voor deze mensen, ik zie wel vaker mensen in een rolstoel of iets dergelijks op een feest.


Mijn moeder zei tegen mij, dat ik naar NED 3 moest kijken, want Qlimax was op tv! Hoe weet mijn moeder van het bestaan van Qlimax af? :D

Ik werd ook geroepen maar moest leren :innocent:

Maaruh ga 't nu even bekijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Atraxisz schreef:
dawasiknie schreef:
Wist je dat er op BNN net een reportage was in "Je zal het maar hebben" over een gehandicapte jongen in een rolstoel met als grootste passie het bezoeken van feesten (ze waren aanwezig op Qlimax). Was erg indrukwekkend om te zien! Hopelijk komt het gauw op uitzendinggemist. Zwaar respect voor deze mensen, ik zie wel vaker mensen in een rolstoel of iets dergelijks op een feest.


Mijn moeder zei tegen mij, dat ik naar NED 3 moest kijken, want Qlimax was op tv! Hoe weet mijn moeder van het bestaan van Qlimax af? :D

Ik werd ook geroepen maar moest leren :innocent:

Maaruh ga 't nu even bekijken :D


Als je het nog kunt vinden graag link :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Da tweekaz naar knockout beats misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Bisde schreef:
Het toch duidelijk gehoord dat die naar het feestje qlimax ging ;) heb namelijk hele aflevering gezien en daarvoor zat een stuk dat die bezig was met FL. Daar had valerio een vraag over; waarom maak je dan hardstyle? nou gewoon goed hard, niet zeiken maar beuken! Dus de naam is toch genoemd.

En uitzendiggemist denk ik niet, omdat laatste aflevering van die serie van uit juni is...


http://web.bnn.nl/mediadepot/api/php/jz ... 1ec8d41a40

beter kijken ;)



Jezus wat zwaar vet :worship: Wat een held :worship:

Voor de geintreseerde: 12.50 - 15.00 Fruity loops
24.25 - tot einde Qlimax.

De rest gaat over wat anders of ander persoon.

Zoveel respect voor deze man, hij haalt er uit wat er in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 23:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:


Zoveel respect voor deze man, hij haalt er uit wat er in zit.


Zeer zeker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 00:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wist je dat burgervader van Rotterdam Aboutaleb heeft besloten om een einde te maken aan de Dance Parade? Maar dat er wel wordt gezocht naar een alternatief...

Ik kan het wel begrijpen eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 01:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idd, kan het ook wel begrijpen.
Gewoon controle bij de ingang van een feest, zodat niemand wapens mee naar binnen kan nemen lijkt me wel zo handig..
Dat feest vorig jaar dat zo uit de hand liep kon iedereen zo naar binnen lopen...
Weet niet precies hoe het zit met de Dance Parade trouwens maargoed
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 02:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

S.P.T. schreef:
Idd, kan het ook wel begrijpen.
Gewoon controle bij de ingang van een feest, zodat niemand wapens mee naar binnen kan nemen lijkt me wel zo handig..
Dat feest vorig jaar dat zo uit de hand liep kon iedereen zo naar binnen lopen...
Weet niet precies hoe het zit met de Dance Parade trouwens maargoed


Precies!

Ik citeer:
´ROTTERDAM HOOLIGANS, ROTTERDAM HOOLIGANS, ROTTERDAM HOOLIGANS´
:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel zonde, want het concept was echt super! Maar het is helaas een kleine groep die het voor een hele grote verpest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Nieuwe 2 Best Enemies track die zaterdag gedraaid word door TBY. Naam: Unity.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd, verlang wel weer naar een nieuwe phases achtige. De vorige vond ik maar niks eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
... Nieuwe 2 Best Enemies track die zaterdag gedraaid word door TBY. Naam: Unity.

Benieuwd (Y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Khadber schreef:
... Nieuwe 2 Best Enemies track die zaterdag gedraaid word door TBY. Naam: Unity.

Benieuwd (Y)


hier nog eentje, ook naar de nieuwe ivan carsten erg benieuwd !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 18:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik vind het wel zonde, want het concept was echt super! Maar het is helaas een kleine groep die het voor een hele grote verpest.

Uitgaan in Rotterdam is gewoon vertiefd. Ik heb altijd het gevoel dat die groep helemaal niet zo klein is.
Dance Parade is gewoon een beetje kut geregeld. Het is te klein voor te veel mensen. Vorig jaar weet ik niet hoeveel opstootjes en knokpartijen gezien, dat was gewoon niet meer leuk qua sfeer. En ook op een gewoon zaterdagje uit op stadhuisplein heb je ongelofelijk vaak gezeik. Er zal echt wat moeten verbeteren op dat gebied. Er zijn teveel mensen hier die het uitgaan misbruiken om hun vuisten te laten spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen van buiten Rotterdam hoor je altijd huilen over het uitgaansleven hier, terwijl dat gewoon reuze meevalt. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 18:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je moet gewoon weten hoe je moet om gaan met Rotterdammers..

(gewoon niks over voetbal zeggen dan komt het goed)


EDIT: De Maassilo is geil trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 19:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Mensen van buiten Rotterdam hoor je altijd huilen over het uitgaansleven hier, terwijl dat gewoon reuze meevalt. -.-

Ik vind van niet. Ik kom hier vandaan en ga er altijd uit. Er is altijd wel weer gezeik, de sfeer is grimmiger dan in welke andere stad waar ik tot nu toe was dan ook. Je moet inderdaad weten hoe je met Rotterdammers om moet gaan, en ik heb zelf ook nooit problemen gehad omdat ik zelf erg relaxt ben tegen anderen. Maar juist omdat men hier wat sneller opgefokt is tegen elkaar gaat het vaker mis. Veel haantjesgedrag, dat moet echt verdwijnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 19:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach dat haantjes gedrag heeft wel een voordeel, tenminste iemand die z'n bek open trekt tegen bontkraagjes rofl :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:
Mensen van buiten Rotterdam hoor je altijd huilen over het uitgaansleven hier, terwijl dat gewoon reuze meevalt. -.-

Ik vind van niet. Ik kom hier vandaan en ga er altijd uit. Er is altijd wel weer gezeik, de sfeer is grimmiger dan in welke andere stad waar ik tot nu toe was dan ook. Je moet inderdaad weten hoe je met Rotterdammers om moet gaan, en ik heb zelf ook nooit problemen gehad omdat ik zelf erg relaxt ben tegen anderen. Maar juist omdat men hier wat sneller opgefokt is tegen elkaar gaat het vaker mis. Veel haantjesgedrag, dat moet echt verdwijnen...

Dan ken ik nog een ergere plek: Assen. Ooit eens geweest met clubweekend, word het ook nooit meer. Ook wel eens in Rotterdam geweest, was wel aardig maar inderdaad wel wat stroever dan gemiddeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zatox waarschijnlijk weer een nieuwe track gaat draaien @ Hard Bass
Naam: Zatox & Nikkita - Poltergeist.

bron: twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die man kan produceren :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Die man kan produceren :worship:


Hij heeft de smaak flink te pakken. Alles klinkt ook gewoon goed.. dikke respect voor die man!
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen